لوگوی کاردون

علت جمع شدن آب در ماشین لباسشویی خاموش

علت جمع شدن آب در ماشین لباسشویی خاموش
فهرست محتوا

نشت آب صرف نظر از اینکه منشأ آن از کجا باشد، می‌تواند منجر به دردسرهای بزرگی شود. این امر مخصوصاً زمانی مشکل‌سازتر است که در ماشین لباسشویی رخ دهد. سرازیر شدن آب به کف آشپزخانه می‌تواند آشفتگی زیادی ایجاد کند و زمان و انرژی زیادی از شما بگیرد. یکی از دلایل رخ دادن چنین وضعی، جمع شدن آب در ماشین لباسشویی شما به شکل خود به خودی و حتی در زمان خاموشی آن است. اگر این اتفاق برای دستگاه شما رخ می‌دهد، تعمیرات لوازم خانگی کاردون راه‌حل‌هایی دارد که برای رفع آن به درد شما خواهند خورد. شما فقط کافی است چند قسمت لباسشویی را تست و عیب‌یابی نمایید و منشأ وقوع مشکل را پیدا کنید.

علل جمع شدن آب در ماشین لباسشویی خاموش و راهکارها

برای وقوع این مشکل آزاردهنده دو دلیل رایج وجود دارد. این دو دلیل یکی خرابی دریچه ورودی آب و دیگری عملکرد نادرست سوئیچ فشار آب هستند. در عمده موارد و طبق تجربیات تکنسین‌های کاردون، تجمع کلسیم در دریچه ورودی آب باعث مختل شدن عملکرد سوئیچ فشار آب و وقوع این مشکل می‌شود.

برای خلاص شدن از این مشکل به صورت کلی باید سختی آب خود را بررسی کنید. آب سخت باعث رسوب مواد معدنی مانند کلسیم در قطعات ماشین لباسشویی و درنهایت خرابی آن‌ها می‌شود. البته اگر آب شما نرم‌تر از حد استاندارد باشد نیز به مقدار زیادی مواد شوینده نیاز خواهید داشت. بنابراین بهتر است آب نرم شده در حد مجاز را وارد ماشین لباسشویی خود کنید. سختی آب از مهم‌ترین دلایل رسوب مواد معدنی نظیر کلسیم در دستگاه‌های متصل به آب خانگی به شمار می‌رود.

در ادامه به رایج‌ترین نقص‌های پدید آورنده مشکل جمع شدن آب در ماشین لباسشویی خاموش و راهکارهای رفع آن‌ها می‌پردازیم.

  1. خرابی شیر ورودی آب

خرابی دریچه ورودی آب یکی از رایج‌ترین دلایلی است که موجب سرازیری آب به ماشین لباسشویی خاموش می‌شود. این شیر جریان آبی را که برای هر دو چرخه شستشوی سرد و گرم لازم است، به داخل ماشین لباسشویی شما کنترل می‌کند. گهگاه مشکل جمع شدن آب در ماشین لباسشویی بعد از گذشت چند ساعت و اتمام چرخه شستشو در درام آن رخ می‌دهد. این امر ممکن است به دلیل گیرکردن شیر برقی ورودی آب در وضعیت باز به خاطر رسوبات معدنی و به ویژه کلسیم باشد.

یک آزمایش ساده برای تشخیص باز ماندن دریچه ورودی آب لباسشویی توسط رسوبات کلسیم وجود دارد. این آزمایش را می‌توانید به راحتی انجام دهید تا ببینید آیا شیر ورودی آب از کار افتاده است یا خیر. برای این کار می‌توانید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

  • به ماشین لباسشویی نگاه کنید تا کاملاً خالی باشد. زمانی که خبری از هیچ‌گونه آبی داخل دیگ یا درام لباسشویی نبود، آن را از برق بکشید.
  • اگر دیگ مدام پر می‌شود، شیر ورودی آب دستگاه شما دارای اشکال است و باید تعویض شود.
  • بهتر است منبع آب را تا زمان تعمیر و تعویض این قسمت قطع کنید تا ماشین لباسشویی پر نشود و سیل به راه نیفتد.

شما می توانید برای تعمیر ماشین لباسشویی خود از کارشناسان کاردون کمک بگیرید.

خرابی شیر

رفع مشکل خرابی شیر ورودی آب

اولین کاری که باید انجام دهید، این است که ببینید آب حتی زمان خاموش بودن لباسشویی نیز وارد آن می‌شود یا خیر. برای رفع مشکلی خرابی شیر ورودی آب و درنتیجه جمع شدن آب در ماشین لباسشویی باید مراحل زیر را به صورت گام‌به‌گام دنبال کنید. توجه داشته باشید که ماشین لباسشویی یک وسیله برقی حساس می‌باشد. پس بهتر است کار تعمیر آن را به متخصصان حرفه‌ای کاردون بسپارید.

  • لباسشویی را خاموش نمایید و سیم آن را از پریز برق جدا کنید.
  • پوشش بالایی لباسشویی خود را بردارید تا به شیرهای ورودی برسید.
  • می‌توانید اتصال‌دهنده‌های سیم را از شیرها خارج یا جدا نمایید، اما شیلنگ‌های آب را از دریچه‌های پشتی جدا نکنید.
  • شلنگ‌های پرکننده آب به رنگ سیاه را یکی یکی از شیر جدا نمایید.
  • به دنبال خروج و نشتی آب باشید، اگر این‌گونه نیست پس به سراغ مورد بعدی بروید.

رفع مشکلی خرابی شیر ورودی آب با مولتی متر

همچنین می‌توانید مشکل جمع شدن آب در ماشین لباسشویی ناشی از شیر برقی ورودی آب معیوب را در صورت تمایل با مولتی متر چک کنید. نحوه انجام این در ادامه شرح داده شده است.

  • لباسشویی خود را به طور کامل از منبع برق آن جدا نمایید.
  • دریچه ورودی آب خود را پیدا کنید و آن را بردارید. به احتمال زیاد این دریچه را در پشت اتصالات شلنگ پیدا خواهید کرد. ممکن است لازم باشد پانل دسترسی عقب را بردارید تا به آن برسید.
  • یک بازرسی بصری از شیر انجام دهید تا علائم قابل مشاهده آسیب یا سایش را پیدا کنید.
  • همچنین صفحه‌های داخل آن را برای وجود هرگونه آشغال مورد بررسی قرار دهید. اگر زباله وجود دارد، پس باید آن‌ها را تمیز کنید. بسیار مراقب باشید، زیرا اگر صفحه نمایش آسیب ببیند، باید کل شیر را تعویض کنید.
  • با استفاده از یک مولتی متر، آن را روی تابع Rx1 قرار دهید.
  • پروب‌ها را به پایانه‌های داخل شیر لمس کنید.
  • نتیجه، بین مدل‌های مختلف لباسشویی، متفاوت است. بنابراین برای تعیین میزان Rx1 استاندارد باید به دفترچه راهنمای دستگاه خود مراجعه کنید.
  • اگر دریچه آسیب دیده است یا نتایج آزمایش دلخواه نیست، پس باید شیر ورودی آب را تعویض کنید.

تعویض شیر ورودی آب

اگر شیر ورودی آب شما نیاز به تعویض داشت، باید آن را تعویض کنید. اکیداً توصیه می‌کنیم که اگر در این امور تخصص ندارید، از انجام آن پرهیز کنید. یک اشتباه بسیار کوچک در حین انجام کار می‌تواند ضررهای بزرگی به لباسشویی شما بزند. متخصصان کاردون در اسرع وقت و با هزینه‌ای منصفانه اقدام به تعویض شیر ورودی آب لباسشویی شما خواهند کرد. در ادامه نحوه تعویض شیر ورودی آب برای رفع مشکل جمع شدن آب در ماشین لباسشویی شرح داده‌شده است.

  • لباسشویی را خاموش کنید و از برق بکشید.
  • منابع آب سرد و گرم را ببندید و شیلنگ‌ها را از شیر ورودی جدا کنید.
  • دستگاه را از دیوار دور نمایید تا بتوانید به پشت آن دسترسی داشته باشید.
  • از یک چاقوی بتونه برای بلند کردن قسمت بالایی دستگاه استفاده کنید.
  • از بالا رفتن بیش از حد لباسشویی به عقب جلوگیری نمایید.
  • برای جدا کردن پیچ نزدیک دریچه پرکننده، از یک درایور مهره استفاده کنید.
  • شیر را کمی بالا بیاورید و آن را از طریق دهانه پشتی به سمت بالا فشار دهید.
  • گیره شلنگ پشتیبانی‌کننده از شیلنگ خروجی را به آرامی جدا کنید.
  • سوپاپ را از دهانه بیرون بیاورید و سیم‌ها را از پایانه‌های شیر برقی جدا کنید. نکته مهم: به یاد داشته باشید که سیم‌ها کجا می‌روند.
  • برای جدا کردن گیره شلنگ از انبردست استفاده کنید.
  • شلنگ را از شیر قدیمی جدا نمایید و قسمت قدیمی را دور بریزید.
  • شیر جدید را نصب کنید و لباسشویی خود را با پشت سر گذاشتن مراحل فوق، مونتاژ کنید.

مشکلات هیدرواستات، سوئیچ فشار یا شیلنگ هیدرواستات

دستگاه‌هایی که سطح آب داخل دیگ را اندازه‌گیری می‌کنند، معمولاً ممکن است از کار بیفتند. این امر منجر به پر شدن بیش از حد دستگاه در طول چرخه شستشو می‌شود. اندازه‌گیری سطح آب در ماشین لباسشویی توسط لوله هیدرواستات که به دیگ متصل است، صورت می‌گیرد. همان‌طور که آب دیگ یا درام لباسشویی را پر می‌کند، فشار واردشده به این لوله بیشتر و بیشتر می‌شود. بنابراین هنگامی که دیگ لباسشویی آب کافی داشته باشد، هوای داخل لوله به دیافراگم روی کلید سطح آب فشار می‌آورد.

سپس کلید سطح آب شیر ورودی را می‌بندد و جریان آب را متوقف می‌کند. اگر این لوله انسداد یا نشتی داشته باشد، از وقوع این فرآیند جلوگیری می‌شود. زیرا فشار هوا به اندازه کافی قوی نیست تا دیافراگم را فشار دهد. اگر هیدرواستات یا سوئیچ سطح آب از کار بیفتد، می‌تواند به جلوگیری از خاموش شدن شیر ورودی خودکار آب نیز منجر شود. بنابراین شاهد جمع شدن آب در ماشین لباسشویی خاموش خواهید بود.

هیدرواستات یا سوئیچ سطح آب علت جمع شدن آب در ماشین لباسشویی

رفع مشکلات هیدرواستات یا سوئیچ سطح آب، سوئیچ فشار و لوله هیدرواستات

در این مرحله شما باید فرایند عیب‌یابی را شروع کنید و مرحله به مرحله پیش بروید. بررسی مشکلات سوئیچ سطح آب، سوئیچ فشار یا لوله گنبد هوا از امور تخصصی است که باید به متخصصان امر واگذار شود. این مشکلات از رایج‌ترین دلایل وقوع جمع شدن آب در ماشین لباسشویی خاموش هستند. برای حل این مشکل باید گام‌های زیر را به ترتیب و در نهایت دقت انجام دهید.

مرحله 1

فرآیند عیب‌یابی را با جدا کردن ماشین لباسشویی خود از برق شروع نمایید.

مرحله 2

محل لوله هیدرواستات را پیدا کنید. این قطعه بسته به برند لباسشویی احتمالاً بین دیگ و صفحه انتخاب سطح آب در پشت پانل کنترل خواهد بود.

مرحله 3

شیلنگ را بردارید و کاملاً در تشت آب فرو نمایید. شما باید یک طرف آن را در آب فرو کنید. سپس با دهان به طرف دیگر بدمید تا تشکیل حباب‌های هوا را در تشت بررسی کنید.

مرحله 4

آیا چیزی این لوله را مسدود کرده است؟. برای بررسی مسدودی در طول لوله، می‌توانید چراغ‌قوه را به داخل آن بتابانید تا ببینید آیا نور از آن عبور می‌کند یا خیر.

مرحله 5

آخرین چیزی که باید به دنبال آن باشید، لکه‌های فرسودگی یا ترک در سطح لوله است.

مرحله 6

اگر لوله مشکلی نداشت، پس باید کلید یا هیدرواستات را بررسی کنید. به دنبال علائمی باشید که نشان‌دهنده خرابی، رسوب آب یا گرفتگی در سوئیچ باشند.

مرحله 7

اگر چنین است، از یک مولتی متر برای بررسی تداوم بهره ببرید. برای انجام این کار ابتدا باید ماشین لباسشویی را با سطح مناسبی از آب پر کنید. سپس آن را از برق بکشید.

مرحله 8

سوئیچ فشار و پایانه‌های استفاده‌شده روی آن را برای کنترل شیر ورودی آب بررسی کنید.

مرحله 9

باید شماتیک سیم‌کشی مدل لباسشویی خود را داشته باشید تا ببینید خوانش استاندارد مولتی متر چقدر است.

مرحله 10

وقتی فهمیدید به دنبال چه چیزی هستید، سیم‌ها را از سوئیچ جدا نمایید و آن‌ها را آزمایش کنید. فقط مطمئن شوید که دیگ لباسشویی هنوز پر از آب باشد.

مشکلات پمپ تخلیه

شاید یکی از مهم‌ترین دلایل اینکه آب در ماشین لباسشویی خاموش جمع می‌شود، خرابی پمپ تخلیه ماشین لباسشویی و مشکل در عملیات تخلیه آب ماشین لباسشویی است. اگر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی خراب شده باشد. اگر پمپ تخلیه به درستی کار نکند،‌ باید آن را تعمیر یا تعویض کنید. در بیشتر موارد پمپی که سوخته باشد باید تعویض شود. 

چرا در لباسشویی آب ته‌مانده وجود دارد؟

گاهی اوقات وقتی درب ماشین لباسشویی خود را باز می‌کنید، متوجه می‌شوید که لباس شما خیس است و در یک گودال آب قرار دارد. این امر  باعث بروز مشکلاتی در خشک کردن لباس شما می‌شود. همچنین اگر لباس به سرعت خارج نگردد، این آب ته‌مانده می‌تواند منجر به ایجاد کپک شود. آب ته‌مانده به دلیل عدم تخلیه مناسب لباسشویی در طول چرخه شستشو ایجادشده است. این امر می‌تواند به دلایل مختلفی رخ دهد که در ادامه مورد بررسی قرار گرفته است.

ماشین لباسشویی
  1. چیزی سد راه تخلیه آب است

ممکن است سیستم تخلیه ماشین لباسشویی شما به درستی کار کند، اما آب ته‌مانده نیز در داخل آن وجود داشته باشد. در این سناریو، شما یک سد راه دارید که به شکلی جلوی شیلنگ تخلیه را گرفته است. هنگامی که شیلنگ تخلیه شما گرفتگی دارد، از تخلیه آب از دیگ بیرونی جلوگیری می‌کند. این مشکل زمانی ایجاد می‌شود که یک شی از دیگ داخلی سُر خورده و باعث ایجاد گرفتگی یا انسداد شده است. مراقب این انسدادها باشید و همه آن‌ها را برطرف کنید تا تخلیه مناسب و کامل آب از سر گرفته شود.

  1. شیلنگ تخلیه لباسشویی خراب است

حتی اگر شیلنگ تخلیه شما گرفتگی نداشته باشد، به این معنی نیست که مسئول مشکلات مربوط به جمع شدن آب در ماشین لباسشویی به صورت ته‌مانده نخواهد بود. شیلنگ بد، برای ایجاد مشکل نیازی به شکافته شدن یا شکستگی کامل ندارد. اگر شلنگ شما پیچ و تاب‌های زیادی داشته‌باشد، می‌تواند از تخلیه مناسب آب جلوگیری کند. شیلنگ تخلیه لباسشویی خود را بررسی نمایید و ببینید که آیا شکل خود را از دست داده است یا خیر. اگر شیلنگ شما کاملاً پیچ‌خورده به نظر می‌رسد، آن را صاف کنید و پیچ‌خوردگی‌ها را رفع نمایید. در این صورت آب آزادانه جریان می‌یابد و دیگ به صورت کامل خالی می‌شود. در عین حال، اگر شیلنگ تخلیه لباسشویی قابل تعمیر نیست، می‌توانید آن را با مدل جدید تعویض کنید.

  1. تخلیه آهسته

وقتی ماشین لباسشویی در حال تخلیه است، نگاهی به داخل آن بیندازید و ببینید آیا آب با سرعت خوبی از دیگ تخلیه می‌شود یا خیر. اگر دیدید که آب به صورت آهسته ناپدید می‌شود، نشانه کندی در عملیات تخلیه است. تخلیه آهسته معمولاً به دلیل مسدودشدن نسبی مجرای فاضلاب یا قرارگرفتن بیش از حد شلنگ در داخل دیگ رخ می‌دهد. این کار از خروج تمام آب از ماشین لباسشویی شما جلوگیری می‌کند و داستان حوضچه کوچک در دیگ لباسشویی را به‌وجود می‌آورد.

دلایل تجمع بیش از حد کف در دیگ ماشین لباسشویی

کف بیش از حد در ماشین لباسشویی می‌تواند به بد شستن لباس‌ها و نیاز به شستشوی مجدد منجر شود. بنابراین برای جلوگیری از آن، چه کاری می‌توانید انجام دهید و اصلاً چرا کف زیاد بد است؟. کف زیاد از ساییده شدن لباس‌ها به یکدیگر جلوگیری می‌کند و کیفیت شستشوی خوب را کاهش می‌دهد. مالش لباس‌ها به یکدیگر از مهم‌ترین بخش‌های شستشو محسوب می‌شود.

ماشین‌های لباسشویی مدرن و امروزی حسگرهایی دارند که سطح کف را در دیگ لباسشویی کنترل می‌کنند. اگر این حسگرها وجود کف بیش از حد را تشخیص دهند، به ورود آب ادامه می‌دهند تا زمانی که کف‌های اضافی خارج شوند. این کار علاوه بر هدر رفتن آب، انرژی و زمان، بر طراوت باقی‌مانده روی پارچه‌ها نیز تأثیر می‌گذارد. زیرا آبکشی‌های اضافی باعث از بین رفتن عطر لباس‌ها می‌شود. درعین حال، کف زیاد می‌تواند از پمپاژ و تخلیه آب ماشین لباسشویی جلوگیری و سیستم را مسدود کند. همین امر می‌تواند یکی از دلایل جمع شدن آب در ماشین لباسشویی خاموش باشد.

استفاده زیاد از مواد شوینده یا شوینده‌های بی‌کیفیت، شایع‌ترین دلیل ایجاد کف زیاد می‌باشد. بهتر است برای ارائه سطح مناسبی از قدرت پاک‌کنندگی و سطح کف مطلوب، از شوینده‌های باکیفیت استفاده کنید. بنابراین بهترین کاری که می‌توانید برای جلوگیری از تجمع بیش از حد کف در دیگ ماشین لباسشویی انجام دهید، افزودن مقدار مناسبی از یک شوینده باکیفیت است.

تجمع بیش از حد کف در دیگ ماشین لباسشویی

علت جمع شدن آب در جاپودری ماشین لباسشویی

اگر کشوی مواد شوینده یا جاپودری ماشین لباسشویی شما با آب پر می‌شود، ممکن است به‌‌دلیل مسدود شدن نازل‌ها باشد. برای تمیز کردن کشوی مواد شوینده و مشکل جمع شدن آب در ماشین لباسشویی مراحل زیر را دنبال کنید.

  • با استفاده از قفل میانی و بیرون کشیدن آن، کشوی مواد شوینده یا جاپودری را از ماشین لباسشویی خارج کنید.
  • اجازه دهید کشوی مواد شوینده در یک ظرف‌شویی خیس بخورد. سپس با یک پارچه تمیزکننده یا برس کوچک مانند مسواک، باقی‌مانده‌های سرسخت رسوبات آن را از بین ببرید.
  • کشوی مواد شوینده را کاملاً خشک کنید و آن را به داخل محفظه برگردانید.

علت جمع شدن آب در قسمت نرم كننده ماشين لباسشويي

درپوش کشو نرم‌کننده ماشین لباسشویی طوری طراحی شده است که بیشتر آبی را که به داخل کشو می‌ریزد، خارج کند. بنابراین وقتی شستشو به پایان می‌رسد، کشو باید همیشه تقریباً خالی باشد. برای رفع این مشکل، کشوی مواد شوینده را باز کنید و بیرون آورید، درب نرم‌کننده را باز نمایید و سینی نرم‌کننده را با آب پر کنید. درپوش نرم کننده را دوباره ببندید و آب باید فوراً تمام شود. اگر این اتفاق نیفتد، یک انسداد کوچک در هر یک از 3 لوله درپوش می‌تواند عمل سیفون را به طور کامل متوقف کند. تمیز کردن آن‌ها به طور کلی تنها کاری است که باید انجام دهید.

اگر سوراخ‌هایی که آب را به بیرون می‌پاشند، تا حدی مسدودشده باشند، در این صورت آب از هر زاویه‌ای به بیرون پاشیده می‌شود و تمام شکاف‌های سینی را پر می‌کند. سعی کنید سینی صابون را بیرون بیاورید و بالای آن را با یک برس شستشوی سفت تمیز کنید. سپس فشار آب را با نیمه باز کردن شیر آب کاهش دهید.

علت جمع شدن آب در ماشین لباسشویی خاموش ال جی

دلایل خرابی و تجمع آب در ماشین لباسشویی ال جی ممکن است در سیستم تخلیه آن نهفته باشد. البته چندین نقص مختلف می‌تواند منجر به از دست دادن کنترل بر سطح آب، حفظ و افزوده شدن آب به مخزن لباسشویی ال جی شود. دلایل زیر می‌توانند علت جمع شدن آب در ماشین لباسشویی خاموش ال جی باشند.

  • نقض در هنگام نصب و اتصال شیلنگ تخلیه به فاضلاب
  • گرفتگی سیستم فاضلاب
  • شیر اتوماتیک ورودی آب معیوب
  • خرابی سوئیچ فشار
  • خرابی برد کنترل

دلیل جمع شدن آب در ماشین لباسشویی خاموش سامسونگ

ماشین لباسشویی سامسونگ از محصولات باکیفیت موجود در بازار کشورمان می‌باشد. علت جمع شدن آب در ماشین لباسشویی خاموش سامسونگ ممکن است ناشی از گرفتگی لوله تخلیه یا پمپ از کار افتاده باشد. یک سوئیچ یا تسمه معیوب نیز احتمالاً می‌تواند منبع و علت بروز چنین مشکلی باشد. برای پر شدن دیگ، یک خط تخلیه به بالای دستگاه و سپس به خود زهکش متصل می‌شود. در این مرحله است که آب با خم شدن شیلنگ مجبور به خروج از زهکشی می‌شود و گرفتگی آن‌ها می‌تواند مشکل‌ساز باشد. سایر علل وقوع این مشکل در لباسشویی‌های سامسونگ به شرح زیر هستند.

  • نصب و اتصال معیوب شیلنگ تخلیه به فاضلاب
  • گرفتگی فاضلاب و عدم تخلیه درست آب
  • شیر خودکار تنظیم ورودی آب دارای مشکل
  • سوئیچ تنظیم فشار آب خراب
  • برد کنترل معیوب ماشین لباسشویی سامسونگ
علت جمع شدن آب در ماشین لباسشویی خاموش

علت جمع شدن آب در ماشین لباسشویی خاموش پاکشوما

شرکت پاکشوما از قدیمی‌ترین و معتبرترین برندهای تولید ماشین لباسشویی در ایران می‌باشد. لباسشویی‌های پاکشوما نیز ممکن است از تجمع آب در هنگام خاموشی در امان نباشند. جمع شدن آب در ماشین لباسشویی خاموش پاکشوما می‌تواند به دو علت اصلی مربوط شود. یکی خرابی در شیر اتوماتیک ورودی آب و دیگری معیوب بودن قطعات تنظیم آب ورودی به دیگ لباسشویی. کارشناسان کاردون به تعمیر و رفع این مشکل در بسیاری از مدل‌های لباسشویی پاکشوما پرداخته‌اند. آنها به راحتی مشکل دستگاه شما را نیز برطرف خواهند کرد.

علت جمع شدن آب در ماشین لباسشویی خاموش اسنوا

لباسشویی‌های اسنوا از پرفروش‌ترین و قابل‌اعتمادترین تولیدات وطنی محسوب می‌شوند. علت جمع شدن آب در ماشین لباسشویی خاموش اسنوا می‌تواند از به هم ریختن تنظیمات داخلی دستگاه در تأمین آب موردنیاز باشد. خرابی سوئیچ فشار و نیز شیر اتوماتیک می‌توانند از علل اصلی بروز این مشکل آزاردهنده باشند. اکثر ماشین‌های لباسشویی اسنوا از تجهیزات خودکار تنظیم میزان آب ورودی به دیگ لباسشویی برخوردار هستند. در صورت خرابی این قطعات شاهد بروز چنین مشکلی در لباسشویی‌های اسنوا خواهیم بود.

علت جمع شدن آب در ماشین لباسشویی خاموش آبسال

علت جمع شدن آب در ماشین لباسشویی خاموش آبسال می‌تواند ناشی از رسوب مواد معدنی و باز ماندن شیر ورودی آب به دستگاه باشد. برای رفع این مشکل باید لباسشویی آبسال را باز کنید و به تست قطعات بارگیری آب آن بپردازید. توصیه می‌کنیم در این زمینه به خدمات کاردون اعتماد نمایید و کار را به تکنسین‌های توانا و مجرب ما بسپارید. ماشین لباسشویی آبسال از مهندسی حساس و پیچیده‌ای برخوردار است و نباید بدون دانش لازم به تعمیر آن اقدام کنید.

چرا تعمیرات لوازم خانگی کاردون را برای تعمیر لباسشویی انتخاب کنیم؟

اپلیکیشن و وب‌سایت کاردون فقط یک واسطه برای انجام و ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی محسوب نمی‌شود. ما به طور مداوم در حال به‌روزرسانی بانک اطلاعاتی خود از علل مختلف بروز خرابی در لوازم خانگی برقی هستیم. تمامی تکنسین‌های ما موظف به ارائه گزارشی از عملکرد خود و عوامل بروز خرابی در انواع برندهای ماشین لباسشویی هستند. سپس این دانش جمعی به تک‌تک اعضا منتقل می‌شود تا همه تعمیرکاران ما به دانش کافی در حوزه خود مجهز گردند.

تمامی لوازم خانگی در تعمیرات لوازم خانگی کاردون دارای بخش‌های مجزای خود هستند و به صورت تخصصی بررسی می‌شوند. بنابراین وقتی برای تعمیر لباسشویی خود با ما تماس می‌گیرید، با یک تکنسین متخصص در تعمیر انواع برندهای لباسشویی موجود در بازار روبه‌رو خواهید شد. مشاوره قبل از تعمیر و خدمات پس از انجام تعمیرات نیز بخش دیگری از تسهیلات ما در زمینه تعمیرات لوازم خانگی محسوب می‌شود.

جمع بندی

به محض اینکه متوجه شدید در لباسشویی شما هنگام خاموشی آب جمع می‌شود، باید بلافاصله شروع به تشخیص علت و تعمیر آن کنید. چراکه در صورت ادامه بارگیری آب، علاوه بر افزایش آشکار قبض آب، فرسودگی شدید قطعات ماشین لباسشویی و خطر آب‌گرفتگی نیز در پی خواهد بود. جمع شدن آب در ماشین لباسشویی از مشکلات رایج است که تعمیرات لوازم خانگی کاردون به خوبی با علل آن در تمامی برندها آشنا هستند. بنابراین با کاردون تماس بگیرید تا مشکل لباسشویی شما را در اسرع وقت مرتفع سازیم. آیا ماشین لباسشویی شما تا به حال در هنگام خاموش بودن نیز با آب پر شده است؟. اگر این‌گونه می‌باشد، مشکل کار چه بود و درنهایت چطور آن را رفع کردید؟. در زیر نظر دهید و بیایید در این مورد بحث کنیم.

خرابی دریچه ورودی آب یکی از رایج‌ترین دلایلی است که موجب سرازیری آب به ماشین لباسشویی خاموش می‌شود.

علت جمع شدن آب در ماشین لباسشویی خاموش آبسال می‌تواند ناشی از رسوب مواد معدنی و باز ماندن شیر ورودی آب به دستگاه باشد.

علت جمع شدن آب در ماشین لباسشویی خاموش اسنوا می‌تواند از به هم ریختن تنظیمات داخلی دستگاه در تأمین آب موردنیاز باشد.

آخرین مطالب مرتبط

سوال و نظر خود را بیان کنید

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها