لوگوی کاردون

باز كردن قفل يخچال سامسونگ

باز كردن قفل يخچال سامسونگ
فهرست محتوا

یخچال های سامسونگ بسته به مدل چند عملکرد قفل متفاوت دارند. از جمله این موارد می توان به Lock Lock ،Child Lock و Dispenser Lock اشاره کرد. قفل ها برای جلوگیری از بهم ریختن تنظیمات توسط کودکان و یا تغییر تصادفی هنگام برخورد با صفحه نمایش یخچال، مفید هستند. Child Lock و Dispenser Lock همچنین از توزیع آب یا یخ جلوگیری می کند. اگر می خواهید از صفحه نمایش استفاده کنید و می بینید که نماد قفل روشن است، یا اگر صفحه نمایش فقط با صدای زنگ پاسخ می دهد، به این معنی است که قفل صفحه نمایش باید باز شود. اما برای این کار باید نحوه باز كردن قفل يخچال سامسونگ را بدانید پس با این بار هم با کاردون و یک مطلب آموزشی دیگر همراه شوید.

باز كردن قفل يخچال سامسونگ

Samsung refrigerator unlocking

هنگامی که با تنظیمات صفحه نمایش یخچال خود آشنا شدید، کنترل کاملی روی یخچال خود خواهید داشت. برای اینکار می توانید از دفترچه راهنمای دستگاه استفاده نمایید تا اطلاعات خود را در این باره افزایش دهید.

۱) قفل کنترل اتوماتیک (Automatic Control Lock)

این ویژگی قاب هایی که در داخل یا بالای درب یخچال قرار دارند را قفل می کند. دستگاه پس از 1 دقیقه عدم فعالیت به طور خودکار قفل می شود تا از تماس تصادفی جلوگیری شود. با لمس و نگه داشتن دکمه هشدار درب، می توانید قفل آن را باز کنید تا زمانی که صدای زنگ را بشنوید معمولاً حدود 3 ثانیه طول می کشد.

۲) Dispenser Lock

این ویژگی در برخی مدل های یخچال سامسونگ تعبیه شده است. این دکمه توزیع کننده آب و یخ را غیرفعال می کند، اما سایر قسمت های صفحه نمایش یخچال همچنان کار خواهند کرد. لطفاً برای راهنمایی دقیق به کتابچه راهنمای یخچال خود مراجعه کنید. اگر یخچال Family Hub دارید، می توانید تنظیمات Lock Dispenser را از صفحه نمایش تنظیم کنید. روی «برنامه ها» ضربه بزنید و سپس روی «سردخانه» و تنظیمات یخچال ضربه بزنید، سپس روی قفل در کنار قفل توزیع کننده ضربه بزنید تا قفل تلگراف را باز کنید. اگر در کنار Dispenser Lock قفل باز شود، به این معنی است که در حال حاضر قفل تلگراف باز است.

برای تعمیر یخچال خود، می توانید از سرویس تعمیر یخچال در محل کاردون استفاده کنید.

۳) قفل کودک (Child Lock)

برخی از یخچال ها دارای قفل کودک (قفل کنترلی) هستند که همزمان صفحه نمایش و توزیع کننده را قفل می کند. این در صفحه هایی ظاهر می شود که در خارج از یخچال قرار دارند و می توانید قفل آنها را باز نگه دارید تا Ice Maker خاموش باشد تا زمانی که صدای زنگ را بشنوید (3 ثانیه).

ویژگی Child Lock در یخچال سامسونگ چیست؟

What is the Child Lock feature in the Samsung refrigerator

قفل کودک روی یخچال های سامسونگ از ایجاد تغییرات تصادفی در صفحه نمایش جلوگیری می کند. اگر قفل کودک فعال باشد، دیگر نمی توانید از پنل کنترلی یخچال استفاده کنید و برخی از ویژگی ها مانند یخساز دیگر ممکن است کار نکنند. همان طور که می دانید قفل کودک از تغییر تنظیمات تصادفی در صفحه نمایش یخچال جلوگیری می کند. برای استفاده از عملکرد قفل کودک، لازم است دکمه Child Lock را برای 3 ثانیه فشار دهید. اما لازم است یادآور شویم روند روشن و خاموش شدن قفل کودک در مدل های مختلف یخچال سامسونگ متفاوت است که در اینجا به سه مورد از آن ها اشاره کرده ایم.

  • دکمه Child Lock را به مدت سه تا پنج ثانیه فشار دهید و نگه دارید. نشانگر Child Lock وقتی فعال است صفحه کنترل قفل می شود.
  • دکمه Ice Off را برای سه تا پنج ثانیه فشار دهید و نگه دارید.
  • دکمه های Vacation و Fridge را به مدت سه ثانیه فشار داده و نگه دارید. دکمه Fridge اغلب همان دکمه ای است که دما را کنترل می کند.

سوالات متداول

یخچال های سامسونگ بسته به مدل چند عملکرد قفل متفاوت دارند. از جمله این موارد می توان به Lock Lock ،Child Lock و Dispenser Lock اشاره کرد.

این دکمه توزیع کننده آب و یخ را غیرفعال می کند، اما سایر قسمت های صفحه نمایش یخچال همچنان کار خواهند کرد.

این ویژگی قاب هایی که در داخل یا بالای درب یخچال قرار دارند را قفل می کند. دستگاه پس از 1 دقیقه عدم فعالیت به طور خودکار قفل می شود تا از تماس تصادفی جلوگیری شود.

اگر از یخچال برند سامسونگ استفاده می کنید که نیازمند تعمیر است، می توانید از سرویس تعمیر یخچال سامسونگ کاردون استفاده نمایید.

به تعمیر یخچال نیاز دارید؟ تعمیرات، سرویس، نصب و تمدید گارانتی یخچال

آخرین مطالب مرتبط

سوال و نظر خود را بیان کنید

4 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نازی
11 ماه قبل

آیا استفاده زیاد از قفل کودک در یخچال سامسونگ باعث خرابی اون میشه؟

Ayob Akhlaj
مدیر
پاسخ به  نازی
11 ماه قبل

با سلام و وقت بخیر
خیر هیچ مشکلی برای یخچال پیش نمیاد.

منصوری
14 روز قبل

سلام ببخشید قفل کودک رو زدیم ولی الان هر کاری میکنیم قفل باز نمیشه یه چند وقت یخچال در حالت قفل بوده ممکنه ک چون مدت زمان زیادی قفل بوده ب مشکل خورده؟ باید چکار کرد هیچ دکمه ای عمل نمیکنه

پشتیبانی کاردون
ویرایشگر
پاسخ به  منصوری
1 روز قبل

باسلام
باید سه تا پنج ثانیه برای باز شدن قفل کودک دکمه را نگه دارید تا باز شود.