لوگوی کاردون

علت خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ال جی و نحوه رفع مشکل

The reason for the sudden shutdown of the LG TV and how to fix the problem

آنچه در این مطلب خواهید خواند

یکی از مشکلات رایجی که کاربران از آن یاد می‌کنند، ‌خاموش و روشن شدن تلویزیون ال جی است. معمولاً پس از مدتی استفاده از وسایل الکترونیکی، شاهد ایراداتی در آن‌ها می‌شویم. خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ال جی نیز یکی از آن‌ها است. خوشبختانه یک راه حل بسیار آسان وجود دارد که مشکل حدود 80٪ یا بیشتر تلویزیون‌های ال جی که خود به خود خاموش می‌شوند را حل می‌کند.

علت خاموش روشن شدن تلویزیون ال جی

The reason why the LG TV turns off

محصولات شرکت ال جی طرفداران زیادی در سراسر جهان دارند و بسیاری از کاربران، از تلویزیون‌های این برند استفاده می‌کنند. خاموش شدن تلویزیون ال جی مشکل متداولی است که برای کاربران پیش می‌آید. در این قسمت، به سراغ موارد مختلفی که می‌توانند در این بروز این مشکل دخیل باشند، می‌رویم.
اگر تلویزیون ال جی شما مدام خاموش می‌شود، در قدم اول باید آن را ریست کنید. سیم تلویزیون را از برق بکشید و به مدت 60 ثانیه صبر کنید. در حالی که تلویزیون از برق جدا است، دکمه پاور را به مدت 30 ثانیه فشار دهید و نگه‌دارید. پس از اتمام 60 ثانیه، تلویزیون ال جی خود را دوباره به برق وصل کنید.
مطمئن شوید که دکمه پاور تلویزیون خود را نگه ‌داشته‌اید، نه ریموت! این کار به تخلیه انرژی باقیمانده در تلویزیون کمک می‌کند. توجه داشته باشید که این کار با روشن و خاموش کردن ساده از طریق کنترل از راه دور تفاوت دارد.
این روش باید برای حدود 80٪ موارد کارساز باشد، 20٪ باقی‌مانده نیز می‌توانند دچار مشکلات کمی پیچیده‌تری شده باشند. اگر همچنان شاهد خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ال جی هستید، راه‌حل‌هایی که در زیر توضیح داده‌شده‌اند را امتحان کنید.

۱) سیمپلینک (HDMI-CEC) روشن است

(HDMI-CEC) یک ویژگی است که به دستگاه‌های متصل شما کمک می‌کند بهتر با هم کار کنند. به عنوان مثال، با HDMI-CEC می‌توانید پخش‌کننده DVD خود را با کنترل تلویزیون کنترل کنید. همچنین پخش‌کننده دی‌وی‌دی شما پس از روشن شدن می‌تواند به طور خودکار ورودی تلویزیون شما را به HDMI تغییر دهد.
در برخی موارد به ‌طور پیش‌فرض، دستگاه‌های HDMI به گونه‌ای پیکربندی شده‌اند که وقتی دستگاه‌های متصل به تلویزیون خاموش می‌شوند، تلویزیون را هم به‌طور خودکار خاموش کنند. این می‌تواند دلیل خاموش شدن تلویزیون ال جی باشد.
 LG این ویژگی را Simplink (همچنین به عنوان HDMI-CEC نیز شناخته می‌شود) می‌نامد. برای رفع این مشکل، کارهای زیر را انجام دهید.
۱. دکمه HOME را روی کنترل از راه دور فشار دهید و نماد تنظیمات را در بالا سمت راست انتخاب کنید.
۲. به گزینه همه تنظیمات (All Settings) بروید و با فشردن گزینه عمومی، (HDMI-CEC) SIMPLINK را انتخاب کنید.
۳. این گزینه را خاموش کنید و تنظیمات Auto Power Sync را روی OFF بگذارید.
به خاطر داشته باشید که دیگر نمی‌توانید از کنترل از راه دور تلویزیون برای کنترل هیچ دستگاه دیگری استفاده کنید.
بررسی کنید که آیا غیرفعال کردن Simplink مشکل شما را حل می‌کند یا خیر. اگر اینطور نیست، باید راهکارهای دیگری را برای خاموش شدن تلویزیون ال جی امتحان کنید. 

۲) حالت اکو (Eco) را خاموش کنید

تلویزیون‌های ال جی به حالتی به نام اکو مجهز هستند. این حالت به طور خودکار، تنظیمات مختلف تلویزیون شما را کنترل می‌کند تا در صورت امکان در مصرف برق صرفه‌جویی شود. گاهی اوقات این تنظیمات می‌توانند باعث خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ال جی شوند. بهتر است برای اطمینان، این گزینه را غیرفعال کنید.
برای غیرفعال کردن Eco Mode مراحل زیر را دنبال نمایید:
۱. دکمه هوم یا خانه را روی کنترل از راه دور فشار دهید.
۲. تنظیمات را انتخاب کنید.
۳. عمومی (> تنظیمات اضافی) را انتخاب نمایید
۴. روی Eco Mode کلیک کنید.
۵. مطمئن شوید که خاموش است!

۳) تایمرها روشن مانده‌اند

مانند اکثر تلویزیون‌ها، تلویزیون‌های ال جی مجهز به تایمرهای مختلفی هستند. این تایمرها شامل «تایمرهای خواب» می‌باشند که به طور خودکار، تلویزیون شما را در زمان مشخصی خاموش می‌کنند. ممکن است یکی از این تایمرها روشن باشد. می‌توانید به راحتی آن را خاموش کنید. برای خاموش کردن تمام تایمرهای تلویزیون ال جی مراحل زیر را انجام دهید:
• دکمه خانه > تنظیمات > همه تنظیمات > عمومی > تایمرها را فشار دهید.

۴) مشکل در منبع تغذیه

گاهی اوقات مشکل خاموش و روشن شدن تلویزیون ال جی می‌تواند با بررسی مجدد سیم برق و پریز حل شود. اگر ولتاژ مناسب به دستگاه نرسد، تلویزیون ال‌جی شما نمی‌تواند روشن بماند و پس از پنج ثانیه خاموش می‌شود. برای رفع این مشکل می‌توانید مراحلی که در زیر آمده‌اند را انجام دهید:
۱. ابتدا، سیم برق را بررسی کنید. اگر متوجه شکستگی، پوسیدگی یا خرابی آن شدید، باید آن را تعویض کنید.
۲. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، قدم بعدی بررسی مشکلات پریز است. تلویزیون خود را از برق بکشید و آن را به یک پریز دیگر وصل کنید.
۳. از طرف دیگر، دستگاه الکترونیکی دیگری را به پریز وصل کنید تا ببینید آیا پریزی که می‌خواهید از آن استفاده کنید، واقعاً کار می‌کند یا خیر.

توجه: مشکل همچنین می‌تواند از محافظ برق یا سیم اتصالی باشد که استفاده می‌کنید. قبل از تعویض سیم برق، آن‌ها را نیز بررسی نمایید.
در آخر، سیم برق تلویزیون را از محافظ جدا کنید و مستقیماً به پریز بزنید. اگر باز هم مشکل خاموش شدن تلویزیون ال جی وجود داشت، به سراغ راهکارهای بعدی بروید.

۵) تلویزیون ال جی شما بیش از حد گرم می‌شود

ممکن است علت خاموش شدن خودکار تلویزیون LG به داغ شدن آن ارتباط داشته باشد. بدون جریان هوا و تهویه خوب، تلویزیون شما ممکن است بیش از حد گرم و دچار اختلال شود.
اگر اینطور است، کاری که می‌توانید انجام دهید این است:
۱. سیم تلویزیون را از برق بکشید.
۲. تمام گرد و غبار پشت تلویزیون را با استفاده از یک پارچه میکرو فیبر خشک پاک‌کنید.
۳. اطمینان حاصل کنید که هیچ‌چیز دریچه‌های تلویزیون را مسدود نمی‌کند زیرا انسداد می‌تواند از تهویه هوا در دستگاه جلوگیری کند و منجر به گرمای بیش از حد شود.
۴. می‌توانید جای تلویزیون را عوض کنید و مکان خنک‌تری را انتخاب کنید.

۶) تلویزیون ال جی شما نیاز به به‌روزرسانی دارد

برای اطمینان از عملکرد بهینه، یک تلویزیون هوشمند نیاز به به‌روزرسانی مداوم دارد. بنابراین، اگر تلویزیون شما از نظر نرم‌افزاری به‌روز نباشد، ممکن است خاموش شود. برای حل این مشکل تنها کاری که باید انجام دهید، این است که سیستم‌عامل تلویزیون خود را به‌روزرسانی کنید.
برای بررسی به‌روزرسانی خودکار:
۱. دکمه Home/Start را از کنترل از راه دور فشار دهید.
۲. تنظیمات را انتخاب کنید.
۳.• همه تنظیمات را انتخاب نمایید.
۴. عمومی یا General را انتخاب کنید.
۵. به “درباره این تلویزیون” یا (About This TV) بروید.
۶. اطمینان حاصل کنید که به‌روزرسانی خودکار بررسی‌شده است.
۷. برای دانلود به‌روزرسانی‌ها از این طریق، باید به WiFi متصل باشید.

۷) تنظیمات کارخانه‌ تلویزیون ال جی

یکی دیگر از راهکارها برای رفع مشکل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ال جی می‌تواند بازگشت به تنظیمات کارخانه باشد. ممکن است در مدت استفاده از تلویزیون، به صورت سهوی تنظیماتی را فعال کرده باشید. این نکته را به یاد داشته باشید که بازگشت به تنظیمات کارخانه‌، تلویزیون ال‌جی شما را به تنظیمات روز خرید باز می‌گرداند. این بدان معنا است که تمام تنظیمات آن حذف می‌شود و هر برنامه نصب‌شده‌ای نیز پاک خواهد شد.

۸) اتصالی برق در تلویزیون ال جی

اگر قاب پشتی تلویزیون ال‌جی خود را بردارید، متوجه می‌شوید که کابلی برد اصلی را به برد منبع تغذیه متصل می‌کند. گاهی دیده‌شده است که این کابل باعث ایجاد اتصال کوتاه بین بردها و در نتیجه، خاموش و روشن شدن تلویزیون ال جی می‌شود. شما می توانید برای انجام تعمیرات تلویزیون خود از متخصصان کاردون کمک بگیرید.

۹) مین برد در حال خراب شدن است

یکی دیگر از دلایل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ال جی از کار افتادگی مین‌ برد یا برد اصلی دستگاه است؛ به خصوص اگر تلویزیون شما هر چند ثانیه خاموش شود.
مین برد تمام اتصالات الکتریکی داخل تلویزیون را تسهیل می‌کند و قطعات مختلف سیستم را قادر می‌سازد تا با هم ارتباط برقرار کنند. اگر خراب شود، تلویزیون از کار می‌افتد. به طور خاص، مشکل معمولاً مربوط به خازن‌های روی مادربرد است که از کار افتاده‌اند. خازن‌ها ممکن است به دلایل مختلفی از کار بیفتند، اما بیشتر اوقات علت آن افزایش ولتاژ برق است.
بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید، این است که مین‌برد را به یک تعمیرکار ماهر بسپارید یا به‌ طور کلی یک مین ‌برد جدید بخرید. برای تعمیر مین برد تلویزیون خود می‌توانید با تعمیرات لوازم خانگی کاردون تماس بگیرید.

علت خاموش نشدن تلویزیون ال جی با کنترل

حتماً برای شما هم اتفاق افتاده است که کنترل تلویزیون ال جی شما، چه از نوع معمولی و چه از نوع هوشمند کار نکند. در ادامه می‌خواهیم بررسی کنیم دلایل کار نکردن کنترل تلویزیون ال جی و علت خاموش شدن تلویزیون ال جی چیست؟

برای اینکه مشکل کار نکردن کنترل تلویزیون ال جی را متوجه شوید؛ در ابتدا چک کنید که باتری کنترل تمام شده است یا خیر! اگر کنترل شارژی است آن را شارژ کنید.

مورد دوم این است که فاصله کنترل تا تلویزیون نباید از ۳ تا ۴ متر بیشتر باشد. در مدل‌های مختلف می‌تواند این مقدار متفاوت باشد فاصله کنترل تا تلویزیون هم رعایت شود.

مورد دیگر برای کار نکردن کنترل ال جی این است که چک کنید چیزی مانع از رسیدن امواج به چشمی وجود نداشته باشد. نور لامپ یا هالوژن نیز می‌تواند مانع از رسیدن امواج به چشمی تلویزیون شود.

برای اینکه متوجه شوید که کنترل تلویزیون شما سالم است یا خیر از دوربین موبایلتان استفاده کنید و به طرف چشمی کنترل بگیرید. کلیدهای روی کنترل را بزنید و همزمان صفحه موبایل خود را نگاه کنید. اگر کنترل سالم باشد، سیگنال فرستاده شده چشمک می‌زند. از چشمی کنترل تلویزیون ال جی نوری ساطع می‌شود. در غیر این صورت کنترل خراب است و نیاز به تعمیر وجود دارد.

روشن نشدن تلویزیون ال جی در مدل سری LN

در تلویزیون‌های سری LN به طور معمول بک لایت دچار اختلال می‌شود و تصویری وجود نخواهد داشت. اما در عین حال صدای تلویزیون وجود دارد. اگر سری تلویزیون‌های LN شما از مدل‌های ۵۴،۴۷ و ۵۰ باشد به احتمال زیاد ابتدا لوگو ال جی مشاهده شده و در ادامه دستگاه خاموش می‌شود.

خاموش شدن تلویزیون ال جی مدل سری LB

علت خاموش شدن تلویزیون ال جی مدل سری LB به مین برد مربوط می شود و می تواند از برد پاور هم باشد. قابلیت تعمیر برای برد وجود دارد. بهتر است از تعمیرکاران حرفه ای و مجرب در این کار کمک بخواهید. کاردون تمامی تعمیرات تلویزیون ال جی را در منزل یا تیم حرفه ای و کارشناس انجام می دهد.

ساده‌ترین دلایل خاموش شدن تلویزیون ال جی

 در قسمت‌های پیشین به دلایل مهم خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ال جی و علت خاموش شدن تلویزیون ال جی اشاره شد که این مشکلات در بیشتر مواقع حل می‌شوند. در این قسمت می‌خواهیم بگوییم که دلایلی دیگر بسیار ساده‌تر از آن چیزی که فکر می‌کنید، می‌تواند علت خاموش شدن تلویزیون ال جی باشد؛ که در ادامه به آنها اشاره می‌شود.

از این دلایل ساده در خاموش شدن تلویزیون ال جی می‌تواند مربوط به تنظیمات تایمرهای خاموشی باشد. احتمالاً از قبل تنظیمات تلویزیون ال جی را شخصی سازی کرده‌اید و تایمر آن را بر روشن شدن در زمان خاصی تنظیم کرده‌اید و در حال حاضر فراموش شده است. در این حالت می‌توانید وارد قسمت تنظیمات تایمر شده و تایمر را غیر فعال کنید؛ تا دیگر خاموش شدن تلویزیون ال جی شما در اثر این مورد ساده اتفاق نیفتد.

دیگر دلایل ساده در خاموش شدن تلویزیون‌های برند ال جی انتقال نویز به آنهاست می‌تواند این نویز از طریق دستگاه‌های جانبی مانند کابل HDMI باشد. برای رفع شدن این ایراد بهتر است همه لوازم جانبی وضع شده به تلویزیون را جدا نمایید.

مشکل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ال جی

ما تلاش کردیم اکثر علت‌های خاموش شدن تلویزیون ال جی را بررسی کنیم. بهتر است تمامی موارد گفته‌شده را با دقت انجام دهید. چنانچه مشکل تلویزیون شما شامل هیچ‌کدام از موارد بالا نبود، ممکن است مشکل خاموش شدن خودکار تلویزیون ال جی شما به دلایل زیر مربوط باشد.

۱) اتصال فلش مموری ویروسی

فلش مموری های ویروسی می‌توانند باعث خرابی دستگاه‌های الکترونیکی شوند، به خصوص اگر این دستگاه‌ها دارای سیستم‌عامل باشند. ویروس‌های درون فلش مموری می‌توانند در عملکرد برنامه‌های تلویزیون ال جی تأثیر منفی بگذارند.

۲) خرابی مین برد

یکی دیگر از دلایل خاموش شدن تلویزیون ال جی می‌تواند به خرابی مین برد مربوط باشد. اگر تلویزیون شما خاموش شد و پس از روشن کردن دستگاه، چراغ پاور شروع به چشمک زدن کرد و تلویزیون روشن نشد، یعنی مین برد خراب‌شده است.

۳) وجود مشکل در مدار استند بای

یکی دیگر از عواملی که ممکن است باعث خاموش و روشن شدن تلویزیون ال جی شود، وجود مشکل در مدار استند بای است. وظیفه مدار استند بای، تغذیه توان mcu و قطعات دیگر تلویزیون می‌باشد.

علت خاموش شدن تلویزیون ال جی در مدل‌های مختلف

در این بخش به علت خاموش شدن مدل‌های مختلف تلویزیون ال جی خواهیم پرداخت.

۱) تلویزیون ال جی مدل ۵۶۰۰led۴۲

برای حل مشکلات این مدل موارد ذکر شده را امتحان کنید. ممکن است دلیل اصلی در این مدل، خرابی مین برد باشد. البته خرابی برد پاور نیز محتمل است.

۲) تلویزیون ال جی سری ۵۵۰۰LV۴۲

این مدل تلویزیون‌ها بیشتر در بخش مین برد دچار اختلال می‌شوند. به این صورت كه گیرنده داخلی تلویزیون از كار می‌افتد و پس از مدتی، ورودی‌هایHDMI تلویزیون غیرفعال می‌شوند و در آخر، تلویزیون خاموش خواهد شد. در بیشتر موارد در این مدل تلویزیون‌ها، برد قابل تعمیر است و تعمیر تلویزیون در منزل انجام می‌شود.

۳) تلویزیون ال جی مدل۴۲ LW

خاموش شدن خودکار تلویزیون LG یک مشکل شایع بین اکثر مدل‌های هوشمند است. در این مدل نیز بهتر است تمام موارد بیان‌شده را چک کنید.

۴) تلویزیون ال جی مدل ۴۲ LY

مشکلات این مدل نیز شبیه به دیگر مدل‌ها هستند. البته موارد کمتری از خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ال جی مدل LY42 گزارش‌شده‌اند.

علت خاموش شدن تلویزیون ال جی قدیمی

خاموش شدن تلویزیون ال جی در مدل‌های قدیمی نیز اتفاق می‌افتد. در این تلویزیون‌ها نخست به سراغ راهکارهایی مانند سیم برق، کابل‌ها و نوسان برق بروید. چنانچه این راهکارهای اولیه نتیجه ندادند، مشکل اصلی می‌تواند به دلیل ایراد مین برد و منبع تغذیه باشد. در این موارد، بهتر است دستگاه را به یک تعمیرکار حرفه‌ای نشان دهید تا عیب‌یابی دقیق کند.

مشکل در ریموت دستگاه

از دلایل خاموش و روشن شدن تلوزیون ال جی می توان وجود مشکل در ریموت آن هم اشاره داشت. 

اگر دکمه روشن و خاموش ریموت دستگاه گیر کرده باشد، امکان آنکه تلوزیون روشن و خاموش شود، وجود دارد. پس حتما کنترل ریموت را برای علت یابی روشن شدن خودکار تلویزیون ال جی در نظر داشته و بررسی نمایید. 

برای اینکه به راحتی علت روشن شدن خودکار تلویزیون ال جی و خاموش شدن آن را متوجه شوید که از ریموت است یا خیر؟ باید باتری ها را از ریموت حارج نمایید و دستگاه را با این روش تست نمایید. 

 

ایراد در ic دستگاه تلوزیون

از دلایل روشن شدن خودکار تلویزیون ال جی می توان به وجود ایراد در ic آن اشاره داشت. این مشکل از دلایل رایج و متداول در روشن خاموش شدن تلویزیون ال جی است که باید در نظر بگیرید. 

وجود خرابی در ic تلویزیون ال جی و دیگر برندها می تواند باعث شود که جریان برق قطع و وصل شود و باعث روشن خاموش شدن تلویزیون ال جی شود. 

تعمیرکاران و متخصصین در این امر با تشخیص خرابی در  دستگاه، اقدام به تعویض و تعمیر آن می نمایند. بهتر است به مراکز معتبر برای مشکل خاموش و روشن شدن تلویزیون ال جی اقدام نمایید. 

ایراد در ic دستگاه تلوزیون

گاهی ممکن است که مشکل خاموش و روشن شدن تلویزیون ال جی از ایراد درقطعات و خرابی آن ها باشد. در این صورت ممکن است دستگاه به دست افراد متخصص بررسی شود و عیب یابی گردد و در ادامه اقدامات لازم برای تعمیر ان انجام شود.
تعمیر و عیب یابی تلویزیون ال جی قدیمی و جدید خود را به دست کارشناسان کاردون بسپارید. می توانید درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نموده و در کم ترین زمان کارشناسان در محل حاضر باشند.

دلایل روشن و خاموش شدن تلویزیون ال جی مدل LW3710042

در هنگام خاموش شدن تلویزیون ال جی مدل LW3710042 علامت هشدار را مشاهده خواهید نمود. این علامت سایه هایی قرمز و سبز را نشان می دهد و یا تصویر کلا قطع می شود. اگر این نشانه ها را مشاهده نمودید، بدانید که در قسمت مین برد، ایراد و اختلال وجود دارد. معمولا هم به دلیل عمر زیاد دستگاه و یا کارکرد زیاد آن است.

روشن و خاموش شدن دستگاه تلویزیون ال جی مدل LW570042

ممکن است در هنگام کارکردن این مدل از تلویزیون ال جی، ناگهان تلوزیون خاموش و روشن شود که با فشار دادن دکمه پاور هم روشن نشود و فقط چراغ جلو تلوزیون چشمک بزند. دلیل این اتفاق، وجود اختلال در قسمت مین برد دستگاه است که باید تعمیر گردد.

نحوه عیب‌یابی خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ال جی

همان‌طور که گفته شد، خاموش و روشن شدن تلویزیون ال جی می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. تمامی دلایل ممکن در این مقاله آورده شدند. در اینجا تمامی موارد را یکجا مرور می‌کنیم.
۱. تلویزیون را از برق جدا کنید و قبل از وصل کردن مجدد آن، 60 ثانیه صبر نمایید.
۲. گزینه (Simplink )HDMI-CEC را بررسی و خاموش کنید.
۳. به تنظیمات بروید و حالت Eco Mode را غیرفعال کنید.
۴. از خاموش بودن تمام تایمرها مطمئن شوید.
۵. کابل برق یا پریزهای سوئیچ را تعویض کنید.
۶. برای چرخش هوای بهتر، پشت تلویزیون را تمیز نمایید و گرد و غبار را پاک کنید.
۷. برنامه‌های تلویزیون ال جی خود را به‌روز کنید.
۸. تلویزیون ال جی خود را به تنظیمات کارخانه بازگردانید.
۹. اطمینان پیدا کنید که فلش مموری آلوده به ویروس به دستگاه متصل نیست.
۱۰. منبع تغذیه را بررسی کنید.

سوالات متداول

ست کردن تایمر، روشن بودن حالت اکو تلویزیون، گرم شدن بیش از حد تلویزیون، مشکلات الکتریکی، مشکل در مین برد و برد تغذیه از جمله دلایل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ال جی می‌تواند باشد.

برای ریست کردن تلویزیون ال جی کافیست آن را از برق بکشید، به مدت ۳۰ ثانیه دکمه پاور را نگه دارید و بعد از ۶۰ ثانیه آن را به برق بزنید.

آخرین مطالب مرتبط

دیدگاه ها

18 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بردیا
11 ماه قبل

من هروقت کابل hdmi ایکس باکس رو وصل میکنم باعث خاموش شدن یهویی تلویزیون ال جی ما میشه، دلیلش چیه؟

امیر
پاسخ به  بردیا
7 ماه قبل

احتمالاً ویروسی شده چون فلش من ویروسی بود کشیدم درست شد.

سامان
11 ماه قبل

آیا وصل کردن یک دستگاه خارجی میتونه دلیل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ال جی باشه؟

Ayob Akhlaj
مدیر
پاسخ به  سامان
10 ماه قبل

با سلام و وقت بخیر
بله امکان ایجاد اتصالی در بورد تلویزیون در زمان وصل کردن جسم خارجی وجود داره که باعث خاموش شدن ناگهانی تلویزیون شما میشه.

حسین
7 ماه قبل

مرسی تلوزیون من درست شد

الیار
5 ماه قبل

با سلام،تلویزیون روشن شده آرم اسمارت تی وی ظاهر میشود وبعد خاموش میشود، راه حل چیست با تشکر

پشتیبانی کاردون
ویرایشگر
پاسخ به  الیار
5 ماه قبل

با سلام
این مورد نیاز به بازدید تکنسین فنی و مجرب دارد.
با تشکر

سید مهدی مقامی راد
پاسخ به  پشتیبانی کاردون
4 ماه قبل

سلام تلویزون ال‌جی روشن می‌شود بعد۴۰ دقیقه تند تند خاموش وروشن میشود علت چیست

پشتیبانی کاردون
ویرایشگر
پاسخ به  سید مهدی مقامی راد
4 ماه قبل

باسلام
باید تفکیک ایراد انجام شود بین مین برد و تغذیه و پنل دستگاه. ولی قابل تعمیر می باشد.
لطفا جهت ثبت رسید فنی با شماره 1604 در تماس باشید یا در صورت تمایل شماره موبایل خود را بنویسید تا با شما تماس گرفته شود.
شماره همراه شما در سایت قرار نخواهد گرفت.
باتشکر

محمدی
3 ماه قبل

همزمان‌با‌روشن‌یاخاموشکردن‌کلیدبرق‌تلویزیون‌هم‌لحظه‌ای‌خاموش‌وروشن‌میشود۵۰اینچ۳‌روزمیشه‌خریدم

پشتیبانی کاردون
ویرایشگر
پاسخ به  محمدی
2 ماه قبل

یا سلام
موارد بسیاری موجب این اتفاق هستند برای عیب یابی دقیق تر با کارشناسان فنی در ارتباط باشید.
باتشکر

محمدی
3 ماه قبل

الجی

توکل سمیعی فر
2 ماه قبل

سلام ،موقع روشن ، یا خاموش کردن کلید مهتابی تلویزیون ،خاموش ، روشن می‌شود.

پشتیبانی کاردون
ویرایشگر
پاسخ به  توکل سمیعی فر
2 ماه قبل

باسلام
خرابی برد، مشکل در سیم کشی ساختمان و… می تواند دلیل این اتفاق باشد برای بررسی دقیق تر با شماره 1604 در تماس باشید.

حسین
1 ماه قبل

سلام تلویزیون من گهگداری ریست میشه مدل sj800
ضمنا کنترل هوشمندش خیلی وقته خوب ست نمیشه یه موقع وصله بعدش دیگه کار نمیکنه
ریستش که میکنم چند لحظه وصله ولی بعدش دوباره کار نمیکنه

آخرین ویرایش 1 ماه قبل توسط حسین
پشتیبانی کاردون
ویرایشگر
پاسخ به  حسین
1 ماه قبل

سلام وقت بخیر
این مورد نیاز به بررسی تکنسین فنی دارد لطفا با شماره 1604 در تماس باشید.
باتشکر

محبوبه
17 روز قبل

سلام وقت بخیر . وقتی می خواهیم تلویزیون با کنترل و یا پاور خاموش کنیم برای لحظه‌ای تلویزیون خاموش میشه ولی باز دوباره روشن میشه و مجبور میشیم برای خاموش کردنش ، تلویزیون از برق بکشیم . گاهی اوقاتم در حین تماشای برنامه خاموش میشه و باز خودش روشن میشه . لطفاً راهنمایی کنید مشکلش از چیه ممنون .

پشتیبانی کاردون
ویرایشگر
پاسخ به  محبوبه
14 روز قبل

باسلام
لطفا مدل و برند دستگاه را ذکر کنید.

باتشکر