لوگوی کاردون

چگونه تلویزیون ال جی را به گوشی وصل کنیم

چگونه تلویزیون ال جی را به گوشی وصل کنیم

آنچه در این مطلب خواهید خواند

مواردی وجود دارد که شما در حال تماشای چیزی روی گوشی همراه خود هستید و می خواهید آن را با سایر اعضای خانواده به اشتراک بگذارید یا فقط آن را در نمایشگر بزرگتری مشاهده کنید. جفت شدن صفحه نمایش تلفن هوشمند با تلویزیون هوشمند می تواند کاملاً منطبق باشد. اتصال تلفن به تلویزیون هوشمند راهی عالی برای مشاهده عکس ها، تماشای فیلم، موسیقی، عکس، بازی، برنامه های تلویزیونی آنلاین و موارد دیگر است. سوال اینجاست که چگونه تلویزیون ال جی را به گوشی وصل کنیم از چند طریق می توانید گوشی خود را به تلویزیون هوشمند متصل کنید. اما محبوب ترین راه بی سیم است. نوع تلفن و تلویزیون شما نحوه اتصال دو دستگاه را تعیین می کند.

How to connect LG TV to phone

آیا می توان گوشی را به تلویزیون متصل کرد؟

بسته به اینکه گوشی اندرویدی دارید یا اپل و اینکه تلویزیون هوشمند یا تلویزیون HD استاندارد دارید، روند کار می تواند کمی متفاوت باشد. در این مقاله ما بر روی گوشی های هوشمند اندرویدی و تلویزیون های هوشمند تمرکز کرده ایم. برای اتصال بی سیم گوشی هوشمند به تلویزیون خود، باید تلویزیون هوشمند داشته باشید. برای اتصال گوشی به تلویزیون هوشمند ال جی، هر دو دستگاه باید با یکدیگر سازگار باشند. تلفن های اندرویدی و iOS سازگاری متفاوتی دارند. گوشی های هوشمند Android نسخه 4.2 یا بالاتر با استاندارد نمایش بی سیم به تلویزیون متصل می شوند. تلفن های هوشمند Apple iOS با Airplay به تلویزیون متصل می شوند.

اگر تلویزیون شما دچار مشکل شده است و قصد تعمیر آن را دارید، می توانید از خدمات تعمیر تلویزیون کاردون استفاده کنید.

همه ما بیش از گذشته اسباب و دستگاه های هوشمند در خانه داریم. اما بسیاری از ما نمی دانیم چگونه به راحتی محتوا را بین آنها به اشتراک بگذاریم زیرا تصور می کنیم این مسئله دردسر زیادی دارد. اما اتصال تلفن شما با تلویزیون راههای مفید زیادی برای پخش رسانه ایجاد می کند. ممکن است بخواهید برخی از عکس و فیلم های تعطیلات را به دوستان و خانواده خود نشان دهید، یک کلیپ یا فایل ویدیویی YouTube را با وضوح بالاتر از آنچه تلفن شما تحمل می کند پخش کنید یا به جای آن نمایش Netflix را که در رفت و آمد خود تماشا می کنید در صفحه بزرگ پخش کنید.

آیا می خواهید تلفن هوشمند خود را به تلویزیون وصل کنید؟

Can the phone be connected to the TV

امروزه بیشتر تلویزیون ها هوشمند هستند. این بدان معناست که از قبل با برنامه هایی مانند Netflix ،YouTube و موارد دیگر به اینترنت متصل خواهند شد در حالی که برای بلند کردن بیشتر ویدیو یا پخش محتوایی که معمولاً می خواهید به آن دسترسی داشته باشید، می توانید از تنظیمات نیز استفاده کنید. مطمئن ترین راه برای اتصال تلفن به تلویزیون استفاده از کابل HDMI است. تقریباً هر تلویزیون دارای نوعی درگاه HDMI است که برای انتقال صدا و تصویر از یک منبع استفاده می شود. تلفن شما پورت HDMI نخواهد داشت، اما آداپتورهای مفیدی وجود دارد که پورت های HDMI را به پورت های USB Type-C ،micro USB تلفن متصل می کند.

در صورتی که تلویزیون شما ال جی است و قصد تعمیر آن را دارید، پیشنهاد می کنیم از خدمات تعمیرات تلویزیون ال جی کاردون استفاده کنید.

چگونه تلویزیون ال جی را به گوشی وصل کنیم؟

دستورالعمل های زیر که مربوط به بازتاب صفحه برای دستگاه های مجهز به Android می باشد ممکن است با محصولات اپل کار نکند. محصولات اپل نیازهای متفاوتی برای بازتاب صفحه در تلویزیون هوشمند دارند و به آداپتورها یا تجهیزات اضافی نیاز داشته باشند. اگر هر دو گوشی Android و تلویزیون شما از فناوری Miracast برخوردار هستند ، پس می توانید آنها را به صورت بی سیم جفت کنید. با دنبال کردن این مراحل پاسخ چگونه تلویزیون ال جی را به گوشی وصل کنیم را خواهید یافت همین طور می توانید اطلاعات گوشی را برای اشتراک در صفحه نمایش تلویزیون ال جی متصل کنید:

1. شبکه WiFi

مطمئن شوید تلفن و تلویزیون شما به یک شبکه Wi-Fi متصل هستند.

2. تنظیمات تلویزیون

به منوی ورودی تلویزیون بروید و “بازتاب صفحه” را روشن کنید.

3. تنظیمات Android

منوی نمایش بی سیم را در تنظیمات گوشی هوشمند Android خود باز کنید و برای روشن شدن روی “صفحه نمایش معکوس” ضربه بزنید.

4. تلویزیون را انتخاب کنید

تلویزیون خود را از لیست دستگاه ها انتخاب کنید.

5. اتصال ایجاد کنید

برای تکمیل تنظیمات، دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید. این امر گاهی اوقات برای برقراری اتصال نیاز به وارد کردن کد نمایش داده شده در تلویزیون و تلفن هوشمند دارد.

سوالات متداول

 گوشی های هوشمند Android نسخه 4.2 یا بالاتر با استاندارد نمایش بی سیم به تلویزیون متصل می شوند.

مطمئن ترین راه برای اتصال تلفن به تلویزیون استفاده از کابل HDMI است.

اگر هر دو گوشی Android و تلویزیون شما از فناوری Miracast برخوردار هستند، پس می توانید آنها را به صورت بی سیم جفت کنید.

آخرین مطالب مرتبط

دیدگاه ها

4 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
غلام
10 ماه قبل

ببخشید وصل کردن گوشی به تلویزیون ال جی برای همه مدل ها یکسان و به همین صورت هست؟

Ayob Akhlaj
مدیر
پاسخ به  غلام
10 ماه قبل

با سلام و وقت بخیر
بله برای تمام مدل های تلویزیون ال جی به همین صورت انجام میشه

شجاعی
8 ماه قبل

با عرض سلام و خدا قوت
تلويزيون ال‌جی من مدل 43NANO79
هستش.
چرا آپشن اتصال به گوشی توش وجود نداره؟ درحالی که توی مشخصاتش نوشته که داره.

a.nazari
مدیر
پاسخ به  شجاعی
8 ماه قبل

سلام. ممنون. روزتون بخیر.
شما می تونید با اپلیکیشن TninQ ال جی گوشی خودتون رو به تلویزیون متصل کنید.
البته بسته به اینکه گوشی تون چی هست، و چه اپکلیشن‌هایی روش دارید، گزینه‌های مختلفی برای این کار دارید.