لوگوی کاردون

تعمیر یخچال سامسونگ

سامسونگ طیف وسیعی از محصولات لوازم خانگی را تولید کرده است. سامسونگ یخچال‌های متنوعی را برای نیازهای مختلف تولید و عرضه کرده است. یخچال‌های سامسونگ از کیفیت بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل در خانه‌ی بسیاری از افراد دیده می‌شود.  کاردون تعمیرات یخچال سامسونگ را در محل و در اسرع وقت انجام می‌دهد. اگر یخچال سامسونگ تازه‌ای خریداری کرده‌اید نیز می‌توانید با کاردون سرویس یخچال خود را نصب کنید.

تعمیر یخچال سامسونگ

خدمات کاردون سرویس برای یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ

تعمیرات یخچال و فریزر سامسونگ

یخچال فریزر سامسونگ خود را به غیر متخصص ها نسپارید! برای تعمیر یخچال یا ساید بای ساید سامسونگ خود از کاردون کمک بخواهید. برای تعمیر ساید بای ساید یا یخچال سامسونگ می‌توانید به آسانی در سایت درخواست خدمات تعمیر بگذارید یا به صورت تلفنی و صحبت با کارشناسان ما در کاردون پس از مشاوره خدمات تعمیرات یخچال فریزر در منزل‌تان دریافت کنید. کارشناسان و متخصصان ما در کاردون با تجربه‌ی بالای خود در مجموعه گلدیران، به زیر و بم تعمیرات یخچال و فریزر آشنا هستند.

نصب و راه‌اندازی یخچال سامسونگ

اگر به تازگی یخچال فریزر سامسونگ خریداری کرده‌اید،‌ برای نصب و راه‌اندازی یخچال خود می‌توانید از کاردون درخواست خدمات کنید. در ضمن پس از نصب دستگاه‌تان می‌توانید با کاردون یخچال خود را گارانتی کنید.

سرویس دوره‌ای یخچال سامسونگ

برخی از اقدامات را برای افزایش طول عمر دستگاه‌تان باید انجام بدهید. تعویض فیلتر آب یخچال، تمیز کردن کندانسور، چک کردن دمای یخچال و… از جمله اقدامات سرویس دوره‌ای یخچال سامسونگ است که باید در زمان مقرر خود انجام شود.

تعمیر و سرویس انواع یخچال سامسونگ

تعمیر ساید بای ساید سامسونگ

تعمیر یخچال های درب فرانسوی سامسونگ

تعمیر فریزر بالای سامسونگ

تعمیر فریزر پایین سامسونگ

تعمیر یخچال تک درب سامسونگ

تعمیر یخچال فریزر در محل در اسرع وقت

اگر یخچال سامسونگ شما دچار مشکل شد،‌نیازی نیست نگران پیدا کردن تعمیرکار متخصص و قابل اعتماد باشید. کاردون خدمات تعمیر یخچال سامسونگ را در محل شما در اسرع وقت انجام می‌دهد. 

چرا تعمیر یخچال سامسونگ با کاردون؟

تیک

متخصصان کاردون با تجربه و متخصص هستند

تیک

همه‌ی مدل‌های یخچال سامسونگ را پشتیبانی می‌کنیم

تیک

کیفیت تعمیر یخچال را ضمانت می‌کنیم

تیک

تعویض قطعات را با قطعات اصلی انجام می‌دهیم

تیک

قیمت‌ها و تعرفه‌ها را رقابتی تعیین کرده‌ایم

تعمیر تخصصی یخچال سامسونگ در محل

خدمات تعمیر تخصصی یخچال و فریزر سامسونگ

یخچال فریزر سامسونگ سرد نمی‌کند

اگر یخچال سامسونگ شما سرد نمی‌کند،‌دلیل آن می‌تواند تنظیم نبودن دمای یخچال، قراردادن بیش از اندازه مواد غذایی داخل یخچال یا چسباندن آنها به دیواره‌ی انتهایی یخچال باشد. قبل از هر کاری مطمئن باشید که یخچال روشن است و دما به درستی تنظیم شده باشد. در غیر این صورت ممکن است یخچال شما ایراد فنی داشته باشد. وجود ایراد در کمپرسور، فن کمپرسور، کندانسور، اواپراتور، سنسورهای دما و … می‌تواند باعث شود، یخچال سامسونگ شما به خوبی سرما تولید نکند. در این صورت باید حتما یک متخصص یخچال شما را بررسی کند.

یخچال فریزر سامسونگ برفک می‌زند

عوامل متعددی در برفک زدن یخچال سامسونگ موثر هستند. برای مثال خراب شدن لاستیک دور درب یخچال، قرار دادن یخچال در محیط مرطوب و در نهایت خراب شدن ترموستات ممکن است، در ایجاد برفک نقش داشته باشند.

یخچال سامسونگ یخ نمی‌سازد

اگر یخ ساز یخچال شما یخ نمی‌سازد ممکن است آب به یخ ساز نرسد. در این حالت شیر برقی یا اتصالات دستگاه ممکن است دچار مشکل شده باشد. اما اگر آب می‌رسد ولی یخ ساخته نمی‌شود، قطعه یخ ساز یخچال سامسونگ دچار مشکل شده است. در حالتی نیز یخ ساخته می‌شود، اما از دستگاه خارج نمی‌شود. در این حالت نیز وجود مشکل در چندین قطعه ممکن است مانع خروج یخ از یخ ساز شود.

خدمات تعمیرات یخچال فریزر کاردون

  • شارژ گاز

  • تعویض ترموستات

  • تعمیر برد یخچال

  • تعویض شیربرقی

  • رفع نشتی

  • شستشوی مدار

  • تعویض فن

  • تعمیر یخساز و آبسردکن

  • تعویض لاستیک

  • تعویض سنسور دیفراست

  • تعویض هیتر

  • تعویض لامپ داخل یخچال

و رفع همه‌ی مشکلات یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ

شهرهای تحت پوشش تعمیرات یخچال سامسونگ

خدمات تعمیر یخچال سامسونگ را در تهران و شهرهای‌ مشهد، کرج، اصفهان، اهواز، تبریز، رشت، رودهن، شهریار، شهر قدس، اسلامشهر، بومهن، دماوند، رباط کریم، پردیس، شیراز، پاکدشت، قرچک، ورامین و پیشوا نیز انجام می‌دهیم و به زودی شهرهای دیگر را نیز پوشش خواهیم داد.

سوالات متداول

بله، اگر به تازگی یخچال فریزر سامسونگ خریداری کرده‌اید،‌ برای نصب و راه‌اندازی یخچال خود می‌توانید از کاردون درخواست خدمات کنید. در ضمن پس از نصب دستگاه‌تان می‌توانید با کاردون یخچال خود را گارانتی کنید.

تعویض فیلتر آب یخچال، تمیز کردن کندانسور، چک کردن دمای یخچال و… از جمله اقدامات سرویس دوره‌ای یخچال سامسونگ است که باید در زمان مقرر خود انجام شود.

  • سرد نکردن یخچال فریزر سامسونگ
  • برفک زدن یخچال فریزر سامسونگ
  • یخ نساختن یخچال سامسونگ

چطور در کاردون درخواست خدمات تعمیر بدهید؟

ثبت درخواست تلفنی

در هر نقطه از ایران با شماره ۱۶۰۴ بدون پیش شماره تماس بگیرید. همکاران ما در کاردون از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ بامداد پاسخ‌گوی شما هستند.

ثبت درخواست آنلاین

با ثبت درخواست خود به صورت آنلاین همکاران ما در کمتر از ۳۰ دقیقه برای ارائه مشاوره و هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.