لوگوی کاردون

تعمیر سینما خانگی

سیستم‌های صوتی و سینمای خانگی تجربه‌ی متفاوتی از سرگرمی را فراهم می‌کنند. فیلم دیدن با صدای سینما خانگی بسیار جذاب‌تر است. اگر دستگاه شما به مشکل خورد، پیدا کردن خدمات تعمیر و سرویس مطمئن کاری مشکل است.  برای تعمیر سیستم‌های صوتی خود می‌توانید از کاردون کمک بخواهید.

تعمیر سینمای خانگی

فهرست مطالب

خدمات کاردون سرویس برای سیستم‌های صوتی

تعمیرات سینما خانگی

سینمای خانگی صدای فراگیری را برای  شما فراهم می‌کند. دستگاه‌های سینمای خانگی معمولا از چندین اسپیکر مجزا تشکیل به همراه یک پخش کننده تشکیل شده‌اند که صدای با کیفیت و تفکیک شده‌ای را فراهم می‌کنند. معمولا سینماهای خانگی برای محیط‌های بزرگ مناسب هستند. مشکلاتی مانند عدم خواندن دیسک، قطع شدن صدا یا روشن نشدن دستگاه، مشکلات متدوالی در سینما خانگی است.

تعمیرات ساندبار

ساندبار بر خلاف سینمای خانگی از یک اسپیکر افقی به همراه یک ساب ووفر تشکیل شده است و معمولاً پخش کننده ندارد. از این رو ساندبار محدودیت فضا ندارد و برای محیط‌های کوچک مناسب است و صدای خوبی را برای شما فراهم می‌کند.

تعمیرات همه‌ی برندهای سینما خانگی و ساندبار

 ما در کاردون همه‌ی برندهای سینمای خانگی و ساندبار را تعمیر و سرویس می‌کنیم.

  • تعمیر سینما خانگی سونی

  • تعمیر سینما خانگی سامسونگ

  • تعمیر سینما خانگی پاناسونیک

  • تعمیر سینما خانگی ال جی

  • تعمیر سینما خانگی کنوود

  • تعمیر ساندبار جی بی ال

  • تعمیر ساندبار کریتیو

چرا تعمیر سینما خانگی و ساندبار با کاردون؟

تیک

سرویس‌کاران کاردون با تجربه و متخصص هستند

تیک

همه‌ی برندهای معتبر خارجی و ایرانی را پشتیبانی می‌کنیم

تیک

کیفیت تعیمر سینمای خانگی و ساندبار را ضمانت می‌کنیم

تیک

تعویض قطعات را با قطعات اصلی انجام می‌دهیم

تیک

قیمت‌ها و تعرفه‌ها را رقابتی تعیین کرده‌ایم

تعمیرات سینمای خانگی در محل

خدمات تعمیر سینما خانگی و ساندبار

تعمیر سینمای خانگی در محل

پس از تماس شما با کاردون و بعد از انجام هماهنگی‌های لازم متخصصان کاردون به منزل شما می‌آیند تا مشکل سینمای خانگی شما را بررسی کنند. به این ترتیب نیازی نیست شما از خانه خارج شوید. متخصص در صورت لزوم قطعه‌ای که دچار مشکل شده را با خود می‌برد و تعمیر می‌کند و در اسرع وقت آن را می‌آورد و دستگاه شما را راه‌اندازی می‌کند.

تعمیر سینمای خانگی که روشن نمی‌شود

یکی از مشکلات متدوالی که سینماهای خانگی به آنا دچار می‌شوند، روشن نشدن آنها است. روشن نشدن آنها می‌تواند به دلیل مشکل کابل یا برد باشد که یک متخصص باید آن را بررسی کند.

تعمیر سینمای خانگی که دیسک پخش نمی‌کند

پخش کنندی سینمای خانگی ممکن است بعد از مدتی به درستی کار نکند. در این حالت اپتیک دستگاه شما دچار مشکل شده است که باید تعمیر یا تعویض شود.

تعمیر سینمای خانگی که بلندگوهای آنها کار نمی‌کند

گاه پیش می‌آید در سینمای خانگی یک یا چند بلندگو کار نمی‌کند. در این حالت ممکن است سیم اتصال دستگاه قطع شده باشد، یا برد آمپلی فایر سینمای خانگی دچار مشکل شده باشد. گاهی اوقات نیز بلندگوی دستگاه دچار مشکل می‌شود. در تمامی این موارد باید یک متخصص دستگاه شما را به خوبی بررسی کند.

شهرهای تحت پوشش تعمیرات سیستم‌های صوتی

خدمات تعمیر و سرویس صوتی و تصویری کاردون شهرهای تهران، قم، کرج، اصفهان، شیراز و اهواز فراهم است و به زودی شهرهای دیگر نیز به مجموعه‌ شهرهای خدمات کاردون می‌پیوندند.

سوالات متداول

  • روشن نشدن سینما خانگی
  • پخش نکردن دیسک توسط سینما خانگی
  • کار نکردن بلندگوهای سینما خانگی

کاردون تمام برندهای سینما خانگی موجود در بازار را تعمیر می کند.

خدمات تعمیر و سرویس صوتی و تصویری کاردون شهرهای تهران، قم، کرج، اصفهان، شیراز و اهواز فراهم است و به زودی شهرهای دیگر نیز به مجموعه‌ شهرهای خدمات کاردون می‌پیوندند.

چطور در کاردون درخواست خدمات تعمیر بدهید؟

ثبت درخواست تلفنی

در هر نقطه از ایران با شماره ۱۶۰۴ بدون پیش شماره تماس بگیرید. همکاران ما در کاردون از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ بامداد پاسخ‌گوی شما هستند.

ثبت درخواست آنلاین

با ثبت درخواست خود به صورت آنلاین همکاران ما در کمتر از ۳۰ دقیقه برای ارائه مشاوره و هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.