لوگوی کاردون

تعمیر و سرویس پکیج ایران رادیاتور

پکیج‌ها سیستم‌های گرمایشی هستند که بدون اشغال کردن فضای زیاد آب گرم مصرفی خانه و آب گرم رادیاتورها و شوفازهای خانه را تأمین می‌کند. ایران رادیاتور یکی از محبوب‌ترین پکیج‌های بازار ایران است که مدل‌های متنوعی ار تولید می‌کند. برای تعمیر و سرویس پکیج ایران رادیاتور حتما از متخصص تعمیرات حرفه‌ای پکیج کمک بخواهید. کاردون خدمات تخصصی تعمیر و سرویس پکیج برند ایران رادیاتور را با ضمانت تعمیرات و قطعات ارائه می‌دهد.

package flat slide

فهرست مطالب

سرویس و تعمیرات انواع پکیج ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور باید به صورت سالیانه از لحاظ ایمنی چک و سرویس شود. برای سرویس و تعمیرات پکیج ایران رادیاتور می‌توانید از کاردون درخواست خدمات دهید. تعمیر پکیج ایران رادیاتور در کاردون به صورت تخصصی برای همه‌ مدل‌های این برند انجام می‌شود. پکیج‌های ایران رادیاتور به طور کلی به دو دسته دیجیتال و آنالوگ تقسیم می‌شوند. پکیج‌های دیجیتال دارای صفحه‌ای هستند که شما می‌توانید پیام یا ارورهای دستگاه را روی آن مشاهده کنید. پکیج‌های آنالوگ فاقد این صفحه هستند و به جای آن دارای چراغ‌هایی هستند که با روشن شدن آنها شما می‌توانید به عیب‌های دستگاه پی ببرید. پکیج‌های ایران رادیاتور در چندین مدل عرضه می‌شوند:

پکیج‌های دیواری:

پکیج‌های سری  L ( 36FF –28FF – 24FF )

پکیج‌های سری  M ( 28FF –24FF)

پکیج‌های سری  K (24FF)

پکیج‌های سری  ECO ( 24FF-PL  –22FF-PL)

پکیج‌های زمینی:

پکیج سری Z (Z 36FF – Z 66FF)

سرویس پکیج ایران رادیاتور

سرویس پکیج ایران رادیاتور در ابتدای فصل سرما و پاییز کمک می‌کند، شوفاژهای شما گرمای مناسبی داشته باشند، سرویس پکیج همچنین از بروز خرابی‌های احتمالی جلوگیری می‌کند. مهم‌ترین اقداماتی که در سرویس پکیج ایران رادیاتور

  • هواگیری پکیج ایران رادیاتور: هواگیری پکیج اولین و مهم‌ترین گام در سرویس پکیج محسوب می‌شود. 
  • رسوب‌زدایی پکیج ایران رادیاتور: رسوب‌زدایی پکیج باعث می‌شود رسوباتی که به دلیل املاح و مواد معدنی آب درون لوله‌های پکیج تشکیل شده است، زدوده شود.
  • بررسی دودکش ایران رادیاتور: دودکش پکیج باید به صورت سالیانه مورد بررسی قرار گیرد و اطمینان حاصل شود که در مسیر دودکش گرفتگی وجود نداشته باشد.
  • کنترل فشار آب: در سرویس پکیج میزان فشار آب پکیج سنجیده می‌شود. عقربه فشار پکیج باید بین ۱ تا ۱.۵ باشد. اگر فشار زیر ۱ باشد پرشر سوئیچ کار پکیج را متوقف می‌کند.
  • نتظیم دمای پکیج: در آغاز فصل سرما پکیج را باید روی حالت زمستانی قرار داد. دمای آب و رادیاتورهای پکیج باید روی ۶۰ درجه تنظیم شود.

هزینه تعمیر و سرویس پکیج چقدر است؟

هزینه تعمیر و سرویس پکیج به عوامل متعددی بستگی دارد. به طور کلی عوامل زیر در قیمت خدمات تعمیر و سرویس پکیج تأثیرگذار است:

  • برند و مدل پکیج
  • عیب و مشکل دستگاه 
  • قطعه تعویضی در پکیج
برای استعلام دقیق قیمت، پس از ثبت درخواست در کاردون، تکنسین با دریافت اطلاعات دستگاه شما و مشکل پیش آمده هزینه و قیمت تخمینی را به شما ارائه می‌کند و پس از موافقت شما برای تعمیرات در محل حاضر می‌شود.

نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تهران و کرج

کاردون تعمیرات انواع پکیج را در تهران و شهرهای دیگر استان تهران ارائه می دهد. همچنین در شهر کرج نیز می‌توانید از خدمات تعمیر و سرویس پکیج کاردون استفاده کنید. برای دریافت خدمات تعمیر و سرویس پکیج در تهران و کرج کافیست فرم پایین صفحه را پر کنید یا با شماره ۱۶۰۴ تماس بگیرید.

خدمات تعمیر پکیج ایران رادیاتور

کاردون با تکنسین های مجرب عیب‌یابی، تعمیر و تعمیر پکیج ایران رادیاتور را در محل انجام می‌دهد. خدماتی که کاردون ارائه می‌دهد، عبارتند از:

اسیدشویی

یکی از مهم‌ترین مراحل سرویس پکیج ایران رادیاتور اسیدشویی است. اسید شویی پکیج به منظور رسوب‌زدایی انجام می‌شود. آب شهری به دلیل داشتن مواد معدنی و سختی به مرور باعث ایجاد رسوب در لوله‌های آن می‌شود. در صورت به وجود آمدن رسوب در پکیج ارورهای ۴۰، ۷۰ و ۸۰ در مدل‌های آنالوگ و ارور E81 در مدل های دیجیتال ظاهر می‌شود. 

تعمیر برد

پکیج ایران رادیاتور در قسمت های مختلف خود دارای سنسورهایی است که نقص‌ها و مشکلات را به برد اطلاع می‌دهد. در صورتی که برد نقصی دریافت کند، ممکن است فعالیت پکیج را متوقف کند یا اروری را به نمایش درآورد. تعمیر برد پکیج کاری تخصصی است که حتما باید توسط تکنسین انجام شود.

تعمیر و سرویس پکیج ایران رادیاتور

تعمیر مشعل و جرقه زن

در صورتی که جرقه زن پکیج دچار مشکل شده باشد، مشعل پکیج روشن نمی‌شود و در نتیجه آب گرم نمی‌شود. خرابی مشعل نیز در گرم نشدن آب تأثیر دارد. در صورت خرابی این قطعات در پکیج می‌توانید از کاردون درخواست خدمات سرویس و تعمیر پکیج دهید.

تعویض سنسورها

سنسورهای پکیج ایران رادیاتور عملکرد قسمت‌های مختلف دستگاه را بررسی و در صورت بروز نقص آن را به برد اطلاع می‌دهند. در صورتی که این سنسورها دچار مشکل شده باشند، ممکن است به اشتباه پیام به برد صادر کنند و عملکرد پکیج متوقف شود. در این صورت باید سنسورهای پکیج ایران رادیاتور را تعویض کرد.

تعمیر فن پکیج

فن پکیج وظیفه هدایت گازهای مونواکسید کربن به خارج و تأمین اکسیژن لازم برای احتراق را برعهده دارد. در صورت بروز خرابی برای فن دستگاه خاموش می‌شود. یا اگه فن گردوغبار گرفته باش، سروصدای زیادی ایجاد می‌کند. در این صورت باید فن را تمیز کرد. در صورتی خرابی موتور فن نیز باید آن را تعمیر یا تعویض کرد.

مشکلات متداول پکیج ایران رادیاتور

پکیج گرم نمی‌کند

یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که پکیج ایران رادیاتور به آن دچار می‌شود، مشکل گرم نکردن است. در صورتی که آب مصرفی گرم است ولی سیستم گرمایشی کار نمی‌کند، احتمالا خرابی فلوسوئیچ، خرابی شیر سه طرفه  یا خرابی پمپ در نوع تک مبدله می‌تواند دلیل گرم نکردن رادیاتورها باشد.

پکیج روشن نمی‌شود

پکیج ایران رادیاتور می‌تواند به دلیل قطع بودن برق، خرابی جرقه‌زن، خرابی شمعک، مسدود بودن مشعل، خرابی برد یا قطع بودن گاز روشن نشود. برای برطرف کردن مشکل روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور با کاردون تماس بگیرید. مشکلات برقی یکی از مهم‌ترین دلایل روشن نشدن پکیج می‌تواند باشد. 

چراغ‌های پکیج آنالوگ ایران رادیاتور چشمک می‌زند

پکیج‌های آنالوگک ایران رادیاتور دارای چراغ‌هایی هستند که با آنها دمای‌ آب پکیج و همچنین ارورهای دستگاه را نشان می‌دهند. البته زمانی که شیر اب را بازمی‌کنید، چراغ‌های پکیج به صورت چشمک زند در می‌آیند. اما در حالتی که شیر باز نیست، چشمک زدن چراغ‌های پکیج نشان دهنده اروری در دستگاه است. 

فشار پکیج پایین است

در صورتی که گیج فشار پکیج زیر ۱ بار باشد یا اینکه ارورهای مربوط به پایین بودن فشار روی صفحه پکیج ظاهر شود، دستگاه عملکرد خود را از دست می‌دهد و تا زمانی که فشار به میزان مناسب نرسد، کار نمی‌کند. در این زمان می‌تواندی از شیرپر کن که زیر پکیج تعبیه شده است استفاده کنید تا فشار آب را بالا بیاورید و به محض اینکه فشار به ۱/۵ بار رسید، آن را ببندید. در صورتی که این اتفاق نیفتاد، احتمالا فشار آب ساختمان پایین است و یا اینکه یکی از قطعاتی مانند شیرپرکن و پرشر سوئیچ دچار مشکل شده‌اند.

ثبت درخواست تلفنی

در هر نقطه از ایران با شماره ۱۶۰۴ بدون پیش شماره تماس بگیرید. همکاران ما در کاردون از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ بامداد پاسخ‌گوی شما هستند.

ثبت درخواست آنلاین

با ثبت درخواست خود به صورت آنلاین همکاران ما در کمتر از ۳۰ دقیقه برای ارائه مشاوره و هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

چقدر زمان می‌برد تا تعمیرکار کاردون به محل مشتری مراجعه کند؟

پس از تماس شما با کاردون و دریافت درخواست شما توسط کارشناسان کاردون، تکنسین در سریع‌ترین زمان با شما تماس می‌گیرد و هماهنگی‌های لازم را برای حضور در محل شما انجام می‌دهد و پس ازتوافق بر سر قیمت و زمان مناسب برای مراجعه، تعمیر کار کاردون در اولین زمان ممکن به منزل شما مراجعه می‌کند.

اعزام فوری تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور به محل

نداشتن آب گرم در خانه معزلی است که نمی‌توان با آن سر کرد. خراب بودن پکیج به خصوص در فصل سرما خود را نشان می‌دهد. به همین دلیل ما در کاردون خدمات تعمیر و سرویس پکیج را در اسرع وقت انجام می‌دهیم تا از این بابت مشکلی برای شما عزیزان وجود نداشته باشد. 

چرا کاردون برای انجام تعمیرات پکیج ایران رادیاتور انتخابی مطمئن است؟

ما در کاردون بر عملکرد و نحوه کار تعمیرکاران و تکنسین‌ها نظارت کامل داریم. تکنسین‌های کاردون تجربه‌ بالایی در تعمیرات پکیج دارند. خدمات کاردون و قطعات تعویضی ضمانت دارند. پس از انجام کار نیز پشتیبانی کاردون از درست انجام شدن تعمیرات اطمینان حاصل می‌کند. 

شهرهای تحت پوشش تعمیرات پکیج ایران رادیاتور

تعمیرات پکیج را در حال حاضر در شهرهای تهران و کرج ارائه می‌دهیم و به زودی شهرهای دیگر نیز تحت پوشش خدمات تعمیر و نصب پکیج قرار می‌گیرند.

سوالات متداول

 کم بودن فشار آب، رسوب گرفتن مبدل مصرفی، خرابی برد کنترل، خراب شدن شیر سه راهه در پکیج‌ های دو مبدله، خراب شدن سوپاپ بای پس در انواع پکیج‌ های دو مبدله از جمله علت‌های گرم نشدن قسمت رادیاتور پکیج است.

کم بودن فشار آب، خراب شدن شیر راهه، پمپ نامناسب و استفاده کردن همزمان از چند شیر آب می‌تواند علت نوسان داشتن و ثبات نبودن فشار آب باشد.

خدمات در کاردون ضمانت دارند. به این ترتیب اگر مشکلی که بابت آن از کاردون خدمات درخواست کرده‌اید پس از تعمیرات، دوباره در دستگاه شما ظاهر شود، کاردون مشکل را برای برای شما برطرف می‌کند.

بله شما می‌توانید قطعه را خودتان تهیه کنید و از ما درخواست خدمات دهید. طبیعتاً در این حالت قطعه‌ شما دیگر مشمول ضمانت کاردون نخواهد شد.

پس از دریافت درخواست شما،‌ تکنسین‌ برای حضور در منزل شما، از قبل هماهنگی انجام می‌دهد و تنها پس از توافق و رضایت شما مراجعه می‌کند.

تکنسین‌ها در کاردون عضو مجموعه هستند و کاردون به هیچ وجه واسطه میان ارائه دهندگان خدمات و دریافت کنندگان خدمات نیست.