لوگوی کاردون

سیکل گرمایش کولر گازی

سیکل گرمایش کولر گازی
فهرست محتوا

اگر کولر گازی شما مجهز به سیستم گرمایش است لازم است بدانید در سیکل گرمایش کولر گازی چه اتفاقاتی می افتد. اگر می خواهید نحوه کارکرد کولر گازی در حالت گرمایش را بدانید با کاردون و مطالب آموزشی گردآوری شده توسط این مجموعه همراه شوید. در فصل زمستان اگر کولر گازی شما مجهز به سیستم گرمایش باشد از سیکل گرمایش استفاده می کنید ما بیشتر اوقات درباره نحوه راه اندازی و کارکرد سیکل گرمایش اطلاعات کافی نداریم. حتی گاهی اوقات در برخی از مدل های کولر گازی به دلیل سرد بودن بیش از حد هوا گرمای زیادی از کولر گازی دریافت نمی کنیم و همیشه به دنبال علت آن هستیم.

آیا کولر گازی گرما هم میدهد

سیکل گرمایش کولر گازی چگونه است؟

در حقیقت در سیکل گرمایش کولر گازی اتفاقی که رخ می دهد دریافت هوای بیرون و تبدیل آن به گرماست اگر این هوا بیش از حد سر باشد کولرگازی توانایی کافی برای گرم کردن ندارد. بنابراین می توان به طور خلاصه بیان کرد کولر گازی یک وسیله گرمایشی کمکی است. راه اندازی سیکل گرمایش بسیار حساس می باشد چرا که در فصل تابستان زمانی که از حالت سرمایش دستگاه استفاده می کنید بعد از ترموستات کولر کمپرسور را خاموش می کند اما در حالت گرمایش وقتی اتاق گرم شود کولر به حالت دیفراست می رود تا برفک ها را ذوب کند و به حالت گرمایش بازگردد.

اگر کولر گازی شامل حالت گرمایش باشد به راحتی و از طریق ریموت دستگاه می توانید تنظیمات لازم را اجرا نمایید. با استفاده از گزینه HEAT که با علامت خورشید مشخص می شود می توانید دما را روی 25 الی 30 درجه سانتی گراد تنظیم نمایید و تا 5 دقیقه صبر کنید تا دستگاه باد گرم تولید کند باید این مدت زمان طی شود تا پنل داخلی گرم شود اما اگر این بازه زمانی طولانی شد باید برای شارژ گاز کولر اقدام نمایید چرا که انتظار بیش از 5 دقیقه طبیعی نیست و نشان از کم بودن گاز کولر گازی است.

آیا استفاده از سیستم گرمایشی کولر گازی مقرون به صرفه است؟

یکی از سوالاتی که بیشتر افراد در فصل زمستان به دنبال پاسخی برای آن هستند این است که استفاده از سیستم گرمایشی کولر گازی به صرفه می باشد یا خیر ؟ همان طور که می دانید با پیشرفت علم و تکنولوژی از امکانات و قابلیت هایی در کولر گازی استفاده شده است که در مصرف انرژی صرفه جویی شود با بکارگیری فناوری های جدید در کولر های گازی حدود 60 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی شده است. بنابراین می توان گفت اگر می خواهید برایتان مقرون به صرفه باشد از کولر گازی هایی که مجهز به سیستم اینورتر هستند استفاده نمایید.

بهترین زمان برای سرویس کولر گازی

همان طور که می دانید مصرف کولر گازی به عوامل مختلفی بستگی دارد به عنوان مثال نحوه استفاده و نگهداری از کولر گازی یکی از مواردی است که در مصرف انرژی بسیار تاثیرگذار است اگر می خواهید بهترین عملکرد و بازدهی را از کولر گازی شاهد باشید لازم است سرویس های دوره ای را فراموش نکنید و به این موضوع اهمیت دهید به خصوص اگر از کولر گازی در فصل تابستان و زمستان استفاده می کنید حداقل سالی دو بار برای سرویس کولر گازی اقدام نمایید.

تیم متخصص و مجرب کاردون با ثبت سفارش شما در اپلیکیشن و یا وب سایت کاردون در کوتاه ترین زمان به محل شما اعزام می شوند همین طور با ثبت نظرات و دیدگاه هایتان در پست های آموزشی می توانید پاسخ همه سوالاتتان در زمینه تعمیرات لوازم خانگی را از کارشناسان کاردون بخواهید و از مشاوره های رایگان این مجموعه بهره مند شوید همین طور در صورت عدم دسترسی به اینترنت می توانید با شماره 02147100 با کاردون در ارتباط باشید.

برای تعمیر کولر گازی و انجام سرویس های آن می توانید از متخصصین کاردون کمک بگیرید.

سوالات متداول

در سیکل گرمایش کولر گازی اتفاقی که رخ می دهد دریافت هوای بیرون و تبدیل آن به گرماست اگر این هوا بیش از حد سر باشد کولرگازی توانایی کافی برای گرم کردن ندارد.

از کولر گازی هایی که مجهز به سیستم اینورتر هستند استفاده نمایید.

 

 

تا 5 دقیقه صبر کنید تا دستگاه باد گرم تولید کند باید این مدت زمان طی شود تا پنل داخلی گرم شود اما اگر این بازه زمانی طولانی شد باید برای شارژ گاز کولر اقدام نمایید چرا که انتظار بیش از 5 دقیقه طبیعی نیست و نشان از کم بودن گاز کولر گازی است.

آخرین مطالب مرتبط

سوال و نظر خود را بیان کنید

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها