لوگوی کاردون

گرمایش کولر گازی چقدر است

ACHiter
فهرست محتوا

همه ما کولر گازی را یک وسیله برای ایجاد سرما در خانه و یا محل کار می دانیم اما لازم است بدانید برخی از مدل های کولر گازی  ویژگی های متفاوتی را شمل می شوند به طوری که می توان از آن ها به عنوان سیستم گرمایشی هم استفاده نمود. اما به راستی گرمایش کولر گازی چقدر است ؟  مصرف برق در حالت گرمایشی چقدر است؟ اینها سوالاتی است که ذهن اکثر کاربران کولر گازی را به خود مشغول کرده است و کاردون سعی دارد با انتشار مقالات و مطالب آموزشی در این باره سطح آگاهی شما را افزایش دهد و به تمام سوالات شما پاسخ دهد بنابراین با کاردون همراه شوید.

گرمایش کولر گازی چقدر است؟

همان طور که اشاره کردیم برخی از مدل های کولر گازی دارای دو حالت گرمایش و سرمایش هستند بنابراین در فصل تابستان از سرمایش و در فصل زمستان از گرمایش این دستگاه ها می توان بهره مند شد. برای گرم کردن هوای منزل و یا محل کار در فصل زمستان می تواند از چرخه معکوس کولر گازی خود استفاده کنید البته به این شرط که دستگاه شما دارنده این سیستم باشد. کاربرانی که از کولر گازی در حالت گرمایش استفاده می کنند لازم است بدانید به دلیل عدم وجود المنت حرارتی در روند گرمایشی مصرف برق زیاد نمی باشد و می توانید به راحتی از این فرآیند استفاده کنید.

اگر کولر گازی شما هم مجهز به این سیستم می باشد می توانید در زمستان از این ویژگی استفاده کنید البته لازم است قبل از هر اقدامی از داشتن این قابلیت در کولر گازی خود مطمئن شوید برای این کار می توانید مدل کولر گازی خود را در اینترنت بیابید و با مطالعه جزئیات و ویژگی های دستگاه از امکانات و قابلیت های دستگاهتان مطلع شوید. حال که از داشتن این قابلیت مطمئن شده اید لازم است اقدام به راه اندازی سیستم گرمایشی نمایید.

راه اندازی سیستم گرمایشی کار ساده ای است برای استفاده از این قابلیت کافیست بر روی ریموت کنترل کولر گازی حالت گرمایش را تنظیم کنید تا از باد گرم دستگاه استفاده کنید البته باید بگوییم قبل از آن لازم است دستگاه را سرویس نمایید تا در عملکرد و بازدهی دستگاه تاثیر مثبت داشته باشد.

چگونه کولر گازی را در حالت گرمایش تنظیم کنیم؟

برای آنکه بتوانید از حالت گرمایش دستگاه استفاده کنید ابتدا لازم است تنظیمات دستگاه را از حالت سرما به گرما تغییر دهید که برای این کار با فشار دادن دکمه منو می توانید حالت های مختلف کورل گازی را مشاهده نمایید. با قرار دادن تنظیمات دستگاه بر روی HEAT به حالت گرمایش دسترسی پیدا خواهید کرد. حا با فشردن دکمه TEMP می توانید درجه گرمایش دستگاه را تعیین کنید بهترین دما برای بدن انسان دمای 25 الی 26 درجه می باشد اما در برخی از سردترین شب ها می توانید دما را تا 30 درجه افزایش دهید تا از گرمای دستگاه بیشتر بهره مند شوید.

لازم است به این نکته دقت کنید که مدت زمان 5 الی 10 دقیقه در اولین استفاده از حالت گرمایش زمان لازم است تا دستگاه به حالت گرمایش تغییر کند اگر این بازه زمانی طولانی تر شود باید به خرابی و مشکل در دستگاه مشکوک شوید و برای برطرف کردن آم و تشخیص علت این مشکل از کاردون و تیم متخصص آن کمک بخواهید.

استفاده و خرید کولر گازی اسپلیت بسیار مقرون به صرفه می باشد زیرا می توانید در فصل تابستان و زمستان از آن استفاده کنید و دیگر نیازی به استفاده از کولر آبی و یا وسایل گرمایشی نیست زیرا کولر گازی به تنهایی برای گرم کردن محیط کافی می باشد. لازم است هر سال قبل از راه اندازی دستگاه برای سرویس کولر گازی هزینه کنید تا از بروز مشکلات جدی جلوگیری نمایید.

برای انجام سرویس ها و تعمیرات کولر گازی خود می توانید از تعمیرکاران کاردون کمک بگیرید.

سوالات متداول

به دلیل عدم وجود المنت حرارتی در روند گرمایشی مصرف برق زیاد نمی باشد و می توانید به راحتی از این فرآیند استفاده کنید.

 بهترین دما برای بدن انسان دمای 25 الی 26 درجه می باشد اما در برخی از سردترین شب ها می توانید دما را تا 30 درجه افزایش دهید تا از گرمای دستگاه بیشتر بهره مند شوید.

آخرین مطالب مرتبط

سوال و نظر خود را بیان کنید

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها