لوگوی کاردون

علت خاموش شدن ناگهانی ماشین ظرفشویی بوش

علت خاموش شدن ناگهانی ماشین ظرفشویی بوش
فهرست محتوا

شاید یکی از اتفاقاتی که شما هم با آن برخورد کرده اید خاموش شدن ناگهانی ماشین ظرفشویی بوش باشد هنگامی که دستگاه در چرخه شستشوی ظروف قرار دارد متوجه خاموش شدن ناگهانی ماشین ظرفشویی می شوید و به دنبال علت خاموش شدن ناگهانی ماشین ظرفشویی بوش هستید. کاردون سعی دارد با انتشار مقالات آموزشی و بررسی مشکلاتی که شاید برای شما هم اتفاق بیافتد شما را در یافتن علت ها یاری نماید. این اتفاق زمانی که ماشین ظرفشویی از ظرف پر است می تواند بسیار ناخوشایند باشد اما لازم است علت را بررسی کنید تا بتوانید آن را برطرف نمایید.

اگر قصد تعمیر ماشین ظرفشویی خود را دارید، می توانید از سرویس تعمیر ماشین ظرفشویی در محل کاردون استفاده نمایید.

علت خاموش شدن ناگهانی ماشین ظرفشویی بوش چیست؟

What is the reason for the sudden shutdown of the Bosch dishwasher

همان طور که می دانید برخی از مشکلات ممکن است موقتی باشند و خودتان هم بتوانید آن ها را تشخیص دهید و برای برطرف کردن آن اقدام نمایید اما برخی از دلایل فنی هستند و به دلیل خرابی در قطعات ماشین ظرفشویی می باشد و لازم است یک فرد متخصص برای برطرف کردن آن مراجعه نماید. گاهی اوقات قطع جریان برق می تواند دلیل خاموش شدن ناگهانی ماشین ظرفشویی بوش باشد این دلیل ساده می تواند شما را بیش از حد نگران سازد زیرا ممکن است از بررسی آن غافل شوید و تنها احتمالی که به ذهنتان برسد سوختن ماشین ظرفشویی باشد.

اگر صفحه نمایش و کلیدهای ماشین ظرفشویی روشن باشد نشان از تامین برق است و باید دلایل دیگر را بررسی نمایید. یکی از قطعات به کار رفته در ماشین ظرفشویی که به هنگام داغ شدن بیش از حد دستگاه مانع از رسیدن جریان برق به موتور و برد ماشین ظرفشویی می شود فیوز حرارتی نام دارد. گاهی اوقات ممکن است این فیوز بپرد و ماشین ظرفشویی به طور ناگهانی خاموش شود اما در برخی مواقع به دلیل استفاده بیش از حد از ماشین ظرفشویی بوش طبق عملکرد این قطعه و داغ شدن بیش از حد موتور فیوز حرارتی مانع از کار کردن دستگاه شود بنابراین لازم است اندکی صبر کنید تا دستگاه مجدد شروع به کار نماید.

گاهی اوقات ممکن است باز بودن درب ماشین ظرفشویی دلیل اصلی توقف و خاموش شدن ناگهانی ماشین ظرفشویی بوش باشد بنابراین قبل از هر چیز حتما درب ظرفشویی را بررسی نمایید تا کاملا بسته شده باشد و شاید یکی از اجزای مربوط به قفل و یا درب دستگاه دچار مشکل شده باشد که باید توسط تعمیرکار ماشین ظرفشویی بررسی شود تا در صورت نیاز قطعه جدید جایگزین شود.

علت کار نکردن ماشین ظرفشویی بوش چیست؟

What is the reason for Bosch dishwasher not working

یکی از قطعات مهم در ماشین ظرفشویی بوش برد الکترونیکی است که می توان گفت در بیشتر لوازم خانگی برقی وجود دارد و عملکرد دستگاه را کنترل می کند. این قطعه دستور شروع و پایان را صادر می کند بعد از بررسی تمامی موارد احتمالی تنها علت خرابی می تواند ایجاد اختلال و مشکل در برد الکترونیکی دستگاه باشد که بررسی و تشخیص خرابی باید توسط یک فرد متخصص انجام شود زیرا این قطعه بسیار حساس می باشد.

گاهی اوقات ممکن است پنل کنترلی و یا صفحه نمایش ماشین ظرفشویی دچار مشکل شده باشد و با زدن دکمه های روی دستگاه در عملکرد و فرآیند شستشو اختلال ایجاد شود. همان طور که می دانید ماشین ظرفشویی در چرخه شستشوی ظروف نیاز به آب دارد و اگر این آب تامین نشود ماشین ظرفشویی به طور ناگهانی خاموش خواهد شد اگر آب منزلتان قطع شده است خاموش شدن ماشین ظرفشویی طبیعی است اما این اتفاق همیشه تکرار نخواهد شد.

اگر از ماشین ظرفشویی برند بوش استفاده می کنید که نیازمند تعمیر است، می توانید از سرویس تعمیر ماشین ظرفشویی بوش کاردون استفاده نمایید.

اما با خراب شدن پمپ آب و موتور ممکن است تامین آب در ماشین ظرفشویی به درستی انجام نشود که در این صورت لازم است با ثبت سفارش در وب سایت و یا اپلیکیشن کاردون برای بررسی و برطرف کردن مشکل ماشین ظرفشویی ثبت سفارش نمایید.

سوالات متداول

گاهی اوقات ممکن است باز بودن درب ماشین ظرفشویی دلیل اصلی توقف و خاموش شدن ناگهانی ماشین ظرفشویی بوش باشد.

یکی از قطعات به کار رفته در ماشین ظرفشویی که به هنگام داغ شدن بیش از حد دستگاه مانع از رسیدن جریان برق به موتور و برد ماشین ظرفشویی می شود فیوز حرارتی نام دارد.

آخرین مطالب مرتبط

سوال و نظر خود را بیان کنید

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها