لوگوی کاردون

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن xvision در منزل با گارانتی

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

قیمت تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

۱۵۵،۰۰۰ تا ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان

تعمیرات انواع مدل تلویزیون ایکس ویژن

تلویزیون ایکس ویژن همانند تلویزیون‌های دیگر برندها در اثر استفاده زیاد و دیگر عوامل دچار خرابی و اختلال می‌شود و به تعمیر نیاز پیدا می‌کند. کاردون با بهره‌گیری از بهترین و به روزترین کارشناسان و متخصصین در حوزه تعمیرات و عیب یابی انواع تلویزیون‌ها می‌تواند رضایت و اعتماد شما عزیزان را به بهترین نحو جلب کند. بهتر است برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در منزل از تعمیرکاران حرفه‌ای و کارشناسان زبده کمک بخواهید تا مشکلات تلویزیون شما بیشتر نشود و قابل حل باشد.

قیمت تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

بر اساس اینکه چه قطعه‌ای از تلویزیون ال ای دی و یا ال سی دی ایکس ویژن شما خراب و فرسوده شده است، قیمت تعمیر تلویزیون ایکس ویژن مشخص می‌شود. ممکن است که قیمت‌ها در اندازه‌های مختلف از دستگاه متفاوت باشد.

با بررسی علت خرابی و چگونگی رفع آن، هزینه تعمیر مشخص می شود. به طور مثال اگر به علت آب خوردگی و ضربه در پنل تلویزیون اختلالی ایجاد شود، در صورت خرابی آن، تعمیر تلویزیون مقرون به صرفه نیست و این موضوع با شما درمیان گذاشته می شود.

 

استفاده از قطعات اصلی هم هزینه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن را افزایش می دهد. به طور مثال تعمیر مین برد با قطعات اصلی، هزینه بیشتری نسبت به استفاده از قطعات غیر اصلی و غیراورجینال دارد. در تعمیرات تلویزیون حتما از قطعات اصلی باید استفاده شود تا هزینه های دیگری روی دست مشتریان نگذارد. 

مشاوره و تعمیرکار تلویزیون xvision

تعمیرکاران و کارشناسان کاردون مشاوره لازم را در جهت بررسی خرابی تلویزیون شما بر اساس مدل دستگاه ارائه می‌دهند تا در وقت و هزینه شما صرفه‌جویی شود. با مشاوره و درخواست تعمیرکار برای تلویزیون ایکس ویژن از کاردون، با دریافت اطلاعات و راهنمایی‌های مورد نیاز پروسه تعمیر تلویزیون شما سریع‌تر و با کیفیت‌تر پیش می‌رود. کارشناسان این مجموعه با حوصله به تمام سوالات شما عزیزان پاسخ داده و مراحل تعمیرات را با شما در میان می‌گذارند.

تلویزیون شارپ بسته به مدل آن ممکن است دچار یکی از اختلالات احتمالی زیر شود.

تلویزیون ضربه خورده و شکسته

در تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در منزل باید به این نکته توجه داشت که تلویزیون ضربه خورده و شکسته تعمیر نمی‌شود و باید پنل تلویزیون تعویض گردد. قیمت پنل تلویزیون به اندازه ۸۰ درصد قیمت تلویزیون است که در بیشترین مواقع، کارشناسان توصیه می‌کنند که بهتر است که دستگاه دیگری خریداری شود و ارزش تعمیر و تعویض پنل وجود ندارد.

مشکلات تلویزیون ایکس ویژن

از متداول‌ترین مشکلات پیش رو برای تلویزیون ایکس ویژن می‌تواند قطعی صدا در تلویزیون ایکس ویژن، قطع تصویر در تلویزیون ایکس ویژن و خارج نشدن تلویزیون از حالت استند بای باشد. به هم ریختگی تصویر و پخش رنگ در تلویزیون ایکس ویژن، خاموش شدن ناگهانی و روشن شدن آن نیز از دیگر مشکلات تلویزیون ایکس ویژن است.

برای اطلاعات بیشتر شما عزیزان مشکلات تلویزیون ایکس ویژن را به صورت گزینه‌های زیر عنوان می‌کنیم.

  • روشن شدن تلویزیون با تاخیر و مکث زیاد
  • تلویزیون ایکس ویژن بدون خروجی صدا
  • ایجاد نوار صورتی در بالای تصویر تلویزیون
  • تلویزیون ایکس ویژن LED به وای فای متصل نمی شود
  • روشن و خاموش شدن زیاد و متوالی دستگاه
  • خاموش شدن کامل تلویزیون  ایکس ویژن (حالت مرگ یا DEAD) و تاخیر در روشن شدن
  • صفحه تلویزیون ایکس ویژنLED خالی می شود
  • تلویزیون ایکس ویژن LED دارای خطوط افقی در هنگام راه اندازی است
  • عدم شناسایی هارد اکسترنال بعد از اتصال به تلویزیون ایکس ویژن
  • خرابی قطعاتی مثل فلت تلویزیون
 

مشکلات رایج 

مشکلات نوع اولمشکلات نوع دوم مشکلات نوع سوم

ایجاد نوار صورتی در  بالای تصویر

روشن و خاموش شدن پشت سر هم

خارج نشدن تلویزیون از استند بای

قطع شدن صدای تلویزیون

ایجاد لکه های رنگی در تصویر تلویزیون

دیر روشن شدن تلویزیون

خرابی فلت تلویزیون ایکس ویژنخاموش شدن تلویزیون ایکس ویژن عدم اتصاف به wifi

نمایندگی تعمیر تلویزیون

بهتر است بعد ار خرابی تلویزیون xvision به فکر تعمیر بیفتید و احتمالا در اولین حرکت به دنبال پیدا کردن نمایندگی بیفتید. شرکت کاردون در اکثر شهرهای ایران سرویس حضوری تعمیر تلویزیون را ارائه می‌دهد. این به معنا است که شما نیازی به حمل و نقل تلویزیون خود به مکان تعمیر ندارید. فقط کافی است با نمایندگی تعمیر تماس بگیرید و آنها برای تعمیر تلویزیون به منزل شما می‌آیند.

عیب یابی تلویزیون ایکس ویژن

برای عیب یابی تلویزیون ایکس ویژن و تعمیر آن، از افرادی کمک بخواهید که دارای تجربه و دانش لازم هستند و می‌توانند به شما کمک کنند تا تلویزیون خود را به حالت اولیه برگردانید.

تعمیرکاران حرفه‌ای و مجرب دارای دانش فنی و تجربه لازم برای تعمیر تلویزیون‌های مختلف هستند و می‌توانند مشکلات تلویزیون شما را تشخیص داده و آنها را برطرف کنند.

خدمات کاردون برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

کاردون یک مرکز پشتیبانی تلویزیون  است که خدمات تعمیر و سرویس تلویزیون هایی در مدل‌های مختلف از جمله تلویزیون ایکس ویژن را دارد. این مرکز از بهترین مراکز ارائه خدمات گسترده تعمیر تلویزیون می‌باشد. این مجموعه سعی بر انجام خدمات تعمیر تلویزیون در اسرع وقت و با بهترین تعرفه و مناسب‌ترین قیمت را دارد که از مزیت‌های تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در کاردون است.

کاردون با در اختیار داشتن تعمیرکاران متخصص و مجهز با تجهیزات به روز، خدمات تعمیر تلویزیون را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهد. سرعت و دقت بالا از ویژگی‌های این مرکز تعمیرات تلویزیون است.

می‌توانید سفارش خود را در وب سایت کاردون ثبت نمایید تا کارشناس مربوطه در محل اعزام شده و عیب یابی و تعمیرات دستگاه شما انجام گردد.

در نهایت

در صورت وجود خرابی و مشکل در تلویزیون ایکس ویژن خود با مرکز خدمات تلویزیون کاردون تماس بگیرید و تلویزیون را برای تعمیر به آنها بسپارید. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن توسط تعمیرکاران حرفه‌ای و با استفاده از قطعات اصلی به شما کمک خواهد کرد تا دوباره از تماشای برنامه ها با تلویزیون خود لذت ببرید.

 

ثبت درخواست تلفنی

در هر نقطه از ایران با شماره ۱۶۰۴ بدون پیش شماره تماس بگیرید. همکاران ما در کاردون از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ بامداد پاسخ‌گوی شما هستند.

ثبت درخواست آنلاین

با ثبت درخواست خود به صورت آنلاین همکاران ما در کمتر از ۳۰ دقیقه برای ارائه مشاوره و هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

نمایندگی تعمیر تلویزیون کاردون چه شهرهایی را تحت پوشش دارد؟

map of kardoon

مجموعه بزرگ کاردون با علم به نیاز روزافزون کاربران در جای جای ایران تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌است که نه‌تنها شهروندان ساکن در تهران و کرج بتوانند از خدمات و سرویس‌های مختلف این مجموعه استفاده کنند بلکه کاربران عزیز در دیگر نقاط کشور نیز مانند؛ مشهد، قم، اصفهان، تبریز، رشت، اهواز، ساری، شیراز و قم این امکان را داشته‌باشند تا در صورت بروز هرگونه نقص یا خرابی در تلویزیون شارپ خود از خدمات تعمیر تلویزیون شارپ در محل کاردون بهره‌مند گردند.
بدین منظور در صورتیکه تلویزیون شارپ شما دچار اختلال و خرابی شد و یا نیاز به تمدید گارانتی و سرویس دور‌ه‌ای آن داشتید می‌توانید در اسرع وقت از طرق راه‌های ارتباطی ذکر شده با تعمیرکاران و مهندسین کاردون در تماس باشید. لازم به ذکر است که مطابق با خط مش‌های مجموعه، مدیریت کاردون در نظر دارد تا در آینده نزدیک شهرهای بیشتری را تحت پوشش خدمات خود در بیاورد.

نظرات مشتریان

mohamad alipoorian
mohamad alipoorian
بیشتر
من از سفارشم راضیم تلویزیونم با هزینه خوب و آموزش تعمیر شد
nima vahabzade
nima vahabzade
بیشتر
یکی از چیزای خوبی که کاردون داشت نحوه برخورد و بالا بودن دانش تکنسین بود برای تعمیر تلویزیون
شیوا بنی هاشمی
شیوا بنی هاشمی
بیشتر
تلویزیون من کلا تصویرش بالا نمیومد تکنسین کاردون در کوتاه ترین زمان ممکن برای تعمیر اومد و مشکل رو در کوتاه ترین زمان ممکن حل کرد
مجتبی پورمحسن
مجتبی پورمحسن
بیشتر
خیلی متشکرم بابت خدمات خوب کاردون. قیمت تعمیرات منصفانه بود. کیفیت کار هم خوب بود.
احمدرضا تاجیک
احمدرضا تاجیک
بیشتر
ما تلویزیون مون رو با کاردون تعمیر کردیم. همه چی خیلی آسون و منظم بود.
قبلی
بعدی

سوالات متداول

قیمت تعمیر تلویزیون ثابت نیست و بنا بر نوع مشکل متنوع است. برای تعمیر تلویزیون بازه قیمتی ۲۰۰.۰۰۰ تا ۳۰۰۰.۰۰۰ را باید در نظر داشته باشید.

شرکت کاردون محدود به برند خاصی نیست و تلویزیون تمامی برندها را تعمیر می‌کند.

هنگام تعمیر تلویزیون کلی کار با دستگاه و نکات ضروری نگهداری و استفاده از تلویزیون توسط تکنسین‌های کاردون به شما داده می‌شود.