لوگوی کاردون

تعمیر ماکروفر ال جی

ماکروفر و سولاردام ال جی وسیله‌ای بسیار کاربردی در آشپزخانه برای گرم کردن، یخ‌زدایی، پخت غذا، شیرینی و کیک است. اگر ماکروفر شما دچار مشکل شده است، می‌توانید از کاردون درخواست تعمیر ماکروفر ال جی دهید تا در اسرع وقت متخصصان کاردون در محل شما حاضر شوند و دستگاه شما را تعمیر کنند.

تعمیر سولاردام ال جی LG

تعمیرات تخصصی ماکروفر ال جی

تعمیر ماکروفر و سولاردام ال جی کاری بسیار تخصصی و حساس است. از این رو این کار را حتما باید متخصص مسلط به دستگاه ماکروفر انجام دهد. متخصصان کاردون سرویس  همگی تجربه بالایی دارند و تعمیرات را  به صورت تخصصی در منزل شما انجام می‌دهند. کیفیت تعمیرات ماکروفر در کاردون تضمین شده است. قطعاتی که در دستگاه شما به کار می‌رود، اصلی هستند و تا ۶ ماه ضمانت دارند. هزینه‌های تعمیرات در کاردون شفاف، منصفانه و رقابتی تعیین شده‌اند.

نصب و راه‌اندازی ماکروفر ال جی

اگر ماکروفر ال جی جدیدی خریداری کرده‌اید، می‌توانید دستگاه‌تان را با خدمات راه‌اندازی ماکروفر کاردون سرویس راه‌اندازی کنید و پس از نصب از با پرداخت هزینه‌ی مقرون به صرفه آن را گارانتی کنید.

سرویس دوره‌ای ماکروفر

نظافت ماکروفر و تمیز کردن عایق میکا باعث می‌شود دستگاه شما بهتر کار کند و به مگنترون آسیبی نرسد. برای درخواست خدمات سرویس دوره‌ای ماکروفر کافیست در سایت کاردون درخواست‌تان راثبت کنید یا به صورت تلفنی با کارشناسان ما صحبت کنید.

چرا تعمیر ماکروفر ال جی با کاردون؟

تیک

متخصصان کاردون با تجربه و متخصص هستند

تیک

همه‌ی مدل‌های ماکروفر ال جی را پشتیبانی می‌کنیم

تیک

کیفیت تعمیرات را ضمانت می‌کنیم

تیک

تعویض قطعات را با قطعات اصلی انجام می‌دهیم

تیک

قیمت‌ها و تعرفه‌ها را رقابتی تعیین کرده‌ایم

تعمیر ماکروفر ال جی

خدمات تعمیر تخصصی ماکروفر ال جی

ماکروفر ال جی گرم نمی‌کند

ماکروفر چون برق بالایی مصرف می‌کند، استفاده از آن در ساعات اوج مصرف توصیه نمی‌شود و در این ساعت‌ها ممکن است غذاهای داخل آن به خوبی گرم نشود. اگر داخل محفظه ماکروفر تمیز نباشد و چربی روی سطوح داخلی را گرفته باشد نیز ممکن است غذاها در ماکروفر گرم نشوند. نوع غذا و جنس ظرفی که داخل ماکروفر قرار می‌دهید نیز روی زمانی که طول می‌کشد تا غذا گرم شود، تاثیر می‌گذارد.

ماکروفر ال جی جرقه می‌زند

جرقه زدن ماکروفر ال جی دلایل متعددی می‌تواند داشته باشد. دقت کنید که داخل ماکروفر ظروف فلزی قرار ندهید. کثیف بودن داخل ماکروفر نیز گاهی ممکن است باعث ایجاد جرقه شود. اگر این موارد مشکلی نداشتند، باید تعمیرکار متخصص ماکروفر ال جی شما را بازدید و تعمیر کند.

ماکروفر ال جی صدا می‌دهد

برخی صداها در ماکروفر ال جی طبیعی هستند. صدای فن و حرکت سینی طبیعی است. اما اگر صدای بلند و غیرطبیعی از دستگاه می‌شنوید ماکروفر ال جی شما را باید یک متخصص چک کند.

ماکروفر ال جی روشن نمی‌شود

اگر ماکروفر ال جی شما روشن نمی‌شود، ابتدا پریز و دوشاخه برق دستگاه را بررسی کنید. اگر برق دستگاه مشکلی نداشت، احتمالا برد ماکروفر شما دچار مشکل شده است و برای برطرف کردن آن باید از متخصصان تعمیر ماکروفر ال جی کمک بخواهید.

خدمات تعمیر مایکروویو ال جی کاردون

  • تعمیر و تعویض  برد

  • تعمیر و تعویض مگنترون

  • تعویض لامپ مایکروویو

  • تعمیر موتور گردان کف مایکروویو

  •  

شهرهای تحت پوشش تعمیرات ماکروفر ال جی

خدمات تعمیر ماکروفر را در تهران و شهرهای‌ مشهد، کرج، اصفهان، اهواز، تبریز، رشت، رودهن، شهریار، شهر قدس، اسلامشهر، بومهن، دماوند، رباط کریم، پردیس، شیراز، پاکدشت، قرچک، ورامین و پیشوا نیز انجام می‌دهیم و به زودی شهرهای دیگر را نیز پوشش خواهیم داد.

سوالات متداول

نظافت ماکروفر و تمیز کردن عایق میکا باعث می‌شود دستگاه شما بهتر کار کند و به مگنترون آسیبی نرسد. 

  • گرم نکردن ماکروفر ال جی
  • جرقه زدن ماکروفر ال جی
  • روشن نشدن ماکروفر ال جی
  • تعمیر و تعویض  برد
  • تعمیر و تعویض مگنترون
  • تعویض لامپ مایکروویو
  • تعمیر موتور گردان کف مایکروویو

ثبت درخواست تلفنی

در هر نقطه از ایران با شماره ۱۶۰۴ بدون پیش شماره تماس بگیرید. همکاران ما در کاردون از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ بامداد پاسخ‌گوی شما هستند.

ثبت درخواست آنلاین

با ثبت درخواست خود به صورت آنلاین همکاران ما در کمتر از ۳۰ دقیقه برای ارائه مشاوره و هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.