لوگوی کاردون

شکستن صفحه ال ای دی تلویزیون

What is the approximate price of the TV panel

آنچه در این مطلب خواهید خواند

یکی از بدترین اتفاقاتی که ممکن است برای تلویزیون شما بیفتد، ترک خوردن یا شکستن صفحه نمایش است. اگر در حال جابه‌جا کردن، تلویزیون از دستتان افتاده یا یکی از بچه‌ها اسباب‌بازی به سمت آن پرتاب کرده و صفحه شکسته است؛ احتمالا نیاز به تعمیر ال سی دی شکسته و ضربه خورده تلویزیون خواهید داشت. در این مطلب قصد داریم به توضیح درباره تعمیر ال ای دی شکسته تلویزیون و همچنین تلویزیون ضربه خورده بپردازیم.

آیا ال سی دی شکسته تلویزیون قابل تعمیر است؟

Can a broken TV LCD be repaired

تلویزیون‌های LCD قادر به ارائه وضوح و رنگ فوق‌العاده‌ای برای تصاویر هستند. ترک‌خوردگی یا آسیب‌دیدگی صفحه تلویزیون LCD، اتفاق ناخوشایندی است. تعمیر LCD شکسته هم فقط در موارد خاصی امکان‌پذیر خواهد بود. اولین قدم شما در مسیر تعمیر ال سی دی شکسته و ضربه خورده تلویزیون، شناسایی آسیب رخ‌داده و ارزیابی برای تعمیرات آن است.
به عنوان یک قاعده کلی، کارشناسان می‌گویند تعمیر صفحه تلویزیون LCD به احتمال زیاد، هزینه زیادی دارد. دلیل هزینه زیاد آن این است که ترمیم LCD آن‌قدر دشوار می‌باشد که به زحمت آن نمی‌ارزد. عموماً تعمیرکاران در این‌گونه موارد، پیشنهاد تعویض تمام صفحه تلویزیون را می‌دهند.
پس از محاسبه هزینه تعمیر ال ای دی شکسته تلویزیون متوجه خواهید شد که بهتر است به جای آن، یک تلویزیون جدید بخرید. البته اول باید میزان خسارت را بسنجید. در مواردی که خسارت جزئی وارد شده باشد، می‌توان کار تعمیر را انجام داد.

ترک های تارعنکبوتی در صفحه تلویزیون ال سی دی

از دیگر مشکلاتی که برای صفحه‌های ال‌سی‌دی تلویزیون‌ها در اثر ضربه ایجاد می‌شود، ترک‌های تار عنکبوتی است. این ترک‌ها در صورت ضربه در صفحه نمایش دیده می‌شود که مانند تارهای مو هستند و اگر بسیار نازک باشند در گذر زمان از بین می‌روند. قابل ذکر است که این ترک‌های مویی و تار عنکبوتی در بعضی از موارد که بسیار عمیق هستند و می‌توانند به قطعه‌های درونی پنل دستگاه شما آسیب وارد کنند و صفحه ال سی دی در این صورت قابل تعمیر نخواهد بود. در صورت تعمیر هم، قیمت تعمیر ال سی دی شکسته بیشتر خواهد شد و البته تعیین قیمت به وسیله کارشناسان و متخصصان کاردون مشخص می‌شود.

از بین بردن ترک‌های جزئی در صفحه ال سی دی تلویزیون

Removing minor cracks on the LCD TV screen

برای برطرف کردن ترک‌های جزئی ایجاد شده در صفحه ال سی دی تلویزیون خود می‌توانید از کیت‌های ضد خش استفاده کنید. علاوه بر استفاده از کیت‌های ضد خش، برای از بین بردن ترک‌های جزئی و کوچک ال سی دی از پارچه‌های گرم نیز می‌توانید استفاده نمایید.

یک پارچه نرم را انتخاب کنید و با آب داغ آن را گرم کنید و درون یک پلاستیک قرار دهید. به صورت آهسته پارچه را بر روی خش‌ها فشار دهید. مدت فشردن پارچه بر روی صفحه تلویزیون بالاتر از ۱۰ ثانیه نباشد. اگر در هنگام فشردن پارچه بر صفحه ال سی دی دستگاه با ناهمواری مواجه شدید، باید از یک کارشناس و تعمیرکار کمک بگیرید تا پنل تلویزیون شما تعویض شود.

استفاده از گارانتی برای تعمیر ال سی دی و ال ای دی شکسته

 تعمیر صفحه ال سی دی تلویزیون بسیار پرهزینه است در برخی موارد می‌توان از گارانتی استفاده کرد البته قابل ذکر است که همه آسیب‌های وارد شده به دستگاه را گارانتی بر عهده نخواهد گرفت. گارانتی تنها مشکلاتی را حل می‌کند که بدون ضربه در پنل تلویزیون ایجاد شده باشد. اگر، گارانتی دستگاه شما نیز به اتمام رسیده است؛ می‌توانید از خدمات تعمیرکاران نمایندگی برند تلویزیون مانند کاردون استفاده نمایید.

اقدامات لازم پس از ضربه خوردن به تلویزیون

شاید برای شما عزیزان این سوال پیش آمده باشد که پس از ضربه خوردن صفحه ال سی دی تلویزیون باید چه کارها و اقداماتی انجام شود. در جدول زیر به نکاتی که باید پس از ضربه به تلویزیون ال سی دی رعایت شود، اشاره شده است.

تلویزیون را از برق کشیده و تا 24 ساعت آن را خاموش نگه دارید

اگر در اثر ضربه، خطوطی روی تلویزیون ایجاد شد است به تعمیرکار مراجعه نمایید

اگر یک یا چند پیکسل سوخته وجود دارد، در طول زمان رفع می شود

اگر یک پیکسل در تلویزیون شما گیر کرده است، تلویزیون را خاموش کرده و سیم برق را از پریز بکشید

اگر تلویزیون خیس است، فورا خاموش کرده و تا 48 ساعت آن را روشن نکنید

نشانه های سوختن پنل تلویزیون

Signs of burning TV panel

سوختن لامپ و یا پیکسل در تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی، دارای نشانه هایی است که در جدول زیر به آن ها اشاره شده است.

تیره شدن تصویر

پخش صدا بدون تصویر

به هم ریختگی تصویر

گیر کردن پیکسل

آیا تلویزیون من شکسته است؟

بسیاری از افراد با مشاهده صفحه نمایشی که دچار بهم ریختگی شده است، تصور می‌کنند پنل تلویزیون‌شان شکسته است. نکته با اهمیت در این موضوع این است که متوجه شوید صفحه تلویزیون شما شکسته است یا خیر. اگر صرفا شاهد خطوط عمودی یا افقی روی صفحه تلویزیون هستید یا رنگ‌های تلویزیون شما بهم ریخته است، الزاما پنل تلویزیون شما دچار مشکل نشده است.
از طرف دیگر ممکن است به تلویزیون شما ضربه‌ای وارد شده و نشانه‌هایی از شکستگی و ترک خوردگی روی صفحه تلویزیون وجود نداشته باشد. اما تصویر دچار بهم ریختگی شود و رنگ‌ها با یکدیگر قاطی شوند. در این حالت پنل تلویزیون شما دچار آسیب شده است و باید تعویض شود. یک تکنسین با تجربه می‌تواند نوع خرابی تلویزیون را به درستی تشخیص دهد و شما را راهنایی کند.

نحوه تعمیر پنل شکسته تلویزیون LED و LCD

بهتر است پیش از توضیح درباره این موضوع، ابتدا ساختار پنل در تلویزیون‌های LED , LCD و Plasma را بررسی کنیم. پنل در تلویزیون‌های LED و LCD شامل صفحه اصلی یا ماژول، صفحات پولاریزه و دیفیوزر و لامپ‌های بک لایت است. مجموعه این قطعات در کنار هم، روی شاسی اصلی تلویزیون شما قرار می‌گیرند.
نور زمینه یا بک لایت در پشت صفحه نمایش توسط لامپ‌های بک لایت تولید می‌شود. وظیفه صفحات پولاریزه، دیفیوزر و فیلترها پخش یکنواخت نور در سطح تصویر است. حالا تصور کنید که ضربه‌ شدیدی به صفحه نمایش تلویزیون وارد گردد و باعث شکسته شدن ماژول تلویزیون شود. ساختار پنل تلویزیون به شکلی است که در صورت ضربه خوردن و شکسته شدن، در هیچ برندی تعمیر پنل شکسته تلویزیون امکان‌پذیر نیست و تنها راه، تعویض آن است.
اما برای تعمیر پنل شکسته تلویزیون اگر فقط به ماژول آسیب رسیده باشد، می‌توان ماژول آسیب‌دیده را تعویض کرد. در این نوع از تعمیر، بک لایت و صفحات پولاریزه قبلی دوباره استفاده می‌شوند. بالطبع در این حالت، هزینه تعمیر هم کاهش خواهد یافت.

آیا صفحه تلویزیون شکسته شامل گارانتی می‌شود؟

اگر صفحه تلویزیون شما دارای نقص‌هایی مانند تغییر رنگ، خطوط، رگه‌ها، لکه‌ها و غیره باشد، احتمال زیادی وجود دارد که گارانتی آن را پوشش دهد (اگر در بازه زمانی تعیین شده باشد). اکثر گارانتی‌های تلویزیون برای یک سال اول است و این نوع نقص‌ها را هم شامل می‌شود.
با این حال، تعمیر پنل شکسته تلویزیون‌های LED و LCD براثر ضربه و سهل‌انگاری شامل گارانتی نمی‌شود. حتی اگر در سال اول خرید تلویزیون اتفاق بیفتد.
ضمانت‌های تلویزیون دارای بخشی است که مشخص می‌کند تولیدکنندگان چه مواردی را پوشش نمی‌دهند. مواردی مانند:
۱. آسیب‌دیدگی براثر ضربه.
۲. منبع ولتاژ نامناسب یا نوسانات برق.
۳. خسارت ناشی از حمل و نقل.
۴. استفاده نامناسب مشتری، تغییرات یا تنظیمات.
۵. نصب، راه‌اندازی یا تعمیراتی که توسط هر فردی غیر از تعمیرکاران مرکز خدمات مجاز انجام شده‌اند.
شاید این چیزی نیست که می‌خواستید بشنوید، اما اگر تلویزیون شما شکسته یا ترک خورده است، به جای تعمیر ال ای دی شکسته تلویزیون باید به فکر تعویض پنل یا خرید یک تلویزیون جدید باشید. قیمت پنل تلویزیون چیزی حدود ۸۰ درصد قیمت تلویزیون است. پس اگر تصمیم به تعویض پنل گرفتید باید این مورد را در نظر داشته باشید.

تعمیر صفحه نمایشگر شکسته در تلویزیون‌های ال ای دی و ال سی دی

اگر تلویزیون صفحه تخت شما:
۱. دارای خطوط عمودی وحشتناک است.
۲. نیمی از صفحه نمایش تیره‌تر شده است.
۳. صفحه نمایش ترک خورده است.
۴. ال سی دی یا ال ای دی آن به طور کامل شکسته است.
تعمیر ال سی دی شکسته و ضربه خورده آن امکان‌پذیر نخواهد بود و باید از تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون استعلام کنید که پنل شما را موجود دارند یا خیر. البته هزینه‌ی بالای تعویض پنل تلویزیون‌های LED, LCD, Plasma باعث می‌شود بسیاری از افراد از خیر تعویض پنل بگذرند و یک تلویزیون جدید خریداری کنند. در این مورد، بهتر است وقت و هزینه خود را صرف تعمیر صفحه نمایشگر نکنید. قیمت صفحه نمایشگر جدید آن‌قدر بالا است که ارزش این کار را ندارد.

تلویزیون من ضربه خورده آیا قابل تعمیر است؟

My TV is broken, can it be repaired

متأسفانه در بیشتر موارد، تعمیر تلویزیون ضربه خورده در انواع LED, LCD, Plasma یا OLED انجام‌شدنی نیست و شما باید صفحه تلویزیون خود را تعویض کنید. این امر به این دلیل است که صفحه نمایش، گران‌ترین قسمت تلویزیون محسوب می‌شود. تعویض آن هم در بسیاری از موارد به صرفه نیست.

شما پنل تلویزیون موجود دارید؟

به طور کلی، باید گفت تعمیر پنل شکسته تلویزیون که بر اثر ایرادهایی که به دلیل ضربه و عوامل مشابه ( خراش یا ساییدگی) ایجاد می‌شود، امکان‌پذیر نیست. در این حالت، بهتر است پنل به صورت کامل تعویض شود. پنل تلویزیون یک مجموعه قطعات است که شامل موارد زیر می‌باشد:
۱. سینی فلزی
۲. بیس اصلی
۳. لامپ‌های بک لایت
۴. صفحات پولاریزه نور بک لایت
۵. صفحه نمایش اصلی ( لیکوئید)
اگر تلویزیون شما دچار ضربه خوردگی یا شکستگی شده است، می‌توانید با کاردون تماس بگیرید و استعلام بگیرید که پنل تلویزیون شما موجود است یا خیر.

تعمیر ال سی دی شکسته تلویزیون سامسونگ

تعمیر ال سی دی شکسته تلویزیون سامسونگ معمولاً غیر اقتصادی است. به جای تعمیر، تعویض پنل ال سی دی راه‌حل مناسب‌تر و به صرفه‌تری است. از همین رو در مورد شکستن صفحه تلویزیون سامسونگ به شما پیشنهاد می کنیم از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید.

دلایلی که نباید ال سی دی را تعمیر کنید

  • ظرافت و پیچیدگی پنل ال سی دی: پنل های ال سی دی از اجزای بسیار ظریف و پیچیده ای تشکیل شده اند که تعمیر آنها دشوار و پرهزینه است.
  • خطر آسیب بیشتر: هرگونه تلاش برای تعمیر پنل شکسته ممکن است باعث آسیب بیشتر به آن شده و هزینه نهایی را افزایش دهد.
  • عدم ضمانت موفقیت: هیچ تضمینی برای موفقیت در تعمیر پنل شکسته وجود ندارد و ممکن است در نهایت نیاز به تعویض آن باشد.
  • هزینه تعویض: هزینه تعویض پنل ال سی دی معمولاً از تعمیر آن کمتر است، به خصوص برای مدل های قدیمی تر.

صفحه تلویزیون ال ای دی ضربه خورده چیکار کنم؟

What should I do with a damaged LED TV screen
  1. تلویزیون را خاموش کنید: اولین کار خاموش کردن تلویزیون از پریز برق است. هرگز سعی نکنید تلویزیون را در حالی که روشن است جابجا کنید یا تعمیر کنید.
  2. محل آسیب را بررسی کنید: صفحه نمایش را به دقت بررسی کنید تا میزان و نوع آسیب را مشخص کنید. به دنبال ترک خوردگی، نقاط تاریک، خطوط رنگی یا هر نوع تغییر شکل ظاهری باشید.
  3. از ضربه بیشتر جلوگیری کنید: اگر تلویزیون روی میز یا قفسه است، آن را به محل امنی منتقل کنید تا از افتادن و آسیب بیشتر جلوگیری شود.
  4. تماس با تکنسین متخصص: با یک تکنسین متخصص تماس بگیرید.

حدود قیمت پنل تلویزیون چقدر است؟

تا اینجا گفتیم که به دلیل بالا بودن قیمت پنل، بهتر است در صورت آسیب‌دیدگی شدید، به جای تعمیر ال ای دی شکسته تلویزیون اقدام به تعویض کل تلویزیون کنید. معمولا قیمت پنل تلویزیون حدود ۷۰ الی ۸۰ درصد قیمت تلویزیون است. اما چرا قیمت پنل تلویزیون این‌قدر گران است؟

۱) پیچیدگی روند تولید

یکی از دلایل عدم امکان تعمیر پنل شکسته تلویزیون و گران بودن آن، فرآیند ساخت فوق‌العاده پیچیده این محصول است. به عنوان مثال، یک صفحه نمایش LCD را در نظر بگیرید. صفحه نمایش کریستال مایع از کنار هم قرار دادن دو ورقه شیشه‌ای نازک ساخته می‌شود. روی یکی از صفحات “سلول” ترانزیستوری بر لایه‌ای از اکسید قلع ایندیم (ITO) و یک آلیاژ فلزی دیگر تشکیل شده است. به این ترتیب می‌توانید سیگنال‌های الکتریکی را به وسط صفحه نمایش برسانید.
سپس لایه‌ای از سیلیکون ایجاد خواهد شد و به دنبال آن، فرآیندی ایجاد می‌گردد که میلیون‌ها قطعه ترانزیستور با شکل دقیق ساخته می‌شوند. در این مرحله، یک سلول برای هر نقطه (معروف به پیکسل) روی صفحه تکرار می‌گردد. هر مرحله باید دقیقاً با مرحله قبلی در عرض چند میکرون، تراز شود. به یاد داشته باشید که قطر موی انسان به طور متوسط 40 میکرون است.
این اولین دلیلی است که باعث می‌شود صفحه تلویزیون شما گران باشد. چون ساخت آن‌ها بسیار چالش‌برانگیز است و شرکت‌های کمی در جهان وجود دارند که آن‌ها را می‌سازند. نکته دیگر این است که از هر 3 صفحه تلویزیون، تنها 1 مورد آزمایش را در پایان فرآیند تولید با موفقیت پشت سر می‌گذارد. یعنی از هر 3 صفحه نمایش ساخته‌شده، 2 تا از رده خارج می‌شوند.

۲) تأثیر حمل و نقل در گران بودن صفحه تلویزیون

یکی دیگر از عواملی که در هزینه صفحه تلویزیون نقش دارد و تعمیر شکستگی نمایشگر در تلویزیون‌های LED, LCD, Plasma را دشوار می‌کند، هزینه حمل و نقل است. صفحه‌نمایش‌ها عمدتاً در چین ساخته می‌شوند و سپس باید به سراسر جهان ارسال گردند. هزینه حمل و نقل آن‌ها بالا است و امکان دارد در طول سفر، صدمات زیادی رخ دهند.
بنابراین، پیچیدگی ساخت و هزینه حمل و نقل، هر دو به هزینه بالای صفحه نمایش تلویزیون کمک می‌کنند. به همین دلیل است که هیچ‌کس صفحه نمایش را جداگانه نمی‌فروشد، چون از نظر مالی منطقی نیست.
بخش اصلی تلویزیون شما، صفحه نمایش آن می‌باشد. بقیه تلویزیون از پلاستیک ارزان قیمت و برد مدار ساخته‌شده است. برای مثال اگر یک تلویزیون جدید ۲۰ میلیون تومان قیمت دارد، ۱۶ میلیون تومان قیمت صفحه نمایش است و شاید ۴ میلیون تومان برای پلاستیک و بردهای مدار.

چگونه از شر تلویزیون شکسته خلاص شویم

همان طور که گفته شد، تعمیر ال سی دی شکسته و ضربه خورده امکان‌پذیر نیست و تعویض پنل نیز در بسیاری از موارد به صرفه نیست. یکی از راه‌حل‌ها برای تلویزیون شکسته،‌ فروش آن است. تلویزیون شکسته شما ارزش زیادی ندارد، اما برای شخص مناسب، کمی ارزشمند است. برخی افراد می‌توانند قطعات تلویزیون شما را جدا کنند و از آنها استفاده کنند. هر چیزی که کار می‌کند را می‌توان فروخت. از نظر فنی، می‌توانید خودتان این کار را انجام دهید، اما زمان‌بر است و احتمال آسیب رساندن به قطعات وجود دارد.

