لوگوی کاردون

تعمیر کولر گازی جنرال

جنرال همانند کولر گازی اجنرال یکی از برند یکی از محبوب‌ترین برندهای کولرگازی در ایران است. اگر کولر گازی شما دچار مشکل شد، تعمیر کولر گازی جنرال خود را حتما باید به یک متخصص و سرویس کار باتجربه بسپارید. کاردون کیفیت تعمیر و سرویس کولر گازی را تضمین می‌کند و خیال شما را از بابت مشکلات کولر گازی ‌تان راحت می‌کند.

تعمیر کولر گازی جنرال

تعمیرات تخصصی کولر گازی جنرال

تعمیر کولر گازی جنرال کاری تخصصی است که نیاز به تجربه بالایی دارد. برای رفع مشکلات کولر گازی جنرال خود می‌توانید از طریق کاردون درخواست خدمات دهید. اگر کولر گازی شما روشن نمی‌شود، سرمایش ندارد یا آبریزش دارد، اگر نشتی دارد و گاز آن تخلیه شده است، باید درخواست خدمات دهید تا عیب دستگاه شما پیدا شود و در اسرع وقت ایراد دستگاه شما برطرف شود.

نصب و راه‌اندازی کولر گازی جنرال

اگر به تازگی کولر گازی جنرال خریداری کرده‌اید و می‌خواهید آن را نصب کنید، یا جابه‌جا شده‌اید و حال می‌خواهید کولر گازی خود را مجددا نصب کنید، می‌توانید از خدمات کاردون برای کولر گازی استفاده کنید. دقت کنید که باز کردن و نصب کردن کولر گازی حتما باید توسط متخصص انجام شود. در صورتی که کولر گازی جدید خود را با استفاده از خدمات کاردون نصب کرده‌اید، می‌توانید با کاردون دستگاه خود را گارانتی کنید. به این ترتیب نگران خرابی‌های احتمالی و هزینه‌های تعمیرات در آینده نخواهید بود.

سرویس کولر گازی جنرال

سرویس کولر گازی جنرال به صورت سالیانه و قبل از شروع فصل گرما، باعث می‌شود کولر گازی شما بهتر کار کند، سرمای بیشتری تولید کند و عمر دستگاه نیز افزایش پیدا کند. سرویس کولر گازی را بهتر است خودتان انجام ندهید و سرویس کامل آن را به سرویس کار و متخصص باتجربه بسپارید. کاردون سرویس انواع مدل‌های کولر گازی را برای شما انجام می‌دهد و کیفیت خدمات را تضمین می‌کند.

نظافت و سرویس یونیت داخلی

فیلتر کولر گازی زود به زود گرد و خاک می‌گیرند و باید شسته شوند. کویل‌های یونیت داخلی به مرور از گرد و غبار پوشیده می‌شوند و کارایی کولر گازی را پایین می‌آورند. برای جلوگیری از این مورد باید به طور مرتب و سالیانه این کویل‌ها با موارد و ابزار مناسب نظافت شوند.

نظافت و سرویس یونیت خارجی

یونیت خارجی دستگاه محل قرار گرفتن کمپرسور و کندانسور و کویل‌های مبرد است. این قطعات باید تمیز باشند تا سیکل گاز به خوبی انجام شود و یونیت داخلی بتواند هوای سرد بسازد. نظافت و شستشوی یونیت خارجی کاری مهم و موثر در سرویس کولر گازی ال جی و بالا بردن کارایی دستگاه است.

شارژ گاز کولر گازی

اگر کولر گازی شما خوب کار نمی‌کند و هوای را سرد نمی‌کند، ممکن است میزان گاز کولر گازی شما کم شده باشد. سرویس کار کولر گازی دستگاه شما را بررسی می‌کند و سطح گاز آن با دستگاه گیج می‌سنجد. در صورتی که سطح گاز کولر گازی شما پایین باشد،‌ گاز آن را شارژ می‌کند. گاز کولر گازی های معمولی که معمولا کولر های قدیمی‌تر هستند، R22 است و گاز کولر گازی های اینورتر که مصرف کمتری دارند و کمپرسورهای پیشرفته‌تری دارند، R410 است.

ثبت درخواست تلفنی

در هر نقطه از ایران با شماره ۱۶۰۴ بدون پیش شماره تماس بگیرید. همکاران ما در کاردون از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ بامداد پاسخ‌گوی شما هستند.

ثبت درخواست آنلاین

با ثبت درخواست خود به صورت آنلاین همکاران ما در کمتر از ۳۰ دقیقه برای ارائه مشاوره و هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

چرا تعمیر کولر گازی جنرال با کاردون؟

تیک

متخصصان کاردون با تجربه و متخصص هستند

تیک

همه‌ی مدل‌های کولر گازی جنرال را پشتیبانی می‌کنیم

تیک

کیفیت تعمیر کولر گازی را ضمانت می‌کنیم

تیک

تعویض قطعات را با قطعات اصلی انجام می‌دهیم

تیک

قیمت‌ها و تعرفه‌ها را رقابتی تعیین کرده‌ایم

تعمیر کولر گازی جنرال

خدمات تخصصی تعمیر کولر گازی جنرال

کولر گازی جنرال سرمایش کافی ندارد؟

اگر کولر گازی جنرال شما سرمایش کافی ندارد، ممکن است به دلیل سرویس نکردن آن باشد. کثیف بودن فیلتر هوای کولر گازی و همینطور کثیف بودن کویل‌های یونیت داخلی و خارجی کولر گازی می‌تواند باعث پایین آمدن کارایی و ساختن سرمایی کولر گازی شود. در صورتی کولر گازی شما در این مورد ایرادی نداشته باشد، نقص در عملکرد کمپرسور، کندانسور، اواپراتور، برد دستگاه و کمبود گاز کولر گازی می‌تواند باعث سرمایش ضعیف کولر جنرال شما شود و حتما باید سرویس و تعمیر کولر گازی جنرال شما توسط متخصص انجام شود.

کولر گازی جنرال صدای بلندی تولید می‌کند؟

تولید میزانی از صدا توسط کولر گازی جنرال طبیعی است. اما اگر صداهای غیر طبیعی از یونیت داخلی آن می‌شنوید باید از یک سرویس کار با تجربه بخواهید کولر گازی شما را بازبینی کند و برای رفع عیب آن اقدام کند.

کولر گازی جنرال آبریزش و پرتاب آب دارد؟

اگر از کولر گازی شما آب می‌ریزد، احتمال دارد آب داخل کولر گازی شما جمع و تخلیه نشده باشد. شیلنگ خروجی آب را چک کنید که ایرادی نداشته باشد. همچنین خراب بودن پمپ خروجی کولر گازی جنرال می‌تواند باعث انباشت آب داخل آن باشد.

کولر گازی جنرال روشن نمی‌شود؟

اگر کولر گازی جنرال شما روشن نمی‌شود، می‌تواند به دلیل خراب بودن برد اصلی دستگاه باشد و یا فیوز و سیم‌کشی دستگاه دچار مشکل شده باشد.

کولر گازی جنرال روشن می‌شود ولی کار نمی‌کند؟

روشن شدن کولر گازی و کار نکردن آن می‌تواند به دلیل مشکل در کمرسور دستگاه، خراب بودن سنسور دمای کولر گازی یا خراب بودن برد اصلی دستگاه باشد. در هر صورت باید کولر گازی شما بررسی توسط متخصص بررسی شود و مشکل آن رفع شود.

خدمات تعمیر کولر گازی جنرال کاردون

  • شارژ گاز کولر

  • تعمیر یا تعویض برد

  • تعمیر یا تعویض خازن

  • تعمیر فن

  • تعمیر فیوز

  • تعویض فیلتر

و ….

شهرهای تحت پوشش تعمیرات کولر گازی

تعمیر کولر گازی را در شهرهای تهران،‌ مشهد، کرج، رشت و تبریز انجام می‌دهیم و به زودی شهرهای دیگر را نیز پوشش خواهیم داد.

سوالات متداول

سرویس کولر گازی جنرال به صورت سالیانه و قبل از شروع فصل گرما، باید انجام شود.

  • نظافت و سرویس یونیت داخلی
  • نظافت و سرویس یونیت خارجی
  • روشن نشدن کولر گازی جنرال
  • آبریزش داشتن و پرتاب آب کولر گازی جنرال
  • تولید صدای بلند توسط کولر گازی جنرال