لوگوی کاردون

علت قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون ال جی

علت قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون ال جی

آنچه در این مطلب خواهید خواند

با وجود تمامی تلاش های شرکت های تولید کننده تلویزیون به خصوص ال جی که این روزها با طراحی های متفاوت توانسته سهم وسیعی از بازار را به خود اختصاص دهد اما باز هم مشکلاتی مانند استفاده از کابل HDMI بی کیفیت و فلش های ویروسی می تواند منجر به بروز مشکلاتی نظیر قطع و وصل شدن تصویر و صدای تلویزیون شود. با این اوصاف بهتر است با بررسی دقیق تر علت قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون ال جی را بداینم و برای برطرف کردن این مشکل اقدام نماییم. به مرور زمان و با استفاده طولانی مدت از تلویزیون شاهد قطع و وصل شدن تصویر خواهیم بود کاردون این بار اطلاعاتی درباره خرابی های تلویزیون ال جی در اختیارتان قرار می دهد.

The reason for disconnecting and connecting the LG TV image

علت قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون ال جی

لازم است بدانید قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون ال جی به چند صورت مختلف اتفاق می افتد که باید هریک از این حالات را بدانید تا براساس آن ها برای تعمیر تلویزیون اقدام نمایید البته که با دانستن این حالات می توانید به تعمیرکار تلویزیون هم کمک کنید. اگر به هنگام روشن کردن تلویزیون یک لحظه تصویر قطع شود و مجدد شروع به کار کند و یا تصویر تلویزیون به صورت مداوم قطع و وصل شود در این شرایط می تواند مشکل از مین برد، بک لایت، برد پاور و یا پنل تلویزیون باشد بهتر است تشخیص را بر عهده متخصص و تعمیرکار تلویزیون بگذارید.

توصیه کاردون به شما این است که در صورت مشاهده قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون ال جی این مشکل را جدی بگیرید و برای برطرف کردن آن اقدام نمایید زیرا در صورت بی توجهی شما به این موضوع ممکن است خسارت های بیشتری به داشتگاه شما وارد شود. البته همیشه مشکل از خرابی قطعات به کار رفته در تلویزیون نمی باشد گاهی اوقات ممکن است استفاده از کابل HDMI نامرغوب و فرسوده علت خرابی مین برد باشد و باعث قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون شود. بنابراین بهتر است قبل از هر اقدامی علت را بیابید و سپس برای تعمیر آن قطعه دست به کار شوید زیرا در صورت نیافتن علت مشکل ممکن است مجددا دستگاه شما آسیب ببیند.

اگر تلویزیون شما دچار مشکل شده و قصد تعمیر آن را دارید، می توانید از سرویس تعمیر تلویزیون کاردون استفاده کنید.

خرابی بک لایت می تواند علت اصلی باشد؟

The reason for disconnecting and connecting the TV image

شاید بتوان به جرات گفت قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون ال جی یکی از مشکلات شایع می باشد و خرابی بک لایت یکی از مهم ترین دلایل آن است. در تلویزیون های ال ای دی از یک سری لامپ های ال ای دی استفاده می شود که در صورت خرابی و سوختن این لامپ ها تصویر تلویزیون به صورت چشمک زن و با قطع و وصل شدن مواجه می شود. در این صورت شما می توانید با تعویض لامپ ها مانند گذشته از تلویزیون خود استفاده نمایید و این اطمینان را به شما می دهیم که بدون هیچ کونه مشکلی می توانید سال ها از تلویزیون استفاده نمایید.

در صورتی که از تلویزیون برند ال جی استفاده می کنید و نیازمند سرویس و یا تعمیر آن هستید، می توانید از سرویس تعمیرات تلویزیون ال جی کاردون استفاده کنید.

اما باید دقت داشته باشید تعویض بک لایت تلویزیون کار حساسی می باشد و نیاز به تخصص و دانش فنی دارد بنابراین برای تعویض این لامپ ها خودتان دست به آچار نشوید و از کاردون و تیم متخصص آن کمک بخواهید شما می توانید با ثبت سفارش در اپلیکیشن کاردون و یا تماس با شماره 1604مشکل تلویزیون خود را با این مجموعه در میان بگذارید تا در کوتاه ترین زمان مشکل شما را بررسی و عیب یابی نمایند. اگر در طول روزهای اخیر با مشکل قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون روبرو شده اید و نگران هستید پیشنهاد می کنیم برای رفع نگرانی مشکل را با کاردون در میان بگذارید و کار را به کاردون بسپارید.

سوالات متداول

در تلویزیون های ال ای دی از یک سری لامپ های ال ای دی استفاده می شود که در صورت خرابی و سوختن این لامپ ها تصویر تلویزیون به صورت چشمک زن و با قطع و وصل شدن مواجه می شود.

شما می توانید با تعویض لامپ ها مانند گذشته از تلویزیون خود استفاده نمایید و این اطمینان را به شما می دهیم که بدون هیچ کونه مشکلی می توانید سال ها از تلویزیون استفاده نمایید.

آخرین مطالب مرتبط

دیدگاه ها

2 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
هستی
10 ماه قبل

خسته نباشید
کاردون تعویض بک لایت تلویزیون هم انجام میده؟

Ayob Akhlaj
مدیر
پاسخ به  هستی
9 ماه قبل

با سلام و وقت بخیر
بله تمامی سرویس های مربوط به تلویزیون توسط کاردون انجام میشن.