لوگوی کاردون

علت روشن شدن چراغ قرمز یخچال اسنوا

علت روشن شدن چراغ قرمز یخچال اسنوا
فهرست محتوا

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که یک مشکل کوچک در یخچال و یا سایر لوازم خانگی برقی، ساعت‌ها زمان شما را بگیرد. این روزها که قیمت تمامی لوازم خانگی به شدت افزایش یافته، یخچال به کالایی سرمایه‌ای مبدل شده است و در صورت خرابی به سرعت به دنبال راه حل برای برطرف کردن آن هستیم. اگر یخچال اسنوا دارید و می‌خواهید بدانید که چرا چراغ قرمز یخچال اسنوا روشن می‌شود توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب با کاردون همراه شوید تا بسیاری از مشکلات ایجاد شده در این یخچال را با یکدیگر عیب یابی نماییم.

خوشبختانه این روزها تمامی یخچال‌های ساید تولیدی، مجهز به صفحه نمایش برای نمایش ارور و خطاها هستند. با این اوصاف، یافتن مشکل کار ساده‌ای خواهد بود زیرا با نمایش کد خطا و مراجعه به دفترچه راهنمای دستگاه به راحتی می‌توانید مشکل را تشخیص دهید و برای برطرف کردن آن از کاردون کمک بخواهید. همچنین می‌توانید با ثبت سفارش در اپلیکیشن کاردون، منتظر اعزام متخصصین به محل خود باشید.

The reason for the red light of Snowa refrigerator

آشنایی با یخچال اسنوا

هنگام خرید یخچال اسنوا قطعا این سوال برایتان پیش می‌آید که چرا باید یخچال اسنوا بخریم؟ آیا این یخچال مناسب و با کیفیت است؟ و چرا باید برند اسنوا را برای خرید انتخاب نمود؟ همچنین ممکن است به این سوال برسید که این یخچال ساخت ‌کدام کشور است؟

یخچال اسنوا ساخت کشور ایران است و در همین کشور خودمان تولید و به مشتریان عرضه می‌شود. همین موضوع باعث شده تا همه‌ی قطعات دستگاه‌های این برند در ایران موجود باشد و مصرف کنندگان دیگر هیچ گونه نگرانی بابت خرابی و یا در دسترس نبودن قطعات آن نداشته باشند. بعلاوه برند اسنوا در ایران دارای نمایندگی‌های بسیاری است که تمام خدمات لازم را به مشتریان ارائه می‌دهند؛ از این رو افراد زیادی را به خود جذب نموده است.

جهت بررسی کامل کیفیت یخچال اسنوا، شما باید قبل از خرید از تمام مزایا و معایب این برند کاملا آگاهی داشته باشید و سپس اقدام به خرید کنید تا بعدها پشیمان نشوید.
مزایای یخچال اسنوا:
عمر مناسب
• دوام عالی و بالا
• ظاهری جالب و شیک
• طراحی دقیق
• سنسور اندازه‌گیری دما
• دستگاه یخ ساز
• پانل‌های رابط کاربری خارجی

معایب یخچال اسنوا

معایب یخچال اسنوا:همانطور که مشاهده نمودید، این یخچال مزایای بسیاری دارد که تک تک آن‌ها نیز بسیار کاربردی هستند. از معایب آن می‌توان به خدمات پس از فروش ضعیف در بعضی از نمایندگی‌های آن اشاره نمود که امیدواریم این مشکل نیز در آینده به زودی حل شود.

چرا گاهی چراغ قرمز یخچال اسنوا روشن می‌شود؟

Why does the red light of Snowa refrigerator sometimes turn on

همیشه رنگ قرمز در چراغ‌ها نشان از اخطار و خرابی بوده است بنابراین با روشن شدن چراغ قرمز یخچال اسنوا ممکن است کلافه شوید و احساس خوبی نداشته باشید. معمولا چشمک زدن و روشن شدن چراغ قرمز یخچال اسنوا مربوط به درجه و دمای یخچال می‌شود. اما آیا این مشکل قابل حل است و می‌توان آن را برطرف نمود؟ گاهی اوقات ممکن است بدون هیچ دلیل چراغ قرمز یخچال اسنوا روشن شود و موجبات نگرانی شما را فراهم سازد. لازم است بدانید در برخی مدل‌های ساید بای ساید، سه چراغ ال ای دی تعبیه شده است و در برخی دیگر که بیشتر در مدل‌های امروزی شاهد آن هستیم، صفحه نمایش قرار دارد.

استفاده از صفحه نمایش برای نمایش هشدارها به شما کمک می‌کند تا از این نگرانی‌ها رها شوید و به راحتی مشکل دستگاه را شناسایی کنید. در یخچال‌هایی که چراغ وجود دارد، از سه رنگ سبز، زرد و قرمز استفاده کرده‌اند. اگر یخچال شما چراغ سبز را نمایش دهد، نشان از کار کردن دقیق و اتصال دستگاه به برق است که عملکرد درست و صحیح دستگاه را نشان می‌دهد. چراغ زرد در مواقعی روشن می‌شود که شما از آپشن Fast Freeze استفاده کنید و در آخر چراغ قرمز به نشان از هشدار روشن خواهد شد که معمولا با بالا رفتن دمای یخچال این اتفاق رخ می‌دهد.
اگر به تازگی یخچال اسنوا خریداری کرده‌اید و برای تنظیم دما از دمای پایین استفاده نموده‌اید، چشمک زدن و روشن شدن چراغ قرمز آن کاملا نرمال است. بهتر است به دستگاه اجازه دهید تا به دمای تنظیم شده و دمای مطلوب برسد.

ساکن تهران هستید و یخچال شما نیاز به تعمیر دارد؟ شما می توانید به راحتی از سرویس تعمیر یخچال استفاده کنید.

عیب یابی یخچال اسنوا

کاردون به شما پیشنهاد می‌کند که اگر به تازگی یخچال اسنوا خریده‌اید و می‌خواهید آن را راه اندازی کنید، به نکاتی که رعایت کردن آن‌ها الزامی است توجه کنید. بهتر است یخچال را در جایی قرار دهید که از وسایل گرمایشی دور باشد؛ زیرا گرما باعث کاهش عمر موتور یخچال اسنوا خواهد شد. اگر یخچال را راه اندازی کرده‌اید و دمای آن را تنظیم نموده‌اید، اجازه دهید که چند ساعت خالی از مواد غذایی بماند تا به درجه مطلوب برسد.

بررسی کیفیت یخچال اسنوا از نظر متخصصان و خریداران

خوب است که در پایان به بررسی و شرح کیفیت یخچال اسنوا از نظر متخصصان و مصرف کنندگان بپردازیم تا شما اطلاعات بیشتر از این محصول و برند کسب کنید و در نهایت با اطمینان خاطر بیشتری خرید خود را انجام دهید.

متخصصین و کارشناسان این اطمینان را به شما می‌دهند که یخچال‌های اسنوا بسیار باکیفیت و درجه یک هستند و همچنین از طراحی خاصی برخورداراند. این یخچال‌ها دوام بالایی دارند و درصد خرابی و آسیب‌پذیری آن‌ها پایین است.

اما شما عزیزان می‌توانید در صورت بروز هرگونه مشکل و خرابی در دستگاه، با متخصصان مجموعه کاردون تماس حاصل کنید و از خدمات فوری درب منزل خود بهره‌مند شوید.
دقت داشته باشید که یخچال از وسایل حساس در منزل است که مراقبت‌های ویژه لازم دارد. در صورتی که با رعایت کامل نکات نگهداری باز هم با مشکلی روبرو شدید، به هیچ عنوان نگران نباشید و فقط برای حل مشکل با یک متخصص تماس بگیرید.

در صورتی که از یخچال برند سامسونگ استفاده می کنید، برای انجام تعمیرات آن می توانید از خدمات تعمیر یخچال سامسونگ کاردون استفاده کنید.

در پایان بهتر است این نکته را اضافه کنیم که اگر برای قرارگیری یخچال از یک محفظه و یا کابینت استفاده کرده‌اید، این کار اشتباه است؛ زیرا شما با این عمل مانع از گردش هوا در اطراف موتور یخچال شده‌اید و در نتیجه به موتور فشار زیادی وارد خواهد شد. بهتر است برای تمیز کردن یخچال، آن را خاموش کنید و 24 ساعت روشن نکنید. با رعایت نکات بالا می‌توانید به افزایش عمر دستگاهتان هم کمک نمایید. جهت برطرف کردن یخچال اسنوای خود نیز با تیم کاردون تماس بگیرید.

سوالات متداول

معمولا چشمک زدن و روشن شدن چراغ قرمز یخچال اسنوا مربوط به درجه و دمای یخچال می‌شود.

 برای تمیز کردن یخچال، آن را خاموش کنید و 24 ساعت روشن نکنید،‌ سپس اقدام به تمیز کردن آن نمایید.

به تعمیر یخچال نیاز دارید؟ تعمیرات، سرویس، نصب و تمدید گارانتی یخچال

آخرین مطالب مرتبط

سوال و نظر خود را بیان کنید

1 Comment
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی
8 ماه قبل

سلام درب فریز باز بود دیدم تمام وسایل اب شده من از برق کشیدم زدم به برق از دیشب تا امروز خوب بود و همه وسایل تو سرد خوب شد ولی چراق رنک نارنجی به شکل پررنگتر شده ومن نارحت هستم نکنه مشکل باشه