لوگوی کاردون

چرا ماشین ظرفشویی ارور میده

چرا ماشین ظرفشویی ارور میده
فهرست محتوا

خوشبختانه ماشین ظرفشویی های امروزی با دارا بودنن صفحه نمایش این امکان را برایتان فراهم کرده اند که با کمک دفترچه راهنما و کد خطای نمایش داده شده مشکل دستگاه را بیابید و برای برطرف کردن آن اقدام نمایید اما چرا ماشین ظرفشویی ارور میده؟ گاهی اوقات ممکن است متوجه خرابی ماشین ظرفشویی شده باشید اما آن را جدی نگیرید و در آینده با کد خطایی که بر روی صفحه نمایش دستگاه ظاهر می شود به یاد این بی توجهی بیافتید!

اگر ساکن تهران هستید و قصد تعمیر ماشین ظرفشویی خود را دارید، می توانید از سرویس تعمیرات ماشین ظرفشویی در تهران کاردون استفاده نمایید.

چرا ماشین ظرفشویی ارور میده؟

Why does the dishwasher give an error

هر یک از ارورها در ماشین ظرفشویی نشان دهنده خرابی یکی از قطعات داخلی و یا یک مشکل در ماشین ظرفشویی می باشد بنابراین باید بدانید هر یک از خطا ها چه پیغامی دارند. البته براساس مدل و برند ماشین ظرفشویی این خطا ها معانی مختلفی دارند پس بهتر است دفترچه راهنمای ماشین ظرفشوییتان را نگه دارید تا در صورت بروز مشکل به آن مراجعه نمایید.

کاردون سعی دارد با انتشار برخی از کد خطاهای رایج در ماشین های ظرفشویی شما را در این راستا کمک نمایید بنابراین اگر به دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی خود دسترسی ندارید با ما همراه باشید. اگر ماشین ظرفشویی ال جی دارید و با کد خطای OE مواجه شده اید باید بدانید مشکل در تخلیه به وجود آمده است و آب در ماشین ظرفشویی باقی مانده است و امکان تخلیه را ندارد در این شرایط لازم است شلنگ تخلیه را بررسی کنید تا دچار آسیب دیدگی نباشد اگر مشکل از شلنگ نباشد باید موتور پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی را بررسی نمایید که بهتر است برای اینکار از تیم کاردون کمک بخواهید.

نمایش کد خطای  LE در ماشین ظرفشویی ال جی چند علت دارد که باید هر یک از آن ها بررسی شود گاهی اوقات آسیب دیدگی سیم کشی و یا قفل شدن پروانه، روتر و یا تیغه می تواند منجر به نمایش این ارور شود همین طور خرابی برد الکترونیکی دستگاه از دیگر دلایل نمایش این کد خطاست.

زمانی که ارور AE در ماشین ظرفشویی ال جی شما نمایان شد باید از وجود نشتی در زیر ماشین ظرفشویی نگران شوید و از یک متخصص برای بررسی علل نشتی بخواهید تا به محل شما اعزام شود برای این کار می توانید در وب سایت و یا اپلیکیشن کاردون ثبت سفارش کنید تا متخصصین این شرکت در کوتاه ترین زمان اعزام شوند.

برخی از ارورهای ماشین ظرفشویی ال جی

Some LG dishwasher errors

اگر به تازگی ماشین ظرفشویی خود را نصب کرده اید و با ارور E1 روبرو شده اید حتما مشکل از نصب نادرست می باشد و یا شاید از مواد شوینده نامرغوب استفاده کردهاید. البته که این کد خطا دلایل مختلفی دارد و باید همه این موارد بررسی شود تا مشکل اصلی را بیابید گاهی اوقات چیدن نامنظم ظروف و یا بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی یکی از دلایل ظاهر شدن این ارور می باشد بهتر است تشخیص را به یک فرد کاردونی بسپارید تا خیالتان آسوده باشد.

اگر با ارور IE در ماشین ظرفشویی ال جی خود نگران شده اید باید بگوییم جای نگرانی نیست زیرا این ارور زمانی که آب قطع باشد و یا شیر آب باز نباشد نمایش داده می شود و یا حتی ممکن است حسگر آب خراب باشد لازم است این موارد بررسی شود در صورت برطرف نشدن مشکل با کاردون در ارتباط باشید.

اگر از ماشین ظرفشویی برند ال جی استفاده می کنید که نیازمند تعمیر است، می توانید از سرویس تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی کاردون استفاده نمایید.

چرا ارور FE بر روی ماشین ظرفشویی ال جی ظاهر می شود زمانی که آب بیش از حد وارد دستگاه شود و یا شیر ورودی دچار مشکل شود در این شرایط حتما اولین اقدام بستن شیر آب و بیرون کشیدن دوشاخه از برق باشد در صورتی که مشکل همچنان وجود داشت با کاردون در ارتباط باشید تا متخصصین مشکل را عیب یابی کنند.

سوالات متداول

چند علت دارد که باید هر یک از آن ها بررسی شود گاهی اوقات آسیب دیدگی سیم کشی و یا قفل شدن پروانه، روتر و یا تیغه می تواند منجر به نمایش این ارور شود همین طور خرابی برد الکترونیکی دستگاه از دیگر دلایل نمایش این کد خطاست.

اگر به تازگی ماشین ظرفشویی خود را نصب کرده اید و با ارور E1 روبرو شده اید حتما مشکل از نصب نادرست می باشد و یا شاید از مواد شوینده نامرغوب استفاده کرده اید.

 این ارور زمانی که آب قطع باشد و یا شیر آب باز نباشد نمایش داده می شود و یا حتی ممکن است حسگر آب خراب باشد.

به تعمیر ماشین ظرفشویی نیاز دارید؟ تعمیرات، سرویس، نصب و تمدید گارانتی ماشین ظرفشویی

آخرین مطالب مرتبط

سوال و نظر خود را بیان کنید

4 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نادر
9 ماه قبل

ببخشید من با توجه به توضیحات مقاله فهمیدم که کد ارور E1 ماشین ظرفشویی ال جی برای چی هست اما هردو مورد رو بررسی کردم بازم ارور میگیرم چیکار کنم؟

Ayob Akhlaj
مدیر
پاسخ به  نادر
9 ماه قبل

با سلام و وقت بخیر
در صورت ادامه دار بودن مشکلتون
پیشنهاد می کنیم از سرویس تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی کاردون استفاده کنید تا کارشناسان ما دستگاه شما رو کامل بررسی کنن.

ناهید
3 ماه قبل

سلام .ماشین ما خوب آب کشی نمیکنه تمام مطالب مربوطه که شما توضیح دادید مشکلی ندارد .از لیوانهای شفاف نشده نسبتا گچی متوجه شدیم ماشین خوب آبکشی نمیشه .ماشین از برند گورنیه هست لطفا راهنمایی کنید

پشتیبانی کاردون
ویرایشگر
پاسخ به  ناهید
3 ماه قبل

باسلام
وجود حالت گچی یا لکه های سفید روی ظروف به علت نشت نمک است. برای راهنمایی بیشتر با شماره 1604 در تماس باشید.
باتشکر