لوگوی کاردون

تعمیر تلویزیون سونی

محصولات سونی از قدیم به کیفیت بالایشان معروف بودند. تلویزیون سونی هم از این قاعده مستثنا نیست و با در کنار هم قرار دادن امکانات و قطعات با کیفیت محصول نهایی بادوام و خوبی را ساخته است. تلویزیون‌های سونی با تلویزیون‌های برندهای دیگر تفاوت‌هایی دارند، از این جهت تعمیر تلویزیون سونی حتما باید توسط متخصصان با تجربه انجام شود. کاردون ارائه دهنده خدمات تعمیر لوازم خانگی، تعمیر تلویزیون سونی را به صورت تخصصی و در محل برای شما فراهم کرده است.

تعمیر تلویزیون سونی

تعمیر تخصصی تلویزیون سونی

اگر تلویزیون سونی شما روشن نمی‌شود، یا تصویر تلویزیون‌تان دچار مشکل شده است، می‌توانید از کاردون درخواست تعمیر تخصصی تلویزیون سونی بخواهید. تعمیر تلویزیون سونی ۳ ماه ضمانت دارد و در صورت تعویض قطعه، قطعه تعویضی نیز تا ۶ ماه ضمانت خواهد داشت.

نصب و راه‌اندازی تلویزیون سونی

اگر می‌خواهید تلویزیونی که به تازگی خریداری کرده‌اید را روی میز یا روی دیوار نصب کنید، می‌توانید از خدمات نصب تلویزیون سونی کاردون استفاده کنید. در صورت تمایل می‌توانید بعد از نصب نیز تلویزیون سونی خود را گارانتی کنید.

ثبت درخواست تلفنی

در هر نقطه از ایران با شماره ۱۶۰۴ بدون پیش شماره تماس بگیرید. همکاران ما در کاردون از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ بامداد پاسخ‌گوی شما هستند.

ثبت درخواست آنلاین

با ثبت درخواست خود به صورت آنلاین همکاران ما در کمتر از ۳۰ دقیقه برای ارائه مشاوره و هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

چرا تعمیر تلویزیون سونی با کاردون؟

تیک

متخصصان کاردون با تجربه و متخصص هستند

تیک

همه‌ی مدل‌های تلویزیون سونی را پشتیبانی می‌کنیم

تیک

کیفیت تعمیر تلویزیون را ضمانت می‌کنیم

تیک

تعویض قطعات را با قطعات اصلی انجام می‌دهیم

تیک

قیمت‌ها و تعرفه‌ها را رقابتی تعیین کرده‌ایم

تلویزیون سونی

خدمات تعمیر تخصصی تلویزیون سونی

تلویزیون سونی روشن نمی‌شود؟

در صورتی که تلویزیون سونی شما روشن نمی‌شود، ابتدا از سالم بودن محافظ و پریز برق مطمئن شوید. در صورتی که برق به دستگاه شما وارد می‌شود ولی تلویزیون روشن نمی‌شود، ممکن است برد تغذیه یا مین برد دستگاه مشکل داشته باشد.

تلویزیون سونی تصویر ندارد؟

اگر تلویزیون شما تصویر ندارد، ممکن است بک لایت تلویزیون شما دچار مشکل شده باشد. البته این احتمال نیز وجود دارد که پنل دستگاه ایراد پیدا کرده باشد.

خطوطی در صفحه تلویزیون سونی دیده می‌شود؟

اگر خط افقی صورتی رنگ در تلویزیون سونی خود مشاهده می‌کنید، احتمالا بک لایت دستگاه شما دچار مشکل شده است. پیدا شدن خطوط تیره در پنل می‌تواند به دلیل بروز اشکال در فلت دستگاه نیز باشد. مشکل در فلت معمولا به دلیل آبخوردگی پیش می‌آيد. برای رفع این مشکلات از کاردون برای تعمیر تلویزیون سونی خود درخواست خدمات دهید.

خدمات تعمیر تلویزیون سونی کاردون

  • تعمیر و تعویض پنل

  • تعمیر و تعویض برد اصلی

  • تعمیر و تعویض برد تغذیه

  • تعمیر و تعویض فلت

شهرهای تحت پوشش تعمیرات تلویزیون سونی

خدمات تعمیر تلویزیون را در تهران و شهرهای‌ مشهد، کرج، اصفهان، اهواز، تبریز، رشت، رودهن، شهریار، شهر قدس، اسلامشهر، بومهن، دماوند، رباط کریم، پردیس، شیراز، پاکدشت، قرچک، ورامین و پیشوا نیز انجام می‌دهیم و به زودی شهرهای دیگر را نیز پوشش خواهیم داد.

سوالات متداول

ممکن است برد تغذیه یا مین برد دستگاه مشکل داشته باشد.

اگر تلویزیون شما تصویر ندارد، ممکن است بک لایت تلویزیون شما دچار مشکل شده باشد. 

  • تعمیر و تعویض پنل

  • تعمیر و تعویض برد اصلی

  • تعمیر و تعویض برد تغذیه

  • تعمیر و تعویض فلت