لوگوی کاردون

چشمک زدن چراغ پاور تلویزیون پاناسونیک

چشمک زدن چراغ پاور تلویزیون پاناسونیک

آنچه در این مطلب خواهید خواند

اگر تلویزیون شما پاناسونیک است و به هنگام خاموش و روشن کردن تلویزیون و یا در حالت استند بای شاهد چشمک زدن چراغ پاور تلویزیون پاناسونیک هستید و می خواهید علت آن را بدانید تا انتهای مطلب با کاردون همراه شوید. شاید برای شما هم اتفاق افتاده است که به هنگام روشن کردن و یا خاموش کردن دستگاه 90 ثانیه چراغ پاور تلویزیون چشمک می زند چرا که فن های خنک کننده در این مرحله شروع به فعالیت می کنند. اما گاهی اوقات این چشمک زدن پاور تلویزیون می تواند نشان از خرابی و یا اختلال در برخی از قسمت ها باشد که باید توسط تعمیرکار تلویزیون بررسی شود.

Blinking Panasonic TV

چشمک زدن چراغ پاور تلویزیون پاناسونیک

در برخی مواقع ممکن است قصد روشن کردن تلویزیون را داشته باشید اما نتوانید این کار را انجام دهید و با چشمک زن بودن چراغ پاور تلویزیون پاناسونیک روبرو شوید در این شرایط تلویزیون شما با یک مشکل سخت افزاری روبرو شده است و باید برای تعمیر آن از متخصص در زمینه تعمیر تلویزیون کمک بخواهید. البته بهتر است بدانید گاهی اوقات چراغ پاور 3 بار چشمک می زند و در برخی مواقع چراغ پاور دستگاه به طور ممتد چشمک می زند در هر دو حالت باید مشکل سخت افزاری تلویزیون بررسی و برطرف گردد.

همه ما می دانیم که چراغ جلوی تلویزیون در صورت روشن و یا خاموش بودن تلویزیون باید ثابت باشد و نباید چشمک بزند. در صورتی که متوجه چشمک زدن چراغ جلوی تلویزیون شدید لازم است مشکل را پیدا کنید و برای عیب یابی تلویزیون اقدام نمایید. چشمک زن بودن چراغ جلوی تلویزیون می تواند دلایل مختلفی داشته باشد در برخی مواقع خراب بودن خود چراغ پاور منجر به چشمک زدن آن می شود و شما را نگران می کند. اما در برخی مواقع علت چشمک زدن چراغ پاور خرابی مین برد تلویزیون می باشد که باید جدی گرفته شود.

گاهی اوقات تعداد دفعات چشمک زدن چراغ جلوی تلویزیون نشان از خرابی یک قطعه خاص می باشد که شما می توانید با بررسی تعداد چشمک ها مشکل را شناسایی و برطرف نمایید. معمولا در تلویزیون پاناسونیک با 3 بار چشمک زدن چراغ پاور تلویزیون می توانید متوجه خرابی منبع تغذیه، نمایشگر و یا کابل های فلت شوید و با بررسی هر یک از آن ها مشکل را تشخیص دهید.

شما می توانید در زمینه تعمیر تلویزیون از خدمات تعمیراتی کاردون که توسط افراد حرفه ای و باتجربه انجام می شود استفاده کنید.

خرابی های متداول تلویزیون پاناسونیک

شاید بهتر است حالت های مختلف چشمک زدن چراغ پاور تلویزیون پاناسونیک را با هم بررسی کنیم. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که به هنگام روشن شدن تلویزیون شاهد چشمک زدن چراغ پاور باشید لازم است یادآور شویم همیشه چشمک زدن چراغ پاور نشان از خرابی و اختلال نمی باشد گاهی اوقات در صورت چشمک نزدن چراغ پاور باید نگران شوید. اگر تلویزیون را روشن می کنید و چراغ پاور چشمک زن می شود نشان از سالم بودن تلویزیون و مین برد دستگاه می باشد اما اگر این اتفاق نیافتاد و در صورت روشن شدن تلویزیون چراغ پاور چشمک زن نبود باید موضوع را بررسی نمایید زیرا ممکن است مین برد تلویزیون پاناسونیک دچار خرابی شده باشد.

در مقابل ممکن است گاهی اوقات متوجه ممتد بودن چراغ پاور تلویزیون شوید و این موضوع شما را نگران کند اگر این مشکل چند روز متوالی تکرار شد لازم است برای تعمیر تلویزیون از کاردون و تیم متخصص آن کمک بخواهید چرا که این مشکل در صورت خرابی مین برد رخ می دهد و در صورت نادیده گرفتن می تواند هزینه های بالای تعمیرات را برایتان به بار آورد. خوشبختانه با کاردون همه کارها راحت شده و می توانید با ثبت سفارش در اپلیکیشن و یا وب سایت کاردون جهت تعمیر تلویزیون خود منتظر تماس و اعزام متخصصین باشید.

سوالات متداول

معمولا در تلویزیون پاناسونیک با 3 بار چشمک زدن چراغ پاور تلویزیون می توانید متوجه خرابی منبع تغذیه، نمایشگر و یا کابل های فلت شوید و با بررسی هر یک از آن ها مشکل را تشخیص دهید.

اگر تلویزیون را روشن می کنید و چراغ پاور چشمک زن می شود نشان از سالم بودن تلویزیون و مین برد دستگاه می باشد اما اگر این اتفاق نیافتاد و در صورت روشن شدن تلویزیون چراغ پاور چشمک زن نبود باید موضوع را بررسی نمایید زیرا ممکن است مین برد تلویزیون پاناسونیک دچار خرابی شده باشد.

چشمک زدن چراغ پاور خرابی مین برد تلویزیون می باشد که باید جدی گرفته شود.

اگر تلویزیون پاناسونیک دارید و ساکن شهر تهران هستید می توانید از خدمات تعمیر تلویزیون پاناسونیک بهره مند شوید.

آخرین مطالب مرتبط

دیدگاه ها

4 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
reza
11 ماه قبل

با سلام و خداقوت
ببخشید چشمک زدن چراغ پاور تلویزیون پاناسونیک تا چه سالی رو شامل میشه که نشون میده خراب شده؟ منظورم سال ساخته

Ayob Akhlaj
مدیر
پاسخ به  reza
11 ماه قبل

با سلام و وقت بخیر
معمولا تلویزیون های تولید شده از سال ۲۰۱۸ به بعد رو شامل میشه.

سیف الله
10 ماه قبل

سلام
فقط وقتایی که تلویزیون رو مستقیم به برق میزنم چراغ پاور چشمک میزنه، به خاطر نوسان برقه؟

Ayob Akhlaj
مدیر
پاسخ به  سیف الله
10 ماه قبل

با سلام و وقت بخیر
بله به احتمال زیاد برقتون نوسان داره.