لوگوی کاردون

ظرف کثیف در ظرفشویی

ظرف کثیف در ظرفشویی
فهرست محتوا

همیشه باید قبل از شستن بشقاب ها، کاسه ها و ظروف، ضایعات مواد غذایی را از روی ظروف بردارید و این تنها مرحله ای است که ماشین ظرفشویی نمی تواند تحمل کند. ظروف باید کثیف باشد تا شوینده ماشین ظرفشویی وظیفه خود را انجام دهد اگر ظرف کثیف در ظرفشویی قرار دهید آنزیم های مواد شوینده به گونه ای طراحی شده اند که خود را به ذرات غذا متصل کنند و باعث از بین رفتن آن ها می شوند.

What is the sign of a dirty dish in the dishwasher

ظرف کثیف در ظرفشویی نشانه چیست؟

یکی از احتمالات این است که شیر ورودی خراب است، دریچه ورودی باعث می شود آب به داخل ماشین ظرفشویی برود. اگر اخیراً هنگام کار متوجه شده اید که صدای چکش از دستگاه می آید، یک سوپاپ ورودی معیوب مشکل احتمالی است. برای تعویض این قطعه نیاز به یک متخصص برای تعمیر ماشین ظرفشویی و تعویض قطعه دارید برای برطرف کردن مشکل می توانید با کاردون در ارتباط باشید.

اگر متوجه شده اید که ماشین ظرفشویی ظروف را تمیز نمی کند، وقت آن است که با استفاده از دستورالعمل های زیر این موضوع را بررسی کنید. برای دستیابی به یک راه حل سریع و مطمئن، بهتر است ابتدا اطلاعات خود را درباره علت خرابی ماشین ظرفشویی افزایش دهید.

آیا تا به حال به لیوان تازه شسته شده ای که از ماشین ظرفشویی برداشته اید، نگاه کرده اید؟ اگر در موارد مختلف این موضوع را مشاهده کرده اید باید دقت داشته باشید با توجه به گذشت زمان و استفاده طولانی مدت از ماشین ظرفشویی بازده تمیز کردن به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

اگر ساکن تهران هستید و قصد تعمیر ماشین ظرفشویی خود را دارید، می توانید از سرویس تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران کاردون استفاده کنید.

تعمیر ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی‌تان روشن نمی‌شود؟ آب داخل محفظه ماشین ظرفشویی شما می‌ماند؟ ظرف‌های‌تان به خوبی شسته نمی‌شوند؟ اگر ماشین ظرفشویی شما به درستی کار نمی‌کند، می‌توانید خدمات تخصصی تعمیر، نصب و سرویس دوره‌ای ماشین ظرفشویی‌تان را در منزل از کاردون بخواهید. تعمیرات تخصصی ماشین ظرفشویی کاردون سرویس ضمانت ۳ ماهه دارد. در صورت تعویض قطعه، از قطعات اصلی استفاده می‌شود و قطعات تا ۶ ماه ضمانت دارند. همه‌ی قیمت‌ها و هزینه‌های خدمات کاردون منصفانه و رقابتی هستند.

چگونه داخل ماشین ظرفشویی را تمیز کنیم؟

How to clean the inside of the dishwasher

می دانید که چگونه داخل ماشین ظرفشویی خود را کاملا تمیز کنید و نحوه از بین بردن ظروف کثیف را بفهمید.

Spray Arms را برداشته و از حالت انسداد خارج کنید. بازوهای اسپری مسدود شده به وسیله پودر و یا باقی مانده مواد غذایی می تواند در طولانی مدت به ماشین ظرفشویی آسیب برساند. بنابراین لازم است هر چند وقت یکبار برای تمیز کردن آن ها دست به کار شوید. تمام سوراخ های بازوی اسپری خود را از نظر مسدود شدن بررسی کنید. برای از بین بردن بقایای سوراخ ها می توانید از سه روش مختلف استفاده کنید. از سیم یا کابل استیل می توان مانند نخ دندان استفاده کرد تا سوراخ های بازوها کاملاً پاک شود.

بازوی اسپری را در سرکه سفید خیس کنید. از آنجا که بازوها از قبل برداشته شده اند، می توانید آنها را در یک حمام سرکه سفید خیس کنید تا حتی بیشتر تمیز شوند. سرکه سفید به طور طبیعی صابون ماشین ظرفشویی قدیمی و رسوب را تجزیه می کند.

اگر از ماشین ظرفشویی برند بوش استفاده می کنید که نیازمند تعمیر است، می توانید از سرویس تعمیر ماشین ظرفشویی بوش کاردون استفاده نمایید.

داخل ماشین ظرفشویی کثیف خود را تمیز کنید

آیا ماشین ظرفشویی کثیفی دارید یا خیر؟ یک بار در ماه پرسیدن این سوال از خود زیاد نیست، درست است؟ تعجب خواهید کرد از آنچه ممکن است پیدا کنید تکه های غذای قدیمی، ظروف شکسته، چوب بستنی، اسباب بازی و چیزهای دیگری که می توانند شما را به دردسر بیاندازند. برای جلوگیری از بروز این مشکلات لازم است هر چند وقت یکبار برای سرویس ماشین ظرفشویی با کاردون تماس بگیرید. البته با توجه به استفاده از دستگاه بهتر است خودتان دست به کار شوید و بعد از هر بار استفاده از ماشین ظرفشویی برای تمیز کردن فیلتر وقت بگذارید.

گاهی اوقات لازم است برای عملکرد بهتر دستگاه و جلوگیری از وجود کثیفی بر روی ظروف لازم به تعویض فیلتر ماشین ظرفشویی باشد اگر می خواهید این کار را به تعویق بیاندازید بهتر است تمیز کردن فیلتر را هر ماه در لیست کارهای خود قرار دهید. برای تمیز کردن فیلتر می توانید از یک اسفنج برای تمیز کردن استفاده نمایید یا آن را زیر آب گرم قرار دهید.

سوالات متداول

یکی از احتمالات این است که شیر ورودی خراب است، دریچه ورودی باعث می شود آب به داخل ماشین ظرفشویی برود.

گاهی اوقات لازم است برای عملکرد بهتر دستگاه و جلوگیری از وجود کثیفی بر روی ظروف لازم به تعویض فیلتر ماشین ظرفشویی باشد.

 اگر اخیراً هنگام کار متوجه شده اید که صدای چکش از دستگاه می آید ، یک سوپاپ ورودی معیوب مشکل احتمالی است.

به تعمیر ماشین ظرفشویی نیاز دارید؟ تعمیرات، سرویس، نصب و تمدید گارانتی ماشین ظرفشویی

آخرین مطالب مرتبط

سوال و نظر خود را بیان کنید

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها