لوگوی کاردون

آیا کولر گازی سایبان می خواهد

آیا کولر گازی سایبان می خواهد
فهرست محتوا

اگر از کولر گازی برای سیستم سرمایش و گرمایش منزلتان استفاده می کنید قبل از شروع فصل سرما و گرما نگران قبض برق و مصرف بالای انرژی هستید همان طور که می دانید توان مصرفی کولر گازی 4 برابر کولر آبی است بنابراین مصرف برق آن بالاست. اما راهکارهایی وجود دارد که می توان این مصرف را کاهش داد همان طور که قبلا هم اشاره کردیم عملکرد کولر گازی بسیار مشابه یخچال می باشد بنابراین راهکارهایی وجود دارد که می توان به  بکارگیری آن ها مصرف برق را کاهش داد. آیا کولر گازی سایبان می خواهد آیا یکی از این راهکارها برای کاهش مصرف برق استفاده از سایبان است اگر می خواهید در این باره بیشتر بدانید با کاردون و مطالب آموزشی کاردون همراه شوید.

آیا کولر گازی گرما هم میدهد

آیا کولر گازی سایبان می خواهد؟

اگر می خواهید در مصرف برق صرفه جویی نمایید رعایت برخی نکات ضروری است همان طور که میدانید یکی از این موارد دقت به نشان استاندارد و برچسب انرژی به هنگام خرید کولر گازی می باشد. استفاده از درجه کم در زمان هایی که دیگر برای خنک کردن و یا گرم کردن محیط نیازی به کولر گازی نیست. توجه به سرویس های دوره ای کولر گازی بسیار در مصرف انرژی تاثیرگذار است استفاده از سایبان در کولر گازی و کم کردن مصرف انرژی نقش مهمی دارد. شاید برایتان جالب است که بدانید استفاده از سایبان می تواند حدود 10 الی 15 درصد در مصرف برق صرفه جویی نماید.

استفاده از سایبان علاوه بر کاهش مصرف انرژی در بازدهی بهتر و بیشتر کولر گازی هم تاثیر گذار است زیرا با ایجاد سایه بر روی کولر گازی و جلوگیری از تابش مستقیم نور آفتاب بر روی دستگاه از داغ شدن کندانسور و پنل کولر گازی جلوگیری می کند در نتیجه به عملکرد بهتر و بیشتر دستگاه کمک می کند. تقریبا همه ما می دانیم که برای استفاده از کولر گازی و یا آبی باید مکان مناسبی را برای نصب در نظر بگیریم و ممکن است این فضا در معرض نور آفتاب قرار داشته باشد که در این صورت استفاده از سایبان بسیار حائز اهمیت است.

چرا کولر گازی را می شویند

مزایای استفاده از سایبان برای نصب کولر گازی

26 درصد مصرف برق خانه ها در فصل هایی که از کولر گازی استفاده می کنید مختص این وسیله است بنابراین یکی از بزرگترین مزایای استفاده از سایبان برای کولر گازی کم کردن هزینه های برق می باشد. به طوری که می توانید با استفاده از سایبان 50 درصد برق مصرفی را کاهش دهید همان طور که قبلا هم اشاره کردیم تابش مستقیم نور آفتاب می تواند در داغ شدن اجزای کولر نقش داشته باشد با استفاده از سایبان این مشکل را برطرف خواهیم نمود.

با استفاده از سایبان می توانید به افزایش عمر و کارکرد بیشتر دستگاه نیز کمک کنید چرا که اگر از سایبان استفاده نمایید دیگر نیازی به استفاده از دور تند دستگاه نیست مگر در شرایط خاص! در حقیقت دیگر در زمان های طولانی از دور تند استفاده نمی کنید و همین موضوع می تواند در افزایش عمر دستگاه نقش بسزایی داشته باشد. اگر کارکرد کولر کاهش پیدا کند عمر دستگاه افزایش می یابد و این بدان معناست که اجزا و قطعات استفاده شده در کولر گازی در بازه زمانی طولانی تری کهنه و فرسوده خواهد شد.

خوشبختانه استفاده از سایبان به دلیل پایین بودن هزینه آن برای تمامی افراد مقدور است و نصب آن نیز دشوار نیست بنابراین توصیه می کنیم از این امکان بهره مند شوید تا هم از پرداخت هزینه های اضافی رها شوید و هم در افزایش طول عمر دستگاهتان نقش داشته باشید. همان طور که می دانید سابان ها انواع مختلفی دارند که با توجه به موقعیت و شرایط نصب می توانید به انتخاب هر یک بپردازید.

در صورت نیاز می توانید برای سرویس و تعمیر کولر گازی از کاردون راهنمایی و مشورت بگیرید.

سوالات متداول

کولر گازی بسیار مشابه یخچال می باشد بنابراین راهکارهایی وجود دارد که می توان به  بکارگیری آن ها مصرف برق را کاهش داد.

یکی از بزرگترین مزایای استفاده از سایبان برای کولر گازی کم کردن هزینه های برق می باشد.

می توانید با استفاده از سایبان 50 درصد برق مصرفی را کاهش دهید

آخرین مطالب مرتبط

سوال و نظر خود را بیان کنید

2 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حمیدرضا
11 ماه قبل

واقعا سایبان برای کولر گازی خیلی تاثیر داره من قشنگ تفاوتش رو حس کردم.

Ayob Akhlaj
مدیر
پاسخ به  حمیدرضا
11 ماه قبل

با سلام و وقت بخیر
ممنون از به اشتراک گذاشتن تجربه اتون.