لوگوی کاردون

چشمک زدن چراغ تلویزیون سامسونگ

چشمک زدن چراغ تلویزیون سامسونگ

آنچه در این مطلب خواهید خواند

اختلالات متفاوتی ممکن است برای یک وسیله برقی بوجود بیاید که چشمک زدن چراغ تلویزیون سامسونگ می توانید یکی از این عیوب باشد که در تلویزیون شما با این مارک رخ دهد البته این مورد از علت های بیشماری بوجود می آید با اینکه جایگاه قرار گرفتن دکمه پاور در تلویزیون هایی با مارک های مختلف متفاوت است اما اغلب کارآیی و عیوب یکسانی دارد ؛ در این متن به توضیح علت چشمک زدن چراغ تلویزیون سامسونگ می پردازیم زیرا همین مورد نیز جزو مشکلات تلویزیون محسوب می شود هرچند ساده اما نیاز به برطرف شدن دارد و لازم است اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید.

حالت های چشمک زدن چراغ تلویزیون سامسونگ

Samsung TV light flashing

نحوه چشمک زدن در این تلویزیون به علت خاصی است و متفاوت با دیگری است این موضوع به این معنی است که هر آسیب بوجود آمده نوع چشمک متفاوت و خاصی را دارا می باشد؛ اگر:

۱) چراغ پاور ممتد قرمز باشد: در صورتیکه چراغ پاور تلویزیون ممتد روشن و قرمز باشد و تلاش شما برای روشن کردن تلویزیون بی فایده باشد یعنی تنظیمات نیاز به از نوع سازی دارد پس برای اصلاح این مورد شما میتوانید پریز را از برق در آورید و مجددا  به برق متصل کنید و دستگاه را روشن کنید، راه دیگری که وجود دارد این است که شما می توانید برای 24 ساعت این وسیله را خاموش نگه داشته و مجددا به برق وصل کنید و تلویزیون را روشن کنید در این زمان مشکل برطرف می شود .

۲) چشمک سه باره چراغ پاور: اگر چراغ تلوزیون سه بار پشت هم چشمک زده و خاموش شود به این معنی است که عیب بوجود امده می تواند در قسمت های متفاوتی از این وسیله باشد برای مثال منبع تغذیه و یا کابل های فلت، برای یافتن علت آن لازم است که حتما از کارشناسان متبحر برای عیب یابی کمک بگیرید.

۳) خاموشی کامل دکمه قرمز: اگر این دکمه اصلا روشن نبود و شما مطمئن هستید که دستگاه به برق وصل می باشد می تواند به علت بوجود آمدن اختلالاتی در تنظیمات خود دستگاه باشد.

۴) چشمک پشت سر هم چراغ: در صورت بروز این مشکل لازم است که به بخش پاور مراجعه کنید تا علت را در این بخش بیابید اما برای هر یک از این اشکالات توصیه می شودکه خودتان دست به کار نشوید و اجازه دهید تا تعمیرکار مربوطه به بررسی و عیب یابی بپردازد.

چشمک زدن چراغ پاور تلویزیون سامسونگ

چشمک زدن چراغ پاور تلویزیون سامسونگ معمولا به معنای این است که تلویزیون روشن می‌شود و سپس به طور مکرر یکبار چراغ پاور روشن و خاموش می‌شود. این مشکل ممکن است به دلایل مختلفی از جمله خرابی هاردویر یا نرم‌افزار تلویزیون، مشکل در منبع تغذیه، یا مشکلات دیگری رخ دهد.

برای رفع این مشکل، ابتدا می‌توانید کابل برق تلویزیون را از پریز بکشید و بعد از چند دقیقه دوباره آن را به پریز وصل کنید تا تلویزیون دوباره راه اندازی شود. اگر این روش کار نکرد، می‌توانید دکمه های منو و یا همان تنظیمات تلویزیون را با دکمه های روی تلویزیون یا با کنترل از راه دور تلویزیون چک کنید تا اطمینان حاصل شود که تنظیمات صحیح هستند.

روشن نشدن مانیتور سامسونگ و چشمک زدن چراغ پاور

اگر مانیتور سامسونگ شما روشن نمی‌شود و چراغ پاور آن چشمک می‌زند، ممکن است دلایل مختلفی از جمله مشکل در منبع تغذیه، خرابی هاردویر، مشکل در کابل‌ها، یا مشکلات دیگری باشد.

برای رفع این مشکل، ابتدا می‌توانید کابل برق مانیتور را از پریز بکشید و بعد از چند دقیقه دوباره آن را به پریز وصل کنید تا مانیتور دوباره راه اندازی شود. در صورتی که با این روش مشکل حل نشد، می‌توانید ابتدا کابل وصل شده به مانیتور را چک کنید و اطمینان حاصل کنید که به درستی وصل شده است.

راه های برطرف کردن مشکلات چشمک زدن

برای برطرف شدن این مشکلات می توانید از تعمیرکاران تلویزیون بصورت آنلاین یا تلفنی استفاده نمائید ؛ شما می توانید تعمیر در محل را انتخاب نمائید و از این افراد بخواهید که در محل سکونت شما حاضر شوند و اصلاح عیب را انجام دهند، نکته دیگری که وجود دارد این است که بهتر است از گارانتی این وسیله استفاده نمائید زیرا هم قیمت پایین تری دارد و هم بهتر به بررسی و برطرف سازی عیوب می پردازد و شناخت بیشتری از پردازشگر این وسیله برقی دارد؛ برای برطرف سازی این مشکلات خودتان دست به کار نشوید زیرا کافی نبودن اطلاعات باعث بروز مشکلات دیگری از جمله بهم ریختن تنظیمات تلوزیون سامسونگ شما میگردد .

اگر ساکن تهران هستید و قصد تعمیر تلویزیون خود را دارید، می توانید از سرویس تعمیر تلویزیون کاردون استفاده کنید.

 

آموزش اصلاح عیوب تلویزیون سامسونگ

Repairing TV defects

برای برطرف سازی مشکلات تلوزیون میتوانید به کلاس های مختلفی رفته و برای این مورد آموزش ببینید البته باید بدانید که هرگز بدون آموزش و آشنایی با بخش های مختلف یک وسیله الکترونیکی هرگز اقدام به برطرف سازی عیوب آن نکنید؛ این کلاس ها در موسسات مختلف از جمله موسسات فنی برگذار میگردد همچنین می توانید با سرچ ساده ای در گوگل به این موسسات دست پیداکنید.

اما باید بدانید که قبل از شرکت در کلاس؛ حتما آموزشگاه هایی را انتخاب کنید که با کیفیت و معتبر باشند و مدرک مورد نیاز شما را ارائه دهند همچنین اطلاعات آنها به روز باشد و از تنظیمات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه بصورت کامل شما را مطلع سازند، تلویزیون های مختلف با سیستم عامل و پردازشگرهای مختلف را شامل شود و تا زمان اتمام این کلاس ها و دریافت تاییدیه از استاد خود به هیچ عنوان اقدام به تعمیر وسیله برقی نکنید.

سوالات متداول

در صورتیکه چراغ پاور تلویزیون ممتد روشن و قرمز باشد و تلاش شما برای روشن کردن تلویزیون بی فایده باشد یعنی تنظیمات نیاز به از نوع سازی دارد پس برای اصلاح این مورد شما میتوانید پریز را از برق در آورید و مجددا  به برق متصل کنید و دستگاه را روشن کنید، راه دیگری که وجود دارد این است که شما می توانید برای 24 ساعت این وسیله را خاموش نگه داشته و مجددا به برق وصل کنید و تلویزیون را روشن کنید در این زمان مشکل برطرف می شود.

اگر این دکمه اصلا روشن نبود و شما مطمئن هستید که دستگاه به برق وصل می باشد می تواند به علت بوجود آمدن اختلالاتی در تنظیمات خود دستگاه باشد.

جهت تعمیر تلویزیون سامسونگ خود می توانید از متخصصین کاردون کمک بگیرید.

آخرین مطالب مرتبط

دیدگاه ها

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها