لوگوی کاردون

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

ماشین لباسشویی یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی هر منزلی است. برند ال جی سال‌هاست که ماشین لباسشویی های باکیفیتی تولید می‌کند. اگر ماشین لباسشویی ال جی شما دچار مشکل شد، برای تعمیر آن حتما از متخصصان تعمیرات معتبر و مطمئن کمک بخواهید. کاردون خدمات تعمیر ماشین لباسشویی مطمئن و تضمین شده را ارائه می‌دهد، تا خیال شما بابت تعمیرات دستگاه‌تان راحت باشد.

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی LG

قیمت تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی

۱۷۰،۰۰۰ تا ۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان

خدمات ماشین لباسشویی ال جی

تعمیرات لباسشویی ال جی

اگر ماشین لباسشویی ال جی شما روشن نمی‌شود، اگر آبگیری نمی‌کند یا آب را تخلیه نمی‌کند. اگر لرزش و سروصدای زیادی تولید می‌کند، نشان دهنده این است که ماشین لباسشویی شما به تعمیرات نیاز دارد. برای تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی حتما از نمایندگی معتبر کمک بخواهید. کاردون تعمیرات ماشین لباسشویی را در اسرع وقت در محل برای شما انجام می‌دهد. تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی کاردون تا ۳ ماه ضمانت دارد و در صورتی که در تعمیرات قطعه‌ای از ماشنی لباسشویی تعویض شد، از قطعات اصلی استفاده خواهد شد. قطعات تعویضی نیز تا ۶ ماه ضمانت دارد. 

نصب و راه‌اندازی لباسشویی ال جی

اگر ماشین لباسشویی ال جی جدیدی خریداری کرده‌اید یا در حال جابه‌جایی هستید و برای نصب و راه‌اندازی مجدد لباسشویی خود به خدمات نیاز دارید، می‌توانید از خدمات نصب و راه‌اندازی ماشین لباسشویی کاردون استفاده کنید. در ضمن پس از نصب می‌توانید با کاردون گارانتی دستگاه خود را گارانتی کنید.

سرویس دوره‌ای لباسشویی ال جی

با سرویس دوره‌ای عمر ماشین لباسشویی ال جی خود را بالا می‌برید و عملکرد آن را بهبود می‌بخشید.

خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی کاردون

تعمیر و تعویض برد الکتریکی
تعمیر المنت
تعویض بلبرینگ
تعویض شیربرقی
رفع نشتی
تعویض کمک فنر
و رفع همه‌ی مشکلات ماشین لباسشویی ال جی

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

کدهای خطا یا ارورهای ماشین لباسشویی ال جی

UE: عدم تعادل لباس‌ها داخل لباسشویی است.
IE: زمانی که آب وارد دستگاه نمی‌شود.
EI یا AE: خطای نشت آب
OE: مربوط به عدم تخلیه آب است.
PF:در ماشین لباسشویی ال جی مربوط به ایرادات برق است
PE: مربوط به ایراد در سنسور سطح آب است
LE: مربوط به ایرادات موتور است
UE: خطای عدم تعادل دیگ
DE:زمانی که درب دستگاه کامل بسته نشده باشد
NC: خطای ماژول NFC

ماشین لباسشویی ال جی روشن نمی‌شود

اگر ماشین لباسشویی ال جی شما روشن نمی‌شود،‌ ابتدا از سالم بودن پریز برق و دو شاخه برق ماشین مطمئن شوید. در صورتی ایراد از این موارد نبود، احتمالا برد الکترونیکی دستگاه یا سیم کشی داخلی آن دچار مشکل شده است. با توجه به پیچیدگی‌های احتمالی این مشکل، پیشنهاد می‌کنیم با شماره 1604 نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی تماس بگیرید.

ماشین لباسشویی ال جی کار نمی‌کند

اگر ماشین لباسشویی ال جی شما روشن شده است، اما وارد برنامه نمی‌شود و شروع به کار نمی‌کند، ممکن است علت آن چندین دلیل باشد. اگر درب ماشین لباسشویی را به درستی نبسته باشید، یا لباس‌ها را به صورت نامتعادل داخل دیگ ماشین لباسشویی ریخته باشید. در این حالت‌ها ماشین لباسشویی شما آغاز به کار نمی‌کند. در صورتی که میکروسوئیچ درب ماشین ایراد داشته باشد، شیربرقی دستگاه خراب شده باشد و به همین دلیل آبگیری نکند، شستشو آغاز نمی‌شود. در صورت مشاهده ارورها TE، PE، LEو … می‌توانید با کاردون تماس بگیرید و از کارشناسان ما راهنمایی بگیرید.

ماشین لباسشویی ال جی سروصدای زیادی می‌کند

اگر ماشین لباسشویی ال جی سروصدای غیرطبیعی ایجاد می‌کند، بلبرینگ‌های دستگاه ایراد پیدا کرده است و باید تعمیر یا تعویض گردد.

ماشین لباسشویی ال جی لرزش زیادی دارد

اگر ماشین لباسشویی شما لرزش زیادی دارد،‌ ابتدا از تراز بودن دستگاه مطمئن شوید. در صورت تراز بودن به احتمال زیاد کمک‌های دستگاه دچار مشکل شده‌اند و یک تعمیرکار لباسشویی ال جی باید آنها را تعویض کند.

مناطق تحت پوشش تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی

map of kardoon

در حال حاضر خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی کاردون در همه مناطق و شهرستان‌های استان‌های تهران و کرج در دسترس هستند. شما می‌توانید در شهرهای مشهد، اصفهان، تبریز، رشت، اهواز، قم، شیراز، ساری و قزوین نیز از خدمات کاردون از طریق تلفن یا وب‌سایت کاردون بهره‌مند شوید.

نحوه درخواست تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در کاردون

ثبت درخواست تلفنی

در هر نقطه از ایران با شماره ۱۶۰۴ بدون پیش شماره تماس بگیرید. همکاران ما در کاردون از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ بامداد پاسخ‌گوی شما هستند.

ثبت درخواست آنلاین

با ثبت درخواست خود به صورت آنلاین همکاران ما در کمتر از ۳۰ دقیقه برای ارائه مشاوره و هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول

بله. ما همه نوع ماشین لباسشویی را تعمیر می‌کنیم و اگر قطعه برای تعویض موجود باشد و بتوانیم آن را پیدا کنیم، ماشین لباسشویی قدیمی شما را تعمیر می‌کنیم.

کاردون یکی از زیرمجوعه‌های گروه گلدیران است و از تجربه بیست ساله‌ی متخصصان گلدیران استفاده می‌کند.

هنگام نصب آموزش‌های کلی کار با دستگاه و نکات ضروری نگهداری و استفاده از یخچال توسط تکنسین‌های کاردون به شما داده می‌شود.