لوگوی کاردون

نحوه ریست ماشین لباسشویی ال جی + نکات آن

LG washing machine reset
فهرست محتوا

ریست ماشین لباسشویی ال جی

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد زمانی که دستگاه لباسشویی ال جی خود را روشن می کنید و می خواهید برنامه ای برای شستشو به دستگاه بدهید، متوجه می شوید لباسشویی هیج عکس العملی به دستورات شما نمی دهد در این زمان اولین کاری که به ذهن شما می رسد ریست کردن دستگاه است ولی آیا دکمه ای برای ریست کردن لباسشویی ال جی وجود دارد؟ در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با نحوه ریست کردن ماشین لباسشویی ال جی آشنا شوید.

چه زمانی لباسشویی نیاز به ریست کردن دارد؟

When does the washing machine need to be reset

زمانی به ریست کردن لباسشویی ال جی نیاز دارید که دستگاه خطا یا ارور بدهد یا با فشار دادن دکمه های آن هیچ دستوری را اجرا نکند حتی دستگاه خاموش هم نشود یا بعد از مدت زمان طولانی لباسشویی به کندی شروع به کار کند در این هنگام نیاز است که لباسشویی ریست شود.

به این نکته توجه داشته باشید زمانی که لباسشویی ال جی را ریست می کنید مشکل دستگاه شما ظاهرا حل می شود ولی بعد از چندین بار استفاده از لباسشویی متوجه خواهید شد لباسشویی شما کار نمی کند. بهتر است برای پیشگیری از مشکلات بیشتر دستگاه با یک تکنسین متخصص و مجرب در ارتباط باشید ما در کاردون با یک تیم فنی و مجرب در خدمت شما هستیم، جهت استفاده از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در تهران بر روی لینک کلیک کنید.

نحوه ریست ماشین لباسشویی ال جی بدون دکمه ریست

اگر روی برد لباسشویی دکمه ای برای اجرای این دستور ندارید باید ابتدا لباسشویی خود را خاموش کرده، سپس دستگاه را از برق بکشید سپس دکمه start  یا pause  را به مدت پنج تا ده ثانیه نگه دارید سپس دستگاه را مجدد به برق وصل کنید تا مراحل ریست کردن آن کامل شود.

نحوه ریست کردن لباسشویی ال جی با دکمه ریست

How to reset the LG washing machine with the reset button

ابتدا لباسشویی را با استفاده از دکمه مخصوص خاموش کنید سپس ماشین لباسشویی را بر روی برنامه cotton  قرار دهید و در ادامه مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

  • دکمه ی TEMP یا  SPEED SPIN را یکبار بزنید.
  • دکمه ی LEVEL WATER یا FUNCTION را فشار دهید این کار را تا زمانی که عبارت T01 بر روی صفحه نمایشگر لباسشویی ظاهر شود ادامه دهید و بعد از تغییر T01 به T02، دکمه ی START را بزنید.
  • بعد از نمایش عبارت ELT بر روی نمایشگر لباسشویی از دکمه ی ریست لباسشویی استفاده کنید
  • باید با یک خطا بر روی صفحه نمایشگر مواجه شوید دکمه ی TEMP را به مدت 5 ثانیه فشار دهید تا عبارت EOD بر روی صفحه نمایشگر ظاهر شود.
  • عملیات ریست ماشین لباسشویی به طور کامل انجام شد.

آخرین مطالب مرتبط

سوال و نظر خود را بیان کنید

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها