لوگوی کاردون

نمک ماشین ظرفشویی چیست؟

نمک ماشین ظرفشویی چیست؟
فهرست محتوا

نمک موجود در ماشین ظرفشویی مانع از ایجاد لکه های سفید روی ظروف شما می شود. از نمک ماشین ظرفشویی به عنوان نرم کننده آب برای از بین بردن آهک از آب استفاده می شود. سختی بیش از حد آب باعث ایجاد لکه های سفید روی ظروف می شود. مخزن نمک را می توانید در پایین ماشین ظرفشویی پیدا کنید. فقط از نمک مخصوص ماشین ظرفشویی استفاده کنید، زیرا نمک خوراکی برای ماشین ظرفشویی مناسب نیست. به همین منظور ابتدا لازم است بدانید نمک ماشین ظرفشویی چیست؟ و چرا باید از این ماده در ماشین ظرفشویی استفاده شود. تیم کاردون با انتشار این فیلم تمامی سوالات شما درباره نمک ماشین ظرفشویی را پاسخ خواهد داد.

اگر قصد تعمیر ماشین ظرفشویی خود را دارید، می توانید از سرویس تعمیر ماشین ظرفشویی در محل کاردون استفاده نمایید.

نمک ماشین ظرفشویی چیست؟

نمک ماشین ظرفشویی کلرید سدیم است، همان ماده شیمیایی نمک های دریا را تشکیل می دهد. نمک خوراکی خیلی ریز است و می تواند ماشین ظرفشویی را مسدود و به آن آسیب برساند، بنابراین نباید از نمک خوراکی در ماشین ظرفشویی استفاده کنید. اندازه گرانول نمک ماشین ظرفشویی بزرگتر است و تضمین می کند که نمک کندتر حل می شود بدون اینکه دستگاه را مسدود کند. نمک ماشین ظرفشویی در واقع وارد ماشین ظرفشویی نمی شود بلکه قبل از اینکه با آب فاضلاب تخلیه شود، از طریق دستگاه برای جلوگیری از سخت بودن آب وارد عمل می شود.

روشی که نمک ماشین ظرفشویی کار می کند تأمین سدیم برای «تبادل یونی» ماشین ظرفشویی است که در نرم کننده وجود دارد. هنگامی که توسط سدیم احیا شود، این کار برای جذب و به دام انداختن یون های منیزیم و کلسیم که باعث ایجاد سختی در آب می شوند، کار می کند. نمک ماشین ظرفشویی دارای گرانولهای بزرگتری نسبت به نمک خوراکی است تا به آنها کمک کند تا بدون خطر ایجاد انسداد حل شوند. مخزن نمک در پایین ماشین ظرفشویی شماست. به راحتی می توانید مخزن را با صفحه بزرگ آن تشخیص دهید. برای دستیابی به نتایج مطلوب، باید مقدار نمک را با سختی آب خانه تنظیم کنید. اگر این کار را انجام ندهید، یا نمک زیادی استفاده کنید در پایان فرآیند شستشو دچار مشکل می شوید.

سوالات متداول

نمک ماشین ظرفشویی کلرید سدیم است، همان ماده شیمیایی نمک های دریا را تشکیل می دهد.

خیر، نمک خوراکی خیلی ریز است و می تواند ماشین ظرفشویی را مسدود و به آن آسیب برساند، بنابراین نباید از نمک خوراکی در ماشین ظرفشویی استفاده کنید.

اگر از ماشین ظرفشویی برند بوش استفاده می کنید که نیازمند تعمیر است، می توانید از سرویس تعمیر ماشین ظرفشویی بوش کاردون استفاده نمایید.

به تعمیر ماشین ظرفشویی نیاز دارید؟ تعمیرات، سرویس، نصب و تمدید گارانتی ماشین ظرفشویی

آخرین مطالب مرتبط

سوال و نظر خود را بیان کنید

1 Comment
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نازنین
10 ماه قبل

ببخشید امکان استفاده از نمک های دست ساز برای ماشین ظرفشویی وجود داره؟