لوگوی کاردون

اگر ماشین ظرفشویی نمک نداشته باشد

اگر ماشین ظرفشویی نمک نداشته باشد
فهرست محتوا

بدون شک یکی از مهم ترین مواد به منظور شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی نمک می باشد شاید از خودتان می پرسید اگر ماشین ظرفشویی نمک نداشته باشد چه اتفاقی می افتد؟ چرا باید از نمک در ماشین ظرفشویی استفاده کنیم؟ اگر می خواهید همه چیز را درباره نمک ماشین ظرفشویی و نحوه استفاده از آن بیشتر بدانید با کاردون همراه شوید. ابتدا لازم است درباره وظیفه و عملکرد نمک ماشین ظرفشویی بدانید شاید در این صورت استفاده نکردن از نمک را بهتر و بیشتر درک کنید. برای شستن ظروف در ماشین ظرفشویی نیاز به قرص و مواد شوینده دارید به همان میزان به نمک ظرفشویی هم نیاز دارید آیا می خواهید علت را بدانید؟

اگر ماشین ظرفشویی نمک نداشته باشد چه اتفاقی می افتد؟

What happens if the dishwasher does not have salt

ماشین ظرفشویی برای شستن ظروف از فشار آب استفاده می کند که این موضوع می تواند منجر به مات و کدر شدن ظورف گردد به همین دلیل از نمک ظرفشویی استفاده می کنیم تا سختی آب را از بین ببرد و آسیب رساندن به ظروف و خش دار شدن آن ها جلوگیری نماید. برخی افراد بر این باورند که بدون استفاده از نمک ماشین ظرفشویی هم می توانند از دستگاه استفاده کنند اما باید بدانید این باور اشتباه است و باید برای تمیز شدن ظروف از مواد شوینده و قرص ماشین ظرفشویی استفاده نمایید اما برای جلوگیری از مات و خش دار شدن ظروف از نمک ظرفشویی استفاده کنید.

استفاده از نمک ظرفشویی از جمع شدن رسوبات آهکی و گرفتگی مسیر آب ماشین ظرفشویی جلوگیری می نماید همان طور که می دانید به مرور زمان ممکن است رسوبات آهکی باعث گرفتگی لوله ها شوند و این موضوع باعث می شود به موتور فشار زیادی وارد شود چرا که برای پمپاژ آب با فشار زیاد با مشکل مواجه خواهیم شد و این موضوع می تواند در کاهش عمر ماشین ظرفشویی تاثیرگذار باشد. شاید الان بهتر به اهمیت نمک ظرفشویی پی برده اید پس دقت کنید مخزن نمک ماشین ظرفشویی همیشه پر باشد تا ظروف شما هیچ گاه مات و کدر نشوند همین طور طول عمر ماشین ظرفشویی تان کاهش پیدا نکند.

اگر قصد تعمیر ماشین ظرفشویی خود را دارید، می توانید از سرویس تعمیر ماشین ظرفشویی در محل کاردون استفاده نمایید.

آشنایی با نحوه استفاده از نمک ظرفشویی

همان طور که می دانید جای مخزن نمک در کف ماشین ظرفشویی است که با چرخاندن درب آن می توانید مخزن نمک را پر کنید برای پر کردن مخزن نمک لازم است از یک قف استفاده کنید تا از ریختن نمک در اطراف مخزن جلوگیری نمایید. لازم است به اندازه 2 بند انگشت سر محفظه نمک خالی باشد اگر به صورت لب به لب محفظه را پر کنید روی ظروف شوره و سفیدک ایجاد می شود. تا به اینجا متوجه اهمیت نمک ماشین ظرفشویی شده اید بنابراین در انتخاب نمک دقت نمایید زیرا استفاده از نمک ظرفشویی تقلبی و تاریخ مصرف گذشته علاوه بر مات و کدر شدن ظروف می تواند به ماشین ظرفشویی آسیب برساند. استفاده از نمک تقلبی سختی را نمی گیرد بلکه به سختی آب می افزاید استفاده از این نوع نمک فقط به خاموش شدن چراغ نمک ماشین ظرفشویی کمک می کند.

اگر با مشکل نشت نمک در ماشین ظرفشویی روبرو شده اید لازم است بدانید تنها دو دلیل می تواند سبب بروز این مشکل شود اولین دلیل که بسیار ساده و پیش پا افتاده است بسته نشدن درب مخزن نمک است که می تواند سبب نشتی نمک و استفاده بیش از حد از نمک ظرفشویی شود. اگر مشکل از باز بودن درب مخزن نمک نباشد لازم است از یک تعمیرکار در زمینه تعمیرات ماشین ظرفشویی برای تعمیر ماشین ظرفشویی کمک بخواهید چرا که مخزن نمک شما دچار مشکل شده است و باید توسط یک متخصص چک شود برای اینکار می توانید با کاردون در ارتباط باشید.

سوالات متداول

ماشین ظرفشویی برای شستن ظروف از فشار آب استفاده می کند.

ماشین ظرفشویی برای شستن ظروف از فشار آب استفاده می کند که این موضوع می تواند منجر به مات و کدر شدن ظورف گردد به همین دلیل از نمک ظرفشویی استفاده می کنیم تا سختی آب را از بین ببرد و از  آسیب رسیدن به ظروف و خش دار شدن آن ها جلوگیری نماید.

این موضوع باعث می شود به موتور فشار زیادی وارد شود چرا که برای پمپاژ آب با فشار زیاد با مشکل مواجه خواهیم شد و این موضوع می تواند در کاهش عمر ماشین ظرفشویی تاثیرگذار باشد.

اگر از ماشین ظرفشویی برند ال جی استفاده می کنید که نیازمند تعمیر است، می توانید از سرویس تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی کاردون استفاده نمایید.

به تعمیر ماشین ظرفشویی نیاز دارید؟ تعمیرات، سرویس، نصب و تمدید گارانتی ماشین ظرفشویی

آخرین مطالب مرتبط

سوال و نظر خود را بیان کنید

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها