لوگوی کاردون

علت کثیف شستن ماشین ظرفشویی دوو

علت کثیف شستن ماشین ظرفشویی دوو
فهرست محتوا

هنگامی که ماشین ظرفشویی دوو خریداری کردید احتمالاً از داشتن وسیله ای که بار ظروف کثیف را از روی دوشتان برداشته هیجان زده بودید اما این هیجان برای همیشه دوام نیاورد و در برهه ای از زمان دیگر ماشین ظرفشویی مانند برنده عمل نکرد. متوجه شدید که ظروف با کثیفی بیرون می آیند یا بدتر از آن، ظروف با مواد غذایی باقیمانده بر روی آن ها، پوشانده شده اند. چه این اتفاق آهسته رخ دهد و چه یک شبه، ماشین ظرفشویی شما اکنون شما را با ظروف کثیف رها می کند. اگر به دنبال علت کثیف شستن ماشین ظرفشویی دوو هستید با کاردون همراه شوید زیرا این مرکز با آموزش نکات مربوط به تعمیرات لوازم خانگی می تواند از مشکلات شما بکاهد.

The reason for the dirty washing of the Daewoo dishwasher

علت کثیف شستن ماشین ظرفشویی دوو

ماشین های ظرفشویی روز به روز بسیار سخت کار می کنند. ماشین ظرفشویی ممکن است از اوج خود گذشته و نیاز به تعویض داشته باشد یا ممکن است نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد. اما، در برخی موارد، مشکل می تواند به سادگی با تعویض مواد شوینده ماشین ظرفشویی یا با تمیز کردن ظروف قبل از اجرای چرخه شستشو حل شود.

در موارد دیگر، باید کمی بیشتر به کارهای داخلی ماشین ظرفشویی دوو بپردازید. با استفاده از ابزارهای اساسی و چند ماده، خودتان می توانید این مشکل را برطرف کنید اگر ماشین ظرفشویی دوو دارید و ظروف شما تمیز شسته نمی شود ابتدا لازم است موارد ساده را بررسی نمایید پس از شوینده مناسب ماشین ظرفشویی استفاده کنید. همراه با عملکرد مکانیکی ماشین ظرفشویی دوو، مواد شوینده نیز به همان اندازه در حذف موفقیت آمیز غذا و تمیز کردن ظروف اهمیت دارند.

برای مواد شوینده توصیه می شود از راهنمای دستورالعمل ظرفشویی استفاده نمایید. اگر آب منطقه ای که در آن زندگی می کنید سخت است، به دنبال مواد شوینده با نرم کننده های اضافی باشید. یا می توانید یک افزودنی جداگانه خریداری کنید که توانایی تمیز کردن دستگاه شما را افزایش می دهد و باعث کاهش سختی آب شود. گذاشتن باقیمانده غذا در بشقاب ها در واقع به عملکرد بهتر ماشین ظرفشویی شما کمک نمی کند. بهتر است عادت کنید قبل از قرار دادن ظروف در ماشین ظرفشویی دوو ظرف ها را با آب بشویید تا باقیمانده غذاها از روی ظروف پاک شود.

اگر ساکن تهران هستید و قصد تعمیر ماشین ظرفشویی خود را دارید، می توانید از سرویس تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران کاردون استفاده کنید.

برای تمیز شسته شدن ظروف چه راهکاری دارید؟

ماشین ظرفشویی دوو دارای بازوهای آبپاش بالا و پایین است که آب را به ظروف می رساند. در صورت مسدود شدن بازوها، حتی به طور جزئی، توانایی آنها در رساندن آب مختل می شود. بنابراین، باید بازوهای آبپاش را برداشته، تمیز کرده و دوباره در جای خود قرار دهید. اگر می خواهید بازوهای آبپاش را بیشتر تمیز کنید، آنها را حدود دو ساعت در سرکه سفید خیس کنید.

یکی از مزایای باز کردن و تمیز نمودن بازوی آبپاش ماشین ظرفشویی این است که اجازه دسترسی به فیلترهای ماشین ظرفشویی را می دهد. فیلترها از چرخش مجدد مواد غذایی جدا شده روی ظروف جلوگیری می کنند. همچنین از ارسال مواد غذایی بزرگ و بقایای غیر غذایی به پایین فاضلاب جلوگیری می کنند. بیشتر تولید کنندگان ماشین ظرفشویی توصیه می کنند حداقل سالی یکبار فیلترها را تمیز کنید. اگر قبل از بارگیری مواد غذایی روی ظروف را نمی شویید و بیش از 10 بار در هفته از ماشین ظرفشویی استفاده می کنید، ممکن است لازم باشد فیلترها را یک بار در هفته تمیز کنید.

سیستم های فیلتراسیون در هر ماشین ظرفشویی متفاوت است. به طور کلی، برای مواد بزرگ یک فیلتر درشت و برای ذرات کوچک مواد غذایی یک فیلتر مشبک وجود دارد. فیلترها را زیر آب گرم قرار دهید. با نگه داشتن وارونه فیلترها شروع کنید، تا آب بتواند ذرات را از بالای فیلتر جدا کند. سپس با یک برس نرم یا اسفنج به آرامی مسواک بزنید تا تمیز شود. سپس، آن را در ماشین ظرفشویی جایگزین کنید.

سوالات متداول

 اگر آب منطقه ای که در آن زندگی می کنید سخت است، به دنبال مواد شوینده با نرم کننده های اضافی باشید.

اگر می خواهید بازوهای آبپاش را بیشتر تمیز کنید، آنها را حدود دو ساعت در سرکه سفید خیس کنید.

اگر از ماشین ظرفشویی برند بوش استفاده می کنید که نیازمند تعمیر است، می توانید از سرویس تعمیر ماشین ظرفشویی بوش کاردون استفاده نمایید.

به تعمیر ماشین ظرفشویی نیاز دارید؟ تعمیرات، سرویس، نصب و تمدید گارانتی ماشین ظرفشویی

آخرین مطالب مرتبط

سوال و نظر خود را بیان کنید

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها