لوگوی کاردون

تعمیر و سرویس پکیج بوتان

پکیج بوتان یکی از محصولات گرمایشی محبوب بازار است. پکیج‌ها به دلیل جای کمتری که به نسبت موتورخانه‌های مرکزی و آبگرمکن‌های قدیمی اشغال می‌کنند با اقبال عمومی مواجه شده‌اند و این روزها در بسیاری از خانه‌ها نصب می‌شوند. پکیج بوتان یکی از محصولاتی است که افراد بسیاری در حال حاضر از آن استفاده می‌کنند. برای تعمیر پکیج بوتان می‌توانید از کاردون درخواست خدمات دهید. تعمیرات پکیج بوتان در کاردون ۳ ماه ضمانت و قطعات تعویضی نیز ۶ ماه ضمانت دارند.

تعمیر پکیج بوتان

فهرست مطالب

سرویس و تعمیرات انواع پکیج بوتان

بوتان یکی از تولیدکنندگان برتر پکیج داخل کشور است که مدل‌های متنوعی را روانه بازار کرده است. پکیج بوتان به نسبت موتورخانه‌های مرکزی و دیگر سیستم‌های گرمایشی فضای کمی را اشغال می‌کند و راندمان مناسبی دارد. به این ترتیب مصرف انرژی شما به میزان قابل توجهی کاهش می‌کند. سرویس و تعمیر پکیج بوتان کاری تخصصی است. برای تعمیرات پکیج بوتان می‌توانید در کاردون درخواست خدمات دهید تا در اسرع وقت خدمات را در محل خود دریافت کنید.

پکیج‌های دیواری:

پکیج‌های سری  Parma

پکیج‌های سری  Perla Pro

پکیج‌های سری  Optima

پکیج‌های سری  Calda Venezia

پکیج‌های سری  Roma

پکیج‌های سری  Verona

سرویس پکیج بوتان

برای افزایش راندمان و بهبود عملکرد پکیج بوتان خود بهتر است آن رابه صورت دوره‌ای سرویس کنید. به این ترتیب اگر برای آن مشکلی پیش آمد نیز زودتر متوجه خواهید شد. مهم‌ترین اقداماتی که در سرویس پکیج بوتان انجام می‌شود، عبارتند از:

  • هواگیری پکیج بوتان: هواگیری یکی از مهم‌ترین بخش‌های سرویس پکیج است. با هواگیری راندمان پکیج افزایش پیدا می‌کند و از ایجاد سروصدا و نشتی آب جلوگیری می‌کند.
  • رسوب‌زدایی پکیج بوتان: آب شهری در خود مواد معدنی و رسوبات فراوانی دارد که به مرور باعث می‌شود، در لوله‌های پکیج رسوب تشکیل شود. این رسوب‌ها روی عملکرد پکیج تاثیر منفی می‌گذارند. با اسیدشویی پکیج بوتان رسوب لوله‌ها از بین می‌رود.
  • بررسی دودکش بوتان:  برخی از مدل‌های پکیج بوتان دارای فن هستند. در سرویس پکیج باید عملکرد این فن و دودکش بررسی شود.
  • کنترل فشار آب: در سرویس پکیج میزان فشار آب پکیج سنجیده می‌شود. عقربه فشار پکیج باید بین ۱ تا ۱.۵ باشد. اگر فشار زیر ۱ باشد پرشر سوئیچ کار پکیج را متوقف می‌کند.
  • تنظیم دمای پکیج: در آغاز فصل سرما پکیج را باید روی حالت زمستانی قرار داد. دمای آب و رادیاتورهای پکیج باید روی ۶۰ درجه تنظیم شود.

هزینه تعمیر و سرویس پکیج بوتان چقدر است؟

هزینه تعمیر و سرویس پکیج بوتان به عوامل متعددی بستگی دارد. به طور کلی عوامل زیر در قیمت خدمات تعمیر و سرویس پکیج تأثیرگذار است:

  • برند و مدل پکیج
  • عیب و مشکل دستگاه 
  • قطعه تعویضی در پکیج
برای استعلام دقیق قیمت، پس از ثبت درخواست در کاردون، تکنسین با دریافت اطلاعات دستگاه شما و مشکل پیش آمده هزینه و قیمت تخمینی را به شما ارائه می‌کند و پس از موافقت شما برای تعمیرات در محل حاضر می‌شود.

نمایندگی تعمیر پکیج بوتان در تهران و کرج

کاردون تعمیرات انواع پکیج را در تهران و شهرهای دیگر استان تهران ارائه می دهد. همچنین در شهر کرج نیز می‌توانید از خدمات تعمیر و سرویس پکیج کاردون استفاده کنید. برای دریافت خدمات تعمیر و سرویس پکیج در تهران و کرج کافیست فرم پایین صفحه را پر کنید یا با شماره ۱۶۰۴ تماس بگیرید.

خدمات کاردون برای تعمیر پکیج بوتان

کاردون همه خدمات در تعمیر پکیج بوتان را ارائه می دهد. تعمیرات پکیج بوتان به صورت تخصصی برای این برند انجام می‌شود؛ همه تکنسین‌های تعمیرات کاردون تجربه‌ی بالایی دارند و خدمات را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهند.

تعمیر سنسور دمای پکیج بوتان NTC

سنسور دمای پکیج بوتان یا NTC دمای آب را تشخیص می‌دهد و در صورتی که دمای آب به دمای مناسب برسد، مشعل خاموش می‌شود. اگر این قطعه دچار مشکل شود،‌ عملکرد پکیج با نقص مواجه می‌شود. 

تعمیر برد الکترونیکی پکیج بوتان

برد الکترونیکی مغز هر دستگاهی است. در صورتی که این برد دچار مشکل شود، ممکن است در عملکردهای مختلف دستگاه مشکل ایجاد شود. تعمیر برد الکترونیکی پکیج کاری تخصصی است که حتما باید توسط متخصص انجام بگیرد.

رسوب زدایی و اسیدشویی

پکیج‌ها به مرور به دلیل وجود مواد معدنی و رسوبات در آب، به خود رسوب می‌گیرند. وجود رسوب در لوله‌های پکیج باعث می‌شود، پکیج فشار آب و گرمای مناسبی نداشته باشد. برای رسوب‌زدایی پکیج از اسید استفاده می‌شود. اسیدشویی کاری تخصصی است که حتما باید توسط متخصص انجام شود. 

تعمیر پکیج

ثبت درخواست تلفنی

در هر نقطه از ایران با شماره ۱۶۰۴ بدون پیش شماره تماس بگیرید. همکاران ما در کاردون از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ بامداد پاسخ‌گوی شما هستند.

ثبت درخواست آنلاین

با ثبت درخواست خود به صورت آنلاین همکاران ما در کمتر از ۳۰ دقیقه برای ارائه مشاوره و هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

مشکلات متداول پکیج بوتان

گرم نشدن رادیاتور در پکیج بوتان

گرم نشدن شوفاژهای پکیج می‌تواند چندین عامل داشته باشد. از جمله می‌توان به کم بودن فشار گاز، عدم هواگیری شوفاژ، باز نبودن کامل شیرهای شوفاژها، رسوب داشتن مبدل‌ و خرابی سنسور NTC اشاره کرد. در صورتی که آب شیر داغ است اما رادیاتورها سرد هستند، در پکیج‌های تک مبدل خرابی پمپ و در پکیج‌های دو مبدل خرابی شیر موتوری دلی لاین مشکل می‌تواند باشد.

گرم نشدن آب شیر در پکیج بوتان

گرم نشدن آب مصرفی می‌تواند به کاهش فشار گاز و کاهش شعله، خرابی NTC، رسوب گرفتن مبدل و خرابی فلوسوئیچ می‌توانند در گرم نشدن آب مصرفی آپارتمان تأثیر داشته باشند. 

کم شدن فشار بار پکیج بوتان

وجود هوا در شوفاژها و عدم هواگیری مناسب علت پایین آمدن فاشر بار پکیج بوتان می‌تواند باشد. در صورتی که لوله‌ها نشتی داشته باشند نیز، فشار بار پکیج کاهش پیدا می‌کند. برای برطرف کردن این مشکل باید پکیج را به درستی هواگیری کنید.

آب مصرفی پکیج بوتان سرد و گرم می‌شود

در صورتی که آب مصرفی سرد و گرم می‌شود، کم بودن فشار آب ورودی و رسوب داشتن پکیج مهم‌ترین دلایل سرد و گرم شدن آب پکیج بوتان می‌تواند باشد. 

فشار پکیج بوتان بالا می‌رود

بالا رفتن فشار پکیج می‌تواند به دلیل خرابی شیرپرکن دستگاه باشد که آب را عبور می‌دهد و آب مصرفی به آب مدار گرمایش راه پیدا می‌کند. در این صورت باید برای تعمیر پکیج بوتان اقدام کنید.

پکیج بوتان روشن نمی‌شود

پکیج بوتان می‌تواند به دلیل قطع بودن برق، خرابی جرقه زن، خرابی شمعک، مسدود بودن مشعل، خرابی برد یا قطعی گاز روشن نشود. 

چقدر زمان می‌برد تا تعمیرکار کاردون به محل مشتری مراجعه کند؟

پس از تماس شما با کاردون و دریافت درخواست شما توسط کارشناسان کاردون، تکنسین در سریع‌ترین زمان با شما تماس می‌گیرد و هماهنگی‌های لازم را برای حضور در محل شما انجام می‌دهد و پس ازتوافق بر سر قیمت و زمان مناسب برای مراجعه، تعمیر کار کاردون در اولین زمان ممکن به منزل شما مراجعه می‌کند.

اعزام فوری تعمیرکار پکیج بوتان به محل

نداشتن آب گرم در خانه معزلی است که نمی‌توان با آن سر کرد. خراب بودن پکیج به خصوص در فصل سرما خود را نشان می‌دهد. به همین دلیل ما در کاردون خدمات تعمیر و سرویس پکیج را در اسرع وقت انجام می‌دهیم تا از این بابت مشکلی برای شما عزیزان وجود نداشته باشد. 

چرا کاردون برای انجام تعمیرات پکیج بوتان انتخابی مطمئن است؟

ما در کاردون بر عملکرد و نحوه کار تعمیرکاران و تکنسین‌ها نظارت کامل داریم. تکنسین‌های کاردون تجربه‌ بالایی در تعمیرات پکیج دارند. خدمات کاردون و قطعات تعویضی ضمانت دارند. پس از انجام کار نیز پشتیبانی کاردون از درست انجام شدن تعمیرات اطمینان حاصل می‌کند. 

شهرهای تحت پوشش تعمیرات پکیج بوتان

تعمیرات پکیج را در حال حاضر در شهرهای تهران و کرج ارائه می‌دهیم و به زودی شهرهای دیگر نیز تحت پوشش خدمات تعمیر و نصب پکیج قرار می‌گیرند.

سوالات متداول

 کم بودن فشار آب، رسوب گرفتن مبدل مصرفی، خرابی برد کنترل، خراب شدن شیر سه راهه در پکیج‌ های دو مبدله، خراب شدن سوپاپ بای پس در انواع پکیج‌ های دو مبدله از جمله علت‌های گرم نشدن قسمت رادیاتور پکیج است.

کم بودن فشار آب، خراب شدن شیر راهه، پمپ نامناسب و استفاده کردن همزمان از چند شیر آب می‌تواند علت نوسان داشتن و ثبات نبودن فشار آب باشد.

خدمات در کاردون ضمانت دارند. به این ترتیب اگر مشکلی که بابت آن از کاردون خدمات درخواست کرده‌اید پس از تعمیرات، دوباره در دستگاه شما ظاهر شود، کاردون مشکل را برای برای شما برطرف می‌کند.

بله شما می‌توانید قطعه را خودتان تهیه کنید و از ما درخواست خدمات دهید. طبیعتاً در این حالت قطعه‌ شما دیگر مشمول ضمانت کاردون نخواهد شد.

پس از دریافت درخواست شما،‌ تکنسین‌ برای حضور در منزل شما، از قبل هماهنگی انجام می‌دهد و تنها پس از توافق و رضایت شما مراجعه می‌کند.

تکنسین‌ها در کاردون عضو مجموعه هستند و کاردون به هیچ وجه واسطه میان ارائه دهندگان خدمات و دریافت کنندگان خدمات نیست.