لوگوی کاردون

ماشین لباسشویی ال جی بهتره یا سامسونگ؟

ماشین لباسشویی ال جی بهتره یا سامسونگ؟
فهرست محتوا

با توجه به این که ماشین لباسشویی یکی از لوازم خانگی پر مصرف می باشد در نتیجه باید در انتخاب و خرید آن دقت نمایید زیرا با بالا رفتن قیمت لوازم برقی باید به دنبال مقرون به صرفه ترین ماشین لباسشویی باشید. به دلیل طرفداران زیاد این دستگاه و تنوع بالای تولیدات این محصول و بازار رقابتی ماشین لباسشویی ال جی و سامسونگ، انتخاب مقرون به صرفه ترین ماشین لباسشویی کاره ساده ای نخواهد بود. کاردون تلاش دارد تا با انتشار مقالاتی از این دست به شما در انتخاب و تصمیم گیری کمک نماید. همچنین یک راهنمای خرید جامع در اختیارتان قرار دهد. البته برای جلوگیری از هزینه تعمیر ماشین لباسشویی هنگام خرید دقت نمایید.

بهترین برند ماشین لباسشویی چیست؟

برای خرید ماشین لباسشویی باید تحقیق و بررسی کنید سپس اقدام به خرید نمایید. همه ما برای خرید لوازم خانگی ابتدا بودجه ای تعیین می کنیم و سپس به بررسی کالاهای موجود در بازار می پردازیم. این روزها بازار ماشین لباسشویی برای برندهای ال جی و سامسونگ داغ است. البته ناگفته نماند برند بوش هم یکی از برندهای معتبر در تولید لباسشویی می باشد اما با قیمت های بالای این دستگاه به یکی از کالاهای لوکس مبدل شده است.

در بازار امروز لوازم خانگی انتخاب بهترین ماشین لباسشویی با مقایسه دو برند معتبر ال جی و سامسونگ همراه است. زیرا استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و قیمت مقرون به صرفه این دو برند در ایران دلیل محبوبیت آن هاست. بنابراین تنها سوالی که هنگام خرید ماشین لباسشویی از فروشنده می شود مقایسه بهترین بین برند ال جی و سامسونگ است ! باید بگوییم انتخاب دست شماست و برتری را نیازهای شما از ماشین لباسشویی تعیین می کند.

 مارک ال جی بهتره یا سامسونگ

اگر برای اولین بار است که می خواهید ماشین لباسشویی بخرید و یا قصد تعویض ماشین لباسشوییتان را دارید باید نیاز های اصلی خود را شناسایی کنید و در راستای تحقق این نیاز ها اقدام به خرید بهترین لباسشویی نمایید. بهتر است اطلاعاتی جامع از جمله شرایط و قیمت تعمیرات ماشین لباس شویی ال جی یا سامسونگ و … را در اختیار داشته باشید، چرا که دیر یا زود ممکن است با چنین شرایطی روبرو شوید. ما در این مطلب برخی از نیازهای ضروری که فاکتور های اصلی برای خرید ماشین لباسشویی می باشد را بیان می کنیم.

یکی از مواردی که باعث ایجاد رقابت بین ماشین لباسشویی ال جی و سامسونگ می شود عملکرد شستشوی لباس ها و تکنولوژی های به کار رفته در این دستگاه ها برای تمیزی و شستشوی لباس ها می باشد. خوشبختانه هر روز محصول جدیدی با قابلیت های بالاتر به بازار عرضه می شود که می تواند بازار را رقابتی تر کند البته برای هر قابلیت اضافه هزینه و قیمت محصول نیز افزایش می یابد. بنابراین بهتر است قبل از خرید به روز ترین محصول بازار ابتدا بررسی کنید قابلیت های لباسشویی جدید برایتان کار آمد است یا خیر؟

اولین بار از تکنولوژی و فناوری بخار ماشین لباسشویی ال جی بهره برد و با رونمایی از این فناوری توانست سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد. ال جی با استفاده از سیستم 6Motion توانست به تمیز شدن بهتر لباس ها دست یابد زیرا برنامه های طراحی شده در این ویژگی شستشوی لباس ها با دست را تداعی می نماید.

در مقابل برند سامسونگ برای نشان دادن عمق تمیزی لباس ها از تکنولوژی powerfoam رونمایی کرد و در این بازار رقابتی خود را از میدان خارج نکرد. هر دو برند لباسشویی با ارائه تکنولوژی های جدید توانسته اند در تمیزی و شستشوی لباس ها موفق ظاهر شوند. بنابراین اگر فاکتور اصلی شما در هنگام خرید ماشین لباسشویی تمیزی لباس هاست می توانید با خیال راحت از بین برند ال جی و سامسونگ اقدام به خرید نمایید.

کف نکردن لباسشویی

میزان مصرف ماشین لباسشویی ال جی بیشتر است یا سامسونگ؟

در گذشته میزان مصرف آب و برق در لباسشویی ها حائز اهمیت نبود. اما این روزها استفاده کمتر از منابع انرژی یکی از الویت ها به شمار می رود بنابراین تولید کنندگان ماشین لباسشویی با در نظر گرفتن ویژگی صرفه جویی در مصرف آب و برق دست به تولید لباسشویی های امروزی زدند که با پر کردن آب به صورت اتوماتیک در مخزن لباسشویی از مصرف بی رویه آب جلوگیری نمایند.

البته اگر دقت نمایید هنگامی که برای خرید لباسشویی مراجعه می کنید تمامی دستگاه ها دارای برچسب انرژی هستند که لباسشویی ال جی و سامسونگ هم از این قاعده مستثنی نیست. شاید برایتان جالب باشد که بدانید برخی ماشین لباسشویی های ال جی از سیستم Senseclean استفاده می کنند در زمان هایی که مجبور به روشن کردن لباسشویی برای چند تکه لباس هستید در این حالت برای جلوگیری از هدر رفتن آب سطح آب تا جایی که لباس هست تنظیم می شود.

همان طور که می دانید لباسشویی یکی از لوازم خانگی است که سر و صدای زیادی می تواند تولید کند. اگر در آپارتمان زندگی می کنید و سرو صدای ناشی از لباسشویی می تواند باعث ایجاد آلودگی صوتی شود می توانید از برند ال جی یا سامسونگ لباسشویی خود را خریداری نمایید زیرا از سیستم ضد سر و صدای پیشرفته در این دستگاه ها استفاده شده است.

سخن پایانی برای دانستن اینکه ماشین لباسشویی ال جی بهتره یا سامسونگ؟

در ابتدای مطلب درمورد مقایسه، مشکلات و تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ و ال جی صحبت کردیم، اگر بخواهیم به طور دقیق تر به بررسی این دو برند بپردازیم تنها چیزی که می توانیم بگوییم تصمیم گیری درباره شکل ظاهری دستگاه هاست که می تواند کاملا سلیقه ای باشد و انتخاب با شماست که کدام لباسشویی را بپسندید. همان طور که می دانید با توجه به قابلیت های یکسانی که در این دو برند وجود دارد انتخاب و تصمیم گیری بسیار چالش برانگیز می باشد. برای پاسخ به این سوال که ماشین لباسشویی ال جی بهتره یا سامسونگ؟ می توانیم بگوییم هر دو برند از کیفیت یکسانی برخوردارند و تفاوت در شکل ظاهری و بودجه شما هنگام خرید لباسشویی می باشد.

برای انجام سرویس ها و تعمیرات ماشین لباسشویی خود، پیشنهاد می کنیم از سرویس تعمیر ماشین لباسشویی در منزل کاردون استفاده کنید.

سوالات متداول

اولین بار از تکنولوژی و فناوری بخار ماشین لباسشویی ال جی بهره برد و با رونمایی از این فناوری توانست سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد.

در زمان هایی که مجبور به روشن کردن لباسشویی برای چند تکه لباس هستید در این حالت برای جلوگیری از هدر رفتن آب سطح آب تا جایی که لباس هست تنظیم می شود.

آخرین مطالب مرتبط

سوال و نظر خود را بیان کنید

22 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زهره عباسی
3 سال قبل

یه سوال داشتم خدمتتون
ماشین لباسشویی من بعد از اتمام کار درب دستگاه باز نمیشود چه کار باید انجام بدهم لباسهای داخل دستگاه است

Support
پاسخ به  زهره عباسی
3 سال قبل

سلام و وقت به خیر؛
لازمه با توجه به مارک و مدل دستگاه راهنماییتون کنیم اما کمی در رو به داخل هل بدید بعد امتحان کنید. اگر در باز نشد مدل و مارک رو بفرمایید.
موفق باشید

ناشناس
پاسخ به  زهره عباسی
3 سال قبل

این برای ایمنی کار است ، قاعدتاً بعد از یک دقیقه باید قفلش برای باز شدن آزاد شود ، اگر بعد از یک دقیقع این اتفاق نیوفتاد ، مشکل دارد.

احمدنیکخواه
پاسخ به  زهره عباسی
3 سال قبل

بایدپنج دقیقه صبرکنی تاقفل درآزادبشه بعدبازکنین..بلافاصله بعدازاتمام شستشوبازنمیشه

mosavi
3 سال قبل

لباسشویی سامسونگ کدوم مدل از همه بهتره

Support
پاسخ به  mosavi
3 سال قبل

سلام و وقت به خیر؛
نمیشه دقیق نظر داد. باید ابتدا بفرمایید چه ویژگیهایی مد نظرتونه و دستگاه چند کیلویی؟
موفق باشید

موسوی
پاسخ به  Support
3 سال قبل

برای دخترم میخوام بخرم 6 کیلویی

Support
پاسخ به  موسوی
3 سال قبل

سلام.
ویژگی‌ و برنامه خاصی مد نظرتونه؟ ما نمیتونیم بگیم بهترین مدل کدومه این به ویژگی هایی که شما مد نظرتونه برمیگرده. سری B لباسشویی های سامسونگ که 6 کیلویی داره به نظر میرسه دستگاه های خوبی هستن اما بهتره خودتون تحقیق کنید ما نمیتونیم صد در صد اعلام کنیم.
موفق باشید

مریم عباسی
پاسخ به  mosavi
6 ماه قبل

ماشین ال جی بهتره یا سامسونگ

پشتیبانی کاردون
ویرایشگر
پاسخ به  مریم عباسی
6 ماه قبل

با عرض سلام
بستگی بودجه و خواسته های شما از دستگاه دارد و نمی توان گفت کدام بهترین انتخاب است

نسیم
3 سال قبل

سلام ماشین لباسشویی دوقلو کروپ دارم الان تایمر شست و شو شو می چرخونم به محض اینکه ولش میکنم سریع می چرخه میاد روی صفر چه وسیله ای ازش خراب شده ؟

Support
پاسخ به  نسیم
3 سال قبل

سلام و وقت به خیر؛
باید دستگاه بررسی بشه و بعد اعلام نظر کنیم. شاید سوئیچ کنترل دستگاه مشکل پیدا کرده. لطفا درخواست ثبت کنید تا برای بررسی مراجعه بشه.
موفق باشید

شاه کرمی
3 سال قبل

با سلام مارک ال جی عالیه ،ما که راضی هستیم

عباس سیاری
3 سال قبل

سلام ماشین لباسشویی ال جی wd-10260FB پیغام se میدهد و خاموش میشود چندبار خاموش روشن میشهرباز کمی کار میکند که الام برق دارد ولی متور دیگه نمیچرخد کار نمیکند ایراد چیست؟ آیا تعمیرش به صرفه ست یا عوض کنیم ال جی یا سامسونگ‌بگیرم
سپاس از شما

Support
پاسخ به  عباس سیاری
3 سال قبل

سلام و وقت به خیر؛
این ارور معمولا مربوط به سنسور و یا قطعات مرتبط با سنسور مثل برد و اتصالات هست. در مورد هزینه تعمیرات و … لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید تا کارشناس در این مورد اعلام نظر داشته باشن.
موفق باشید

سعیده
پاسخ به  عباس سیاری
2 سال قبل

لباسشویی سامسونگ‌ وقتی روشن میشه صدای هلیکوپتر میده و خیلی لرزش داره ، از طرفی ال جی خیلی بی سرو صداست و ازین نظر بهتره

سعید
2 سال قبل

سلام
لباسشویی سامسونگ ww80 میتونه وزن لباس رو تشخیص بده که بر اساس وزن موجود انرژی مصرف کنه؟
و اینکه بدون تسمه ست ؟

a.nazari
مدیر
پاسخ به  سعید
2 سال قبل

سلام لباسشویی فوق با تسمه هست و وزن لباس رو تشخیص نمیده. در خدمتتون هستیم

جاسم
2 سال قبل

علت ناخوانا بودن یا شکسته بودن کلمات در ماشین الجی در مانتیورش چیست

a.nazari
مدیر
پاسخ به  جاسم
2 سال قبل

سلام برد دیسپلی دستگاه شما مشکل دارد در عملکرد ولی تاثیری ندارد

شریفی
2 سال قبل

سلام، من میخوام واسه جهازم لباسشویی 7کیلویی بخرم، بین الجی و سامسونگ کدومشون برحسب وزن لباس شستشو میدن؟ حتی اگه تعداد ۴،۵ تا باشه؟
از نظر سروصدا و لرزش ، مصرف انرژی ، وشستشو کدوم بهتره و کیفیتش بالاتره؟

قیمت تقریبا 10/11م میشه پیدا کرد؟

a.nazari
مدیر
پاسخ به  شریفی
2 سال قبل

سلام
در حال حاضر با توجه به تحریم واردات عمده تمام کالاهای موجود در بازار از راه قاچاق وارد بازار میشود و فاقدضمانت نامه های معتبر میباشد
ولی پیشنهاد ما در درجه اول انتخاب لباسشویی با کیفیت جی پلاس هست
که در صورت امکان میتوانید با تماس با ۴۷۱۰۰با کارشناسان فروش کاردون صحبت کنید . و مدل مطلوب با توجه به قیمت برایخودتان انتخاب کنید