لوگوی کاردون

فیلتر بهداشتی و بوگیر هایژن فرش Hygiene Fresh در یخچال

فیلتر بهداشتی و بوگیر هایژن فرش Hygiene Fresh در یخچال
فهرست محتوا

فیلتر بهداشتی هایژن فرش

یخچال یکی از وسایل برقی پرمصرف در هر خانه ای است که بسته به مدل و برند خود ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی دارند. یکی از سوالات پر تکرار افراد مربوط به زمان تعویض فیلترهای دستگاه یخچال ساید بای ساید است. یخچال‌های ساید بای ساید دارای دو فیلتر هستند فیلتر آب و فیلتر بهداشتی هایژن فرش که ما در این مقاله به زمان تعویض فیلتر هایژن فرش می‌پردازیم با ما در این مقاله از وب سایت کاردون همراه باشید.

فیلتر هایژن فرش (Hygiene Fresh) چیست؟

فیلتر هایژن فرش یا فیلتر بهداشتی و بوگیر در یخچال‌ها،  به تازه نگه داشتن مواد غذایی کمک می‌کند. این فیلتر بهداشتی،  به علت دارا بودن یک سیستم فیلترینگ،  به طور فعال هوای آلوده را از یخچال و فریزر می‌گیرد و آن را تصفیه می‌کند. باکتری‌ها و میکروب‌ها در محیط سرد و در داخل یخچال نیز می‌توانند رشد کنند و موجب فاسد شدن غذا یا بیمار شدن افراد گردن این بدان معناست که محیط یخچال نیز باید مرتبا تمیز شود و عوامل ضد میکروب و باکتری باید در داخل آن وجود داشته باشد که این عامل همان فیلتر بهداشتی و بوگیر دستگاه است.

فیلتر هایژن فرش از پنج لایه تشکیل شده است که دو لایه اولی فتوکاتالیست، دو لایه بعدی فیلترهای کربنی و لایه آخر هم لامپ فرابنفش می‌باشد. در واقع این لایه‌ها هر کدام با عملکرد بی‌نظیر خود تمام باکتری‌ها و ویروس‌ها را از بین می‌برند. بنابراین شما هیچ بوی نامطبوعی از یخچال خود احساس نخواهید کرد و همیشه فضای داخلی بهداشتی و سالم خواهد بود.

فیلتر هایژن فرش

عملکرد فیلتر بهداشتی و بوگیر هایژن فرش چگونه است؟

این فیلتر به حذف باکتری‌ها قارچ‌ها بوهای نامطبوع هاگ‌ها و کپک‌ها در یخچال ساید بای ساید کمک می‌کند و تا نود و نه درصد از باکتری‌های داخل یخچال را استریل می‌کند. استفاده از این فیلتر تضمین کننده آن است که هوای تازه روی غذاها، میوه‌ها گردش می‌کند و باعث می‌شود مواد داخل یخچال مدت زمان بیشتری سالم و تازه باقی بماند. کارایی این فیلتر بسته به مدل و اندازه آن متفاوت است.

به این نکته توجه داشته باشید که همه ی دستگاه‌ها دارای فیلتر هایژن فرش نیستند و در صورت نیاز می‌توانید فیلتر را به صورت جداگانه خریداری کنید.

زمان تعویض فیلتر هایژن فرش

یک از نکات بسیار مهم در زمان تعویض فیلتر هایژن فرش در این است که بسیاری از مردم این فیلتر را با فیلتر آب دستگاه اشتباه می‌گیرند. هر دوی این فیلترها مصرفی هستند و نیاز است بعد از مدتی استفاده از یخچال تعویض شوند اما فیلتر آب هر شش ماه نهایت سالی یکبار نیاز به تعویض دارد در صورتی که این این فیلتر در صورت مشاهده موارد زیر نیاز به تعویض پیدا می‌کند در بعضی از مدل‌های دستگاه ساید بای ساید ال جی زمان تعویض این فیلتر روی برد دستگاه نمایش داده می‌شود.

  • هوای نامطبوع دستگاه
  • فاسد شدن غذاها زودتر از گذشته
  • کپک زدن مواد غذایی
  • مخلوط شدن بوی مواد غذایی در یخچال

 

زمان تعویض این فیلتر در همه دستگاه‌ها یکسان نیست؛ چون میزان و شیوه استفاده از یخچال برای همه یکسان نیست.

نحوه تعویض فیلتر هایژن فرش

فیلتر بهداشتی هایژن فرش در طبقه بالای یخچال قرار گرفته است و با چرخاندن آن در خلاف جهت عقربه‌های ساعت باز خواهد شد. ولی برای تعویض آن بهتر است از یک فرد متخصص در زمینه یخچال کمک بگیرید تا فرآیند باز کردن و نصب فیلتر جدید به صورت اصولی و بدون آسیب به دستگاه انجام شود. ما در کاردون در این زمینه آماده خدمت‌رسانی به شما هستیم. کافی است از طریق سایت یا با تماس با شماره 1604 درخواست خود را ثبت کنید.

سوالات متداول

به این نکته توجه داشته باشید که قبل از تعویض فیلتر هایژن فرش باید از روی برد دستگاه دکمه هایژن فرش را نگه دارید تا خاموش شود و بعد از نصب فیلتر جدید به مدت سه ثانیه دکمه هایژن فرش روی پنل را فشار دهید تا روشن شود.

خیر. عملکرد این سیستم به گونه ای نیست که باعث ایجاد صدای زیاد در دستگاه شود.

زمان تعویض این فیلتر در همه دستگاه‌ها یکسان نیست؛ چون میزان و شیوه استفاده از یخچال برای همه یکسان نیست. ولی به صورت کلی هر زمان که در دستگاه بوی نامطبوع احساس کردید، نیاز است که فیلتر را حتما تعویض کنید.

آخرین مطالب مرتبط

سوال و نظر خود را بیان کنید

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها