لوگوی کاردون

در ماشین لباسشویی بوش باز نمیشه

در ماشین لباسشویی بوش باز نمیشه
فهرست محتوا

یکی از سوالاتی که شاید برای تمام کسانی که لباسشویی بوش دارند پیش آمده باشد این است که چرا در ماشین لباسشویی بوش باز نمیشه؟ اگر ماشین لباسشویی را روشن کرده اید و در پایان فرآیند شستشو نمی توانید لباس ها را از داخل لباسشویی خارج نمایید به شما حق می دهیم که نگران شوید زیرا ماندن لباس های مرطوب داخل لباسشویی می تواند بوی بدی ایجاد نماید بنابراین باید به سرعت به دنبال یک راه حل باشید و علت باز نشدن درب ماشین لباسشویی بوش را بیابید و برای عیب یابی آن اقدام نمایید باز هم کاردون با شماست چرا که راه حل مشکل شما دست کاردون است.

در ماشین لباسشویی بوش باز نمیشه

اگر ماشین لباسشویی بوش دارید و باز نمی شود ابتدا لازم است علت را بیابید سپس برای برطرف کردن آن به دنبال راه حل باشید کاردون 6 راه برای باز کردن درب ماشین لباسشویی بوش در اختیارتان قرار می دهد امل قبل از هر اقدامی لازم است برای انجام تعمیرات ماشین لباسشویی را خاموش نمایید و دستگاه را از برق جدا کنید. البته لازم است قبل از هر اقدامی ابتدا مواردی که ممکن است بسیار ساده و پیش پا افتاده باشند مانند فعال بودن قفل کودک را بررسی نمایید تا از آسیب زدن به دستگاه پیشگیری نمایید.

علت لقی دیگ لباسشویی

اولین راه حل برای باز کردن قفل درب ماشین لباسشویی بوش بررسی مسیر تخلیه آب است. اگر در مسیر تخلیه آب هر گونه گرفتگی وجود داشته باشد آب درون ماشین لباسشویی تخلیه نخواهد شد در این صورت درب ماشین لباسشویی قفل شده و باز نمی شود بنابراین در صورت قفل شدن ماشین لباسشویی اگر به داخل دستگاه نگاه کنید و متوجه تخلیه نشدن آب لباسشویی شوید منشا مشکل را یافته اید زیرا خرابی پمپ تخلیه و یا گرفتگی لوله ها دلیل اصلی بروز این مشکل می باشد. در این شرایط تا زمانی که فرآیند شستشو به پایان نرسد نمی توانید درب ماشین لباسشویی را باز نمایید.

دومین راه حل برای باز کردن قفل درب و تعمیر ماشین لباسشویی بررسی و وجود شکستگی در دستگیره است اگر بعد از بررسی های انجام شده به این نتیجه رسیدید که مشکلی در تخلیه ماشین لباسشویی وجود ندارد لازم است احتمال شکستگی دستگیره درب را بررسی نمایید. معمولا دستگیره درب ماشین لباسشویی بوش جلوی دستگاه تعبیه شده است و می توان به صورت دستی برای باز کردن آن اقدام نمود اگر دستگیره درب شکسته باشد می توانید قطعه جدید را جایگزین نمایید.

راه حل هایی برای باز کردن درب ماشین لباسشویی

میکروسوئیچ در ماشین لباسشویی دو دقیقه بعد از پایان فرآیند شستشو درب ماشین لباسشویی را آزاد می کند و این اتفاق به منظور خنک شدن قفل انجام می شود اگر میکروسوئیچ دچار اختلال شود نمی تواند به درستی عمل کند اگر با ضربه زدن نتوانید مشکل را برطرف نمایید لازم است این قطعه را تعویض نمایید تا بتوانید درب دستگاه را باز کنید.

کپک دور لاستیک ماشین لباسشویی

اگر درب ماشین لباسشویی بوش باز نمی شود اولین راه حل برای باز کردن آن بررسی قفل کودک است زیرا در صورت فعال بودن قفل کودک شما نمی توانید درب ماشین لباسشویی را باز کنید. از دیگر مشکلاتی که می تواند در باز و بسته شدن درب ماشین لباسشویی اشکال ایجاد نماید گیر کردن لباس بین درب و دیگ لباسشویی است بنابراین بهتر است قبل از شروع فرآیند شستشو ابتدا چک کنید تا مشکل از این دست وجود نداشته باشد. همان طور که می دانید پر کردن بیش از حد ماشین لباسشویی می شتواند مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد اگر ماشین لباسشویی را بیش از حد ظرفیت پر کنید ممکن است در هنگام آبکشی با مشکل مواجه شوید.

بهتر است یادآوری کنیم مدل های لباسشویی بوش متنوع و بسیار زیاد است و ممکن است دلایل خرابی و باز نشدن درب ماشین لباسشویی در همه مدل ها یکسان نباشد بنابراین در صورت مواجه شدن با چنین مشکلی می توانید با کاردون و متخصصین این مجموعه در ارتباط باشید.

سوالات متداول

ماندن لباس های مرطوب داخل لباسشویی می تواند بوی بدی ایجاد نماید.

میکروسوئیچ در ماشین لباسشویی دو دقیقه بعد از پایان فرآیند شستشو درب ماشین لباسشویی را آزاد می کند و این اتفاق به منظور خنک شدن قفل انجام می شود.

اگر میکروسوئیچ دچار اختلال شود نمی تواند به درستی عمل کند اگر با ضربه زدن نتوانید مشکل را برطرف نمایید لازم است این قطعه را تعویض نمایید تا بتوانید درب دستگاه را باز کنید.

آخرین مطالب مرتبط

سوال و نظر خود را بیان کنید

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها