لوگوی کاردون

ارور ماشین ظرفشویی بوش Bosch

Bosch dishwasher error
فهرست محتوا

ماشین ظرفشویی بوش سیستم عیب‌یابی داخلی دارد که به شما امکان می‌دهد در صورت وجود هر گونه مشکل در ماشین ظرفشویی به سرعت متوجه آن شوید. این کار با ارورها یا خطاهایی رخ می‌دهد که یعنی دستگاه شما نیاز به بررسی توسط متخصصان را دارد. اما بسیاری از ما معنی این ارورها را نمی‌دانیم. بنابراین در وب‌سایت تعمیرات لوازم خانگی کاردون تصمیم گرفتیم معنای انواع ارور ماشین ظرفشویی بوش و همچنین علت بروز و راه‌حل رفع آن‌ها را به شما آموزش دهیم.

ارور E01 یا F01 ظرفشویی بوش

Bosch dishwasher error E01 or F01

علت و راه‌حل این ارور به شرح زیر هستند:

علت

این خطا هنگامی نمایش داده می‌شود که مشکلی در سنسور دما یا ترمیستور دستگاه شناسایی شده باشد.

راه‌حل

برای دسترسی به سنسور باید درب جلویی ماشین ظرفشویی را برداشت و ترمیستور را مورد بررسی قرار داد.

خطا E02 یا F02 ظرفشویی بوش

علت و راه‌حل این ارور به شرح زیر هستند:

علت

کد خطا E02 یا F02 ظرفشویی بوش به بروز اختلال در ترمیستور دستگاه برمی‌گردد. ترمیستور در اصل، مقاومت الکتریکی دستگاه را در دماهای مختلف تغییر می‌دهد. مقاومت الکتریکی ترمیستورها در دماهای مختلف، مشخص می‌باشد. بنابراین برای دستگاه بوش آسان است که ترمیستور را کنترل کند و تشخیص دهد که چه زمانی به دمای غیر نرمال می‌رسد. شما می توانید برای تعمیر ماشین ظرفشویی خود از متخصصین کاردون کمک بگیرید.

راه‌حل

گاهی این کد ارور به صورت اشتباه بروز می‌کند و با ریست کردن دستگاه رفع می‌شود. در غیر این صورت، برای تعمیرات مربوط به ترمیستور باید با کاردون تماس بگیرید.

ارور E03 یا F03 ظرفشویی بوش

علت و راه‌حل این ارور به شرح زیر هستند:

علت

این خطای ماشین ظرفشویی بوش زمانی نمایش داده می‌شود که دستگاه نتواند آبگیری مناسبی داشته باشد.

راه‌حل

اگر منبع آب ماشین ظرفشویی کاملا باز است اما ماشین ظرفشویی نمی‌تواند از آب پر شود، منبع آب را ببندید و ماشین ظرفشویی را از برق بکشید. سپس بررسی کنید که شیر ورودی آب وصل باشد. اگر چنین است، پس باید شیر آب را تعویض کنید. اگر مشکل حل نشد، سعی نکنید ماشین ظرفشویی را تعمیر کنید، زیرا ممکن است خطایی رخ دهد و آب به کف آشپزخانه بریزد. در عوض، بهتر است با کاردون تماس بگیرید.

خطا E04 یا F04 ظرفشویی بوش

علت و راه‌حل این ارور به شرح زیر هستند:

علت

این خطا مربوط به انسداد سنسور جریان آب است که به احتمال زیاد از تجمع کلسیم در چرخ سنسور ناشی می‌شود.

راه‌حل

در چنین حالتی سنسور نمی‌تواند بچرخد و میزان آب ورودی به ماشین ظرفشویی را اندازه بگیرد. در این حالت، فقط باید سنسور را تعویض کنید و هیچ راهی برای تمیز کردن آن وجود ندارد.

ارور E05 یا F05 ظرفشویی بوش

علت و راه‌حل این ارور به شرح زیر هستند:

علت

این ارور ماشین ظرفشویی بوش زمانی به نمایش درمی‌آید که دستگاه بیش از حد آبگیری کرده باشد.

راه‌حل

برای بررسی این مشکل ابتدا باید ماشین ظرفشویی را از برق بکشید و پس از 15 ثانیه دوباره به برق وصل کنید. در صورت ادامه مشکل، سوئیچ شناور باید توسط تکنسین کاردون مورد بررسی قرار گیرد.

