لوگوی کاردون

چگونه بفهمیم گاز یخچال تمام شده

چگونه بفهمیم گاز یخچال تمام شده
فهرست محتوا

یکی از لوازم خانگی که هر روز با آن سرو کار داریم یخچال می باشد همان طور که می دانید داخل یخچال همیشه باید خنک باشد تا مواد غذایی درون یخچال خراب نشوند. یخچال و فریزر یکی از وسایل برقی است که 24 ساعت شبانه روز در حال فعالیت است و به منظور خنک سازی درون یخچال همیشه کار می کند اما ممکن است برای این وسیله برقی مشکلی به وجود آید و خراب شود یا به هر دلیل یخچال دیگر خنک نکند در این شرایط چگونه بفهمیم گاز یخچال تمام شده یا خیر؟ چرا که دلیل اصلی خنک نشدن یخچال تمام شده گاز یخچال است.

اگر قصد تعمیر یخچال خود را دارید، می توانید از سرویس تعمیرات یخچال در محل کاردون استفاده کنید.

چگونه بفهمیم گاز یخچال تمام شده

How to understand that the gas in the refrigerator has run out

شاید برای شما هم اتفاق افتاده است که با باز کردن درب یخچال متوجه خنک نبودن داخل یخچال شده اید. می دانیم که یکی از دلایل خنک نکردن یخچال تمام شدن گاز یخچال است اما باید بدانید همیشه هم علت این موضوع نیست. بنابراین لازم است برای مطمئن شدن ابتدا بفهمیم گاز یخچال تمام شده یا خیر؟ شاید شما هم شنیده اید که برخی می گویند با باز گذاشتن درب یخچال گاز دستگاه تمام می شود! بهتر است بدانید این باور اشتباه است و این اتفاق هرگز رخ نمی دهد اما باز و بسته کردن بیش از حد درب یخچال هم می تواند منجر به یکسره کار کردن یخچال شود.

گاز یخچال درون لوله های پشت یخچال قرار دارد که در صورت نشتی و سوراخ شدن این گاز ممکن است تمام شود. البته که یکی از دلایل یکسره کار کردن یخچال و یا اتومات نکردن آن خالی شدن گاز یخچال می باشد زیرا با خالی شدن گاز یخچال دستگاه به دمای مناسب نخواهید رسید در نتیجه شما شاهد اتومات نکردن یخچال و یا یخ زدگی لوله های پشت یخچال خواهید بود.

سوالات متداول درباره گاز یخچال

How to find a refrigerator gas leak

۱) چگونه نشتی گاز یخچال را پیدا کنیم؟

اگر سال هاست از یخچال خود استفاده می کنید و این مدت زمات بالای 10 سال می باشد و به تازگی متوجه سرد نشدن یخچال شده اید باید به دنبال نشتی گاز یخچال باشید زیرا یکی از دلایل نشتی گاز سرد نشدن داخل یخچال است.

۲) گاز یخچال چیست؟

همان طور که می دانید یخچال یک وسیله سرمایشی است که به منظور خنک سازی از آن استفاده می شود. گاز به کار رفته در یخچال فریون می باشد که پس از فشرده شدن به وسیله موتور یخچال داخل کندانسور خنک شده و به مایع تبدیل می شود.

۳) اگر گاز یخچال زیاد باشد چه میشود؟

استفاده بیش از حد گاز یخچال هم می تواند در عملکرد دستگاه تاثیر منفی داشته باشد و عملکرد یخچال را مختل نماید اگر گاز یخچال زیاد باشد کمپرسور برای راه اندازی زمان زیادی صرف می کند و نتیجه آن می تواند به سوختن موتور یخچال بیانجامد.

این موارد می تواند به شما خبر از خالی شدن گاز یخچال را بدهد بنابراین همه این موارد را جدی بگیرید و در صورت مشاهده هر یک از این موارد با کاردون تماس بگیرید تا برای برطرف کردن مشکل مراجعه نمایند. هنگامی که گاز یخچال به دلایل مختلف خالی شود موتور یخچال به صورت یکسره کار می کند که نتیجه این اتفاق داغ شدن بیش از حد لوله های اواپراتور خواهد بود و این اتفاق می تواند فشار زیادی به موتور یخچال وارد نماید و ممکن است منجر به سوختن موتور یخچال شود.

۴) آیا نشت گاز یخچال خطرناک است؟

یکی از سوالاتی که بارها در اینترنت جستجو شده و از کارشناسان ما می شود خطرناک بودن گاز یخچال است. همان طور که می دانید فریون گازی است که درون محفظه ای بسته قرار دارد و اگر بنا به هر دلیل دچار نشتی شود می تواند به یخچال شما آسیب برساند اما آیا برای شما هم استشمام این گاز خطرناک است یا خیر ؟ باید بگوییم استشمام این گاز برای افرادی که دارای بیماری های قلبی و یا آلرژیک هستند می تواند خطرناک باشد. اگر در خانه حیوان خانگی دارید بهتر است آن را از مکانی که گاز فریون نشت می کند خارج کنید و یا کودکانتان را در معرض استشمام این گاز قرار ندهید زیرا مقاومت پایین تری دارند و ممکن است دچار مشکل شوند.

این گاز برای محیط زیست بسیار خطرناک می باشد زیرا دلیل اصلی آسیب رساندن به لایه اوزون می باشد و نتیجه آن گرم تر شدن کره زمین خواهد بود. بنابراین لازم است اگر متوجه هر گونه مشکلی که مربوط به خالی بودن گاز یخچال می باشد شده اید سریعا برای برطرف کردن آن اقدام نمایید و برای نجات سلامتی خود و اطرافیانتان این مشکل را جدی بگیرید. کارشناسان و تعمیرکاران کاردون همواره برای کمک رسانی به شما در تلاشند می توانید از طریق وب سایت و یا اپلیکیشن کاردون ثبت سفارش نمایید.

سوالات متداول

استشمام این گاز برای افرادی که دارای بیماری های قلبی و یا آلرژیک هستند می تواند خطرناک باشد.

گاز به کار رفته در یخچال فریون می باشد که پس از فشرده شدن به وسیله موتور یخچال داخل کندانسور خنک شده و به مایع تبدیل می شود.

اگر از یخچال برند جنرال الکتریک استفاده می کنید که نیازمند تعمیر است، پیشنهاد می کنیم از سرویس تعمیرات یخچال جنرال الکتریک کاردون استفاده نمایید.

به تعمیر یخچال نیاز دارید؟ تعمیرات، سرویس، نصب و تمدید گارانتی یخچال

آخرین مطالب مرتبط

سوال و نظر خود را بیان کنید

52 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اکرم
3 سال قبل

سلام خسته نباشید قسمت فریزر ساید بای ساید LG ما ایراد پیدا کرده هر چیزی که میزاریم یخ میزنه ولی دوباره یخ زدگیش باز میشه و همچنین بستنی اصلا یخ نمیزنه و شل تر هم میشه ممنون میشم اگه راهنمایی کنین

Support
پاسخ به  اکرم
3 سال قبل

سلام و وقت به خیر؛
در نظر داشته باشین بستنی ممکنه خیلی خوب منجمد نشه و نمیتونه ملاک سنجش سرمایش دستگاه باشه. اگر همه‌ی مواد غذایی از حالت انجماد خارج میشه لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه.
موفق باشید

عیسی
پاسخ به  Support
2 سال قبل

سلام
یخچالمون مدل امرسان کشویی هست قسمت فریزرش سالمه کار میکنه ولی یخچالش سرد نمیکنه دلیلش چه میتونه باشه؟؟

a.nazari
مدیر
پاسخ به  عیسی
2 سال قبل

سلام
چند دلیل داره
دور و اطراف دستگاه بسیار کیپ میباشد و گردش هوا وجود نداره
نوار دور درب خراب شده است
دما یخچال بررسی شود درست تنظیم شده باشد
یخچال را بیش از اندازه پر کرده اید
اگر این موارد رعایت شده باشد احتمالا یکی از قطعات فنی ذیل پچار مشکل شده است که باید توسط کارشناس بررسی شود
المنت اواپراتور
فن اواپراتور
دمپر
سنسور
برد کنترل دما
قطعات دیفراست
برد الکترونیکی اصلی

حسین شمس
3 سال قبل

با سلام و احترام بنده 12ساله یخچال فریزر ساید سامسونگ دارم که متاسفانه مشکل خالی شدن گاز یخچال رو داریم 4ساله مدام هر8ماه یکبار دارم گاز تخلیه شده را مجددا گاز میکنم ولی هنوز عیب اون رو پیدا نکردیم دو مرتبه تاحالا از تکنسین های خود سامسونگ اومدن و فقط گاز کردن و رفتن و سه مرتبه دیگه هم تعمیرکارهای مختلف اومدن و باتوجه به قرار دادن فشار 250 الی 300 باز هم نشتی پیدانشد و مجبور به تعویض لوله های مارپیچ پشت یخچال فریزر کردیم وباز هم بعد از هشت ماه تخلیه کرد الان دوباره تعمیرکار اومده و با فشار250 تست خودش رو درون حوضچه آب انجام داد ولی حتی یک مرتبه هم حباب مشاهده نشده. لازم به ذکر است که فشار درون لوله های خود یخچال که 120 قرار دادیم کم نکرده پس چه اتفاقی ممکنه افتاده باشه که حتی با تعویض لوله های مارپیچ یخچال هم قابل حل نیست و الان دوباره تعمیرکار میگه اگه نشتی توی حوضچه آب پیدا نشد دوباره لوله های مارپیچ پشت یخچال رو برای بار سوم تعویض کنیم نمیدونم باید چیکار کنم تاحالا کلی هم با این حقوق کارگری هزینه کردم الان شما بفرمایید چیکار کنم ممنون

Support
پاسخ به  حسین شمس
3 سال قبل

سلام و وقت به خیر؛
در مورد ایرادی که میفرمایید واقعا امکان اعلام نظر به این شکل وجود نداره. لازمه حتما دستگاه بررسی بشه و علت ایجاد نشتی مشخص بشه. میتونید درخواست ثبت کنید تا برای بررسی دستگاهتون مراجعه صورت بگیره.
موفق باشید

علی
پاسخ به  حسین شمس
2 سال قبل

سلام برادر مشکل از موتور یخچالته ، نشتی از موتور یخچاله ، تا زمانی موتور تعویض نشه همینه، منم این مشکل رو داشتم و صد بار گازش زدیم و لوله ها عوض شد تا زمانی یکی گفت مشکل از موتور هستش که بعد از تعویض درست شد

اوا کرمی
3 سال قبل

سلام . ما یخچال دوقلوی سینجر داریم سه سال هست استفاده میکنیم . تا اینکه دوماه پیش یکمرتبه دماش کم شد . تعمیرکار اومد گازگیری کرد.یه هفته بعد دوباره همیجوری شد . دوباره اومدگازگیری کرد. چهار پنج مرتبه تکرار کردن . تا اینکه کلا لوله های روکار نصب کردن . دوباره گرم شده . چکار کنیم ؟

Support
پاسخ به  اوا کرمی
3 سال قبل

سلام و وقت به خیر؛
لازمه مجدد دستگاه بررسی بشه. در این مورد لازمه سنسور، برد، اتصالات، کارکرد کمپرسور و … بررسی بشه. لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه صورت بگیره.
موفق باشید

ebi
3 سال قبل

باسلام ما یخچال پارسیان دودرب یعنی قسمت بالا یخچال وقسمت پایین فریزر هستش والان فریز کار میکند وهیچ ایرادی ندارد ولی قسمت بالا یخچال خنک نمیشود وباعث فساد مواد غذایی میشود این درحالیست که حدودا ۲۰روز پیش یه تعمیرکار امد ودلیلش را کم بودن گاز خواند وگاز را به یخچال زد ویخچال یک روز کار کرد ومجددا قسمت یخچال خنک نمیکند لطفا دلیل وراهکار را بفرمایید ضمنا موتور یخچال دائم کار میکند

Support
پاسخ به  ebi
3 سال قبل

سلام و وقت به خیر؛
ممکن هست مربوط به قطعات باشه و سنسور، برد، اتصالات و … ایرادی داشته باشه. لازمه دستگاه بررسی بشه تا بتونیم در این مورد نظر قطعی بدیم. لطفا در صورت تمایل درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه.
موفق باشید

افشین
3 سال قبل

سلام من یخچال سامسونگ دوقلو دارم که نمایشگر دمایش قبلا۳رونشون می داد و میشد از یک تا ۹ به دلخواه تغییرش داد ولی الان روی ۹ایستاده و اگه تغبیرس بدم فورا روی ۹برمیگرده.یخچال کمی سرده و سرماش کم شده و شیرتوش خراب میشه آیا گازش رفته؟

Support
پاسخ به  افشین
3 سال قبل

سلام و وقت به خیر؛
لطفا ابتدا مطمئن بشید که قفل کودک فعال نبوده. اگر مربوط به قفل کودک نبود با توجه به اینکه امکان تنظیم دما رو به شما نمیده ممکنه ایراد قطعات باشه. لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه.
موفق باشید

دولتی
3 سال قبل

سلام خسته نباشید خدمت شما یه سوال چرا موتور یخچال دایم در حال صدا دادن است اصلا قطع نمی‌شود

Support
پاسخ به  دولتی
3 سال قبل

سلام و وقت به خیر؛
ممکنه مربوط به صدای کارکرد ابتدایی، لرزش و عدم ترازبندی و یا دیفراست دستگاه باشه. اما اگه صدا غیرطبیعی به نظر میرسه لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه.
موفق باشید

lili
3 سال قبل

سلام خسته نباشید.من یخچال ویرپول دارم کشو داخل یخچال شکسته آیا موجود دارید

Support
پاسخ به  lili
3 سال قبل

سلام و وقت به خیر؛
متاسفانه قطعه جانبی نداریم دوست گرامی.
موفق باشید

انورعلی
3 سال قبل

من یخچال ناسیونال خارجی دارم سالم است روشن هم است ولی سرد نمیکند پیش تعمیرکار بردم میگه گازش مشکل نیست ولی عیبش مشخص نیست

Support
پاسخ به  انورعلی
3 سال قبل

سلام و وقت به خیر؛
ممکن هست مشکل مربوط به قطعات متفاوتی مثل ترموستات، رله استارت، سنسور و … باشه. لطفا در صورت تمایل درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه.
موفق باشید

جاویدان
3 سال قبل

سلام یخچال فریزر پارس دمای رو یخچال خود به خود پایین می اید ولی دمای داخل خوب است وقتی درب را باز و بسته میکنیم این حالت بیشتر پیش می اید از منفی ۱۸ میاید منفی ۱۰

Support
پاسخ به  جاویدان
3 سال قبل

سلام و وقت به خیر؛
میزان سرمایش دستگاه چطور هست؟ دستگاه از نظر میزان سرمایش و کارکرد هم مشکلی داره؟ لطفا پاسخ بدید تا بتونیم بررسی کنیم.
متشکریم

س . ح
3 سال قبل

سلام يخخچال بِكو قديمي داريم ٢سالي ميشه كه قسمت پايين يخچال يخ ميزنه و بعد از مدتي يخچال به كل گرم ميشه و قسمت پايين فريزر حجم زيادي يخ زده مجبوريم هر ٢ماه يكبار يخچال رو خاموش كنيم اين يخ ها اب بشه و بعد دوباره روشن كنيم هر تعميركاريم اومده فقط پول گرفته و رفته

Support
پاسخ به  س . ح
3 سال قبل

سلام و وقت به خیر؛
نیاز هست دستگاه بررسی بشه تا بتونیم اعلام نظر داشته باشیم. اگر میزان یخ زدگی از نیم سانت بیشتر هست، لازمه به منظور تعمیر و رفع عیب، بازدید صورت بگیره.
موفق باشید

اکبرپور
3 سال قبل

سلام ببخشید من یه یخچال هایسنس مدل rs-47wl4sia دارم
میخوام دماش رو تغییر بدم اما هیچکدوم از دکمه هاش کار نمیکنه
الان هم رو حالت قفل کودک هست اما سه ثانیه که فشار میدم باز نمیشه
در ضمن با ضربه زدن روی برد چراغاش روشن میشه اما دکمه اش کار نمیکنه
ممنون میشم مشکلش رو بگید❤️

Support
پاسخ به  اکبرپور
3 سال قبل

سلام و وقت به خیر؛
لطفا با توجه به دفترچه راهنما بررسی کنید متاسفانه ما به اطلاع دقیق دفترچه راهنمای دستگاه دسترسی نداریم. باز پیگیری می‌کنیم و اگه به نتیجه‌ای دست پیدا کردیم به شما اطلاع میدیم. اگر مشکل رفع نشد لطفا درخواست تعیرات ثبت کنید تا کارشناس ما به صورت حضوری مراجعه داشته باشن و دستگاه رو بررسی کنن.
موفق باشید

خانم خونه
3 سال قبل

سلام یکبار سوالم رو ارسال کردم ولی هرچی گشتم نتونستم پیداش کنم. دوباره مینویسم
من ساید سامسونگ دارم و ده سال هست که دارمش.. همه چیزش اوکی هس و درست کار میکنه.. ولی چندوقتی هست که وقتی دریخچال رو باز میکنم مثل حالتی که برق نوسان داره نور یخچال خیییلییی کم و غیرمحسوس کم و زیاد میشه. حالت وقتی که لامپ داره میسوزه یا برق کم و زیاد میشه و نوسان برق هست. یخچال به محافظ وصل هست. پس برق کم و زیاد نمیشه.. بعد گفتم شاید لامپش داره میسوزه. ولی لامپ داخل فریزر هم همین حالت رو داشت.. بنظرتون مشکلی هست؟؟ این کم و زیاد شدن نور زیاد معلوم نیستا. من بهش دقت کردم متوجه شدم. بنظرتون مشکلی هست؟؟

Support
پاسخ به  خانم خونه
3 سال قبل

سلام و وقت به خیر؛
لطفا با محافظ برق دیگه‌ای بررسی کنین و یا اینکه دستگاه رو مستقیم به پریز وصل کنید و چک کنید. اگر مشکل حل نشد لطفا برای بررسی دستگاه درخواست تعمیرات ثبت کنید.
موفق باشید

سجاد مردان پور
3 سال قبل

سلام. چراغ قسمت یخچال ساید بای ساید سامسونگ روشن نمی شود ولی بخش فریزر مشکلی ندارد. وقتی یخچال را از برق می کشیم و مجدد به برق می زنیم لامپ برای اولین بار استفاده روشن ولی در استفاده های بعدی روشن نمی شود با توجه به این موضوع نباید لامپ سوخته باشد بنابراین باید مشکل فنی دیگری داشته باشد لطفا راهنمایی بفرمایید.باتشکر

Support
پاسخ به  سجاد مردان پور
3 سال قبل

سلام و وقت به خیر؛
ممکنه میکروسوئیچ درب مشکل پیدا کرده باشه. لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه.
موفق باشید

ابوذر بهزادی
3 سال قبل

فریزم اگر باید صددرصد منجمد کنه نمیدونم چرا ۶۰درصد منجمد می‌کنه فکرمی‌کنم در فریزم باز بوده مطمئن نیستم.دررفریزرو باز کردم دیدم موادم حالت آب شدگی گرفتن در فریزرو بستم از برق کشیدم دوباره نیم ساعت بعد زدم به برق وسایلم بعد سه ساعت تو حالت تقریبا منجمد مونده و کامل منجمد نمیشن برق داخل فریزرمم وقتی درو باز میکنم روشن نمیشه .

Support
پاسخ به  ابوذر بهزادی
3 سال قبل

سلام و وقت به خیر؛
لطفا درجه‌ی دستگاه رو بررسی کنید که تغییر نکرده باشه و در نظر داشته باشید بعضی مواد غذایی مثل بستنی ممکنه خوب منجمد نشه. پس از بررسی موارد در صورت نیاز لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه.
موفق باشید

زهرا ظهران زاده
3 سال قبل

چرا دمای فریزر از منفی ۱۰ پایین تر نمیره؟ولی درجه خود یخچال خوبه

Support
پاسخ به  زهرا ظهران زاده
3 سال قبل

سلام و وقت به خیر؛
این مورد طبیعی هست و برای منجمد شدن فریزر نمیتونه از منفی 10 گرمتر باشه.
موفق باشید

سلیمان گندمی
3 سال قبل

سلام.فرنچrs سامسونگ دارم دیواره داخل یخچال تعرق میکنه ودر طرف سمت چپ دیواره در یک ردیف عمودی برفک میزنه.کف یخچال هم آب جمع میشه.کارشناس آوردم میگه عایق لوله سردکن یخچال از بین رفته و باید با این مشکل کنار بیای.به نظر شما درست میگه؟

Support
پاسخ به  سلیمان گندمی
3 سال قبل

سلام و وقت به خیر؛
متاسفانه بدون بررسی دستگاه نمیتونیم اعلام نظر دقیق داشته باشیم. لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه.
موفق باشید

شیرزاد
3 سال قبل

سلام فریزر سیلوی دارم زیرش یخ زده بود دمای آن هم منفی ۱۴ بود باز کردم یخ هارو خالی کردم بعد به برق زدم الان نمایشگر c نشان میده و وما رو نشان نمیده که چی شده

Support
پاسخ به  شیرزاد
3 سال قبل

سلام و وقت به خیر؛
دستگاه ارور نمایش میده. در صورت تمایل لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه صورت بگیره.
موفق باشید

رضا منصوری
3 سال قبل

سلام
یخچال ساید اسنوا دارم 1 ماه است یخ نمی زند و ضعیف است. تعمیر کار بازدید کرد گفت فن فریزر خراب است کار نمی کنه . خودم باز کردم چک شد مشکل نداشت .برداشت من اینه بعضی مواقع دستور روی فن فریز نمی آید .
چی رو چک کنم ؟

Support
پاسخ به  رضا منصوری
3 سال قبل

سلام و وقت به خیر؛
لازم هست دستگاه از طرف کارشناس بررسی بشه و به این شکل امکان راهنمایی وجود نداره چون نمیتونیم دقیق به شما بگیم چه قطعه‌ای رو چک بفرمایید. لطفا در صورت تمایل درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه.
موفق باشید

علی
2 سال قبل

سلام .واسه شارژ یک یخچال ویترینی با موتور یک دوم چند کیلو گاز نیاز هست

Support
پاسخ به  علی
2 سال قبل

سلام و وقت به خیر؛
در این مورد بهتر هست به لیبل دستگاه مراجعه کنید معمولا میزان مبرد دستگاه روی لیبل درج میشه.
موفق باشید

شهاب
2 سال قبل

سلام میخواستم بدونم گاز یخچال سمیه و برای بدن ضرر داره ؟

Support
پاسخ به  شهاب
2 سال قبل

سلام وقت به خیر؛
گاز یخچال بوی خوبی نداره اما سمی نیست.
موفق باشید

نیرومند
2 سال قبل

چه خدماتی در تعمیر یخچال در محل انجام می گیرد؟

Support
پاسخ به  نیرومند
2 سال قبل

سلام و وقت به خیر؛
بستگی به ایراد دستگاه شما داره. در این مورد لازم هست ابتدا دستگاه بررسی بشه و بعد در مورد انجام تعمیرات اعلام نظر بشه.
موفق باشید

رضا
2 سال قبل

سلام
لامپ ال ای دی درون یخچال سوخته وقتی درب یخچال و باز می کنم روشن نمیشه مشکلی پیش میاد اگه تعویضش نکنم ؟

Support
پاسخ به  رضا
2 سال قبل

سلام و وقت به خیر؛
لطفا درخواست تعمیرات ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه. ممکنه به دلیل اتصالی و یا مشکل دیگه‌ای لامپ دستگاه شما سوخته باشه که اگر بازدید بشه و تشخیص داده بشه بهتر هست. البته ممکن هم هست که مربوط به عمر لامپ و یا مشکلات خود لامپ باشه.
موفق باشید

زهرا
2 سال قبل

سلام وقت بخیر
یخچال هایسنس ما ۷ساله خریدیم نزدیک به یک ماه خونه نبودیم و حالا که اومدیم میبینم طبقه بالای یخچال گرمه و اصلا سرد نمیکنه و فریزر هم مثل قبل مواد رو منجمد نمیکنه اما مواد داخل فریزر خراب نشده به طور مثال آب میزارم که یخ بزنه بعد از دوروز یخ میزنه اما قبلا شب میزاشتم صبح یخ زده بود نمیدونم چشه نظر شما چیه؟

a.nazari
مدیر
پاسخ به  زهرا
2 سال قبل

سلام
وقت بخیر
دستگاه باید توسط کارشناس بازدید بشه
احتمال خرابی برد
یا کم بودن سرمایش به خاطر کمبود گاز و با نشتی گاز دارد
در صورت تمایل با شماره 1604 تماس بگیرید

a.nazari
مدیر
پاسخ به  زهرا
2 سال قبل

سلام وقتتون بخیر
اگر در منزل ترنومتر برای اندازه گیری دمای یخچال دارید میتوانید دمای روی دیسپلی نشان میدهد و یا دستی تنظیم کرده اید با دمای واقعی چک کنید اگر پایینتر بود باید حتما متخصص دستگاه را بازدید کند. 1604

رمضان
9 ماه قبل

پیدا کردن نشتی گاز یخچال فقط با دستگاه ممکن هست؟

Ayob Akhlaj
مدیر
پاسخ به  رمضان
9 ماه قبل

با سلام و وقت بخیر
روش های زیادی وجود دارد اما بهترین روش استفاده از دستگاه است.