لوگوی کاردون

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

ماشین ظرفشویی ال جی LG کاربران زیادی در همه جا دارد. اگر ظرفشویی شما دچار مشکل شده است، حتما کار تعمیر آن را به تعمیرکار و نمایندگی معتبر بسپارید. کاردون خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی را توسط متخصصان باتجربه ارائه می‌دهد. تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی در کاردون ضمانت دارد و در صورت تعویض قطعه از قطعات اصلی استفاده می‌شود.

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

تعمیر ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی‌تان روشن نمی‌شود؟ آب داخل محفظه ماشین ظرفشویی شما می‌ماند؟ ظرف‌های‌تان به خوبی شسته نمی‌شوند؟ اگر ماشین ظرفشویی شما به درستی کار نمی‌کند، می‌توانید خدمات تخصصی تعمیر، نصب و سرویس دوره‌ای ماشین ظرفشویی‌تان را در منزل از کاردون بخواهید. تعمیرات تخصصی ماشین ظرفشویی کاردون سرویس ضمانت ۳ ماهه دارد. در صورت تعویض قطعه، از قطعات اصلی استفاده می‌شود و قطعات تا ۶ ماه ضمانت دارند. همه‌ی قیمت‌ها و هزینه‌های خدمات کاردون منصفانه و رقابتی هستند.

متخصصان کاردون سرویس با تجربه بالایی که در تعمیر ماشین ظرفشویی دارند، کار تعمیرات ماشین ظرفشویی شما را به صورت تخصصی در منزل شما انجام می‌دهند. کیفیت تعمیر ماشین ظرفشویی در کاردون تضمین شده است. قطعاتی که در دستگاه شما به کار می‌رود، اصلی هستند و تا ۶ ماه ضمانت دارند. هزینه‌های تعمیرات در کاردون شفاف، منصفانه و رقابتی تعیین شده‌اند.

تعمیرات تخصصی ماشین ظرفشویی ال جی

اگر ماشین ظرفشویی شما آغاز به کار نمی‌کند، ارور می‌دهد، ظرف‌ها را تمیز نمی‌کند، ظرف هایتان پس از شستشو خشک نمی‌شوند و هر مشکل دیگری، نشان دهنده این است که ماشین ظرفشویی شما به تعمیرات تخصصی نیاز دارد. برای برطرف کردن این مشکل‌ها می‌توانید از کاردون درخواست خدمات تعمیر بدهید. تعمیرات کاردون تا ۳ ماه ضمانت دارند و قطعه تعویضی نیز ۶ ماه ضمانت کاردون را خواهد داشت.

نصب و راه‌اندازی ماشین ظرفشویی ال جی

اگر به تازگی ماشین ظرفشویی ال جی خریداری کرده‌اید، می‌توانید برای نصب و راه‌اندازی آن از کاردون درخواست خدمات کنید. بعد از نصب دستگاه توسط متخصصان با تجربه کاردون، می‌توانید دستگاه خود را با پرداخت هزینه‌ مقرون به صرفه به صورت سالیانه گارانتی کنید و نگران هزینه‌های تعمیرات احتمالی در آینده نباشید.

سرویس دوره‌ای ماشین ظرفشویی ال جی

سرویس جاپودری و تمیز کردن فیلتر و قسمت‌های اصلی ماشین ظرفشویی عمر دستگاه شما را بالا می‌برد. با گرفتن خدمات سرویس دوره‌ای ماشین ظرفشویی از کاردون مطمئن می‌شوید که آن به درستی کار می‌کند.

چرا تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی با کاردون؟

تیک

متخصصان کاردون با تجربه و متخصص هستند

تیک

همه‌ی مدل‌های ماشین ظرفشویی ال جی را پشتیبانی می‌کنیم

تیک

کیفیت تعمیرات را ضمانت می‌کنیم

تیک

تعویض قطعات را با قطعات اصلی انجام می‌دهیم

تیک

قیمت‌ها و تعرفه‌ها را رقابتی تعیین کرده‌ایم

خدمات تعمیر تخصصی ماشین ظرفشویی ال جی

ارورهای ماشین ظرفشویی ال جی

ارور PF: ایرادات برقی دستگاه

ارور AE یا IE: نشتی آب

ارور CL: قفل کودک

ارور bE: عدم تراز یا کف کردن زیاد ماشین ظرفشویی

ارور FE: آب ماشین ظرفشویی بیش از حد است

ماشین ظرفشویی ال جی ظروف را تمیز نمی‌کند

اگر ظروف در ماشین ظرفشویی شما به خوبی پاکیزه نمی‌شوند، ابتدا چند نکته را بررسی کنید. چک کنید دستگاه جلادهنده داشته باشد، تاریخ انقضای قرص ماشین ظرفشویی شما نگذشته باشد. نحوه چنش ظرف ها داخل کابین ماشین ظرفشویی نیز اهمیت دارد. اگر از مصرف ظرف ها چندین ساعت می‌گذرد نیز باید ابتدا یک مرحله Prewash برای شستشو انتخاب کنید و بعد شستشوی اصلی را شروع کنید. در نهایت اگر مشکل شما برطرف نشد، باید از متخصصان کمک بخواهید.

ماشین ظرفشویی ال جی شما آب را گرم نمی‌کند؟

اگر هیتر یا المنت ماشین ظرفشویی ال جی دچار مشکل شود، آب گرم نمی‌شود و در نتیجه شستشوی ظرف ها در ماشین ظرفشویی به خوبی انجام نمی‌شود.

ظرف‌ها پس از شستشو خشک نمی‌شوند؟

دقت کنید در برنامه‌های سریع و کوتاه شستشوی ماشین ظرفشویی ظرف‌های شما خشک نمی‌شوند. نحوه چنیش ظرف‌ها به صورتی که آب در گودی آنها باقی نماند اهمیت دارد. در صورتی که در هیچ حالتی ظروف شما خشک نمی‌شوند، با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی کاردون

  • تعمیر و تعویض المنت

  • تعمر برد الکتریکی

  • تعمیر پنل

  • تعمیر موتور اصلی

شهرهای تحت پوشش تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی

خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی را در تهران و شهرهای‌ مشهد، کرج، اصفهان، اهواز، تبریز، رشت، رودهن، شهریار، شهر قدس، اسلامشهر، بومهن، دماوند، رباط کریم، پردیس، شیراز، پاکدشت، قرچک، ورامین و پیشوا نیز انجام می‌دهیم و به زودی شهرهای دیگر را نیز پوشش خواهیم داد.

چطور در کاردون درخواست خدمات تعمیر بدهید؟

ثبت درخواست تلفنی

در هر نقطه از ایران با شماره ۱۶۰۴ بدون پیش شماره تماس بگیرید. همکاران ما در کاردون از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ بامداد پاسخ‌گوی شما هستند.

ثبت درخواست آنلاین

با ثبت درخواست خود به صورت آنلاین همکاران ما در کمتر از ۳۰ دقیقه برای ارائه مشاوره و هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.