لوگوی کاردون

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

امروزه ماشین ظرفشویی راه خود را بیش از پیش به منازل ایرانیان باز کرده است. این وسیله بسیار کاربردی قادر است کار طاقت‌فرسای شستشوی هر روزه ظروف را بر عهده گیرد. بدین ترتیب وقت اضافی برای اعضای خانواده به وجود می‌آید که می‌تواند برای امور مفیدی مانند مطالعه صرف شود. ماشین ظرفشویی بوش یکی از بهترین و پرفروش‌ترین محصولات موجود در بازار است. محصولات بوش آلمان از دیرباز یکی از بهترین‌های بازار لوازم خانگی به شمار می‌روند. اما حتی این دستگاه‌های بادوام نیز از خراب شدن ایمن نیستند و هر از چند گاهی تعمیر ماشین ظرفشویی نیاز خواهد بود. با راهنمای تعمیرات و عیب‌یابی ماشین ظرفشویی بوش BOSCH همراه ما باشید تا با مشکلات رایج و نحوه برطرف کردن آنها آشنا شوید.

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

نحوه عیب یابی ماشین ظرفشویی بوش

یک ماشین ظرفشویی که به درستی کار نمی‌کند، می‌تواند موجب دردسرهای زیادی شود. دلایل مختلفی برای خراب شدن ماشین ظرفشویی شما وجود دارد. اگر متوجه شدید ماشین ظرفشویی شما نیاز به تعمیر دارد، مهم است که ابتدا مشکل آن را تشخیص دهید. تشخیص اینکه ماشین ظرفشویی وظایف خود را به درستی انجام نمی‌دهد، بسیار آسان است. اما اینکه بفهمید مشکل کار به کجا برمی‌گردد، کمی مشکل است و به دانش و تجربه کافی در این زمینه نیاز دارد.

تنها کسی که می‌تواند در کمترین زمان ممکن به عیب‌یابی ماشین ظرفشویی بوش بپردازد، یک تکنسین متخصص است که سال‌ها با تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش سروکار داشته است. تکنسین‌های کارکشته در سریع‌ترین زمان می‌توانند به عیب کار پی ببرند. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم که اگر با بروز مشکل در دستگاه بوش خود روبه‌رو شدید، کار عیب یابی و تعمیرات ماشین ظرفشویی را به تکنسین‌های کاردون بسپارید.

تعمیر تخصصی ماشین ظرفشویی بوش

ممکن است ماشین ظرفشویی بوش شما ارور بدهد، ظرف‌ها را به درستی شستشو ندهد، یا اصلا روشن نشود و کار نکند. تعمیر ماشین ظرفشویی بوش را از کاردون بخواهید. متخصصان کاردون تجربه بالایی در تعمیر ماشین ظرفشویی دارند و خدمات تعمیر را در محل به شما ارائه می‌دهند. تعمیرات کاردون تا ۳ ماه ضمانت دارند و قطعه تعویضی نیز ۶ ماه ضمانت کاردون را خواهد داشت.

نصب و راه‌اندازی ماشین ظرفشویی بوش

اگر به تازگی ماشین ظرفشویی بوش خریداری کرده‌اید یا در حال جابه‌جایی هستید و می‌خواهید ماشین ظرفشویی بوش خود را به مکان جدید منتقل کنید، می‌توانید برای نصب و راه‌اندازی آن از کاردون درخواست خدمات کنید. بعد از نصب دستگاه توسط متخصصان با تجربه کاردون، می‌توانید دستگاه خود را با پرداخت هزینه‌ مقرون به صرفه به صورت سالیانه گارانتی کنید و نگران هزینه‌های تعمیرات احتمالی در آینده نباشید.

سرویس دوره‌ای ماشین ظرفشویی بوش

سرویس جاپودری و تمیز کردن فیلتر و قسمت‌های اصلی ماشین ظرفشویی عمر دستگاه شما را بالا می‌برد. با گرفتن خدمات سرویس دوره‌ای ماشین ظرفشویی از کاردون مطمئن می‌شوید که آن به درستی کار می‌کند.

چرا تعمیر ماشین ظرفشویی بوش با کاردون؟

تیک

متخصصان کاردون با تجربه و متخصص هستند

تیک

همه‌ی مدل‌های ماشین ظرفشویی بوش را پشتیبانی می‌کنیم

تیک

کیفیت تعمیرات را ضمانت می‌کنیم

تیک

تعویض قطعات را با قطعات اصلی انجام می‌دهیم

تیک

قیمت‌ها و تعرفه‌ها را رقابتی تعیین کرده‌ایم

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

نکات بسیار مهم در تعمیر ظرفشویی بوش

نکات بسیار مهمی در تعمیر ظرفشویی بوش وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنید. مثلاً فرآیند آبگیری ماشین ظرفشویی با ماشین لباسشویی تفاوت‌های اساسی دارد. در ماشین ظرفشویی ابتدا 9 تا 13 لیتر آب به قسمت پایینی وان سرازیر می‌گردد. یعنی جایی که آب با مواد شوینده مخلوط و از طریق بازوهای چرخان آبپاش به ظروف پاشیده می‌شود. سپس این آب تخلیه می‌گردد و شستشوی ظروف با آب تمیز و جدید ادامه می‌یابد.

این چرخه اغلب چندین بار در هر شستشو تکرار می‌شود. تایمر ماشین ظرفشویی بوش نیز حجم آب ورودی را تنظیم می‌کند. یک المنت گرم‌کننده نیز در نزدیکی کف دستگاه قرار دارد که می‌تواند دمای آب ماشین ظرفشویی را به 60 تا 70 درجه سانتی‌گراد برساند. این عنصر گرمایش همچنین به خشک شدن ظروف پس از اتمام چرخه شستشو و آبکشی آن کمک می‌کند.

بنابراین همان‌طور که می‌بینید، ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی به هیچ وجه از مکانسیم یکسانی برخوردار نیستند. به همین علت است که یک تکنسین دارای تخصص در تعمیر ماشین ظرفشویی می‌تواند بهتر از یک تعمیرکار عمومی لوازم خانگی عمل کند.

ارورهای ماشین ظرفشویی بوش

ارور E01: ایراد در المنت دستگاه

ارور E03: مخزن به درستی پر از آب نمی‌شود

ارور E04: آب‌پاش دستگاه درست عمل نمی‌کند

ارور E07: فن خشک کن ایراد دارد

ارور E11: سنسور دما مشکل دارد

ارور E13: دمای آب بیش از حد بالاست

ماشین ظرفشویی بوش ظروف را تمیز نمی‌کند

اگر ظروف در ماشین ظرفشویی شما به خوبی پاکیزه نمی‌شوند، ابتدا چند نکته را بررسی کنید. چک کنید دستگاه جلادهنده داشته باشد، تاریخ انقضای قرص ماشین ظرفشویی شما نگذشته باشد. نحوه چنش ظرف ها داخل کابین ماشین ظرفشویی نیز اهمیت دارد. اگر با وجود درست بودن این موارد، همچنان ظروف به خوبی شسته نمی‌شوند، ممکن است المنت دستگاه ایراد داشته باشد و آب را گرم نکند، یا آب پاش دستگاه ایراد داشته باشد و خوب عمل نکند. در این صورت باید برای تعمیر ماشین ظرفشویی بوش درخواست دهید.

ماشین ظرفشویی بوش شما آب را گرم نمی‌کند؟

اگر ماشین ظرفشویی شما آب را به درستی گرم نمی‌کند، المنت ماشین ظرفشویی بوش شما دچار مشکل شده است که حتما باید توسط متخصص بازدید و برطرف شود.

ماشین ظرفشویی بوش روشن نمی‌شود؟

قبل از هر چیز چک کنید پریز برق، محافظ و برق ورودی به دستگاه ایرادی نداشته باشد. ماشین ظرفشویی بوش به دلایلی مختلفی ممکن است روشن نشود و شروع به کار نکند. اگر قفل میکروسوئیچ درب ماشین ظرفشویی شما دچار مشکل شده باشد، درب دستگاه بسته نمی‌شود و شروع به کار نمی‌کند. اگر دستگاه آبگیری نکند، احتمالا شیربرقی یا آب ورودی دستگاه دچار مشکل شده است و به همین دلیل ماشین ظرفشویی شروع به کار نمی‌کند. در این صورت باید از متخصصان باتجربه برای تعمیر ماشین ظرفشویی بوش درخواست کمک کنید.

ماشین ظرفشویی بوش سروصدای زیادی تولید می‌کند؟

ایجاد سروصدای زیاد در ماشین ظرفشویی می‌تواند به نحوه قراردادن ظرف‌ها در ماشین ظرفشویی مربوط باشد. دقت کنید که ظرف‌ها را مطابق دستورالعمل‌های تولیدکننده ماشین ظرفشویی درون دستگاه قرار دهید. یکی از دلایل دیگر که در تولید سروصدای زیاد نقش دارد، می‌تواند پمپ تخلیه دستگاه باشد که برای بررسی آن حتما باید از متخصص کمک بخواهید.

خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی بوش کاردون

  • تعمیر و تعویض المنت

  • تعمر برد الکتریکی

  • تعمیر پنل

  • تعمیر موتور اصلی

شهرهای تحت پوشش تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش

خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی را در تهران و شهرهای‌ مشهد، کرج، اصفهان، اهواز، تبریز، رشت، رودهن، شهریار، شهر قدس، اسلامشهر، بومهن، دماوند، رباط کریم، پردیس، شیراز، پاکدشت، قرچک، ورامین و پیشوا نیز انجام می‌دهیم و به زودی شهرهای دیگر را نیز پوشش خواهیم داد.

چطور در کاردون درخواست خدمات تعمیر بدهید؟

ثبت درخواست تلفنی

در هر نقطه از ایران با شماره ۱۶۰۴ بدون پیش شماره تماس بگیرید. همکاران ما در کاردون از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ بامداد پاسخ‌گوی شما هستند.

ثبت درخواست آنلاین

با ثبت درخواست خود به صورت آنلاین همکاران ما در کمتر از ۳۰ دقیقه برای ارائه مشاوره و هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.