لوگوی کاردون

علت پرش تصویر تلویزیون

علت پرش تصویر تلویزیون

آنچه در این مطلب خواهید خواند

پرش تصویر تلویزیون و کم نور شدن از مشکلات رایج تلویزیون های صفحه تخت مدرن امروزی است. تولیدکنندگان تلویزیون های هوشمند فناوری های مختلفی را در نمایشگرهای خود گنجانده اند که امکان ایجاد این مشکلات را دارند. گاهی اوقات ویژگی های تثبیت کننده تصویر یا صرفه جویی در انرژی همانطور که در نظر گرفته شده عمل نمی کنند و باعث پرش تصویر تلویزیون می شوند. همچنین ممکن است یک کابل یا دیگر سخت افزارهای خارجی مسئول مشکل پرش تصویر باشند. بنابراین باید علت پرش تصویر تلویزیون را شناسایی کنید و برای برطرف کردن آن به دنبال یک راه حل باشید کاردون همیشه با شماست و آماده ارائه خدمات به شماست.

The reason for the TV image glitchh

علت پرش تصویر تلویزیون چیست؟

تلاش برای تماشای یک فیلم یا نمایش تلویزیونی و لذت بردن از آن و داشتن یک آرامش در صفحه ای که پرش دارد، می تواند آزار دهنده باشد. تلویزیون هایی که پرش تصویر دارند می توانند به دلایل مختلف با این مشکل مواجه شوند. در بیشتر موارد ، کاربر می تواند با استفاده از تکنیک های اساسی عیب یابی ، مشکل را کاهش داده یا از بین ببرد.

قبل از اینکه نکات مربوط به عیب یابی تلویزیون را مرور کنید ، از Start Picture Test استفاده کنید تا مشخص شود آیا مشکل از تلویزیون است. در این تست تصویری با وضوح بالا نشان می دهد که می توانید نقص و مشکل را بررسی کنید. برای عیب یابی مشکل پرش تصویر تلویزیون می توانید موارد زیر را بررسی نمایید.

ویژگی سنسور اکو  ( Eco Sensor)را غیرفعال کنید. این تنظیم را در بخش تنظیمات در فهرست اصلی پیدا کنید. خاموش کردن سنسور اکو ، تنظیم روشنایی خودکار نور محیط را غیرفعال می کند ، که می تواند منبع پرش تصویر باشد. ویژگی صرفه جویی در انرژی (Energy Saving) را غیرفعال کنید. این تنظیم را در بخش تنظیمات در فهرست اصلی پیدا کنید. برای جلوگیری از تنظیم روشنایی خودکار تلویزیون بر اساس نمایشی که مشاهده می کنید ، صرفه جویی در مصرف را خاموش کنید. این ممکن است مشکل پرش تصویر تلویزیون را حل کند.

در صورت ادامه لرزش و پرش تصویر، تلویزیون خود را از منبع دیگری آزمایش کنید. این مشکل می تواند ناشی از کابل معیوب ، اتصال نامناسب یا عملکرد نامناسب گیرنده یا پخش کننده Blu-ray باشد. کابل های معیوب که به داخل تلویزیون هدایت می شوند ، می توانند منجر به پرش تصویر شوند. تعویض کابل و یا بررسی آن ها با اعمال یک تکان دادن کوچک می تواند مسئله را برطرف نماید.

دلایل احتمالی پرش تصویر در LCD تلویزیون

TV picture glitch

صفحه تلویزیون Liquid Crystal Display ممکن است به دلیل منبع نامناسب ویدئو ، مشکل اتصال یا شرایط نوری مطلوب نور پرش داشته باشد. سوسو زدن صفحه، نوسان در کیفیت تصویر است که فریم های روشن یا تاریک را به طور متناوب نمایش می دهد، بدون اینکه در واقع محتوایی روی صفحه نشان دهد. توجه داشته باشید که پرش تصویر تلویزیون ناشی از موارد دیگری غیر از مشکلات سخت افزاری در صفحه های LCD غیر معمول است.

برای انجام تعمیرات تلویزیون خود می توانید از تعمیرکاران با تحربه و حرفه ای کاردون کمک بگیرید!

اگر در حال پخش یک ویدئو یا یک رویداد زنده هستید ، ممکن است پرش تصویر در منبع اصلی فیلم نیز در تلویزیون شما نمایش داده می شود ، زیرا تلویزیون آنچه را که به عنوان تصویر صحیح تفسیر می کند ، نمایش می دهد. برنامه یا سخت افزاری که با تبدیل فیلم کار می کند به اشتباه می تواند عمل کند و شما شاهد پرش تصویر باشید. برای رفع پرش تصویر از یک منبع ویدیویی نمی توانید کاری انجام دهید.

پرش تصویر تلویزیون های LCD همچنین می تواند به دلیل شل یا خراب بودن اتصال داخل تلویزیون باشد. پرش تصویر ممکن است از نوار اتصال خراب یا یک جز component الکتریکی دیگر باشد که خراب است. برای رفع پرش تصویر تلویزیون به یک متخصص آموزش دیده نیاز دارید به همین منظور می توایند با کاردون در ارتباط باشید.

اگر تلویزیون سامسونگ شما دچار مشکل شده است، می توانید از خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ کاردون استفاده کنید.

سوالات متداول

پرش تصویر تلویزیون و کم نور شدن از مشکلات رایج تلویزیون های صفحه تخت مدرن امروزی است. 

پرش تصویر تلویزیون های LCD همچنین می تواند به دلیل شل یا خراب بودن اتصال داخل تلویزیون باشد.

کابل های معیوب که به داخل تلویزیون هدایت می شوند ، می توانند منجر به پرش تصویر شوند.

آخرین مطالب مرتبط

دیدگاه ها

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها