لوگوی کاردون

تعمیر یخچال ال جی

برند ال جی یکی از برندهای محبوب بازار است که محصولات مختلف آن طرفداران فراوانی دارد. یخچال ال جی نیز کاربران بسیاری دارد. در صورت بروز مشکل در یخچال ‌های ال جی سپردن یخچال ال جی به نمایندگی و تعمیرکار مطمئن و معتبر ضروری است. اگر یخچال ال جی را که دچار مشکل شده باشد،‌ به تعمیرکار متخصص و خبره نسپارید،‌ممکن است دستگاه شما آسیب‌ های جدی ببیند. متخصصان کاردون با تجربه بالا سرویس و تعمیرات یخچال ال جی را در محل برای شما انجام می‌دهند.

خدمات کاردون سرویس برای یخچال فریزر و ساید بای ساید ال جی

تعمیرات یخچال و فریزر ال جی

اگر یخچال و ساید بای ساید شما به مشکل خورده است، از هر مدلی که باشد،‌ می‌توانید روی خدمات کاردون حساب کنید. برای تعمیر ساید بای ساید یا یخچال ال جی می‌توانید به آسانی در سایت درخواست خدمات تعمیر بگذارید یا به صورت تلفنی و صحبت با کارشناسان ما در کاردون پس از مشاوره خدمات تعمیرات یخچال فریزر در منزل‌تان دریافت کنید. کارشناسان و متخصصان ما در کاردون با تجربه‌ی بالای خود در مجموعه گلدیران، به خوبی یخچال های ال جی را می‌شناسند و به زیر و بم تعمیرات این برند آشنا هستند.

نصب و راه‌اندازی یخچال ال جی

اگر به تازگی یخچال فریزر ال جی خریداری کرده‌اید،‌ برای نصب و راه‌اندازی یخچال خود می‌توانید از کاردون درخواست خدمات کنید. در ضمن پس از نصب دستگاه‌تان می‌توانید با کاردون یخچال خود را گارانتی کنید.

سرویس دوره‌ای یخچال ال جی

برخی از اقدامات را برای افزایش طول عمر دستگاه‌تان باید انجام بدهید. تعویض فیلتر آب یخچال، تمیز کردن کندانسور، چک کردن دمای یخچال و… از جمله اقدامات سرویس دوره‌ای یخچال ال جی است که باید در زمان مقرر خود انجام شود.

تعمیر و سرویس انواع یخچال ال جی

تعمیر ساید بای ساید ال جی

تعمیر یخچال های چند درب ال جی

تعمیر فریزر بالای ال جی

تعمیر فریزر پایین ال جی

تعمیر یخچال تک درب ال جی

تعمیر یخچال اینستاویو ال جی

تعمیر یخچال فریزر در محل در اسرع وقت

اگر یخچال ال جی شما دچار مشکل شد،‌نیازی نیست نگران پیدا کردن تعمیرکار متخصص و قابل اعتماد باشید. کاردون خدمات تعمیر یخچال ال جی را در محل شما در اسرع وقت انجام می‌دهد. 

چرا تعمیر یخچال ال جی با کاردون؟

تیک

متخصصان کاردون در تعمیر برند ال جی با تجربه و متخصص هستند

تیک

همه‌ی مدل‌های یخچال ال جی را پشتیبانی می‌کنیم

تیک

کیفیت تعمیر یخچال را ضمانت می‌کنیم

تیک

تعویض قطعات را با قطعات اصلی انجام می‌دهیم

تیک

قیمت‌ها و تعرفه‌ها را رقابتی تعیین کرده‌ایم

تعمیر یخچال فریزر ال جی در محل

خدمات تعمیر تخصصی یخچال و فریزر ال جی

یخچال فریزر ال جی سرد نمی‌کند

اگر قسمت یخچال سرد نیست یا قسمت فریزر یخ نمی‌زند، یخچال فریزر یا ساید بای ساید ال جی شما دچار مشکل شده است. سرد نکردن یا عدم سرمایش مناسب یخچال ال جی دلایل متعددی می‌تواند داشته باشد. مشکل در کمپرسور یا فن کمپرسور، خطا در سنسورهای دمایی یخچال، مشکل در سیکل سرمایش یا دیفراست نامناسب می‌تواند منجر به عدم سرمایش مطلوب در یخچال فریزر شود.

ابتدا از روشن بودن یخچال مطمئن شوید. شاید یخچال شما در حالت OFF باشد. بعد دمای تنظیم شده‌ی دستگاه را چک کنید و مطمئن شوید دمای دستگاه روی دمای مناسب تنظیم شده باشد. چیدمان غذا در یخچال را بررسی کنید که به انتهای یخچال نچسبیده باشند. در صورتی که مشکل به هیچ کدام از این دو حالت مربوط نمی‌شد، حتما باید با کارشناسان برای تعمیر یخچال تماس بگیرید.

یخچال فریزر ال جی برفک می‌زند

اگر در قسمت فریزر شما یخ به قطر یک سانتی متر یا بیشتر مشاهده می‌کنید، علت مشکل در عملکرد سنسور دیفراست یا سیستم‌های یخ زدای دستگاه می‌تواند باشد. برای برطرف کردن مشکل حتما از متخصص کمک بخواهید.

یخچال ال جی یخ نمی‌سازد

بررسی کنید یخساز یخچال در حالت روشن باشد. یخچالی که تازه نصب شده است تا ۷۲ ساعت میزان یخسازی آن کم است. باید بعد از ۷۲ ساعت میزان یخسازی آن را بررسی کنید.

برای تعمیر یخساز ساید بای ساید ال جی از کاردون درخواست خدمات دهید.

خدمات تعمیرات یخچال فریزر کاردون

  • شارژ گاز

  • تعویض ترموستات

  • تعمیر برد یخچال

  • تعویض شیربرقی

  • رفع نشتی

  • شستشوی مدار

  • تعویض فن

  • تعمیر یخساز و آبسردکن

  • تعویض لاستیک

  • تعویض سنسور دیفراست

  • تعویض هیتر

و رفع همه‌ی مشکلات یخچال فریزر و ساید بای ساید ال جی

شهرهای تحت پوشش تعمیرات یخچال ال جی

خدمات تعمیر یخچال ال جی را در تهران و شهرهای‌ مشهد، کرج، اصفهان، اهواز، تبریز، رشت، رودهن، شهریار، شهر قدس، اسلامشهر، بومهن، دماوند، رباط کریم، پردیس، شیراز، پاکدشت، قرچک، ورامین و پیشوا نیز انجام می‌دهیم و به زودی شهرهای دیگر را نیز پوشش خواهیم داد.

سوالات متداول

تعویض فیلتر آب یخچال، تمیز کردن کندانسور، چک کردن دمای یخچال و… از جمله اقدامات سرویس دوره‌ای یخچال ال جی است که باید در زمان مقرر خود انجام شود.

خدمات تعمیر یخچال ال جی را در تهران و شهرهای‌ مشهد، کرج، اصفهان، اهواز، تبریز، رشت، رودهن، شهریار، شهر قدس، اسلامشهر، بومهن، دماوند، رباط کریم، پردیس، شیراز، پاکدشت، قرچک، ورامین و پیشوا نیز انجام می‌دهیم و به زودی شهرهای دیگر را نیز پوشش خواهیم داد.

  • سرد نکردن یخچال فریزر ال جی
  • برفک زدن یخچال فریزر ال جی
  • یخ نساختن یخچال فریزر ال جی

نحوه درخواست تعمیرات در کاردون

ثبت درخواست تلفنی

در هر نقطه از ایران با شماره ۱۶۰۴ بدون پیش شماره تماس بگیرید. همکاران ما در کاردون از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ بامداد پاسخ‌گوی شما هستند.

ثبت درخواست آنلاین

با ثبت درخواست خود به صورت آنلاین همکاران ما در کمتر از ۳۰ دقیقه برای ارائه مشاوره و هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات پرتکرار

نظرات مشتریان

راضیه
راضیه
Read More
تکنسین کاردون برای تعمیرات یخچال فریزر به موقع اومد خونه‌مون. مشکل مایکرو رو با هزینه مناسب برطرف کرد و حالا ماشین ظرفشویی درست کار می‌کنه.
محمد حسین
محمد حسین
Read More
برخورد تکنسین خیلی مناسب بود و شخص محترمی بودن. کارشون رو هم خوب بلد بودن و مشکل رو درست تشخیص دادن. ممنون.
سارا
سارا
Read More
یخچال من کار نمی کرد. بعد از تماس با کاردون تکنسینشون زود تماس گرفت و اومد. دستگاه رو تعمیر کرد و برخوردشون هم خیلی خوب بود.
محمد
محمد
Read More
خیلی متشکرم بابت خدمات خوب کاردون. قیمت تعمیرات منصفانه بود. کیفیت کار هم خوب بود.
نیما
نیما
Read More
یخچال فریزر مون رو با کاردون تعمیر کردیم. همه چی خیلی آسون و منظم بود.
Previous
Next

مناطق تحت پوشش

map of kardoon

در حال حاضر خدمات تعمیر لوازم خانگی کاردون در همه مناطق و شهرستان‌های استان‌های تهران و کرج در دسترس هستند. شما می‌توانید در شهرهای مشهد، اصفهان، تبریز، رشت، اهواز، قم، شیراز، ساری و قزوین نیز از خدمات کاردون از طریق تلفن یا وب‌سایت کاردون بهره‌مند شوید. به زودی شهرهای دیگر نیز به این لیست اضافه خواهند شد.