سوالات متداول

تلویزیون ضربه خورده یا شکسته تعمیر نمی‌شود و در این حالت باید پنل تلویزیون تعویض شود.

پنل تلویزیون تعمیر نمی‌شود و برای تعمیر باید پنل را تعویض کنید. قیمت پنل تلویزیون به اندازه ۷۰ الی ۸۰ درصد قیمت تلویزیون است.

شدت ضربه و نوع پنل تلویزیون نقش تعیین‌کننده‌ای در میزان آسیب دارند.

  • نقاط تاریک یا خطوط رنگی: این رایج‌ترین مشکل است، به خصوص در تلویزیون‌های LCD . ضربه می‌تواند پیکسل‌ها را آسیب‌زده کند و نقاط سیاه یا خطوط رنگی روی صفحه ایجاد کند.
  • ترک خوردگی: در ضربه‌های شدیدتر ، ممکن است صفحه نمایش ترک بخورد . ترک‌ها معمولاً از نقطه ضربه شروع شده و به سایر قسمت‌های صفحه گسترش می‌یابند.
  • شکستگی کامل: در ضربه‌های بسیار شدید ، ممکن است صفحه نمایش کاملا بشکند . در این حالت، تلویزیون غیرقابل استفاده می‌شود و باید تعویض شود.

در تئوری، بله پنل ال سی دی تلویزیون قابل تعویض است. اما در عمل ، تعویض پنل به دلایل مختلفی غیرمتداول است و به صرفه نیست.

آخرین مطالب مرتبط

دیدگاه ها

42 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کوروش
1 سال قبل

با سلام
تلویزیون من یه ضربه کوچیک گوشه سمت راست خورد و تصویر یکم رگه رگه میشه، یعنی الان صفحه ال ای دی تلویزیون شکسته؟

محسن
11 ماه قبل

سلام خسته نباشید
عذر میخوام به نظر شما تعمیر ال سی دی تلویزیون ارزشش رو داره؟ یا تلویزیون رو کلا تعویض کنیم بهتره؟

Ayob Akhlaj
مدیر
پاسخ به  محسن
11 ماه قبل

با سلام و وقت بخیر
برای پاسخ به این سوال فاکتورهایی رو باید مدنظر قرار بدین
برای مثال تعمیر ال سی دی تلویزیون شما آیا از نظر اقتصادی برای شما مشکلی ایجاد نمیکنه؟
آیا عمر تلویزیون شما کمتر از ۳ سال هست؟
آیا قیمت ال سی دی تلویزیون شما نسبت به خرید یک تلویزیون جدید مقرون به صرفه است؟

احسان
8 ماه قبل

سلام از کجا بفهمیم فقط ماژول آسیب دیده؟

پشتیبانی کاردون
ویرایشگر
پاسخ به  احسان
7 ماه قبل

سلام.
درنهایت تکنسین می‌تونه این مورد رو به طور قطع متوجه بشه.

بهشان
7 ماه قبل

باسلام. تلویزیون من ال سی دی است مارک سونی ضربه خورده قسمت افقی روبه رگه رگه شدن است چکار کنم خرابی بیشتر نشود

پشتیبانی کاردون
ویرایشگر
پاسخ به  بهشان
7 ماه قبل

سلام. بابت این اتفاق متاسفیم.
در هر صورت به مرور ممکنه این خرابی بیشتر هم بشه.

مهدی
پاسخ به  پشتیبانی کاردون
6 ماه قبل

سلام ببخشید بچه ها با ی توپ پلاستیکی بازی می کردن و به تلویزیون خورده از دیشب نوشته میشه سیگنال نداره آنتن هم درسته مشکلی نداره
لطفا اگه میدونید راهنمایی کنین

پشتیبانی کاردون
ویرایشگر
پاسخ به  مهدی
5 ماه قبل

با سلام
کابل آنتن را بررسی کنید، باید کابل آنتن هم به سوکت دیوار و هم به سوکت ورودی تلویزیون متصل باشد، اگر مشکل از اینجا نباشد، باید وارد قسمت جستجوی کانال تلویزیون در قسمت تنظیمات شوید و دوباره کانال ها را اسکن کنید. اگر مشکل شما همچنان پابرجاست، با تعمیرکار فنی تماس بگیرید.
با تشکر

الناز
6 ماه قبل

سلام وقت بخیر
یه ضربه به تلویزیون ما زده شده که یک خش کمرنگ افتاده حالا ممکنه این خش بزرگ تر بشه ؟

پشتیبانی کاردون
ویرایشگر
پاسخ به  الناز
5 ماه قبل

با سلام
خط به صورت عمودی افتاده یا افقی؟

علی
پاسخ به  پشتیبانی کاردون
5 ماه قبل

سلام برا تلوزیون ماهم ضربه خورده هط عمودی افتاده چیکار کنیم؟؟

پشتیبانی کاردون
ویرایشگر
پاسخ به  علی
5 ماه قبل

با سلام
لطفا برای مراجعه تکنسین فنی با شماره 1604 تماس بگیرید.
باتشکر

مرادی
6 ماه قبل

سلام وقت بخیر، روی صفحه تلویزیون ما یه خط افتاده ، انگار با ماژیک کشیده شده بود، ولی حالا روی همون خط افقی، ازسه جا شروع به گرد شدن کرده، آیا قابل تعمیره؟

پشتیبانی کاردون
ویرایشگر
پاسخ به  مرادی
5 ماه قبل

با سلام
احتمالا بک لایت ها دچار ایراد شده است و قابل تعمیر است برای راهنمایی بیشتر با شماره1604 در تماس باشید.
با تشکر

حسینی
5 ماه قبل

سلام صفحه تلویزیون ما ضربه محکمی خورده و دو جای آن کاملآ خورد شده آیا قابل تعمیر است؟

پشتیبانی کاردون
ویرایشگر
پاسخ به  حسینی
5 ماه قبل

باسلام
بله قابل تعمیر است برای راهنمایی بیشتر با شماره 1604 در تماس باشید.
باتشکر

حسین
5 ماه قبل

سلام و وقت بخیر. پسرم لا کنترل به گوشه ال ای دی زده الان خط عمودی وافقی روی صفحه ظاهر میشه. بنظرتون قابل تعمیرهست؟

پشتیبانی کاردون
ویرایشگر
پاسخ به  حسین
5 ماه قبل

باسلام
بله قابل تعمیر است برای راهنمایی بیشتر با شماره 1604 در تماس باشید.
باتشکر

منصور
پاسخ به  پشتیبانی کاردون
5 ماه قبل

سلام ۱۶۰۴پیش شناره هم داره

پشتیبانی کاردون
ویرایشگر
پاسخ به  منصور
4 ماه قبل

باسلام
خیر بدون پیش شماره است.

ابوالفضل
3 ماه قبل

سلام ،امروز گوشی محکم خورد به تلویزیون و صفحه روی تلویزیون هیچ‌یش نشد ولی صفحه زیرش انگار شکسته و وضعش خیلی خرابه .درست میشه ؟

پشتیبانی کاردون
ویرایشگر
پاسخ به  ابوالفضل
3 ماه قبل

باسلام
بله قابل تعمیر می باشد و نیاز به بررسی تکنسین فنی می باشد.
باتشکز

بابک
3 ماه قبل

سلام لطف میکنید راهنمای کنید قسمت پاین تلویزیون چرا چندتا دایره دایره افتاده تصویر و صذا هیچ مشکلی نداره چند دایره دایره قسمت پاین افتاده قابل درست شودن یا نع

پشتیبانی کاردون
ویرایشگر
پاسخ به  بابک
3 ماه قبل

سلام وقت بخیر
بله قابل تعمیر است احتمالا پنل مشکل پیدا کرده برای مراجعه تکنسین فنی با شماره 1604 در تماس باشید.
باتشکر

حسین
3 ماه قبل

سلام وقت بخیر..قاشق پرت شده سمت تلویزیون خورده وسطش و بصورت صلیب راه راه شده نیمه ی بالای تلویزی تاریک طور شده کمی و نیمه پایین وضوحش کامله ایا میشه تعمیرش کرد؟؟سایز تلویزین هم بزرگه مارکش هم tcl هست، لطفا راهنمایی کنید تعمیرمیشه ؟؟ ممنون

پشتیبانی کاردون
ویرایشگر
پاسخ به  حسین
3 ماه قبل

سلام وقت بخیر
بله قابل تعمیر است برای بررسی دقیق تر با شماره 1604 در تماس باشید.
باتشکر

جواد
3 ماه قبل

سلام تلویزیون رو بچه ضربه زده نشکسته ولی روشن میکنی خط عمودی افتاده ارزش تعمیر داره

پشتیبانی کاردون
ویرایشگر
پاسخ به  جواد
2 ماه قبل

باسلام
لطفا برند دستگاه را ذکر کنید.
باتشکر

احسان شیری
پاسخ به  پشتیبانی کاردون
2 ماه قبل

اسنوا مدل SL_37G320BL

احسان شیری
2 ماه قبل


سلام .تلویزیون ۴۰اینچ اسنوا دارم که ۱۲سال کار کرده و الان بعد از دودقیقه خط های افقی میاد داخل تصویر و بعد کم میشن ولی صدا واضح است .لطف کنید اگرقابل تعمیره آدرس بفرمایید تا براتعلی ارسالش کنم

آخرین ویرایش 2 ماه قبل توسط احسان شیری
پشتیبانی کاردون
ویرایشگر
پاسخ به  احسان شیری
2 ماه قبل

باسلام
لطفا با شماره 1604 تماس بگیرید.
باتشکر

احسان شیری
2 ماه قبل

ضمنا محل سکونت ما تعمیر کار تخصصی نیست و منم نمیدونم چکار کنم لطفا راهنمایی بفرمایید مایید

آخرین ویرایش 2 ماه قبل توسط احسان شیری
پشتیبانی کاردون
ویرایشگر
پاسخ به  احسان شیری
2 ماه قبل

باسلام
با شماره 1604 در تماس باشید همکاران برای تعمیر به منزل مراجعه می کنند.

زهرا
1 ماه قبل

سلام تلویزیون ال ای دی سونی ۴۲ اینچ من چندسال پیش ضربه خورد روشن نمیشه..تو انباری هست آیا قابل تعمیره ؟اسال کار کرده بود ..اگه نه چکارش کنم کسی میخره؟

پشتیبانی کاردون
ویرایشگر
پاسخ به  زهرا
1 ماه قبل

باسلام
ابتدا باید توسط تکنسین بررسی شود لطفا با شماره 1604 در تماس باشید.
باتشکر

حسین
1 ماه قبل

با سلام تلویزیون ال ای دی ما یه ضربه ی جزئی خورده یه قسمتی از اون پر رنگ شده آیا درست میشه

پشتیبانی کاردون
ویرایشگر
پاسخ به  حسین
1 ماه قبل

باسلام
لطفا مدل و برند دستگاه را ذکر کنید.
باتشکر

محسن
27 روز قبل

سلام
تلویزیون منQNED 55 LG
ضربه خورده و خطوط عمودی و افقی و مقداری سیاهی بوجود اومده،اکثر تعمیر کارا چون تابحال این مدل ندیدن میگن فک نکنم درست بشه،میخواستم ببینم که آیا درست میشه؟اگه درست میشه حدود هزینش چقد؟

پشتیبانی کاردون
ویرایشگر
پاسخ به  محسن
1 روز قبل

باسلام
دستگاه باید توسط تکنسین بررسی شود لطفا با شماره 1604 در تماس باشید.
باتشکر

رضا
5 روز قبل

سلام تلویزیون من یه خط عمودی آبی افتاده بهش واز دور مشخص نیست ممکنه بیشتر بشه با قابل تعمیره
؟

پشتیبانی کاردون
ویرایشگر
پاسخ به  رضا
1 روز قبل

باسلام
بله امکان بیشتر شدن خطوط وجود دارد. مدل و برند دستگاه را لطفا ذکر کنید.