خطا E06 یا F06 ظرفشویی بوش

علت و راه‌حل این ارور به شرح زیر هستند:

علت

این کد خطا زمانی نمایش داده می‌شود که ایرادی در سنسور Aqua وجود داشته باشد. سنسور Aqua وظیفه تشخیص تمیزی یا کثیفی آب را دارد و کدورت آب را کنترل می‌کند.

راه‌حل

ابتدا ماشین ظرفشویی را ریست کنید، یعنی آن را از برق بکشید و پس از 15 ثانیه به برق متصل کنید. اگر مشکل رفع نشد، سنسور Aqua باید مورد بررسی قرار گیرد. تعمیر یا تعویض سنسور Aqua یک کار تخصصی است و تنها از عهده تکنسین واجد شرایط برمی‌آید.

ارور E07 یا F07 ظرفشویی بوش

علت و راه‌حل این ارور به شرح زیر هستند:

علت

نمایش ارور E07 یا F07 ظرفشویی بوش به بروز اختلال در فن خشک‌کن ظروف برمی‌گردد. فن خشک‌کن در برخی از مدل‌های بوش تعبیه شده است و ظروف شما را پس از شستشو خشک می‌کند. بنابراین بدون آن، باید منتظر بمانید تا ظروف شما در هوای آزاد خشک شوند.

راه‌حل

اگر فن خشک‌کن معیوب شده است، باید یک فن جدید نصب کنید تا ماشین ظرفشویی خود را دوباره به حالت کار کامل بازگردانید. تکنسین کاردون می‌تواند این کار را به سرعت برای شما انجام دهد.

خطا E08 یا F08 ظرفشویی بوش

علت و راه‌حل این ارور به شرح زیر هستند:

علت

ارور ماشین ظرفشویی بوش E08 یا F08 به تشخیص سطح فشار آب ورودی بسیار کم در وان برمی‌گردد.

راه‌حل

بررسی کنید که دستگاه به حد کافی پر از آب شده باشد. اگر هنگام کار، دستگاه را متوقف کردید، سطح آب باید بالاتر از توری فیلتر اما زیر درزگیر باشد. اگر میزان آب کمتر است، سنسور جریان کنار شیر ورودی باید بررسی شود.

ارور E09 یا F09 ظرفشویی بوش

علت و راه‌حل این ارور به شرح زیر هستند:

علت

کد ارور E09 یا F09 ظرفشویی بوش هنگامی رخ می‌دهد که مشکلی در المنت گرمایش دستگاه شناسایی شود. در برخی موارد هم ممکن است ناشی از اتصال بد لحیم روی رله گرمایش برد کنترل اصلی باشد.

راه‌حل

ریست کردن دستگاه یعنی قطع برق و اتصال مجدد آن بعد از 15 ثانیه معمولا مشکل را حل می‌کند. اگر مشکل حل نشود تکنسین کاردون باید به محل بیاید و المنت‌های گرمایش ماشین ظرفشویی بوش را مورد بررسی قرار دهد.

خطا E10 یا F10 ظرفشویی بوش

Bosch dishwasher error E10 or F10

علت و راه‌حل این ارور به شرح زیر هستند:

علت

در مناطق آب سخت، المنت‌های گرمایش ماشین‌های ظرفشویی که با آب در تماس هستند، می‌توانند با رسوب آهکی پوشانده شوند. رسوب آهک باعث خواهد شد ماشین ظرفشویی بوش شما کارایی کمتری داشته باشد که در نهایت باعث مسدود شدن المنت گرمایش و بروز خطای E10 یا F10 می‌شود.

راه‌حل

با استفاده ماهانه از یک رسوب‌زدای مخصوص ماشین ظرفشویی بوش که از تجمع رسوب آهک جلوگیری می‌کند، می‌توانید از خرابی بیشتر المنت‌های گرمایش ماشین‌های ظرفشویی بوش در آینده جلوگیری کنید.

ارور E11 یا F11 ظرفشویی بوش

علت و راه‌حل این ارور به شرح زیر هستند:

علت

ترمیستور یا سیم‌کشی ترمیستور معیوب، عامل بروز کد E11 یا F11 و ارور ماشین ظرفشویی بوش خواهد بود.

راه‌حل

ترمیستور یک سنسور تشخیص دما است که معمولا در مخزن دستگاه نصب می‌شود. اگر مشکل دیگری پیدا نشد، تعویض این سنسور می‌تواند خطایE11 را در ماشین ظرفشویی بوش از بین ببرد.

خطا E12 یا F12 ظرفشویی بوش

علت و راه‌حل این ارور به شرح زیر هستند:

علت

کد خطای E12 یا F12 نشان‌دهنده تجمع رسوب آهک در پمپ حرارتی است. استفاده منظم از ماشین ظرفشویی به خصوص در مناطق با آب سخت به معنای ایجاد سریع‌تر رسوب آهک می‌باشد.

راه‌حل

برای از بین بردن رسوبات آب سخت و رسوب آهک می‌توانید از محصولات رسوب‌زدا مخصوص ماشین ظرفشویی بوش استفاده کنید. برای اینکه ماشین ظرفشویی بوش شما تا حد امکان کارآمد و موثر کار کند و ظروف را کاملا تمیز بشوید، رسوب‌زدایی منظم آن مهم است.

ارور E13 یا F13 ظرفشویی بوش

Bosch dishwasher error E13 or F13

علت و راه‌حل این ارور به شرح زیر هستند:

علت

دمای ورودی آب گرم بیش از حد بالا (بیش از 75 درجه سانتی‌گراد) به بروز ارور E13 یا F13 در ظرفشویی بوش منجر می‌شود.

راه‌حل

اگر دستگاه شما به منبع آب گرم متصل است، باید دمای آب گرم خود را در آبگرمکن یا شوفاژ کاهش دهید. اگر دمای آب گرم منزل کاملا عادی است، احتمالا سنسور تشخیص دما در ماشین ظرفشویی شما مشکل دارد. برای رفع علت و تعویض سنسور باید یک تکنسین حرفه‌ای را به کار بگیرید.

خطا E14 یا F14 ظرفشویی بوش

علت و راه‌حل این ارور به شرح زیر هستند:

علت

کد ارور E14 نشان‌دهنده خرابی دبی سنج یا مشکل در جریان آب به ماشین ظرفشویی یا سیستم پر کردن آن است.

راه‌حل

مشکلات مربوط به جریان یافتن آب به ماشین ظرفشویی می‌توانند از عوامل مختلفی ناشی شوند. تست و عیب‌یابی سیستم آب‌رسانی به ماشین ظرفشویی فقط از عهده یک تکنسین واجد شرایط برمی‌آید.

ارور E15 یا F15 ظرفشویی بوش

علت و راه‌حل این ارور به شرح زیر هستند:

علت

این کد خطا ماشین ظرفشویی بوش یعنی سنسور نشت آب دستگاه فعال شده است. این امر امکان دارد به دلیل شل شدن یکی از شیلنگ‌های اتصال آب یا ضعیف شدن یکی از گیره‌های نگه‌دارنده این شیلنگ‌ها باشد.

راه‌حل

باید ماشین ظرفشویی را از سر جای آن بیرون بکشید و پانل‌های کناری دستگاه را بردارید تا ببینید نشتی آب از کجا رخ می‌دهد. اگر سررشته‌ای در امور فنی ندارید، شدیدا توصیه می‌کنیم که در این زمینه از خدمات تکنسین‌های حرفه‌ای کاردون بهره بگیرید.

خطا E16 یا F16 ظرفشویی بوش

علت و راه‌حل این ارور به شرح زیر هستند:

علت

کد خطای E16 یا F16 نشان‌دهنده مشکل در جریان آب به ماشین ظرفشویی یا سیستم پر کردن می‌باشد. یعنی بروز این خطا ممکن است ناشی از این موضوع باشد که آب نمی‌تواند وارد ماشین ظرفشویی شود.

راه‌حل

ابتدا باید از باز و سالم بودن شیر ورودی آب به ماشین ظرفشویی بوش اطمینان حاصل کنید. اگر خطا همچنان سر جای خود باقی است، برای رفع آن باید از خدمات فنی کاردون بهره ببرید.

ارور E17 یا F17 ظرفشویی بوش

علت و راه‌حل این ارور به شرح زیر هستند:

علت

کد ارور E17 یا F17 زمانی در ماشین ظرفشویی بوش رخ می‌دهد که سیستم آب‌رسانی به ماشین ظرفشویی دچار مشکل شده باشد.

راه‌حل

راه‌حل رفع این کد ارور ماشین ظرفشویی بوش در بررسی تمامی قطعاتی است که وظیفه آب‌رسانی به دستگاه را بر عهده دارند.

خطا E18 یا F18 ظرفشویی بوش

علت و راه‌حل این ارور به شرح زیر هستند:

علت

کد خطای E18 یا F18 نشان می‌دهد که مشکلی در جریان آب به داخل ماشین ظرفشویی بوش وجود دارد. در واقع این کد خطا زمانی رخ می‌دهد که سطح فشار آب خیلی پایین باشد یا آب به درستی به داخل دستگاه پمپاژ نشود.

راه‌حل

شیلنگ ورودی آب را بررسی کنید و مطمئن شوید که پیچ خورده یا آسیب دیده نباشد. همچنین مطمئن شوید که منبع آب، باز است. دبی ورودی آب به ماشین ظرفشویی بوش باید 10 لیتر در دقیقه باشد. اگر فشار آب منطقه شما کمتر از این میزان است، باید نسبت به تهیه پمپ افزایش‌دهنده فشار آب و مخزن فشرده اقدام کنید.

ارور E19 یا F19 ظرفشویی Bosch

علت و راه‌حل این ارور به شرح زیر هستند:

علت

اگر کد خطای E19 یا F19 روی صفحه‌نمایش دستگاه ظاهر شود، به این معنی است که تلگراف یا شیر داخلی مشکل دارد.

راه‌حل

توصیه می‌کنیم با مشاهده این خطا ماشین ظرفشویی بوش، به دلایل بهداشتی و ایمنی سعی نکنید مشکل را به تنهایی حل کنید. لطفا شیر آب را ببندید و دستگاه را خاموش کنید. سپس یک تکنسین کاردون را رزرو نمایید تا این مشکل را برای شما برطرف کند.

خطا E20 یا F20 ظرفشویی بوش

علت و راه‌حل این ارور به شرح زیر هستند:

علت

خطا E20 یا F20 در ظرفشویی بوش به دلیل اختلال در مقاومت سیم‌پیچ و بروز خطا در پمپ گردش رخ می‌دهد. این ارور نشان می‌دهد که برق در پمپ گردش یا موتور ماشین ظرفشویی دچار اتصال کوتاه است.

راه‌حل

ماشین ظرفشویی باید کاملا باز شود و موتور و پمپ گردش با مالتی‌متر تست شود تا علت این خطا تایید گردد. همه این‌ها کارهایی فنی و پیچیده هستند و انجام آنها فقط از عهده یک تکنسین ماهر برمی‌آیند.

ارور E21 یا F21 ظرفشویی بوش

علت و راه‌حل این ارور به شرح زیر هستند:

علت

کد ارور E21 یا F21 در ماشین ظرفشویی بوش به علت بروز انسداد در پمپ گردش دستگاه به وجود می‌آید.

راه‌حل

دلایل زیادی برای این کد خطا وجود دارند که ازجمله آن‌ها می‌توان به مسدود شدن بازوهای اسپری‌کننده آب یا احتمالا خرابی خازن در موتور شستشو اشاره کرد. شما باید هر چند وقت یکبار بازوهای اسپری‌کننده آب را از ماشین ظرفشویی جدا نمایید و آن‌ها را به دقت تمیز کنید. همچنین سوراخ‌های این بازوها باید به دقت تمیز شوند. برای پیدا کردن محل دقیق بازوهای آبپاش می‌توانید به دفترچه راهنمای مدل ظرفشویی خود مراجعه کنید.

خطا E22 یا F22 ظرفشویی بوش

علت و راه‌حل این ارور به شرح زیر هستند:

علت

این کد ارور ماشین ظرفشویی بوش زمانی ظاهر می‌شود که به دلیل مسدود شدن فیلتر تخلیه، آب اضافی در سامپ باقیمانده مانده باشد.

راه‌حل

شما باید فیلتر تخلیه دستگاه را از سر جای آن جدا نمایید و به دقت تمیز کنید. انجام این کار به صورت دوره‌ای می‌تواند از وقوع این کد ارور جلوگیری نماید.

ارور E23 یا F23 ظرفشویی بوش

علت و راه‌حل این ارور به شرح زیر هستند:

علت

کد خطای E23 یا F23 ماشین ظرفشویی بوش نشان می‌دهد که مشکلی در پمپ تخلیه دستگاه وجود دارد. این امر زمانی اتفاق می‌افتد که پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی مسدود یا معیوب شده باشد.

راه‌حل

تمامی قطعاتی که بر سر راه پمپ تخلیه قرار گفته‌اند، باید به دقت باز شوند و پمپ تخلیه دستگاه مورد بررسی قرار گیرد. توصیه می‌کنیم که بدون داشتن دانش و تجربه فنی لازم، برای تعمیر و عیب‌یابی پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی اقدامی نکنید. تکنسین‌های کاردون می‌توانند این مشکل را در اسرع وقت برای شما حل کنند.

خطا E24 یا F24 ظرفشویی بوش

علت و راه‌حل این ارور به شرح زیر هستند:

علت

کد E24 یا F24 در ماشین ظرفشویی بوش زمانی نمایش داده می‌شود که خطای تخلیه وجود داشته باشد. این امر معمولا به دلیل گرفتگی در پمپ تخلیه صورت می‌گیرد.

راه‌حل

اگر صدای کارکرد پمپ را می‌شنوید اما تخلیه صورت نمی‌گیرد، شیلنگ تخلیه باید مورد بررسی قرار گیرد تا اطمینان حاصل شود چیزی در آن گیر نکرده است. اگر صدای زمزمه پمپ را می‌شنوید اما نمی‌چرخد، احتمالا یک شی لای پروانه پمپ گیر کرده است که باید از آن جدا شود. در صورت خرابی پمپ تخلیه باید از خدمات فنی کاردون بخواهید آن را با مدل جدید جایگزین کند.

ارور E25 یا F25 ظرفشویی Bosch

علت و راه‌حل این ارور به شرح زیر هستند:

علت

کد ارور ماشین ظرفشویی بوش E25 یا F25 مسدود شدن پمپ تخلیه را نشان می‌دهد. شاید هم پوشش پمپ تخلیه، شل شده است یا به‌کلی از بین رفته باشد.

راه‌حل

بررسی کنید که آیا پوشش پمپ تخلیه شل شده است یا خیر. پوشش پمپ در پایین ماشین ظرفشویی و در زیر فیلتر قرار دارد. فیلتر را بردارید تا پوشش پمپ ظاهر شود و مطمئن شوید که شل نشده است. اگر در پیدا کردن آن مشکل دارید، دفترچه راهنمای دستگاه خود را مرور کنید.
همچنین پمپ تخلیه ممکن است مسدود شده باشد. این پمپ در پایین ماشین ظرفشویی و زیر فیلتر تخلیه دستگاه قرار دارد. ابتدا فیلتر را به طور کامل بردارید تا پوشش پمپ تخلیه نمایان شود. در مرحله بعد، درپوش پمپ را با قاشق جدا کنید. پوشش را بگیرید و به سمت بالا بکشید تا زمانی که احساس مقاومت کنید. سپس به سمت جلو بکشید تا پوشش کاملا جدا شود. پمپ تخلیه را بررسی کنید و هرگونه زباله و آب راکد درون آن را با یک برس نرم از بین ببرید. هنگام انجام این کار احتیاط کنید، زیرا برخی از زباله‌ها ممکن است تیز باشند. در صورت نیاز و برای دستورالعمل‌های دقیق‌تر می‌توانید دفترچه راهنمای دستگاه خود را مرور کنید.

خطا E26 یا F26 ظرفشویی بوش

علت و راه‌حل این ارور به شرح زیر هستند:

علت

خرابی سوئیچ آب باعث می‌شود کد خطا E26 یا F26 در ماشین ظرفشویی بوش مشاهده شود.

راه‌حل

این سوئیچ در سمت چپ دستگاه قرار دارد و بر جریان آب به داخل دستگاه نظارت می‌کند. اگر میزان آب بالا برود، این سوئیچ کار می‌کند و شناور را بالا می‌برد تا پر شدن آب متوقف شود و دستگاه شروع به تخلیه آب اضافی کند. این سوئیچ می‌تواند به دلیل تجمع گریس در شیلنگ به حوضچه از کار بیفتد. اما یک سوئیچ خراب که بسیار چسبنده شده باشد، نیاز به تعویض خواهد داشت.

ارور E27 یا F27 ظرفشویی بوش

علت و راه‌حل این ارور به شرح زیر هستند:

علت

اگر کد خطای E27 روی صفحه‌نمایش دستگاه ظاهر شود، به این معنی است که ولتاژ کافی در شبکه برق وجود ندارد.

