لوگوی کاردون

چرا ماشین ظرفشویی سامسونگ تمیز نمیشوره

چرا ماشین ظرفشویی سامسونگ تمیز نمیشوره
فهرست محتوا

بسیاری از افراد بعد از پایان فرآیند شستشوی ماشین ظرفشویی از عملکرد دستگاه راضی نیستند و از تمیز نشدن ظروف شکایت دارند حتی بارها پیش آمده که از خود سوال می کنید چرا ماشین ظرفشویی سامسونگ تمیز نمیشوره و به دنبال راه حلی برای برطرف کردن این مشکل هستید خبر خوب این است که تمامی دلایل تمیز شسته نشدن ظروف مربوط به مسائل و مشکلات فنی نمی باشد بنابراین همیشه خرابی ماشین ظرفشویی دلیل بر تمیز نشدن ظروف نمی باشد. اگر می خواهید دلایل تمیز نشدن ظروف را بدانید ابتدا لازم است به بررسی موارد غیر فنی بپردازیم و مهم تر آنکه این موارد را رعایت کنیم تا از آسیب رساندن به ماشین ظرفشویی پیشگیری نماییم.

اگر قصد تعمیر ماشین ظرفشویی خود را دارید، می توانید از سرویس تعمیر ماشین ظرفشویی در محل کاردون استفاده نمایید.

Why does the Samsung dishwasher not wash clean

چرا ماشین ظرفشویی سامسونگ تمیز نمیشوره

از مشکلات رایج و شایعی که بعد از سال ها استفاده از ماشین ظرفشویی ممکن است با آن مواجه شوید تمیز شسته نشدن ظروف توسط ماشین ظرفشویی سامسونگ است. البته این تمیز نشدن می تواند حالات مختلفی داشته باشد گاهی اوقات با باقی ماندن مواد شوینده و گاهی با ماندن باقی مانده غذاها بر روی ظروف روبرو می شوید البته در برخی مواقع هم ممکن است ظروف بعد از شسته شدن کدر و مات باشند. همه ما می دانیم که وابستگی به لوازم خانگی در حدی است که حتی یک روز هم نمی توانیم بدون ماشین ظرفشویی سر کنیم و به محض خراب شدن دستگاه برای تعمیرات آن به دنبال راه چاره هستیم.

ماشین ظرفشویی یکی از وسایلی است که بسیار زیاد از آن استفاده می کنیم بنابراین در صورت خراب شدن به سرعت متوجه می شویم اما بهتر است در صورت خرابی مشکل را شناسایی نمایید تا برای حل کردن آن زمان زیادی صرف نشود البته لازم است تاکید کنیم در صورت نداشتن تخصص و دانش فنی دست به آچار نشوید زیرا ممکن است آسیب های بیشتری به دستگاه وارد نمایید. گاهی اوقات علت تمیز نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی گرم نشدن آب می باشد شاید شما هم به این موضوع دقت کرده اید که بعد از پایان فرآیند شستشو با باز کردن درب دستگاه هوای گرم و حرارت از دستگاه خارج می شود همین طور با لمس کردن ظروف متوجه داغ بودن آن ها شده اید. اگر آب ماشین ظرفشویی گرم نشود نتیجه کار تمیز نشدن ظروف خواهد بود.

ظروفی که نباید در ماشین ظرفشویی شسته شود

Dishes that should not be washed in the dishwasher

همه ما می دانیم که ماشین ظرفشویی یک وسیله کاربردی است که در زمان صرفه جویی می کند اما همیشه هم این طور نیست و باید بدانید از ماشین ظرفشویی برای چه ظروفی استفاده کنید. گاهی اوقات ممکن است به دلیل عدم آگاهی و استفاده نادرست از ماشین ظرفشویی به ظروف و دستگاه آسیب برسانید به همین دلیل لازم است قبل از استفاده از ماشین ظرفشویی درباره آن اطلاعات کافی داشته باشید.

از قراردادن ظروف و قاشق های چوبی داخل ماشین ظرفشویی خودداری نمایید زیرا استفاده از مواد شوینده برای تمیز شدن ظروف سبب شکنندگی ظروف چوبی می شود زیرا مواد شوینده به دلیل قدرت پاک کنندگی داراری سختی و مقاومت بالایی هستند. از قراردادن قابلمه های نچسب و چدنی داخل ماشین ظرفشویی خودداری نمایید زیرا آب گرم و مواد شوینده به مرور زمان خاصیت این نوع قابلمه ها را از بین می برند و  دیگر مانند گذشته عمل نمی کند.

ظروف مسی را درون ماشین ظرفشویی قرار دهید به مرور زمان سیاه می شود و خاصیت درخشندگی و زیبایی خود را از دست می دهند زیرا آب گرم و مواد شوینده سبب خردگی بافت مس خواهد شد و بر روی سطح مس حفره هایی ایجاد می کند که دیگر قابلیت ترمیم هم نخواهد داشت. استفاده و نگهداری از ماشین ظرفشویی نیاز به رعایت نکات بالا دارد اگر می خواهید سال ها بدون هیچ گونه مشکلی از دستگاه استفاده نمایید باید این موارد را رعایت نمایید.

سوالات متداول

خیر، زیرا استفاده از مواد شوینده برای تمیز شدن ظروف سبب شکنندگی ظروف چوبی می شود زیرا مواد شوینده به دلیل قدرت پاک کنندگی داراری سختی و مقاومت بالایی هستند.

زیرا آب گرم و مواد شوینده به مرور زمان خاصیت این نوع قابلمه ها را از بین می برند و  دیگر مانند گذشته عمل نمی کند.

زیرا آب گرم و مواد شوینده سبب خردگی بافت مس خواهد شد و بر روی سطح مس حفره هایی ایجاد می کند که دیگر قابلیت ترمیم هم نخواهد داشت.

اگر از ماشین ظرفشویی برند سامسونگ استفاده می کنید که نیازمند تعمیر است، می توانید از سرویس تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ کاردون استفاده نمایید.

به تعمیر ماشین ظرفشویی نیاز دارید؟ تعمیرات، سرویس، نصب و تمدید گارانتی ماشین ظرفشویی

آخرین مطالب مرتبط

سوال و نظر خود را بیان کنید

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها