لوگوی کاردون

تعمیر ماشین لباسشویی کنوود

ماشین لباسشویی کنوود برند سال‌ها بدون مشکل کار می‌کند، اما بالاخره به دلیل استفاده‌ی طولانی مدت ممکن است، دچار مشکل شود و شما به تعمیر ماشین لباسشویی کنوود نیاز پیدا کنید. برای تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در محل می‌توانید از خدمات تخصصی تعمیرات لوازم خانگی کاردون استفاده کنید. ماشین لباسشویی کنوود به دلیل کیفیت بالای ساختش سال‌هاست که مهمان خانه‌های ایرانی‌هاست. مدل‌های متنوع ماشین لباسشویی کنوود به دلیل تنوع در برنامه‌های شستشو و شستشوی هوشمند، مناسب شستشوی انواع لباس است.

ماشین لباسشویی کنوود

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود

کاردون خدمات تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود را انجام می‌دهد. اگر برای تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود خود به نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود نیاز دارید، می‌توانید از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی کاردون درخواست خدمات دهید و تعمیرات گارانتی شده دریافت کنید.

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در محل

برای تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در محل کافیست از طریق سایت یا تماس با شماره تلفن ۱۶۰۴ در اسرع وقت در محل خدمات تعمیر ماشین لباسشویی کنوود را دریافت کنید. با درخواست خدمات تعمیر ماشین لباسشویی کنوود از کاردون،‌ پس از هماهنگی‌های لازم، سرویسکاران کاردون در اسرع وقت در محل شما حاضر می‌شوند، دستگاه شما را بررسی می‌کنند و خدمات تعمیر ماشین لباسشویی کنوود را با بالاترین کیفیت به شما ارائه می‌دهند.

اهمیت سرویس دوره‌ای لباسشویی کنوود

با سرویس‌‌ دوره‌ای ماشین لباسشویی کنوود خود،‌ عمر آن را بالا می‌برید و عملکردش را بهبود می‌بخشید. سرویس دوره‌ای ماشین لباسشویی شامل جرم گيري، نظافت لاستيک دور درب و تراز ماشين لباسشويي می‌شود. جرم‌گیری ماشین لباسشویی کمک می‌کند رسوبات و باقی‌مانده‌های مواد شوینده از داخل درام به طور کامل برطرف شود و همچنین بوی بد ماشین لباسشویی از بین برود. هزینه‌ی سرویس دوره‌ای ماشین لباسشویی کنوود حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان است.

مراحل تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در کاردون

برای تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در کاردون کافی است مراحل زیر را طی کنید:

۱- در وب اپلیکیشن کاردون درخواست و مشکل خود را ثبت کنید.

۲- کارشناسان کاردون به صورت تلفنی به شما برای برطرف کردن مشکل مشاوره می‌دهند.

۳- در صورت لزوم، هماهنگی‌های لازم برای حضور تکنسین در منزل شما انجام می‌شود.

۴- تکنسین پس از بازدید دستگاه، بر اساس قیمت‌های مصوب، برای تعمیرات به شما اعلام هزینه می‌کنند و در صورت موافقت شما، ماشین لباسشویی کنوود شما را تعمیر می‌کنند.

۵- پس از انجام تعمیرات از شما بابت تعمیرات ماشین لباسشویی نظرسنجی انجام می‌شود.

سرویس دوره‌ای ماشین لباسشویی کنوود

با سرویس‌‌ دوره‌ای ماشین لباسشویی عمر دستگاه خود را بالا می‌برید و عملکرد آن را بهبود می‌بخشید. سرویس دوره‌ای ماشین لباسشویی شامل جرم گيري، نظافت لاستيک دور درب و تراز ماشين لباسشويي می‌شود. جرم‌گیری ماشین لباسشویی کمک می‌کند رسوبات و باقی‌مانده‌های مواد شوینده از داخل درام به طور کامل برطرف شود و همچنین بوی بد ماشین لباسشویی از بین برود. هزینه‌ی سرویس دوره‌ای ماشین لباسشویی حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان است.

چرا برای تعمیرات ماشین لباسشویی از کاردون کمک بخواهیم؟

تعمیر ماشین لباسشویی در کاردون ضمانت دارد. یعنی ایرادی که به دلیل آن از کاردون درخواست خدمات کرده‌اید،‌ اگر در طول مدت ۳ ماه دوباره برای ماشین لباسشویی شما پیش‌ آمد، کاردون بدون دریافت هزینه آن ایراد را دوباره برطرف خواهد کرد. همچنین قطعات تعویضی در کاردون اصل هستند و سه ماه ضمانت دارند. همچنین تکنسین‌های کاردون با تجربه هستند و کیفیت کار آنها به صورت مداوم رصد می‌شود.

ایرادات منجر به تعمیر ماشین لباسشویی کنوود

در صورتی که ماشین لباسشویی کنوود شما روشن نمی‌شود، آب داخل دیگ ماشین لباسشویی شما باقی می‌ماند و آب را به درستی تخلیه نمی‌کند، ماشین لباسشویی روشن می‌شود ولی کار نمی‌کند یا هنگام کار ماشین لباسشویی لرزش بسیاری دارد یا سروصدای غیرطبیعی ایجاد می‌کند، شما به تعمیر ماشین لباسشویی کنوود نیاز دارید.

ثبت درخواست تلفنی

در هر نقطه از ایران با شماره ۱۶۰۴ بدون پیش شماره تماس بگیرید. همکاران ما در کاردون از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ بامداد پاسخ‌گوی شما هستند.

ثبت درخواست آنلاین

با ثبت درخواست خود به صورت آنلاین همکاران ما در کمتر از ۳۰ دقیقه برای ارائه مشاوره و هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

تعمیر ماشین لباسشویی

عیب‌یابی ماشین لباسشویی کنوود

اگر متوجه مشکلاتی در ماشین لباسشویی کنوود خود می‌شوید، برخی اقدامات است که در صورت انجام آنها در خانه خودتان می‌توانید مشکل را برطرف کنید.

ماشین لباسشویی کنوود کار نمی‌کند

اگر ماشین لباسشویی شما کار نمی‌کند اولین اقدامی که انجام می‌دهید، بستن درب ماشین لباسشویی است.

ماشین لباسشویی کنوود نشتی آب دارد

شیلنگ آب ورودی را به درستی به ورودی آب ماشین لباسشویی متصل کنید.

سرعت گردش دیگ ماشین لباسشویی کنوود عادی نیست

لباس‌ها را از ماشین خارج کنید آنها را به صورت متوازن داخل ماشین لباسشویی قرار دهید.

ماشین لباسشویی کنوود بوی بدی می‌دهد

برنامه خود شستشو (Drum Clean) را بدون لباس اجرا کنید.

در درام ماشین لباسشویی کنوود آب مشاهده نمی‌شود

احتمالاً ایرادی وجود ندارد و آب در قسمت غیر قابل رویت یعنی محفظه‌ی خارجی قرار دارد.

آب در قسمت نرم‌کننده ماشین لباسشویی کنوود مانده است

مشکلی وجود ندارد. نرم‌کننده اثر نخواهد کرد.

پودر روی لباس‌ها باقی مانده است

ممکن است به دلیل استفاده از پودرهای بدون فسفات باشد.

پودر در آستر لباس‌ها باقی بماند.

برنامه‌ی rinse و spin را اجرا کنید یا با یک فرچه قسمت‌هایی که پودر روی آن باقی مانده است را پاک کنید.

ماشین لباسشویی آبگیری نمی‌کند

شیر آب را چک کنید.

برنامه شستشو را چک کنید.

آب را بررسی کنید.

چک کنید فشار آب کافی باشد.

از بسته شدن درب ماشین لباسشویی مطمئن شوید.

شیلنگ آب را بررسی کنید.

ماشین لباسشویی همزمان پر و خالی می‌شود

مطمئن شوید انتهای شیلنگ تخلیه بالاتر قرار گرفته باشد.

چک کنید لوله‌ی تخلیه و فاضلاب محکم بسته شده باشند، اگر محکم هستند احتمالا به دلیل عدم وجود هوا آب سیفون می‌شود.

آب تخلیه نمی‌شود

چک کنید شیلنگ تخلیه‌ی ماشین لباسشویی مسدود نباشد.

چک کنید شیلنگ تخلیه تا نشده باشد.

چک کنید که دهانه‌ی شیلنگ خروجی ماشین لباسشویی ۶۰ تا ۱۰۰ سانتی متر از کف ماشین لباسشویی ارتفاع داشته باشد.

ماشین لباسشویی کنوود می‌لرزد

ماشین لباسشویی را تراز کنید.

پایه‌های ماشین لباسشویی را محکم کنید.

چک کنید، پیچ‌های حمل‌ونقل ماشین لباسشویی باز شده باشند.

سلکتور ماشین لباسشویی کنوود

از ماشین لباسشویی حباب سرریز می‌شود

چک کنید که پودر اضافه داخل ماشین لباسشویی نریخته باشید.

چک کنید که پودر شما مخصوص ماشین لباسشویی اتوماتیک است و از پودر دستی برای شستشو استفاده نکرده باشید.

یک قاشق نرم‌کننده به همراه نیم لیتر آب در قسمت پودر ۲ بریزید.

برای دفعه بعد از پودر کمتری در شستشو استفاده کنید.

ماشین لباسشویی قبل از اینکه کار خود را تمام کند، متوقف می‌شود

برق یا آب قطع شده است. 

پمپ تخلیه هنگامی که آب تخلیه شده است، سروصدا تولید می‌کند

آب اصلی داخل ماشین لباسشویی تخلیه شده است، اما هنوز مقداری آب داخل پمپ تخلیه‌ی ماشین لباسشویی باقی مانده است. پمپ تخلیه مدام کار می‌کند تا باقی مانده آب را تخلیه کند،‌ در این حین هوا نیز وارد پمپ می‌شود و صدا تولید می‌کند. از این رو این صدا طبیعی است.

ماشین لباسشویی حین شستشو برای لحظاتی متوقف می‌شود

ماشین لباسشویی به طور اتوماتیک آبگیری می‌کند. به دلیل اینکه حباب زیادی داخل ماشین لباسشویی قرار دارد، ماشین لباسشویی در حال حل کردن حباب‌ها است.

ماشین لباسشویی لباس‌ها را تمیز نمی‌شوید

اگر از نتیجه‌ی شستشوی ماشین لباسشویی کنوود خود راضی نیستید این موارد را چک کنید:

  • لباس‌های شما خیلی کثیف هستند و برنامه‌ی شستشوی شما مناسب لباس‌هایتان نیست. در این حالت سعی کنید برنامه‌ی مناسب شستشوی لباس‌های خود را انتخاب کنید و یا از مرحله‌ی پیش شستشو Pre-Wash استفاده کنید.
  • پودر یا مایع ماشین لباسشویی شما کافی نیست. در این صورت میزان پودر ماشین لباسشویی را متناسب با کثیفی لباس‌هایتان تنظیم کنید.
  • بیش از حد لباس داخل ماشین لباسشویی ریخته‌اید. حتما به میزان درست پودر یا مایع داخل ماشین بریزید. برنامه شستشو را نیز چک کنید و متناسب با آن میزان لباس خود را مشخص کنید. اگر ماشین لباسشویی شما ۱۰ کیلویی است، همه‌ی برنامه‌های شستشو امکان شستشوی ۱۰ کیلوگرم لباس را ندارند.
  • لباس‌ها را به صورت متوازن درون درام ماشین لباسشویی قرار نداده‌اید. حتما لباس‌ها را به درستی داخل درام قرار دهید.
تعمیرات ماشین لباسشویی

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در کاردون

تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در کاردون با هزینه‌ منصفانه انجام می‌شود. سرویس ماشین لباسشویی کنوود در کاردون هزینه‌ای بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان خواهد داشت. باقی هزینه‌های تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود نیز طبق تعرفه خواهد بود و از مشتریان هزینه‌های اضافه دریافت نخواهد شد.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود چه ویژگی هایی دارد؟

تعمیرکار و تکنسین تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود با این برند ماشین لباسشویی آشنایی کامل دارد و تجربه‌ی بالایی در تعمیر این ماشین لباسشویی دارد. شما با خیال راحت می‌توانید تعمیر ماشین لباسشویی کنوود خود را به کاردون بسپارید.

مشکلات و خرابی های ماشین لباسشویی کنوود

در صورتی که عیب‌یابی ماشین لباسشویی کنوود که در قسمت قبلی آن را نام بردیم، انجام دادید و مشکل ماشین لباسشویی شما برطرف نشد، احتمالاً ماشین لباسشویی شما ایراد فنی دارد و یک متخصص تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود باید آن را بررسی کند.

ماشین لباسشویی روشن نمی‌شود

در صورتی که ماشین لباسشویی کنوود شما به دلیل نقص فنی روشن نمی‌شود، احتمالاً دوشاخه یا پریز برق شما مشکل دارد و یا برد الکتریکی دستگاه دچار مشکل شده است.

ماشین لباسشویی لباس‌ها را خشک نمی‌کند

در صورتی که ماشین لباسشویی کنوود شما لباس‌ها را خشک نمی‌کند، احتمال دارد دستگاه آب را به درستی تخلیه نمی‌کند.  اگر آب از ماشین لباسشویی تخلیه نشود،‌ لباس‌ها در ماشین لباسشویی خشک نمی‌شوند.

ماشین لباسشویی کنوود لرزش زیادی دارد

در صورتی که ماشین لباسشویی کنوود شما لرزش زیادی دارد، در ابتدا تراز بودن ماشین لباسشویی را بسنجید، بعد از تراز بودن بار ماشین لباسشویی مطمئن شوید. در مرحله‌ی آخر احتمال دارد، کمک‌فنرها و دمپرهای ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شده باشد.

درب ماشین لباسشویی قفل نمی‌شود

در صورتی که ماشین لباسشویی کنوود شما لرزش زیادی دارد، در ابتدا تراز بودن ماشین لباسشویی را بسنجید، بعد از تراز بودن بار ماشین لباسشویی مطمئن شوید. در مرحله‌ی آخر احتمال دارد، کمک‌فنرها و دمپرهای ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شده باشد.

ماشین لباسشویی کنوود آب را تخلیه نمی‌کند

در صورتی که ماشین لباسشویی کنوود شما لرزش زیادی دارد، در ابتدا تراز بودن ماشین لباسشویی را بسنجید، بعد از تراز بودن بار ماشین لباسشویی مطمئن شوید. در مرحله‌ی آخر احتمال دارد، کمک‌فنرها و دمپرهای ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شده باشد.

چه زمانی به تعمیر لباسشویی کنوود نیاز است؟

هر زمانی که احساس کردید در عملکرد ماشین لباسشویی شما ایرادی وجود دارد، برای تعمیر آن و حضور تکنسین اقدام کنید. اگر یک ایراد کوچک در ماشین لباسشویی را نادیده بگیرید، احتمال اینکه این مشکل به مشکلی بزرگ‌تر تبدیل شود، وجود دارد. در ضمن از سرویس دوره‌ای ماشین لباسشویی که باعث افزایش عمر آن می‌شود، غافل نشوید.

پمپ تخلیه ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در تهران

کاردون تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در تهران را در اسرع وقت انجام می‌دهد. به محض ثبت سفارش شما تکنسین تعمیرات ماشین لباسشویی فوری در محل و منزل شما حاضر می‌شود. برای تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود در تهران کافیست درخواست خود را در سایت کاردون ثبت کنید.

کد خطاها و ارورهای ماشین لباسشویی کنوود

ارور E01 ماشین لباسشویی کنوود

این ارور نشان می‌دهد که درب ماشین لباسشویی شما به خوبی بسته نشده است.اگر هنگامی که درب ماشین لباسشویی خود را می‌بندید، صدای کلیک نمی‌شنوید، قفل درب ماشین لباسشویی کنوود شما ایراد پیدا کرده است.

ارور E02 ماشین لباسشویی کنوود

سنسور فشار آب ماشین لباسشویی شما، تشخیص داده است که فشار آب ورودی شما پایین است و به همین دلیل به صورت اتوماتیک دستگاه را خاموش کرده است. این مشکل معمولاً به آب ورودی شما مربوط است.

ارور E03 ماشین لباسشویی کنوود

پمپ خراب یا فیلتر پمپ مسدود شده می‌تواند منجر به پیدا شدن این ارور شود. ارتباط کابل برق پمپ نیز ممکن است منجر به پیدا شدن این ارور شود.

ارور E04 ماشین لباسشویی کنوود

اگر آب بیش از اندازه وارد ماشین لباسشویی شود، پمپ باید آن را خارج کند. اگر این اتفاق رخ ندهد، این ارور روی صفحه می‌آید و نیاز به بازدید تکنسین است.

ارور E10 ماشین لباسشویی کنوود

این ارور به دلیل ایراد در ورودی آب رخ می‌دهد. مشکل می‌تواند به شیلنگ آب ورودی، یا شیر ورودی یا فیلتر شیر آب ورودی مربوط باشد.

ارور E12 ماشین لباسشویی کنوود

این مشکل نیز ممکن است به جریان آب ورودی مربوط باشد. همچنین گاهی ریست کردن ماشین لباسشویی گاهی اوقات این ارور را برطرف می‌کند.

ارور E21 ماشین لباسشویی کنوود

وقتی ماشین لباسشویی شما مشکلی در تخلیه‌ی آب پیدا کند، این ارور رخ می‌دهد. علت آن می‌تواند پمپ تخلیه‌ی مشکل‌دار، شیلنگ تخلیه‌ی مسدود یا برد دستگاه خراب شده باشد.

ارور E30 ماشین لباسشویی کنوود

درب ماشین لباسشویی کنوود اگر بسته نشود این ارور رخ می‌دهد. این مشکل می‌تواند به زبانه‌ی قفل درب، سوئیچ درب و هر قسمت دیگر قفل درب و حتی برد دستگاه مربوط شود.

ارور E33 ماشین لباسشویی کنوود

این ارور نشان می‌دهد که برد دستگاه نمی‌تواند سیگنال سنسور سطح آب ماشین لباسشویی را دریافت کند. علت آن نیز می‌تواند به خود سنسور سطح آب یا کابل آن مربوط باشد.

ارور E34 ماشین لباسشویی کنوود

خرابی سنسور دمای ماشین لباسشویی می‌تواند این کد خطا را ایجاد کند و نیاز به تعمیر یا تعویض دارد.

ارور E60 ماشین لباسشویی کنوود

در صورتی که موتور چرخش نداشته باشد، این ارور روی صفحه ظاهر می‌شود و یک متخصص باتجربه باید هم موتور و هم برد ماشین لباسشویی کنوود را بررسی کند.

ارور E61 ماشین لباسشویی کنوود

زمانی که برد نتواند سرعت انتقال سرعت دستگاه را دریافت کند، این ارور رخ می‌دهد. برای عیب‌یابی یک متخصص باید برد و موتور را بررسی کند.

ارور E62 ماشین لباسشویی کنوود

این ارور معمولاً به دلیل خرابی قطعه‌ی ترایاک برد رخ می‌دهد.

مزایای سفارش تعمیرات کاردون در نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود

تیک

سرویس‌کاران کاردون تجربه بالایی در تعمیر ماشین لباسشویی دارند

تیک

همه‌ی برندهای معتبر ماشین لباسشویی را پشتیبانی می‌کنیم

تیک

کیفیت تعمیر ماشین لباسشویی را ضمانت می‌کنیم

تیک

تعویض قطعات را با قطعات اصلی انجام می‌دهیم

تیک

قیمت‌ها و تعرفه‌ها را رقابتی تعیین کرده‌ایم

مناطق تحت پوشش تعمیرات ماشین لباسشویی کاردون

تعمیر ماشین لباسشویی را در شهرهای تهران،‌ مشهد، کرج، اصفهان، اهواز، تبریز، رشت، رودهن، شهریار، شهر قدس، اسلامشهر، بومهن، دماوند، رباط کریم، پردیس، شیراز، پاکدشت، قرچک، ورامین و پیشوا نیز انجام می‌دهیم و به زودی شهرهای دیگر را نیز پوشش خواهیم داد.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود در شمال تهران

برای تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در شمال تهران کافیست در کاردون درخواست خدمات تعمیر دهید.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود در مرکز تهران

برای تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در مرکز تهران کافیست در کاردون درخواست خدمات تعمیر دهید.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود در غرب تهران

برای تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در غرب تهران کافیست در کاردون درخواست خدمات تعمیر دهید.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود در شرق تهران

برای تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در شرق تهران کافیست در کاردون درخواست خدمات تعمیر دهید.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود در جنوب تهران

برای تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در جنوب تهران کافیست در کاردون درخواست خدمات تعمیر دهید.

چرا برای تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود از کاردون درخواست خدمات دهیم؟

هر زمان که شما به خدمات تعمیر سریع و قابل اعتماد برای همه‌ی برندهای لوازم خانگی نیاز داشتید، می‌توانید روی خدمات کاردون حساب کنید. تکنسین‌های کاردون در زمان تعمیر ماشین لباسشویی کنوود شما، تخصص ویژه تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود را در اختیار دارند و در صورت نیاز قطعات یدکی ماشین لباسشویی کنوود را نیز به شما ارائه می‌دهند.

تعویض قطعات در تعمیرات لباسشویی کنوود

در صورتی که در تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود به تعویض قطعات نیاز باشد، کاردون تعویض قطعات را با قطعات اصلی انجام می‌دهد و آن را تضمین می‌کند. قطعات تعویضی در کاردون ۶ ماه ضمانت دارند. به این ترتیب خیال شما بابت کیفیت قطعه‌ی تعویضی راحت خواهد بود.

handyman-repairing-washing-machine-hands-man-repair-washing-machine (1)

نکات مهم در استفاده و نگهداری از ماشین لباسشویی کنوود

تمیز کردن درام ماشین لباسشویی

  • بیرون ماشین لباسشویی خود ار به وسیله‌ی یک پارچه‌ی نرم و تمیزکننده‌ی ملایم مانند مایع ظرفشویی در آشپزخانه تمیز کنید.
  • روی ماشین لباسشویی آب اسپری نکنید.
  • از کرم‌های تمیزکننده، تینر یا محصولات حاوی الکل استفاده نکنید.

تمیز کردن جاپودری

  • جاپودری ماشین لباسشویی را می‌توانید با کشیدن و فشار دادن قسمت وسط محل ریختن نرم‌کننده، بیرون آورید.
  • پودر باقی مانده در جاپودری را با آب شستشو دهید و بزدایید. برای این کار می‌توانید از یک پارچه نیز استفاده کنید. اگر جاپودری ماشین لباسشویی را به طور مرتب نظافت نکنید، می‌تواند جرم زیادی در این محل ایجاد شود و منجر به انسداد شود.
  • جاپودری را به جای خود بازگردانید.

تمیز کردن لاستیک دور درب و شیشه‌ی درب لباسشویی

شیشه و لاستیک دور درب ماشین لباسشویی را بعد از هر بار استفاده تمیز کنید. لاستیک دور درب ماشین لباسشویی را حتما خشک کنید و اگر در بین آن اجسامی مانند دکمه و دکمه گیرکرده‌اند، آنها را خارج کنید.

تمیز کردن فیلتر تخلیه‌ی ماشین لباسشویی

  • قبل از اینکه فیلتر تخلیه‌ی ماشین لباسشویی را نظافت کنید، ماشین لباسشویی را یک بار با برنامه spin راه‌اندازی کنید و پس از آن لباسشویی را خاموش کنید و آن را از برق بکشید.
  • با احتیاط فیلتر تخلیه را خلاف جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید تا آب به آرامی از آن خارج شود. این مسئله نرمال است. 
  • وقت آب متوقف شد، فیلتر را خارج کنید و هر گونه جرم را از آن تمیز کنید.
  • فیلتر را در جای خود قرار دهید و در جهت عقربه‌های ساعت آن را بچرخانید.
  • درپوش سرویس ماشین لباسشویی را ببندید.

اگر بلافاصله بعد از یک شستشو با آب داغ دارید پمپ تخلیه‌ی ماشین لباسشویی را خارج می‌کنید، حواستان باشد که دستتان دچار سوختگی نشود.

تمیز کردن فیلتر توری شیلنگ ورودی آب

  • شیر ورودی آب به ماشین لباسشویی را ببندید.
  • ماشین لباسشویی را از برق بکشید و شیلنگ آب را از شیر آب جدا کنید.
  • با دست فیلتر توری که در طرف شیر قرار دارد را جدا کنید و آن را با یک مسواک تمیز کنید.
  • فیلتر را سر جای خود قرار دهید.
  • شیلنگ ورودی آب را دوباره به شیر آب متصل کنید و چک کنید که نشتی آب وجود نداشته باشد. ماشین لباسشویی را دوباره به برق بزنید.

سوالات متداول

زیرا با سرویس‌‌ دوره‌ای ماشین لباسشویی کنوود خود،‌ عمر آن را بالا می‌برید و عملکردش را بهبود می‌بخشید. 

  • روشن نشدن ماشین لباسشویی کنوود
  • خشک نکردن لباس ها توسط ماشین لباسشویی کنوود
  • داشتن لرزش زیاد ماشین لباسشویی کنوود
  • قفل نشدن درب ماشین ماشین لباسشویی کنوود
  • تمیز کردن درام ماشین لباسشویی
  • تمیز کردن جاپودری
  • تمیز کردن لاستیک دور درب و شیشه ی درب لباسشویی