لوگوی کاردون

علت کار نکردن دکمه های ماشین ظرفشویی

علت کار نکردن دکمه های ماشین ظرفشویی
فهرست محتوا

همان طور که می دانید برای شروع برنامه های شستشو در ماشین ظرفشویی دکمه هایی تعبیه شده است که کنترل ماشین ظرفشویی را بر عهده دارند. تعداد این دکمه ها کم است و می توانید به سادگی با استفاده از دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی از عملکرد و کارایی هر یک از دکمه ها برای فرآیند شستشو استفاده نمایید. اما ممکن است گاهی اوقات ممکن است متوجه کار نکردن دکمه های ماشین ظرفشویی شوید که همین موضوع می تواند مانع از شروع فرآیند شستشو شود در این شرایط باید به دنبال علت کار نکردن دکمه های ماشین ظرفشویی باشید. کاردون سعی دارد با انتشار مطالب و مقالات آموزشی در این باره سطح آگاهی و اطلاعات شما را افزایش دهد بنابراین با کاردون همراه شوید.

اگر قصد تعمیر ماشین ظرفشویی خود را دارید، می توانید از سرویس تعمیر ماشین ظرفشویی در محل کاردون استفاده نمایید.

علت کار نکردن دکمه های ماشین ظرفشویی

The reason for the dishwasher buttons not working

کار نکردن دکمه های ماشین ظرفشویی می تواند دلایل مختلفی داشته باشد چرا که هر یک از قطعات به کار رفته در صفحه نمایش و پنل ماشین ظرفشویی می تواند دلیل بر خرابی و کار نکردن دکمه ها باشد بنابراین قبل از هر چیز لازم است ابتدا با قطعات به کار رفته در ماشین ظرفشویی آشنا شوید. اگر صفحه نمایش ماشین ظرفشویی شما کار می کند اما برخی از دکمه کار نمی کند باید تاچ پد را تعویض نمایید. شاید بهتر است بدانید در صورت کار نکردن تمامی دکمه های ماشین ظرفشویی مشکل از پنل فرمان می باشد و باید برای تعویض آن اقدام نمایید.

اگر ماشین ظرفشویی را به برق متصل کرده اید اما صفحه نمایش آن روشن نمی شود دلیل خرابی صفحه نمایش و یا صفحه لمسی می باشد اما اگر برخی از دکمه کار نکرد مشکل از تاچ پد می باشد. این قطعه فرمان اجرای برنامه ها را از برد الکترونیکی دریافت می کند بنابراین هنگامی که تاچ پد با اختلال مواجه شود دستورهای ارسال شده بی جواب می ماند و نتیجه آن کار نکردن دکمه های ماشین ظرفشویی خواهد بود.

چرا دکمه های ماشین ظرفشویی کار نمی کند؟

Why are the dishwasher buttons not working

همیشه دلایل کار نکردن دکمه های ماشین ظرفشویی نمی تواند فنی باشد گاهی اوقات ممکن است دلایل ساده علت کار نکردن دکمه ها باشد بنابراین لازم است قبل از هر اقدامی ابتدا موارد ساده بررسی شود. شاید از قفل کودک استفاده کرده اید و فراموش کرده اید آن را غیر فعال کنید زیرا ماشین ظرفشویی هنگام روشن شدن براساس آخرین برنامه ای که بر روی آن تنظیم شده است شروع به کار می کند بنابراین اگر آخرین بار از قفل کودک استفاده کرده اید و آن را غیر فعال نکرده اید برای رفع این مشکل باید ماشین ظرفشویی را ریست نمایید. برای ریست کردن ماشین ظرفشویی توصیه می کنیم به دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی رجوع نمایید و یا اگر به دفترچه راهنما دسترسی ندارید با جستجو کردن مدل و برند ماشین ظرفشویی خود اقدام به ریست کردن دستگاه نمایید.

اگر خودتان نمی توانید مشکل ماشین ظرفشویی را تشخیص دهید و برای عیب یابی آن اقدام نمایید می توانید با مراجعه به وب سایت و یا اپلیکیشن کاردون ثبت سفارش نمایید تا متخصصین ما در کوتاه ترین زمان در محل شما حاضر شوند و مشکل را برایتان عیب یابی نمایند.

سوالات متداول

اگر ماشین ظرفشویی را به برق متصل کرده اید اما صفحه نمایش آن روشن نمی شود دلیل خرابی صفحه نمایش و یا صفحه لمسی می باشد.

 اگر صفحه نمایش ماشین ظرفشویی شما کار می کند اما برخی از دکمه کار نمی کند باید تاچ پد را تعویض نمایید.

اگر از ماشین ظرفشویی برند ال جی استفاده می کنید که نیازمند تعمیر است، می توانید از سرویس تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی کاردون استفاده نمایید.

به تعمیر ماشین ظرفشویی نیاز دارید؟ تعمیرات، سرویس، نصب و تمدید گارانتی ماشین ظرفشویی

آخرین مطالب مرتبط

سوال و نظر خود را بیان کنید

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها