لوگوی کاردون

آیا ماشین لباسشویی خودش آب را گرم میکند

آیا ماشین لباسشویی خودش آب را گرم میکند
فهرست محتوا

اگر سوال شما هم این است که آیا ماشین لباسشویی خودش آب را گرم میکند ابتدا لازم است با مکانیزم کار ماشین لباسشویی آشنا شوید. شاید شنیده اید که می گویند ماشین لباسشویی آب را گرم نمی کند به همین دلیل لباس ها به خوبی شسته نمی شود. برای دانستن این حقیقت باید ابتدا بدانید ماشین لباسشویی چگونه کار می کند. کاردون در این مطلب سعی دارد شما را با مکانیزم کار لباسشویی آشنا کند تا بتوانید به سادگی به سوالات خود پاسخ دهید با کاردون همراه شوید تا با یک مطلب آموزشی دیگر بر اطلاعات خودتان بیافزایید.

آیا ماشین لباسشویی خودش آب را گرم می کند؟

بسیاری از ما به هنگام خرید ماشین لباسشویی سوالاتی در ذهنمان هست که شاید پاسخی برای آن نداریم زیرا این سوالات کاملا فنی هستند و به هنگام نصب ماشین لباسشویی با آن بر خواهیم خورد. ماشین های لباسشویی انواع مختلفی دارند و همین طور در هنگام خرید لباسشویی باید به سیستم لوله کشی منزل هم دقت کنید زیرا در صورتی که خانه شما یک ورودی شیر آب داشته باشد لازم است ماشین لباسشویی خریداری کنید که تک شیر هستند و به آب سرد متصل می شود.

حال سوال اینجاست آیا ماشین لباسشویی خودش آب را گرم میکند ؟ دیگر نیازی به ورودی آب گرم نیست؟ برای پاسخ به این سوالات باید بگوییم اگر لباسشویی که تهیه کرده اید تک شیر است دارای المنت های حرارتی برای گرم کردن آب می باشد بنابراین در این صورت باید بدانید ماشین لباسشویی آب را گرم می کند اگر بخواهیم یکی از معایب این ماشین لباسشویی ها را بیان کنیم مصرف زیاد برق می باشد زیرا برای گرم کردن آب سرد نیاز به برق زیادی دارند و در نتیجه هزینه های بالای برق برایتان آزار دهنده خواهد بود.

اما نگران نباشید باز هم راه حلی وجود دارد که کاردون در اختیارتان قرار می دهد تا از پرداخت هزینه های بالای برق رها شوید. اگر خانه شما یک ورودی شیر آب دارد و لباسشویی که تهیه کرده اید دو شیر ورودی دارد می توانید با استفاده از یک رابط اتصال شیلنگ به شیر آب مشکل را حل کنید و با این کار از هزینه های برق بکاهید همین طور فشار وارد شده بر ماشین لباسشویی را کم کنید.

تفاوت ماشین لباسشویی تک شیر و دو شیر

همان طور که در ابتدای مطلب اشاره شد با توجه به لوله کشی منزلتان اقدام به خرید لابسشویی نمایید در صورتی که خانه شما فقط یک ورودی شیر آب دارد توصیه ما به شما این است که از لباسشویی تک شیر استفاده نمایید درست است این لباسشویی فقط ورودی آب سرد دارد و باید با کمک المن داخلی به گرم کردن آب کمک کند و در هزینه های برق تاثیر گذار است اما انتخاب خوبی است برای کسانی که اجاره نشین هستند و امکان لوله کشی آب گرم را ندارند در این شرایط لازم نیست لوله کشی آب گرم داشته باشید.

در مقابل لباسشویی های دو شیر هستند که همان طور که از اسمشان پیداست دو ورودی شیر آب دارند هم آب سرد هم آب گرم البته لازم است بگوییم در این مدل لباسشویی ها هم از المنت حرارتی استفاده شده است تا با تنظیم برنامه هایی که با دمای 50 یا 60 درجه سانتی گراد عملیات شستشو را انجام می دهند با وجود باز بودن ورودی آب گرم با حرارت دادن به آب درجه تنظیم شده را ایجاد کنند. در این مدل از ماشین های لباسشویی هم مزیت ها و معایبی وجود دارد که لازم است بدانید.

در این مدل لباسشویی ها با توجه به اینکه ورودی آب گرم هم وجود دارد مصرف برق پایین تر خواهد بود در نتیجه در هزینه ها صرفه جویی خواهد شد در مقابل اگر شرایط نصب لباسشویی دو شیر را نداشته باشید فقط هرینه بالایی برای خرید این مدل پرداخت کرده اید.

در صورت نیاز شما می توانید از سرویس تعمیرات ماشین لباسشویی کاردون استفاده کرده و از مشاورین ما کمک بگیرید.

سوالات متداول

 این لباسشویی فقط ورودی آب سرد دارد و باید با کمک المن داخلی به گرم کردن آب کمک کند

در لباسشویی های دو شیر با توجه به اینکه ورودی آب گرم هم وجود دارد مصرف برق پایین تر خواهد بود در نتیجه در هزینه ها صرفه جویی خواهد شد.

در این مدل لباسشویی ها هم از المنت حرارتی استفاده شده است تا با تنظیم برنامه هایی که با دمای 50 یا 60 درجه سانتی گراد عملیات شستشو را انجام می دهند.

آخرین مطالب مرتبط

سوال و نظر خود را بیان کنید

2 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
هانی
11 ماه قبل

ببخشید آیا لباسشویی تک شیر هم مثل دو شیر لباس ها رو تمیز میشوره؟

Ayob Akhlaj
مدیر
پاسخ به  هانی
11 ماه قبل

با سلام و وقت بخیر
بله لباسشویی های تک شیر هیچ تفاوتی با دوشیرها ندارن.