لوگوی کاردون

چگونه قفل ماشین لباسشویی سامسونگ را باز کنیم

چگونه قفل ماشین لباسشویی سامسونگ را باز کنیم
فهرست محتوا

شاید تا به حال برای شما اتفاق نیافتاده که ماشین لباسشویی قفل شود و نتوانید آن را باز کنید و یا شاید لباس های کثیف را در ماشین لباسشویی قرار داده اید و در پایان فرآیند شستشو متوجه قفل شدن درب ماشین لباسشویی شده اید در این شرایط تنها سوال این است چگونه قفل ماشین لباسشویی سامسونگ را باز کنیم؟ ابتدا لازم است علت باز نشدن درب ماشین لباسشویی سامسونگ را بررسی کنید سپس اقدام به باز کردن آن نمایید اگر می خواهید در این باره اطلاعات خود را افزایش دهید بهتر است با کاردون همراه شوید.

علت باز نشدن درب ماشین لباسشویی

همان طور که می دانید باز نشدن درب ماشین لباسشویی سامسونگ می تواند دلایل مختلفی داشته باشد ما در این مطلب سعی داریم 6 دلیل اصلی قفل شدن درب ماشین لباسشویی را برایتان بازگو نماییم و به بررسی هر یک از این موارد بپردازیم.

در صورتی که از ماشین لباسشویی برند سامسونگ استفاده می کنید، برای تعمیر آن می توانید از سرویس تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ کاردون استفاده کنید.

اگر آب در ماشین لباسشویی سامسونگ تخلیه نشود درب ماشین لباسشویی باز نخواهد شد. گاهی اوقات ممکن است به دلیل مسدود شدن مسیر خروج آب آلوده روند تخلیه آب با اشکال مواجه شود و در این صورت تا زمانی که آب به طور کامل تخلیه نشود امکان باز شدن درب ماشین لباسشویی وجود ندارد در این شرایط لازم است مسیر تخلیه را چک کنید و اگر جسم خارجی مانع از خروج آب شده است آن را تمیز نمایید. اگر باز نشدن درب ماشین لباسشویی به دلیل عدم تخلیه آب باشد باید لباسشویی را از برق بکشید و فیلتر پایین ماشین لباسشویی را باز نمایید تا آب خارج شود.

یکی از قطعاتی که در ماشین لباسشویی بسیار زیاد از آن استفاده می شود دستگیر درب ماشین لباسشویی است شما برای خارج کردن وقرار دادن لباس ها در ماشین لباسشویی از دستگیره درب استفاده می کنید تا بتوانید به راحتی درب دستگاهر را باز نمایید حال تصور کنید یک روز این دستگیره بشکند ! زمانی که تایمر ماشین لباسشویی بر روی عملیات شستشو تنظیم شود درب ماشین لباسشویی قفل خواهد شد و تا پایان عملیات شستشو اجازه باز شدن درب دستگاه وجود ندارد. حال اگر دستگیره درب ماشین لباسشویی خراب شود و یا شکسته باشد این عملیات به طور کامل اجرا نخواهد شد و عملیات شستشو انجام نخواهد شد.

چگونه قفل ماشین لباسشویی سامسونگ را باز کنیم؟

فعال بودن قفل حرارتی در ماشین لباسشویی سامسونگ مانع از باز شدن سریع درب دستگاه خواهد شد بنابراین باید کمی صبر کنید تا با سرد شدن قفل حرارتی درب دستگاه باز شود. البته گاهی اوقات ممکن است فعال بودن قفل کودک هم برایتان دردسر ایجاد نماید و مانع از باز شدن درب دستگاه شود در این شرایط لازم است دستگاه را ریست نمایید و در صورت برطرف نشدن مشکل از کاردون کمک بخواهید.

گاهی اوقات علت باز نشدن درب ماشین لباسشویی بسیار ساده است و می توانید به سادگی آن را برطرف نمایید به عنوان مثال با گیر کردن لباس های بین درب لباسشویی و محفظه اگر شما متوجه نشوید در انتهای عملیات شستشو نمی توانید درب لباسشویی را باز نمایید و باید برای برطرف کردن این مشکل در وب سایت و یا اپلیکیشن کاردون ثبت سفارش نمایید به همین منظور بهتر است قبل از روشن کردن ماشین لباسشویی این مورد را چک کنید تا از گیر کردن لباس ها جلوگیری نمایید و اگر این اتفاق افتاده آن را برطرف نمایید.

حتی قرار دادن لباس بیش از حد ظرفیت ماشین لباسشویی می تواند برایتان دردسر ساز شود برخی افراد براساس عادات اشتباه خود به یکباره حجم زیادی از لباس ها را برای شستشو داخل ماشین لباسشویی قرار می دهند که در این صورت ممکن است با مشکل باز نشدن درب ماشین لباسشویی روبرو شوند بنابراین لازم است به ظرفیت ماشین لباسشویی دقت نمایید تا با این مشکل مواجه نشوید.

شما می توانید برای تعمیر ماشین لباسشویی خود از سرویس تعمیر ماشین لباسشویی در منزل کاردون استفاده کنید.

سوالات متداول

اگر آب در ماشین لباسشویی سامسونگ تخلیه نشود درب ماشین لباسشویی باز نخواهد شد.

قرار دادن حجم زیادی از  لباس در ماشین لباسشویی.

باید لباسشویی را از برق بکشید و فیلتر پایین ماشین لباسشویی را باز نمایید تا آب خارج شود.

آخرین مطالب مرتبط

سوال و نظر خود را بیان کنید

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها