لوگوی کاردون

تعمیر یخچال جنرال الکتریک

تعمیر یخچال جنرال الکتریک با کاردون

یخچال جنرال الکتریک یکی از کالاهای سرمایه ای در آشپزخانه می باشد که با توجه به قیمت بالای این لوازم خانگی باید در نگهداری آن دقت لازم انجام شود. همیشه این موضوع را به خاطر داشته باشید که در صورت بروز مشکل عیب یابی یخچال جنرال الکتریک به درستی انجام شود زیرا در صورت تشخیص اشتباه باید هزینه های بالایی برای تعمیر یخچال جنرال الکتریک پرداخت نمایید.

با توجه به شرایط اقتصادی این روزها قدرت خرید مجدد یخچال بسیار پایین آمده است و ترجیح می دهیم به جای خرید مجدد یخچال به تعمیر قطعات آن بپردازیم. برطرف نمودن مشکلات یخچال جنرال الکتریک نیاز به دانش فنی و تخصص دارد. بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل سریعا به دنبال برطرف کردن مشکل باشید گاهی اوقات برخی از فروم های تعمیرات می تواند به شما کمک نماید تا بتوانید برای مشکلات یخچالتان راه حلی پیدا کنید.

ثبت درخواست تلفنی

در هر نقطه از ایران با شماره ۱۶۰۴ بدون پیش شماره تماس بگیرید. همکاران ما در کاردون از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ بامداد پاسخ‌گوی شما هستند.

ثبت درخواست آنلاین

با ثبت درخواست خود به صورت آنلاین همکاران ما در کمتر از ۳۰ دقیقه برای ارائه مشاوره و هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک

یکی از وسایل پرکاربرد و ضروری در آشپزخانه یخچال می باشد شاید اگر از هر خانم خانه داری بخواهید تا مهم ترین لوازم خانگی موجود در آشپزخانه را نام ببرد بلافاصله به یخچال و فریزر اشاره کند. با پیشرفت علم و تکنولوژی قطعات به کار رفته در یخچال بسیار پیچیده تر و پیشرفته تر می شود. بنابراین در صورت نیاز به تعمیر قطعات باید تخصص و دانش لازم برای تعمیر قطعات وجود داشته باشد یکی از این قطعات برد الکترونیکی یخچال می باشد. خوشبختانه این قطعه هر روز کامل تر و پیشرفته تر می شود بنابراین امکانات جدید تری را به یخچال ها اضافه خواهد نمود.

بهتر است بدانید وظیفه برد الکترونیکی در یخچال کنترل و هدایت دستورهایی است که در یخچال تعبیه شده است به عنوان مثال با روشن شدن یخچال زمان شروع به کار و زمان خنک سازی یخچال توسط برد الکترونیکی صادر می شود. برد الکترونیکی یکی از قطعات اصلی در یخچال هاست که در صورت آسیب دیدگی تا جایی که ممکن است پیشنهاد می کنیم به فکر تعمیر این قطعه باشید زیرا تعویض آن مشمول هزینه های بالایی است که قطعا می تواند برای شما سنگین باشد.

چرا برد یخچال جنرال الکتریک خراب می شود ؟

یکی از دلایل خرابی برد الکترونیکی نوسان برق می باشد که عملکرد این قطعه را با اختلال روبرو می کند. همان طور که می دانید برد الکترونیکی از خازن ها و فیوزهایی حساس تشکیل شده است که به علت نوسان برق دچار سوختگی می شود. یکی دیگر از دلایل خرابی برد یخچال جنرال الکتریک نفوذ آب به درون یخچال و ایجاد اتصالی در سیم پیچی داخلی یخچال است که منجر به خرابی و سوختگی برد خواهد شد. در صورت سوختن برد الکترونیکی قابلیت تعمیر وجود ندارد و باید این قطعه تعویض گردد.

اگر برد الکترونیکی دچار مشکل شود یخچال دیگر روشن نمی شود و یا مواد غذایی داخل یخچال خنک نمی شوند بهتر است در صورت برخورد با این موارد سریعا به دنبال تعمیرکار مجرب و با تجربه برای تعمیر یخچال جنرال الکتریک باشید.

نحوه نگهداری یخچال جنرال الکتریک

اگر می خواهید از یخچال جنرال الکتریک سال ها بدون مشکل استفاده نمایید. در نگهداری یخچال جنرال الکتریک باید موارد زیر را لحاظ نمایید.

  • از محافظ برق برای استفاده از یخچال جنرال الکتریک استفاده نکنید.
  • از قرار دادن یخچال در محل نامناسب و قرارگیری آن در نور مستقیم آفتاب خودداری نمایید.
  • برای گردش هوا باید پشت یخچال به اندازه 20 سانتی متر باز باشد و از اطراف 2 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  • بهتر است لوله های کندانسور پشت یخچال سالی دو بار تمیز شود زیرا گرد و غبار یکی از مهم ترین دلایل خرابی یخچال می باشد.
  • از قرار دادن مواد غذایی گرم داخل یخچال خودداری نمایید. زیرا این کار در طولانی مدت می تواند منجر به یکسره کار کردن یخچال شود.
  • بهتر است در سرویس های دوره ای از تعمیر کار یخچال بخواهید تا لاستیک درب یخچال را بررسی نماید تا در صورت نیاز تعویض شود.
  • برای تمیز کردن یخچال حتما آن را از برق جدا نمایید و همین طور در صورت جابه جا کردن یخچال تا دو ساعت اصلا یخچال را به برق نزنید.
  • اگر می خواهید به سفر بروید و روزهای زیادی از یخچال استفاده نمی کنید بهتر است ترموستات را روی درجات پایین قرار دهید تا موتور یخچال هم کمتر کار کند.
  • از باز و بسته کردن بی مورد درب یخچال پرهیز کنید.

علت صدای زیاد یخچال جنرال الکتریک چیست ؟

یکی از موارد آزاردهنده در یخچال جنرال الکتریک تولید صدای زیاد می باشد اما گاهی اوقات این صداها می تواند طبیعی باشد اما ما از کجا بدانیم کدام صدا طبیعی و کدام غیر طبیعی است؟ در هنگام خاموش و روشن شدن یخچال از موتور صداهایی تولید می شود که کاملا طبیعی است. شب ها مخصوصا هنگامی که همه جا ساکت است صدایی مانند شکستن قلنج از یخچال به گوشتان می رسد که این اتفاق به دلیل انبساط و انقباض فوم های داخلی یخچال رخ می دهد و کاملا طبیعی می باشد. و یکی دیگر از صداهای طبیعی در یخچال زمانی است که یخساز شروع به فعالیت می کند. در این شرایط نیازی به نگرانی نیست اما چه صداهایی غیر طبیعی است و باید برای برطرف کردن آن ها اقدام کرد؟ اگر صدای فن یخچال بیش از حد و غیر طبیعی بود باید به دنبال علت آن باشید و یا گاهی اوقات صدای موتور یخچال آزار دهنده می شود. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که از یخچال صدایی مانند تزریق گاز به یخچال را احساس کنید بهتر است در این شرایط از کاردون کمک بخواهید و یا با ثبت سفارش از طریق وب سایت یا اپلیکیشن کاردون دیگر نگران تعمیر یخچال خود نباشید.

چگونه متوجه خرابی فن یخچال جنرال الکتریک شویم ؟

یکی از نگرانی های همه خانم های خانه دار تشخیص به موقع خرابی یخچال می باشد زیرا یخچال یک کالای سرمایه ای می باشد.هنگامی که شما به انجام سرویس های دوره ای یخچال می پردازید فردی متخصص و کاردون برای سرویس یخچال به محل اعزام می شود و با انجام تست های عیب یابی مشکل را شناسایی می کند اما زمانی که این سرویس های دوره ای نادیده گرفته شود لازم است برای تشخیص خرابی های یخچال  کمی اطلاعات داشته باشید.

کاردون تصمیم دارد پاسخ روشنی به سوال چگونه متوجه خرابی فن یخچال شویم ؟ بدهد زیرا بسیاری از ما شاید با این نشانه ها برخورد کنیم و آن ها را به دلیل عدم آگاهی از مشکل نادیده بگیریم بنابراین بهتر است با مطالعه سطح آگاهی خود را افزایش دهیم. روزی را متصور شوید که تمامی مواد غذایی درون یخچال فاسد شده است در این شرایط بهتر است طبیعی برخورد نکنید و به دنبال علت این اتفاق باشید بله درست است خرابی فن یخچال یکی از دردسرهایی است که می تواند منجر به فاسد شدن مواد غذایی شود و همین یک نشانه برای برطرف کردن این مشکل می باشد.

یکی دیگر از نشانه های خرابی فن یخچال بوی بد داخل یخچال است. شاید برای همه ما آزاردهنده باشد که با باز کردن درب یخچال بوی بد استشمام کنیم اگر روزی با این اتفاق مواجه شدید سریعا به خرابی فن یخچال مشکوک شوید و برای تعمیر آن با کاردون در ارتباط باشید زیرا در کوتاه ترین زمان راه حل مناسب را برایتان در نظر خواهد گرفت.

راه حل های تمیز کردن یخچال جنرال الکتریک را می دانید؟

یکی از بزرگترین و سخت ترین کارهای خانه تمیز کردن یخچال است. راه های زیادی برای تمیز کردن یخچال وجود دارد که شاید بسیاری از آن ها را امتحان کرده باشیم زیرا بازه زمانی مناسب برای تمیز کردن یخچال هر 15 روز یک بار می باشد زیرا امکان ریختن مواد غذایی درون یخچال وجود دارد و بهتر است داخل یخچال زود به زود تمیز شود. گاهی اوقات دلیل ایجاد بوی بد داخل یخچال عدم تمیز کردن به موقع آن می باشد گاهی اوقات ریختن شیر و برخی نوشیدنی ها در یخچال با تولید بوی بد همراه است در صورتی که به موقع برای تمیز کردن آن ها اقدام نکنیم.

برای تمیز کردن داخل یخچال به شما توصیه می کنیم ابتدا یخچال را از مواد غذایی خالی کنید و بهترین زمان برای تمیز کردن یخچال زمانی است که یخچال شما خالی باشید مثلا زمانی که از سفر برگشته اید و یا قبل از رفتن به خرید برای خانه ! یکی از راه هایی که شاید بارها به گوشتان خورده باشد تمیز کردن یخچال با جوش شیرین است ترکیب جوش شیرین با آب گرم می تواند یک پاک کننده مناسب برای قفسه ها و بدنه داخلی یخچال باشد. یکی از مزیت های استفاده از جوش شیرین برای تمیز کردن یخچال این است که مانند شوینده های شیمیایی بو و رایحه ای ندارد و حتی قدرت پاک کنندگی بالاتری دارد.

سوالات متداول

وظیفه برد الکترونیکی در یخچال کنترل و هدایت دستورهایی است که در یخچال تعبیه شده است به عنوان مثال با روشن شدن یخچال زمان شروع به کار و زمان خنک سازی یخچال توسط برد الکترونیکی صادر می شود.

یکی از دلایل خرابی برد الکترونیکی نوسان برق می باشد که عملکرد این قطعه را با اختلال روبرو می کند.

از نشانه های خرابی فن یخچال بوی بد داخل یخچال است.