لوگوی کاردون

اگر در یخچال باز بماند چه میشود

اگر در یخچال باز بماند چه میشود
فهرست محتوا

یخچال یکی از لوازم خانگی می باشد که به صورت 24 ساعته فعالیت می کند چرا که وظیفه این دستگاه خنک نگه داشتن فضای داخل یخچال و فریزر می باشد. ورود هر گونه هوای گرم به داخل یخچال می تواند مشکلاتی را ایجاد نماید که جبران آن ها با هزینه های بالای تعمیرات همراه می باشد. یکی از سوالاتی که شاید ذهن شما را هم مشغول کرده است این است که اگر در یخچال باز بماند چه میشود آیا خارج شدن سرما از یخچال می تواند دردسر ایجاد نماید؟ علت باز ماندن درب یخچال چه چیزهایی می تواند باشد؟ اگر می خواهید پاسخ این سوالات را بیابید تا انتهای این مطلب با کاردون همراه شوید.

اگر قصد تعمیر یخچال خود را دارید، می توانید از سرویس تعمیرات یخچال در محل کاردون و در صورت نیاز به نصاب یخچال نیز از سرویس نصب استفاده کنید.

اگر در یخچال باز بماند چه میشود؟

What happens if the refrigerator is left open

همان طور که می دانید باز ماندن درب یخچال می تواند باعث خروج هوای سرد و ورود هوای گرم به داخل یخچال شود بنابراین نباید خیلی ساده از کنار این مشکل عبور کنید. باز ماندن در یخچال می تواند دلایل مختلفی به همراه داشته باشد اما باید بدانید اگر در یخچال باز بماند چه میشود علاوه بر گرم شدن داخل یخچال می تواند دچار خرابی کمپرسور شود زیرا به موتور فشار زیادی وارد می شود. شاید شنیده اید که می گویند یخچال یکسره کار میکند یکی از دلایل باز ماندن درب یخچال می باشد که منجر به یکسره کار کردن یخچال می شود.

اگر در یخچال باز بماند موتور یا کمپرسور برای رساندن دمای یخچال به دمای تنظیم شده کار می کند و از انجایی که سرما از یخچال خارج می شود موتور باید به طور دائم فعالیت کند که در این حالت فشار زیادی به دستگاه و موتور آن وارد می شود. از طرفی هم گرم شدن داخل یخچال می تواند موجب فاسد شدن مواد غذایی شود همین طور یکی از دلایل برفک زدن داخل یخچال هم می تواند باز ماندن درب یخچال باشد زیرا برخورد هوای سرد داخل یخچال و هوای گرم بیرون می تواند تبدیل به برفک شود.

شاید گاهی اوقات درک این موضوع که می تواند باز ماندن در یخچال خسارت های زیادی به شما وارد نماید کمی دشوار باشد. اما با دانستن دلایلی که می تواند منجر به خسارت های زیادی به شما شود می توانید این موضوع را جدی تلقی نموده و برای برطرف کردن مشکل باز ماندن درب یخچال به دنبال راه چاره باشید.

اگر در فریزر باز بماند چه باید کرد؟

اگر درب فریزر برای مدت طولانی باز بماند، دمای داخل فریزر به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد که ممکن است باعث خراب شدن مواد غذایی در داخل آنها شود. بنابراین، باید سریعاً درب فریزر را بسته و صبر کنید تا دمای داخلی به حالت مطلوب برگردد.

اگر درب یخچال فریزر برای مدت کوتاهی باز بوده است، می‌توانید به راحتی آن را بسته و مواد غذایی را در داخل آن مجدداً مرتب کنید. اما اگر درب یخچال فریزر برای مدت طولانی باز بوده است، باید بررسی کنید که آیا مواد غذایی داخل آن با افزایش دما خراب شده‌اند یا خیر. در صورتی که بوی نامطبوع، ظاهر غیرطبیعی، یا چیزی که مشکوک به خرابی غذا است، مشاهده کردید، بهتر است آن ها را دور بیندازید. به طور کلی، باید توجه داشت که هر چه درب یخچال فریزر برای مدت طولانی‌تری باز بماند، خطر خرابی مواد غذایی در داخل آن بیشتر خواهد شد.