راه‌حل

از آنجایی که این نقص مربوط به دستگاه نیست، توصیه می‌کنیم با یک برق‌کار تماس بگیرید تا به شما در حل این مشکل کمک کند. تعمیرات لوازم خانگی کاردون می‌تواند یک برق‌کار مطمئن را به محل شما اعزام کند.

خطا E28 یا F28 ظرفشویی بوش

علت و راه‌حل این ارور به شرح زیر هستند:

علت

این کد خطا ماشین ظرفشویی بوش به دلیل اختلال در کار سنسور کدورت سنج آب دستگاه پیش می‌آید.

راه‌حل

سنسور کدورت، میزان تمیز بودن آب ورودی برای شستشو را مشخص می‌کند. اگر آب کدر باشد، دستگاه یک آبکشی اضافی انجام می‌دهد تا از تمیز شدن کامل ظروف اطمینان حاصل شود. اگر این خطا را مشاهده کردید، باید یک دور شستشوی خالی ماشین ظرفشویی را با مواد رسوب‌زدا آغاز کنید. زیرا ممکن است کمی گریس یا سایر مواد زائد در سنسور گیر کرده باشند. اگر این کار مشکل را برطرف نکرد، احتمالا خود سنسور کدورت سنج آب باید تعویض شود.

ارور E40 در ماشین ظرفشویی بوش Bosch و راه‌های برطرف کردن آن

ارور E40 در ماشین ظرفشویی بوش Bosch به معنی وجود یک مشکل در قفل درب دستگاه است. برای برطرف کردن این خطا، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

  • بررسی قفل درب: ابتدا باید قفل درب ماشین ظرفشویی را بررسی کنید و مطمئن شوید که درست کار می‌کند و درب به درستی بسته شده است.
  • بررسی موانع درب: ممکن است موانعی مانند ظروف بزرگ و بلند در داخل ماشین ظرفشویی باعث شوند درب به درستی بسته نشود. در این صورت، باید موانع را از داخل دستگاه حذف کرده و سپس دستگاه را مجددا راه‌اندازی کنید.
  • بررسی سیستم قفل: در صورتی که قفل درب به درستی کار نمی‌کند، باید سیستم قفل را بررسی کنید و مشکل را برطرف کنید.

آیا تمیز کردن فیلتر ماشین ظرفشویی بوش Bosch می‌تواند از ارور E24 جلوگیری کند؟

بله، تمیز کردن فیلتر ماشین ظرفشویی بوش می‌تواند از ارور E24 جلوگیری کند. این خطا معمولا به دلیل وجود مواد غذایی یا لکه‌های چربی در فیلتر ماشین ظرفشویی ایجاد می‌شود که باعث اختلال در جریان آب در داخل دستگاه می‌شود.

برای جلوگیری از این خطا، بهتر است فیلتر ماشین ظرفشویی را به طور منظم تمیز کنید. برای تمیز کردن فیلتر، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

  • شستشو با آب: ابتدا فیلتر را از دستگاه خارج کرده و با آب جاری شستشو دهید تا روی آن از از مواد غذایی و لکه‌های چربی پاک شود.
  • استفاده از محلول تمیز کننده: برای تمیز کردن مواد چربی و مواد غذایی متراکم شده در فیلتر، می‌توانید از محلول تمیز کننده خاصی استفاده کنید. در این صورت، ابتدا فیلتر را با آب شستشو داده و سپس محلول تمیز کننده را روی آن پاشیده و با یک مسواک نرم، آن را تمیز کنید.
  • استفاده از مایکروفیبر: برای تمیز کردن فیلتر، می‌توانید از یک پارچه مایکروفیبر نیز استفاده کنید. با استفاده از این پارچه، می‌توانید روی فیلتر را تمیز کنید و مواد غذایی و چربی را حذف کنید.

سوالات متداول

در ماشین ظرفشویی بوش سنسورهایی تعبیه شده است که عملکرد قسمت‌های مختلف دستگاه را رصد می‌کند. در صورتی که در عملکرد این قسمت‌ها اختلال ایجاد شود، سنسور اطلاع می‌دهد و ارور روی صفحه ظاهر می‌شود.

ارور ماشین ظرفشویی بوش نشان دهنده نقصی در عملکرد این دستگاه است و باید بررسی شود. البته گاهی این ارور به دلیل نقص در عملکرد سنسور رخ می‌دهد و با ریست کردن دستگاه ارور نیز رفع می‌شود.

آخرین مطالب مرتبط

سوال و نظر خود را بیان کنید

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها