لوگوی کاردون

تعمیر کولر گازی ال جی

کولر گازی‌ های ال جی مجموعه‌ای از امکانات مدرن و پیشرفته را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. تعمیر کولر گازی ال جی تخصص و مهارت بالایی می‌خواهد. برای سرویس کولر گازی ال جی خود حتماً از متخصص و سرویس کار با تجربه کمک بخواهید و آن را به افراد نامطمئنی که تخصص آنها ثابت نشده است نسپارید. کاردون خدمات تعمیر کولر گازی را به صورت تضمینی به شما ارائه می‌دهد.

سرویس کولر گازی الی جی - تعمیر کولر گازی ال جی

تعمیر کولر گازی ال جی در محل

در صورتی که برای کولر گازی شما مشکلی به وجود آمده است و دیگر مانند سابق کار نمی‌کند، باید از خدمات تعمیر کولر گازی ال جی در محل استفاده کنید تا تعمیرکار در منزل شما حاضر شود و خدمات سرویس را انجام دهد. کاردون خدمات تعمیر کولر گازی را در اسرع وقت در محل شما انجام می‌دهد. پس از تماس یا ثبت درخواست تان در وب‌سایت کاردون کارشناسان کاردون هماهنگی‌های لازم را برای حضور تکنسین در محل شما را انجام می‌دهند. سرویسکاران کاردون از کولر گازی شما بازدید می‌کنند، آن را به صورت تخصصی عیب یابی می‌کنند و مشکل را برطرف می‌کنند.

تعمیرات کولر گازی ال جی در تهران

کاردون تعمیرات کولر گازی ال جی را در تهران در سریع‌ترین زمان انجام می‌دهد. خدمات تعمیر کولر گازی ال جی در تهران ضمانت دارد. تکنسین‌های تعمیرات کولر گازی ال جی در کاردون تخصص و تجربه‌ی بالایی دارند و با زیر و بم تعمیرات کولر گازی برند ال جی آشنا هستند.

تعمیرات کولر گازی ال جی در کرج

برای تعمیرات کولر گازی ال جی در کرج می‌توانید از کاردون درخواست خدمات دهید. تکنسین‌ها و متخصصان کاردون با تجربه هستند و در تعمیرات و سرویس کولر گازی ال جی تخصص بالایی دارند. برای تعمیرات کولر گازی در کرج می‌توانید روی کاردون حساب کنید.

نصب و راه‌اندازی کولر گازی ال جی

اگر کولر گازی جدیدی خریداری کرده‌اید یا اگر می‌خواهید کولر گازی خود را نصب مجدد کنید، می‌توانید از خدمات نصب کولر گازی کاردون استفاده کنید. نصب کولر گازی ال جی کار بسیار حساسی است و در صورتی که توسط فرد غیرمتخصص انجام شود،‌ بعدا برایش مشکل ایجاد می‌شود. حتماً برای نصب کولر گازی ال جی از تکنسین متخصص درخواست نصب کنید.

اگر کولر گازی خود را به تازگی خریداری کرده‌اید با نصب آن توسط تکنسین کاردون، می‌توانید آن را گارانتی کنید. به این ترتیب در طول مدت گارانتی اگر مشکلی برای دستگاه شما به وجود آمد، بدون پرداخت می‌توانید آن را تعمیر کنید.

سرویس کولر گازی ال جی

سرویس کولر گازی ال جی به صورت سالیانه و قبل از شروع فصل گرما، باعث می‌شود کولر گازی شما بهتر کار کند، سرمای بیشتری تولید کند و عمر دستگاه نیز افزایش پیدا کند. سرویس کولر گازی را بهتر است خودتان انجام ندهید و سرویس کامل آن را به سرویس کار و متخصص باتجربه بسپارید. کاردون سرویس انواع مدل‌های کولر گازی را برای شما انجام می‌دهد و کیفیت خدمات را تضمین می‌کند.

نظافت و سرویس یونیت داخلی

فیلتر کولر گازی زود به زود گرد و خاک می‌گیرند و باید شسته شوند. کویل‌های یونیت داخلی به مرور از گرد و غبار پوشیده می‌شوند و کارایی کولر گازی را پایین می‌آورند. برای جلوگیری از این مورد باید به طور مرتب و سالیانه این کویل‌ها با موارد و ابزار مناسب نظافت شوند.

نظافت و سرویس یونیت خارجی

یونیت خارجی دستگاه محل قرار گرفتن کمپرسور و کندانسور و کویل‌های مبرد است. این قطعات باید تمیز باشند تا سیکل گاز به خوبی انجام شود و یونیت داخلی بتواند هوای سرد بسازد. نظافت و شستشوی یونیت خارجی کاری مهم و موثر در سرویس کولر گازی ال جی و بالا بردن کارایی دستگاه است.

شارژ گاز کولر گازی ال جی

در سرویس دوره‌ای کولر گازی ال جی، با دستگاه گیج میزان گاز کولر سنجیده می‌شود و در صورتی که کم شده باشد، گاز باید شارژ شود. در صورتی که سرمایش گاز کولر گازی ال جی شما کاهش پیدا کرده است، یا کویل‌های اواپراتور آن یخ می‌زند یا لوله‌ی مسی رفت آن یخ می‌زند، نشان می‌دهد که گاز کولر گازی ال جی شما کم شده است و باید شارژ شود. شارژ گاز کولر گازی ال جی در کاردون با گاز با کیفیت و اصل انجام می‌شود و خیال شما از بابت گاز کولر تان راحت می‌شود. یونیت خارجی دستگاه محل قرار گرفتن کمپرسور و کندانسور و کویل‌های مبرد است. این قطعات باید تمیز باشند تا سیکل گاز به خوبی انجام شود و یونیت داخلی بتواند هوای سرد بسازد. نظافت و شستشوی یونیت خارجی کاری مهم و موثر در سرویس کولر گازی ال جی و بالا بردن کارایی دستگاه است.

تعمیرات انواع کولر گازی های ال جی

  • تعمیر کولر گازی ایستاده ال جی

  • تعمیر کولر گازی اسپلیت ال جی

  • تعمیر کولر گازی اینورتر  ال جی

  • تعمیر کولر گازی پنجره‌ای ال جی

  • تعمیر کولر گازی سقفی ال جی

  • تعمیر داکت اسپلیت ال جی

تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات کولرگازی ال جی در کاردون چه ویژگی‌هایی دارند؟

تعمیرکاران کاردون با تجربه و متخصص هستند و سال‌هاست با تعمیارت کولر گازی ال جی سروکار دارند. از این رو شما می‌توانید با خیال راحت تعمیرات کولر گازی ال جی خود را به کاردون بسپارید. تخصص کافی در زمینه تعمیرات مهم‌ترین فاکتور در اعتماد کردن به تکنسین‌ها و تعمیرکاران است.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات کولرگازی ال جی در کاردون

تیک

متخصصان کاردون با تجربه و متخصص هستند

تیک

همه‌ی مدل‌های کولر گازی ال جی را پشتیبانی می‌کنیم

تیک

کیفیت تعمیر کولر گازی را ضمانت می‌کنیم

تیک

تعویض قطعات را با قطعات اصلی انجام می‌دهیم

تیک

قیمت‌ها و تعرفه‌ها را رقابتی تعیین کرده‌ایم

کولر گازی ال جی تایپ ۲

هزینه تعمیر کولر گازی ال جی چقدر است؟

هزینه تعمیر و سرویس کولر گازی ال جی از بسته به ایراد و مشکلی که دستگاه پیدا کرده است، از ۲۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون تومان متغیر است. پس از درخواست تعمیرات کولر گازی ال جی در کاردون، متخصص و تکنسین با شما تماس می‌گیرد و به شما اعلام هزینه می‌کند و تنها در صورت موافقت شما کار تعمیرات کولر گازی ال جی شما را انجام می‌دهد.

ایرادات شایع کولر گازی ال جی چیست؟

کولر گازی ال جی خنک نمی‌کند

کولر گازی که کار می‌کند ولی خنک نمی‌کند، ممکن است چندین مشکل داشته باشد. ابتدا مطمئن شوید که برق ورودی دستگاه مناسب است. در صورتی که نصب کولر گازی شما را یک متخصص انجام داده باشد،‌ در این رابطه مشکلی به وجود نمی‌آید.

همچنین هوای گرم بیرون می‌تواند خنک کردن هوا را برای کولر گازی سخت کند. درزها، پنجره‌های باز یا تهویه‌ی هوا از بیرون به داخل، هوای گرم بیرون را به داخل می‌آورد و مانع خنک شدن هوا می‌شود. اگر سایز کولر گازی شما نیز برای محیط کوچک باشد،‌ کولر گازی مدام کار خواهد کرد، بدون اینکه هوا را به طور کامل خنک کند. پس هنگام خرید کولر گازی حتماً به سایز کولر خود توجه کنید.

کولر گازی را برای حداقل ۳۰ ثانیه خاموش کنید.  اگر بلافاصله آن را روشن کنید، سوئیچ امنیت از روشن شدن کولر گازی به مدت ۳ دقیقه جلوگیری می‌کند. بعد از روشن شدن کولر گازی را روی پایین دما بگذارید.در این حالت باید بتوانید صدای روشن شدن کمپرسور را بشنوید. اگر آن را نمی‌شنوید احتمالاً کولر گازی شما به تعمیرات تخصصی نیاز خواهد داشت. برای بررسی علت خنک نکردن کولر گازی ال جی موارد زیر را به ترتیب چک کنید.

۱- فیلتر هوا

اگر فیلتر هوا مسدود شده باشد،‌ هوا به درستی از میان کویل‌های کولر گازی عبور نمی‌کند و در نتیجه خنک نمی‌شود. این مسئله به طور چشمگیری ظرفیت خنک کنندگی کولر را کاهش می‌دهد. اضافه بر این اگر فیلتر هوا مسدود شده باشد، کویل‌های اواپراتور یخ می‌زنند. برای زدودن غبار از فیلتر هوای کولر گازی ال جی کافیست آنها را شستشو دهید. اگر می‌بینید فیلترها تمیز نمی‌شوند، باید آنها را تعویض کنید.

۲- کویل‌های کندانسور کثیف هستند

 زمانی که مبرد از کویل‌ها عبور می‌کند، کویل‌های کندانسور گرمای آن را می‌گیرد و  آن را به محیط بیرون می‌دهد. اگر کویل‌های کندانسور کثیف باشند، کویل‌ها نمی‌توانند گرما را به طور موثر به بیرون منتقل کنند. با گذشت زمان گردوغبار بیشتر و بیشتر روی کویل‌های کندانسور کولر گازی را می‌پوشاند و به همین دلیل کارایی کولر گازی پایین‌تر می‌آید، در نتیجه کمپرسور کولر گازی بیشتر کار می‌کند تا بتواند سرما تولید کند. کویل‌های کندانسور را چک کنید و ببینید که کثیف نباشند. در صورتی که روی آنها را غبار گرفته است، باید آنها را بشویید.

۳- کمپرسور

کمپرسور ممکن است نقص داشته باشد. البته معمولاً علت عدم سرمایش کولر گازی کمپرسور دستگاه نیست. ابتدا قطعاتی مانند اوورلود (Overload Protector) یا فیوز حرارتی یا خازن کمپرسور را چک کنید. اوورلود نزدیک کندانسور نصب می‌شود و در صورتی که گرما بالا برود، کمپرسور را خاموش می‌کند تا به آن آسیب نرسد. نقص در این قطعه ممکن است عملکرد کمپرسور را تحت تاثیر بگذارد و در نتیجه باعث شود، شما سرمای مناسبی نداشته باشید.

۴- ترموستات

ترموستات دمای هوا را چک می‌کند. زمانی که دمای محیط از دمای تنظیم شده بالاتر برود، ترموستات سوئیچی را فعال می‌کند که باعث به کار افتادن فن و کمپرسور می‌شود. اگر ترموستات نقص داشته باشد، کولر گازی نمی‌تواند به خوبی سرما تولید کند.برای اینکه بفهمید ترموستات نقص دارد یا سالم است، کولر گازی را روشن کنید و با یک مولتی متر ترموستات را چک کنید و ببینید که اتصال وجود دارد یا خیر. اگر زمانی که کولر گازی را روشن کرده‌اید، ترموستات اتصال ندارد،‌ باید آن را تعویض کنید. 

۵- برد کنترل

برد کنترل ولتاژ کمپرسور و موتور فن را تنظیم می‌کند.اگر برد کنترل مشکل داشته باشد، برخی قطعات ممکن است به درستی کار نکنند، یا اصلاً کار کار نکنند. 

۶- برد اصلی

برد اصلی دستگاه نیز وظیفه‌ی تنظیم عملکرد قطعات مختلف دستگاه را برعهده دارد و در صورت خرابی، ممکن است، در عملکرد این قطعات نقصی به وجود آید.

۷- برد کنترل دما

اگر برد کنترل دما نقص داشته باشد، موتور فن و کمپرسور برق دریافت نمی‌کنند.

۸- ترمیستور

ترمیستور سنسوری است که به برد کنترل متصل است و دمای هوا را می‌سنجد. مقاومت ترمیستور هماهنگ با دمای هوا تغییر می‌کند. اگر دمای هوا بالا برود، مقاومت کاهش پیدا می‌کند. اگر می‌خواهید بفهمید که ترمیستور مشکل دارد یا خیر، از مولتی‌متر برای تست اتصال آن استفاده کنید. اگر اتصال برای آن وجود ندارد یا با تغییر دما، مقاومت ترمیستور تغییر نمی‌کند، باید ترمیستور را تغییر دهید.

۹ – خازن استارت

خازن استارت با هادی الکتریکی به کمپرسور متصل است. اگر خازن بسوزد، کمپرسور کار نمی‌کند. برای تشخیص اینکه خازن سوخته است یا خیر، از مولتی متر استفاده کنید. اگر خازن اتصال ندارد، آن را تعویض کنید.

کولر گازی روشن نمی‌شود

زمانی که کولر گازی شما روشن نمی‌شود، موارد متعددی را چک کنید تا متوجه شوید که دستگاه برق دارد:

۱- برق ورودی را چک کنید:

یک وسیله‌ی برقی را به پریز برق بزنید تا مطمئن شوید که برق به دستگاه می‌رسد.

۲-فیوز برق را چک کنید:

اگر به دستگاه برق نمی‌رسد، فیوز آن را چک کنید. آن را ریست یا تعویض کنید.

۳.دستگاه را ریست کنید

بعد از اینکه مطمئن شدید برق به کولر گازی می‌رسد، فیوز را ریست کنید. بعد دکمه‌ی پاور پنل را فشار دهید. اگر کولر گازی روشن نشد، نیازمند بررسی تخصصی‌تر است و باید از خدمات تعمیر کولر گازی ال جی استفاده کنید.

علت خاموش شدن خودکار کولر گازی ال جی

اگر کولر گازی ال جی شما به صورت خودکار خاموش می‌شود، یا تنظیمات تایمر کولر گازی را فعال کرده‌اید یا کولر کولر گازی را در حالت Sleep Mode قرار داده‌اید و در زمان مشخص کولر گازی خاموش می‌شود یا ایرادی فنی وجود دارد. 

اولین موردی که ممکن است در خاموش شدن خودکار کولر گازی ال جی دخیل باشد، ایراد در کابل‌کشی و نقص در سیم‌کشی کولر گازی است. اتصالی و مشکل در کابل کشی می‌تواند منجر به خاموش شدن کولر گازی ال جی شود. اگر فیوز مینیاتوری کولر گازی نیز مشکل داشته باشد و برق را قطع کند، ممکن است کولر گازی به صورت ناگهانی خاموش شود.

خرابی کمپرسور یکی از ایرادهایی است که در صورت بروز منجر به خاموش شدن کولر گازی شود. اگر کمپرسور دستگاه فرسوده باشد یا مشکل فنی داشته باشد، این مشکل ممکن است، رخ دهد.

گرم شدن کمپرسور کولر گازی می‌تواند فیوز حرارتی کولر گازی ال جی را فعال کند و منجر به خاموش شدن کولر گازی شود. عواملی همچون خرابی فن کندانسور، نشتی روغن کمپرسور، زیاد بودن مبرد می‌تواند باعث گرم شدن بیش از حد کمپرسور کولر گازی شود.

عواملی دیگری که ممکن است در خاموش شدن ناگهانی کولر گازی ال جی دخیل باشند، کثیف شدن کویل‌های کندانسور است. با تمیز کردن کویل‌های کندانسور به صورت دوره‌ای از بروز این مشکل جلوگیری خواهید کرد.

کولر گازی ال جی نشتی آب دارد؟

اگر اواپراتور کولر گازی ال جی دچار یخ زدگی شود، یخ روی کویل‌ها آب می‌شود و در صورتی که فیلتر هوای کولر گازی مسدود شده باشد، آب از کولر گازی نشت می‌کند. 

پس اولین کاری که انجام می‌دهید این است که فیلتر کولر گازی را چک کنید و ببینید که مسدود نشده باشد و آن را شستشو دهید و از آلودگی‌ها پاک کنید.

یخ زدن کولر گازی ال جی در تابستان

اولین دلیلی که کولر گازی ممکن است یخ بزند، مسدود بودن فیلتر کولر گازی است. پس همیشه از تمیز بودن فیلترهای کولر گازی مطمئن باشید. بعد از آن باید از تمیز بودن کویل‌های اواپراتور مطمئن شوید. کثیف بودن کویل‌های اواپراتور می‌تواند منجر به تشکیل یخ شود. از عوامل دیگر یخ زدن کولر گازی کمبود مبرد کولر گازی است. در صورتی که مبرد کولر گازی نشت پیدا کرده باشد و سطح آن پایین آمده باشد، یخ در کولر گازی تشکیل می‌شود و البته راه برطرف کردن آن نیز شارژ کردن گاز کولر است.

عامل دیگری که در یخ زدن کولر گازی تأثیر دارد، کار کردن مداوم کمپرسور است. کمپرسور کولر گازی می‌تواند به دلایل متعددی به صورت مداوم کار کند. خرابی رله برد اصلی یکی از این دلایل است.

کولر گازی ال جی پرتاب آب دارد

گاهی اوقات در فصل تابستان مشاهده می‌کنید که با کار کردن کولر گازی، از یونیت داخلی آب پرتاب می‌شود. این مشکل می‌تواند عوامل متعددی داشته باشد. از جمله بسته شدن لوله تخلیه آب، لوله‌ی تخلیه نامناسب و عدم تراز بودن دستگاه. با سرویس به موقع کولر گازی خود مطمئن می‌شوید که مسیر خروجی آب گرفتگی نداشته باشد.

یخ زدن یونیت خارجی در فصل زمستان

در صورتی که در فصل زمستان مشاهده می‌کنید یونیت خارجی و کویل‌های کندانسور کولر گازی شما یخ می‌زند، این امر به دلیل سرمای هوای بیرون امری طبیعی است. کولر گازی اما هنگام یخ زدن کویل‌های کندانسور خودش عمل دیفراست را انجام می‌دهد. اگر مشاهده می‌کنید که میزان یخ زدگی کندانسور زیاد است، احتمالاً نقصی در عملکرد دستگاه وجود دارد. 

کمبود مبرد کولر گازی، کثیفی کویل کندانسور، خرابی فن یا موتور کندانسور و همینطور کار کردن مداوم کمپرسور می‌تواند باعث ایجاد لایه‌های یخ در یونیت بیرونی کولر گازی در فصل زمستان است.

پنل داخلی کولر گازی ال جی صدای زیادی تولید می‌کند

اگر پنل داخلی کولر گازی شما صدای زیادی تولید می‌کند ایرادی در نصب یا قطعات کولر گازی شما وجود دارد. در صورتی که نصب دستگاه شما به درستی انجام نشده باشد، ممکن است همین مسئله به ایجاد سروصدای زیاد منجر شود.

همچنین خرابی بلوور فن یا موتور آن نیز می‌تواند ایجاد سروصدا کند. کثیف بودن بلوور فن یا شکستگی آن باعث ایجاد صدای غیرطبیعی در پنل داخلی کولر گازی می‌شود.

پنل خارجی کولر گازی ال جی صدای غیرطبیعی دارد

اگر مشاهده می‌کنید که پنل خارجی کولر گازی ال جی شما صدای غیرطبیعی دارد،‌ باید به دنبال منشأ این سروصدا باشید. تراز نبودن و نصب اشتباه پنل خارجی یکی از مهم‌ترین دلایل ایجاد سروصدای غیرطبیعی در پنل خارجی دستگاه است. همچنین اگر پیچ‌های دستگاه شل باشند، ممکن است سروصدای زیادی در پنل خارجی ایجاد شود. خرابی فن کندانسور و البته خرابی کمپرسور دستگاه نیز می‌تواند به ایجاد سروصدای زیاد بیانجامد.

خدمات تخصصی تعمیر کولر گازی ال جی

تعمیر شیر برقی کولر گازی ال جی

کولر گازی‌هایی که قابلیت سرمایش و گرمایش دارند و در زمستان می‌شود از آنها برای گرمایش استفاده کرد، یک شیر برقی دارند. شیر برقی کولر گازی یا شیر چهارطرفه به این صورت عمل می‌کند که با قرار دادن حالت دستگاه روی گرمایش، مسیر حرکت مبرد تغییر می‌کند و به نحوی جای اواپراتور و کندانسور عوض می‌شود. به این ترتیب اواپراتور یونیت داخلی گرم می‌شود و هوای داخل را گرم می‌کند. 

اگر کولر گازی را از حالت سرما به گرما تغییر می‌دهید، باید بعد از گذشت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه در داخل گرما داشته باشید. در صورتی که این عمل انجام نشود، احتمالاً شیر برقی دستگاه شما دچار نقص است و باید توسط متخصص و تکنسین تعمیر کولر گازی ال جی بازدید شود.

بازوبسته شدن زیاد شیر برقی کولر گازی می‌تواند باعث خراب شدن سیم‌پیچ آن می‌شود. همینطور نوسانات برقی و کمبود گاز میرد نیز می‌تواند به شیر برقی آسیب برساند.

تعمیر برد کولر گازی ال جی

برد کولر گازی ال جی وظیفه فرمان دادن و اجرای دستورات مختلف دستگاه را دارد. در صورتی که برد الکتریکی کولر گازی ال جی دچار مشکل شود، عملکرد‌های مختلف دستگاه دچار مشکل می‌شود. علت خرابی برد کولر گازی ال جی معمولاً نوسانات برقی است. در صورتی که این برد دچار خرابی شود باید یا تعمیر شود و در صورتی که امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد،‌ باید تعویض شود. تعمیر و تعویض برد کولر گازی معمولی یا اینورتر ال جی در کاردون انجام می‌شود.

تعویض کمپرسور کولر گازی اینورتر و معمولی ال جی

کمپرسور کولر گازی مهم‌ترین قطعه‌ی کولر گازی است. کمپرسورهای کولر گازی دو نوع هستند. کمپرسورهای معمولی که به صورت متناوب با فرمان خاموش و روشن می‌شوند و کمپرسور های اینورتر که خاموش نمی‌شوند بلکه قدرت آنها با فرمان کم و زیاد می‌شود. در صورتی که کمپرسور کولر گازی ال جی آسیب جدی دیده باشد و ایراد به قطعات دیگر مربوط نباشد، کمپرسور باید تعویض شود. برای تعویض کمپرسور اینورتر یا معمولی کولر گازی ال جی می‌توانید از کاردون کمک بخواهید.

تعمیر موتور کولر گازی ال جی

موتور کولر گازی ال جی یا به طور دقیق‌تر کمپرسور کولر گازی ال جی در صورتی که ایراد داشته باشد، عمل خنک کردن و عملکرد کلی دستگاه دچار مشکل می‌شود و یا اصلاً کار نمی‌کند. تعمیر موتور کولر گازی ال جی کاری تخصصی است که حتماً باید توسط متخصص بازدید و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض شود. برای تعمیر موتور کولر گازی ال جی می‌توانید از کاردون درخواست خدمات دهید.

تعمیر ترموستات کولر گازی ال جی

ترموستات کولر گازی ال جی دمای محیط را تشخیص می‌دهد و با توجه به دمای تنظیم شده، به کمپرسور فرمان ارسال می‌کند که باید کار کند و دمای محیط را به دمای مطلوب برساند. به محض اینکه دمای محیط به دمای تنظیم شده رسید،‌ ترموستات فرمان قطع کار کردن را به کمپرسور می‌دهد. در صورتی که ترموستات کولر گازی ال جی دچار مشکل شده باشد،‌ دمای محیط به درستی تشخیص داده‌ نمی‌شود یا فرمان به درستی ارسال نمی‌شود و از این رو یا دمای محیط به دمای مورد نظر نمی‌رسد یا کمپرسور کولر گازی به صورت مداوم کار می‌کند.

ارورهای کولر گازی اسپلیت ال جی

ارورهای کولر گازی ال جی نقص در عملکرد کولر گازی را نشان می‌دهند و برای عیب‌یابی مشکلات کولر گازی به کار می‌روند. با دیدن ارور روی نمایشگر کولر گازی اسپلیت ال جی می‌توانید علت و مشکل کولر گازی خود را بیابید. در کولر گازی هایی که صفحه‌ی نمایش دارند،‌ ارورها بر صفحه به نمایش در می‌آیند. در مدل‌هایی که این صفحه وجود ندارد، ارور به صورت چشمک چراغ‌های روی پنل داخلی یا بیرونی به نمایش در می‌آید. در صورتی که کولر گازی ال جی خود را خاموش می‌کنید و بعد از ۱۰ دقیقه روشن می‌کنید ولی ارور همچنان روی نمایشگر کولر گازی باقی مانده است، باید برای تعمیر کولر گازی ال جی خود اقدام کنید.

ارور CH01 کولرگازی ال جی

ارور CH01 نشان دهنده‌ی خطا در سنسور یونیت داخلی کولر گازی ال جی است. کولر گازی را یک بار ریست کنید. اگر ارور برطرف نشد باید تکنسین کولر گازی شما را ببیند.

ارور CH02 کولرگازی ال جی

این ارور نقص در سنسور لوله‌ی ورودی یونیت داخلی را نشان می دهد.

ارور CH03 کولرگازی ال جی

ارور CH03 کولرگازی ال جی خطا در ارتباط میان پنل داخلی و کنترل از راه دور کولر گازی ال جی را نشان می‌دهد.

ارور CH04 کولرگازی ال جی

پمپ تخلیه درست کار نمی‌کند.

ارور CH05 کولرگازی ال جی

ارتباط میان یونیت داخلی و یونیت خارجی دچار مشکل شده است.

ارور CH06 کولرگازی ال جی

سنسور لوله خروجی یونیت داخلی خطا دارد.

ارور CH07 کولرگازی ال جی

همه‌ی قطعات پنل داخلی در دستگاه‌های HP روی یک حالت نیستند.

ارور CH09 کولرگازی ال جی

نقص در EEPROM (چیپ حافظه) پنل داخلی را نشان می‌دهد.

ارور CH10 کولرگازی ال جی

موتور فن پنل داخلی کولر گازی نقص دارد.

ارور CH11 کولرگازی ال جی

خطای ارتباط یونیت داخلی

ارور CH21 کولرگازی ال جی

نقص در PVB IPM اینورتر.

ارور CH22 کولرگازی ال جی

این ارور جریان بالای برق ورودی را نشان می‌دهد.

ارور CH23 کولرگازی ال جی

DC کمپرسور اینورتر ولتاژ پایین دارد.

ارور CH24 کولرگازی ال جی

فشار گاز خروجی از کمپرسور بالا رفته است.

ارور CH25 کولرگازی ال جی

ولتاژ ورودی به دستگاه بالا یا پایین است.

ارور CH26 کولرگازی ال جی

عمل نخستین کمپرسور اینورتر نقص دارد.

ارور CH27 کولرگازی ال جی

این خطای PSC یا خازن فن است.

ارور CH43 کولرگازی ال جی

سنسور فشار بالا نقص دارد.

ارور CH44 کولرگازی ال جی

نقص سنسور محیط یونیت خارجی نقص دارد.

ارور CH45 کولرگازی ال جی

سنسور لوله‌های کندانسور نقص دارد.

ارور CH46 کولرگازی ال جی

نقص در ترمیستور

ارور CH47 کولرگازی ال جی

نقص در سنسور دمای لوله‌ی خروجی کمپرسور constant1

ارور CH48 کولرگازی ال جی

خطا در سنسور دمای لوله‌‌ی خروجی کمپرسور constant2

ارور CH49 کولرگازی ال جی

سنسور دمای IPM یونیت خارجی نقص دارد.

ارور CH50 کولرگازی ال جی

خطای مرحله ارتباط یونیت خارجی

ارور CH51 کولرگازی ال جی

ارور بیش از ظرفیت 

ارور CH52 کولرگازی ال جی

خطای ارتباط میان PCB اینورتر و PCB اصلی

ارور CH61 کولرگازی ال جی

بار دمای سنسور لوله‌ی کندانسور

ارور CH62 کولرگازی ال جی

گرمای بیش از اندازه سنسور سینگ گرما

ارور CH65 کولرگازی ال جی

اتصال کوتاه یا باز شدن سنسور سنسور سینک گرما

ارور CH67 کولرگازی ال جی

فن یونیت خارجی قفل شده است.

ارور CH69 کولرگازی ال جی

خطای سنسور CT کمپرسور Constant1

ارور CH73 کولرگازی ال جی

جریان ورودی به کولر گازی متغیر است.

ارور CH75 کولرگازی ال جی

ارور فن CT دستگاه

ارور CH76 کولرگازی ال جی

ارور ولتاژ بالای فن DC

ارور CH77 کولرگازی ال جی

جریان بالای فن

ارور CH79 کولرگازی ال جی

ارور استارت اولیه فن

پیام CO در کولر گازی اسپلیت ال جی

اگر برنامه Auto Clean کولر گازی ال جی را فعال کرده باشید، بعد از خاموش شدن دستگاه،‌ کولر گازی وارد این مرحله می‌شود و روی نمایشگر کنترل CO نمایش داده می‌شود.

چه زمانی برای تعمیر کولر گازی ال جی اقدام کنیم؟

اگر می‌بینید کولر گازی شما باد گرم ‌می‌زند،‌ پنل داخلی یا خارجی صدای زیادی تولید می‌کند، کولر گازی شما روشن نمی‌شود، باید برای تعمیر کولر گازی خود اقدام کنید. با دیدن کوچک‌ترین عیب و نقص در دستگاه از یک متخصص درخواست کنید تا از دستگاه شما بازدید کند و آن را عیب‌یابی کنید. عیب‌یابی کولر گازی را حتماً یک متخصص کاربلد می‌تواند انجام دهد و از افراد غیرمتخصص برای تعمیر و سرویس کولر گازی کمک نخواهید.

چگونه درخواست خود را برای تعمیر کولر گازی ال جی ثبت کنیم؟

برای تعمیر کولر گازی ال جی در کاردون کافی است مراحل زیر را طی کنید:

۱- در وب اپلیکیشن کاردون درخواست و مشکل خود را ثبت کنید.

۲- کارشناسان کاردون به صورت تلفنی به شما برای برطرف کردن مشکل مشاوره می‌دهند.

۳- در صورت لزوم، هماهنگی‌های لازم برای حضور تکنسین در منزل شما انجام می‌شود.

۴- تکنسین پس از بازدید دستگاه، بر اساس قیمت‌های مصوب، برای تعمیرات به شما اعلام هزینه می‌کنند و در صورت موافقت شما، کولر گازی شما را تعمیر می‌کنند.

۵- پس از انجام تعمیرات از شما بابت تعمیرات کولر گازی نظرسنجی انجام می‌شود.

شهرهای تحت پوشش تعمیرات کولر گازی

تعمیر کولر گازی را در شهرهای تهران،‌ مشهد، کرج، رشت و تبریز انجام می‌دهیم و به زودی شهرهای دیگر را نیز پوشش خواهیم داد.

سوالات متداول

سرویس کولر گازی ال جی به صورت سالیانه و قبل از شروع فصل گرما، باید انجام شود.

  • نظافت و سرویس یونیت داخلی
  • نظافت و سرویس یونیت خارجی
  • تعمیر شیر برقی کولر گازی ال جی
  • تعمیر برد کولر گازی ال جی​
  • تعویض کمپرسور کولر گازی اینورتر و معمولی ال جی​
  • تعمیر موتور کولر گازی ال جی​
  • تعمیر ترموستات کولر گازی ال جی​

ثبت درخواست تلفنی

در هر نقطه از ایران با شماره ۱۶۰۴ بدون پیش شماره تماس بگیرید. همکاران ما در کاردون از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ بامداد پاسخ‌گوی شما هستند.

ثبت درخواست آنلاین

با ثبت درخواست خود به صورت آنلاین همکاران ما در کمتر از ۳۰ دقیقه برای ارائه مشاوره و هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.