تا چه مدت می توان درب یخچال را باز گذاشت؟

برای پاسخ به این سوال که اگر در یخچال باز بماند خراب نمی شود؟ و یا تا چه مدت می توان درب یخچال را باز گذاشت؟ نمی توان به طور یقین ابراز نظر کرد. بسیاری از متخصصین و کارشناسان این حوزه معتقدند که، مدت زمان مجاز برای بازگذاشتن درب یخچال به نوع و برند دستگاه و نوع مواد غذایی که در یخچال وجود دارد و نیز فضایی که دستگاه قرار دارد، بستگی دارد.

باز بودن درب یخچال در برخی از مدل ها، تا ساعت ها مشکلی ایجاد نمی کند و هوای محفظه همچنان خنک می ماند. اما به طور متوسط زمانی که می توان برای باز بودن درب یخچال در نظر داشت، که نه کمپرسور بسوزد و نه مواد غذایی خراب و فاسد شود، بین 60 تا 240 دقیقه است.

عوامل موثر بر زمان بازماندن درب یخچال

عواملی بر این سوال، که تا چه مدت می توان درب یخچال را باز گذاشت؟ دخیل هستند، موارد زیر می باشند.

عمر دستگاه

یخچال های مدرن و جدید با فن اوری به روز این قابلیت را دارند که، دمای داخل یخچال را برای مدت طولانی نگه دارند اما یخچال های قدیمی این ویژگی را ندارند و در زمان بسیار کمی ممکن است گرم شوند و کمپرسور هم بسوزد.

اینکه تا چه مدت می توان درب یخچال را باز گذاشت؟ به مدل و برند دستگاه شما بستگی دارد. این زمان از یخچالی تا یخچال دیگر بسیار تفاوت دارد.

مقدار مواد غذایی در یخچال

از عوامل مهم دیگر در اینکه تا چند ساعت اگر در یخچال باز بماند مواد غذایی و کمپرسور سالم می ماند، حجم مواد غذایی است که در یخچال قرار دارد.

هر چه قدر که یخچال از مواد غذایی پرتر باشد، مواد غذایی را خنک تر در زمان طولانی تری نگه می دارد. با قرار دادن مواد غذایی و ظروف مواد غذایی در قسمتی از دستگاه، می توان انتظار داشت که گردش هوای گرم کم تر باشد و محفظه خنک تر بماند.

دمای آشپزخانه

اگر در یخچال باز بماند باعث خراب شدن مواد غذایی و وجود مشکلاتی در کمپرسور یخچال خواهد شد. باز بودن درب یخچال در محیط های گرم تر باعث می شود که این اتفاق زودتر بیافتد.

اگر محیط آشپزخانه خنک باشد، با باز بودن در یخچال، مواد غذایی به زودی و در زمان کم، خراب نمی شود.

در نتیجه، باز بودن در یخچال باعث خرابی مواد غذایی و سوختن کمپرسور می شود. در صورت سوختن کمپرسور با تعمیرکاری زبده تماس بگیرید.

باز گذاشتن در یخچال به مدت طولانی مصرف انرژی الکتریکی را افزایش می دهد

Stay open in the refrigerator

شاید لازم است این نکته را خاطر نشان کنیم که با بازماندن درب یخچال به دلیل فعالیت بیشتر موتور یخچال برای رساندن دمای یخچال به دمای مطلوب برق زیادی مصرف می شود بنابراین باز گذاشتن در یخچال به مدت طولانی مصرف انرژی الکتریکی را افزایش می دهد. گاهی اوقات ممکن است خودمان با باز و بسته کردن بیش از حد درب یخچال باعث بروز این مشکلات شویم اما گاهی اوقات هم ممکن است خرابی درب یخچال و یا فرسودگی لاستیک دور درب یخچال علت اصلی باز ماندن طولانی درب یخچال باشد در هر صورت لازم است بعد از پیدا کردن و تشخیص مشکل برای عیب یابی اقدام نمایید و این مشکل را برای همیشه برطرف کنید تا بتوانید کارایی دستگاه را افزایش دهید.

البته لازم است بگوییم برخی از یخچال های امروزی با باز ماندن بیش از حد درب یخچال با صدای بوق و یا آلارم به شما هشدار بستن در را خواهند داد اما بی تفاوتی نسبت به این موضوع می تواند برای شما مشکل ساز شود. شاید به طور اتفاقی درب یخچال باز بماند و شما هم متوجه بسته نشدن درب یخچال نشوید و به دلیل نداشتن سیستم آلارم برای اطلاع رسانی از باز بودن درب یخچال به موتور یا کمپرسور یخچال بیش از حد فشار وارد شود و منجر به داغ شدن آن شود.

اگر از یخچال برند جنرال الکتریک استفاده می کنید که نیازمند تعمیر است، پیشنهاد می کنیم از سرویس تعمیر یخچال جنرال الکتریک کاردون استفاده نمایید.

سوالات متداول

باز ماندن درب یخچال می تواند باعث خروج هوای سرد و ورود هوای گرم به داخل یخچال شود بنابراین نباید خیلی ساده از کنار این مشکل عبور کنید.

خیر، اگر در یخچال باز بماند موتور یا کمپرسور برای رساندن دمای یخچال به دمای تنظیم شده کار می کند و از انجایی که سرما از یخچال خارج می شود موتور باید به طور دائم فعالیت کند که در این حالت فشار زیادی به دستگاه و موتور آن وارد می شود.

 یکی از دلایل باز ماندن درب یخچال می باشد که منجر به یکسره کار کردن یخچال می شود.

به تعمیر یخچال نیاز دارید؟ تعمیرات، سرویس، نصب و تمدید گارانتی یخچال

آخرین مطالب مرتبط

سوال و نظر خود را بیان کنید

56 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زهره
2 سال قبل

سلام یخچال ما مارک فادره
یه صدایی از پشت فریزرمیامد ک اصلا نشنیده بودیم
بعد درشو باز کردیم دیدیم اب شده و فواصل بین هرکشو قندیل بسته ک گویا درش شل بوده .
حالا الان باید چکار کنیم؟

a.nazari
مدیر
پاسخ به  زهره
2 سال قبل

سلام زحمت بکشید دستگاه رو از برق جدا کنید و اجازه بدید تمام برفکها آب بشن . و سپس مجدا دستگاه روشن شود و از بسته شدن کامل درب مطمئن شوید.

رسول
2 سال قبل

سلام. یخچال فریزر ما الکترو استیله درب یخچال درست بسته نشدخه بوده و یه مقداری اب شده و دمای فریزر بالا اومده. الان موتور یخچال یک سره داره کار میکنه ولی دمای فریزر هنوز خیلی مونده به دمای اصلیش برسه. اگه اینجوری کار کنه موتور میسوزه؟ چکار باید بکنیم؟

a.nazari
مدیر
پاسخ به  رسول
2 سال قبل

سلام احتمال برفک زدن بیش از داخل اواپراتور وجود داره. میتونید درخواست متخصص بدید تا بررسی بشه. در صورت تمایل با شماره 1604 تماس بگیرید.

نسترن
پاسخ به  a.nazari
4 ماه قبل

سلام
یخچال فریزر من دو‌قلو الکترو استیل هست
یکی از کشو ها به درستی سرجاش نبوده و چند روز در یخچال کیپ نشدع و وقتی برگشتم دیدم درجه یخچال از ۱۸ به ۳۰ تغییر میکنه
و دماش روی ۲۹ هست
از دیشب درش کیپشده اما هنوز داخل فریزر خنک نشده چیکار باید کنم
موتورشم یکسره دارع کار میکنه

پشتیبانی کاردون
ویرایشگر
پاسخ به  نسترن
4 ماه قبل

باسلام
لطفا برای جلوگیری از خرابی بیشتر هرچه سریع تر با یک تکنسین فنی در ارتباط باشید.
باتشکر

بهنام
2 سال قبل

سلام خسته نباشید فریزرمو مارکش سامسونگ هست یه سه چهار ساعتی درش باز مونده ما خونه نبودیم الان یه صداهایی از پشتش ودماغ فریزر بالاس انکار همچی داره آب میشه باید چیکار کنیم

a.nazari
مدیر
پاسخ به  بهنام
2 سال قبل

سلام و روز بخیر
امکان دارد فریزر شما طی زمان باز ماندن درب اش برفک زده باشد، پیشنهاد میکنیم فریز رو 12 ساعت از برق کشیده و طبقات آن رو تخلیه کرده و اجازه دهید برفک آن آب شود، بعد از آن فریز را روشن کرده و اجازه بدهید ساعتی روشن بماند سپس طبقات و محتویات رو قرار دهید.

محمد
2 سال قبل

یخچال ماسامسونگ هست.از شب تاصبح درب ش باز مونده. الان استارت نمیزنه ..یازود خاموش میشه..چه کار میشه کرد؟

admin
پاسخ به  محمد
2 سال قبل

سلام و وقت بخیر
ممکن هست به موتور آسیب رسیده باشد و نیازمند بررسی متخصص می باشد

کشکولی
2 سال قبل

سلام روز بخیر
فریزر ما دیپوینته بعد دیشب تا صبح درش باز مونده الان سیستمش فقط رو 2درجه رو نشون میده خیلیم سرد نمیشه چیکارش کنیم

admin
پاسخ به  کشکولی
2 سال قبل

سلام و وقت بخیر
اول از همه دستگاه رو از برق بکشید، سپس درب دستگاه باز بزارید و بعد از ۲۴ ساعت دوباره به برق بزنید، اگر مشکل ادامه پیدا کرد پیشنهاد می کنم به متخصص مراجعه شود

Persephone
پاسخ به  admin
1 سال قبل

سلام ممنون واقعا،یخچال مام دیپوینته و اشتباهی ۲۴ساعت درش باز موند،از برق کشیدیم و مجدد بعد ۲۴ساعت روشنش کردیم درست شد خداروشکر…

مهدی نیک
2 سال قبل

یخچال وقتی درش باز میمونه گاز یخچال تخلیه میشه و چون گاز کافی برای خنک کردن داخل یخچال وجود نداره ،موتور دائم شروع به کار کردن می‌کنه و باید 100گرم گاز آر 134 سرریز شود که هزینه آن 20,000 تومان است که نهایت با اجرت باید 120,000 دریافت شود اما 300,000 تومان اجرت و برخی تا 600,000 تومان هم دریافت میکنند و علت آن را نشت گیری میدانند و خود آنها میدانند علت چیست که بی انصافی است آن را نان حلال بدانیم .

علی
2 سال قبل

سلام یخچال ما الکترواستیل دو قلو از دیشب در یخچال باز مونده الان دمای یخچال گرمه ولی فریزرش همون حالت عادی الان چکار کنیم ممنون میشم بگید لطفا

admin
مدیر
پاسخ به  علی
2 سال قبل

سلام و وقت بخیر
پیشنهاد میکنیم دستگاه خود رو یخ زدایی کامل نمایید
دستگاه رو بین 12 تا 24ساعت خاموش کنید، تا تمام یخ و برفک های آن از بین برود و بعد از نظافت دستگاه رو خالی روشن کرده و بعد از یک ساعت کار کردن مواد غذایی رو در دستگاه قرار دهید

حشمت اله
2 سال قبل

سلام خسته نباشید دوقلو هیمالیا درب فریزر ۱۱ ساعت به اندازه پنج سانتیمتر بازبوده حالا که بستم بعد ۴۵ دیقعه یه رب خاموش شد دوباره روشن شد یک ساعتو نیم کار کرد وای خاموش نشده بیشتر کشو ها سخ زدن باز نمیشن چکار کنم ممنون میشم اگه زود جواب بدین

admin
مدیر
پاسخ به  حشمت اله
2 سال قبل

سلام و وقت بخیر
پیشنهاد میکنیم دستگاه خود رو یخ زدایی کامل نمایید
دستگاه رو بین 12 تا 24ساعت خاموش کنید، تا تمام یخ و برفک های آن از بین برود و بعد از نظافت دستگاه رو خالی روشن کرده و بعد از یکساعت کارکردن مواد غذایی رو در دستگاه قرار دهید

پویا
2 سال قبل

سلام فریزر ما دونار هستش.الان دوروزه درست موادغذایی رو منجمد نمیکنه.بعضی خوراکیا منجمد وبعضیاش نیس.علت؟؟

admin
مدیر
پاسخ به  پویا
2 سال قبل

سلام و وقت بخیر
پیشنهاد می شود درجه دستگاه رو بیشتر کنید و اگر مشکل برطرف نشد ، احتمالا مشکل از فن دستگاه شماست

فهیمه
پاسخ به  admin
1 سال قبل

سلام یخچال ما بینس است و از دیروز ظهر تا صبح درش باز بوده حالا یه صداهایی از پشتش میاد و مواد داخل یخچالم یخ نشده

a.nazari
مدیر
پاسخ به  فهیمه
1 سال قبل

سلام وقت شما بخیر
اگر تا ساعت 13 همچنان یخ نزده باید متخصص مراجعه کند و وضعیت دستگاه رو بررسی کند.
موفق باشید

Mohadeseh
1 سال قبل

سلام یخچال فریزر ما فرا سو هستش در فریزر از شب تا صبح باز بوده الان دمای فریزر صفر بالا نمیاد اتومات هم نمی کنه یک بار هم از برق کشیدم زدیم ولی درست نشده

Art
1 سال قبل

سلام وقت بخیر
یخچال فریز من امرسان مدل RF هست و نزدیک 1 روز درش باز مونده بعد ازین که برگشتم خونه اول صدای موتورش میومد و کار میکرد ولی بعد از یک ساعت قطع شد و فریزرش هم داره آب میشه آیا گازش خالی شده و یا علت دیگه ای داره…
لطفا راهنمایی کنید🙏😢

a.nazari
مدیر
پاسخ به  Art
1 سال قبل

سلام.
دستگاه رو از برق بکشیدید و درش رو باز بذارید و اجازه دهید برفک های داخل اواپراتور آب شود، بعد از ۲۴ ساعت مجددا به برق بزنید اگر همچنان مشکل داشت. نیازمند مراجعه متخصص است.

مریم
1 سال قبل

سلام یخچال فریزر ما ال جی است حدود 9 ساعت در قسمت یخچال باز مونده و داخل یخچال گرم هست اما فریزر خنکه چکار باید کرد؟

a.nazari
مدیر
پاسخ به  مریم
1 سال قبل

سلام وقتتون بخیر
یخچال‌تون برفک زده و سرما از فریزر به داخل یخچال وارد نمی‌شه. یخچال رو از برق بکشید به مدت ۲۴ ساعت و بعد به برق بزنید. باید این مشکل برطرف بشه.

رسول
1 سال قبل

سلام من دریخچال ظرف ۲ساعت بازبودنمیدونستیم الان برگشتم دیدم فریزرش خنکه ولی بالاش نه خنک نیست چکارکنم ممنون میشم راهنمایی کنید

پشتیبانی کاردون
ویرایشگر
پاسخ به  رسول
1 سال قبل

سلام. یخچال رو از برق بکشین و اجازه بدین ۱۲ تا ۲۴ ساعت خاموش بمونه. بعد یخچال رو به برق بزنین به احتمال زیاد باید مشکل برطرف بشه.

ناهید
1 سال قبل

سلام یخچال ما ۳یا ۴ ساعتی در فریزرش باز مونده الان از داخل فریزر صدا هایی میاد که تاحالا نشنیده بودم الان باید چی کارکنم؟

آخرین ویرایش 1 سال قبل توسط ناهید
پشتیبانی کاردون
ویرایشگر
پاسخ به  ناهید
1 سال قبل

سلام. بر اثر باز موندن درب یخچال، اواپراتور برفک زده. یخچال رو به مدت ۱۲ تا ۲۴ ساعت خاموش کنین و بعد یخچال رو روشن کنین. مشکل برطرف باید برطرف بشه.

میترا
1 سال قبل

سلام وقتتون بخیر ساید من دوو هست و حدود نیم یاعت درش باز مونده الان خنک نمیکنه نه فریزر نه یخچال چکار باید انجام بدم ممنون میشم زود جواب بدین

پشتیبانی کاردون
ویرایشگر
پاسخ به  میترا
1 سال قبل

سلام. احتمال داره اواپراتور یخچال یخ زده باشد. ۱۲ تا ۲۴ ساعت یخچال رو از برق بکشید و اجازه بدین برفک ها آب بشه . بعد روشن کنین. اگه همچنان مشکل داشت باید تکنسین دستگاه رو بررسی کنه.

هلیا
1 سال قبل

سلام
یخچال من سامسونگ دوقلوهستش،و هفت ساعت درش باز مونده، الان باید برای چند ساعت از برق بکشمش یا فقط درش رو ببندم تا ببینم خنک میکنه ?

پشتیبانی کاردون
ویرایشگر
پاسخ به  هلیا
9 ماه قبل

سلام. اجازه بدید یک روز خاموش بمونه تا اگه اوپراتور برفک گرفته باشه آب بشه. بعد به برق بزنید.

لاله
پاسخ به  پشتیبانی کاردون
9 ماه قبل

سلام خسته نباشید یخچال ما چند روز مانده به عید داماش درست کار نمی کنه هی بالا پایین میشه الانم که در فریزر بسته نمیشه جنسش هم هیمالیا است ممنون اگه جواب بدین

a.nazari
مدیر
پاسخ به  لاله
9 ماه قبل

سلام. تنظیم نشدن دما می تونه به دلیل باز موندن درب باشه. باید ببینید علت بسته نشدن درب فریزر چیه. علت دیگه هم میتونی خرابی سنسور دما یا ترموستات دستگاه باشه.
در هر صورت توصیه می کنیم از متخصص بخواهید از دستگاه تون بازدید کنه.

غزل
10 ماه قبل

سلام خسته نباشید
ببخشید اگر در یخچال مثلا برای ۲ الی ۳ ساعت باز باشه باید چیکار کرد بعدش؟

Ayob Akhlaj
مدیر
پاسخ به  غزل
10 ماه قبل

با سلام و وقت بخیر
نیاز به انجام کار خاصی نیست اما سعی کنید که دوباره این اتفاق نیوفته چون یخچالتون برفک میزنه.

مهناز
10 ماه قبل

سلام یخچال هیمالیا است ۲۴ ساعت درش کاملا بست نبود الان مرتب کار میکنه چکار کنم

پشتیبانی کاردون
ویرایشگر
پاسخ به  مهناز
9 ماه قبل

سلام وقتتون بخیر.
طبیعیه که یخچال به مدت 24 ساعت کار کنه در ابتدا. اما اگه این مشکل ادامه داشت، یخچال را به مدت 24 ساعت از برق بکشید و بعد دوباره به پریز بزنید.

شیدا
9 ماه قبل

سلام یخچال من جمستون هست فریزرم از شب تا صبح بە اندازەی پنج شش سانت باز بودە الان از صبح بستم هر چی نگا میکنم هیچی رو سرد نمیکنە دوبارە ولی موتورش با صدای بلند کار میکنە چیکار کنم

a.nazari
مدیر
پاسخ به  شیدا
8 ماه قبل

سلام. یخچال را از برق بکشید. اجازه بدید یخچال به مدت یک روز خاموش بماند. بعد یخچال را به برق بزنید. اگر بعد از چند ساعت سرمایش یخچال بازگشت مشکل برطرف شده است. اگر نه باید از تکنسین تعمیرات یخچال بخواهید دستگاه شما را بازدید کند.

زهرا
9 ماه قبل

سلام یخچال ما هیمالیاس خاموش شده دیگه روشن نمیشه دلیلش چیه؟

الهام
8 ماه قبل

سلام من یخچال ساید سامسونگ هست ۶ الی ۷ ساعت درب یخچال به اندازه ۵سانت باز مونده الان یخچالش خنک نمیکنه چیکار کنم

پشتیبانی کاردون
ویرایشگر
پاسخ به  الهام
8 ماه قبل

سلام. یخچال رو به مدت یک روز خاموش کنید. بعد به برق بزنید اگر بعد از ۱۲ ساعت یخچال سرمایش نداشت، باید درخواست کنید که از یخچال شما بازدید شود.

نوشاد
6 ماه قبل

سلام یک روز تمام فریزر سامسونگ دوقلو درش یه چیزی بینش گیر کرده بوده و به طور کامل بسته نشده بوده
درو باز کردم دیدم کل مواد آب شدن و فریزر چشمک میزند
یخچال رو خاموش و روشن کردم که چشمک زن قطع شد ولی خنک نمیکنه

پشتیبانی کاردون
ویرایشگر
پاسخ به  نوشاد
5 ماه قبل

با سلام
داخل دستگاه برفک هم زده است؟

zin
6 ماه قبل

سلام فریز ما امرسانه سهواً درش سه تا چهار ساعت باز مونده الان موتورش یک سره شده و چراغی که درجه رو نشون میده مدام چشمک میزنه و دماش هم کم شده مشکل از کجاشه

پشتیبانی کاردون
ویرایشگر
پاسخ به  zin
5 ماه قبل

با سلام
داخل دستگاه برفک هم زده است؟

امیر
3 ماه قبل

سلام، یخچال سامسونگ ساید بای سایده، از صبح دمای فریزر بالا میره و سرد نمیشه، ولی ساید يخچال کار می کنه، به نظرتون علتش چی می تونه باشه؟

پشتیبانی کاردون
ویرایشگر
پاسخ به  امیر
3 ماه قبل

باسلام
دلایل متفاوتی دارد ولی این ایراد معمولاً به دلیل خراب فن اواپراتور و یا خرابی دمپر یخچال است. برای عیب یابی دقیق تر حتما باید تکنسین فنی دستگاه را بررسی کند.

فرزانه
2 ماه قبل

سلام درب‌فریزر‌از‌شب‌تا‌صبح‌باز‌بوده‌الان‌موتور‌کار‌نمیکنه‌یخچال‌امرسان‌چه‌کنم

پشتیبانی کاردون
ویرایشگر
پاسخ به  فرزانه
2 ماه قبل

سلام وقت بخیر
چند ساعتی حهت خنک سازی به دستگاه فرصت دهید در صورت برطرف نشدن مشکل با تکنسین فنی در ارتباط باشید.
باتشکر

پروین
پاسخ به  پشتیبانی کاردون
2 ماه قبل

سلام
درب یخچال شب تا صبح باز مونده بود و علامت خطرش روشن شده باید چکار کنم ممنون میشه جواب بدین

پشتیبانی کاردون
ویرایشگر
پاسخ به  پروین
2 ماه قبل

سلام وقت بخیر
چند ساعتی به دستگاه فرصت خنک سازی مجدد را بدهید در صورت برطرف نشدن اخطار با شماره 1604 در تماس باشید.
باتشکر