لوگوی کاردون

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

محصولات سامسونگ سال‌هاست که آزمایش خود را در خانه‌های ما پس داده‌اند و نشان داده‌اند که از کیفیت بالایی برخوردار هستند. ماشین لباسشویی سامسونگ نیز از این قاعده مستثنا نیست. با وجود کیفیت بالا اگر ماشین لباسشویی سامسونگ شما دچار مشکل یا ایراد شد، حتما باید آن را به یک متخصص نشان دهید. کاردون با ارائه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در محل و در اسرع وقت، خیال شما را بابت تعمیر ماشین لباسشویی راحت می‌کند و کیفیت تعمیرات را برای شما تضمین می‌کند.

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

قیمت تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ

۱۷۰،۰۰۰ تا ۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان

خدمات برای ماشین لباسشویی سامسونگ

تعمیرات لباسشویی سامسونگ

متخصصان کاردون با تجربه هستند و با تعمیرات انواع مدل‌های ماشین لباسشویی سامسونگ آشنا هستند. اگر ماشین لباسشویی سامسونگ شما روشن نمی‌شود، اگر لباس‌ها را به خوبی شستشو نمی‌دهد، اگر صدای زیادی تولید می‌کند یا آب را تخلیه نمی‌کند، اگر خشک کن ماشین لباسشویی سامسونگ شما کار نمی‌کند، کافی است درخواست خود برای دریافت خدمات تعمیر ماشین لباسشویی را در سایت کاردون ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و برای انجام خدمات تعمیر هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

نصب و راه‌اندازی لباسشویی سامسونگ

اگر ماشین لباسشویی سامسونگ جدیدی خریداری کرده‌اید یا در حال جابه‌جایی هستید و برای نصب و راه‌اندازی مجدد لباسشویی خود به خدمات نیاز دارید، می‌توانید از خدمات نصب و راه‌اندازی ماشین لباسشویی کاردون استفاده کنید. در ضمن پس از نصب می‌توانید با کاردون گارانتی دستگاه خود را گارانتی کنید.

سرویس دوره‌ای لباسشویی سامسونگ

با سرویس دوره‌ای عمر ماشین لباسشویی سامسونگ خود را بالا می‌برید و عملکرد آن را بهبود می‌بخشید.

خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در کاردون

  • تعمیر و تعویض برد الکتریکی

  • تعمیر المنت

  • تعویض بلبرینگ

  • تعویض شیربرقی

  • رفع نشتی

  • تعویض کمک فنر 

و رفع همه‌ی مشکلات ماشین لباسشویی سامسونگ

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

ماشین لباسشویی سامسونگ روشن نمی‌شود

روشن نشدن ماشین لباسشویی دلایل متعددی می‌تواند داشته باشد. از خراب بودن سیم کشی داخلی دستگاه تا ایراد داشتن برد الکتریکی. تعمیر ماشین لباسشویی که روشن نمی‌شود، حتمال باید توسط متخصص انجام شود.

ماشین لباسشویی سامسونگ کار نمی‌کند​

گاهی اوقات پیش می‌آید که ماشین لباسشویی سامسونگ شروع به کار نمی‌کند. در این حالت وجود مشکل در بخش‌هایی از ماشین لباسشویی ممکن است مانع شروع به کار ماشین لباسشویی شود. خرابی میکروسوئیچ‌ درب ماشین لباسشویی می‌تواند یکی از دلایل عدم شروع به کار باشد. اگر آب به دستگاه وارد نشود نیز ماشین لباسشویی شروع به کار نمی‌کند. در این حالت احتمالا شیربرقی لباسشویی ایراد پیدا کرده است.

ماشین لباسشویی سامسونگ سروصدای زیادی می‌کند​

اگر ماشین لباسشویی سامسونگ سروصدای غیرطبیعی ایجاد می‌کند، بلبرینگ‌های دستگاه ایراد پیدا کرده است و باید تعمیر یا تعویض گردد.

مناطق تحت پوشش تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ

map of kardoon

در حال حاضر خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ کاردون در همه مناطق و شهرستان‌های استان‌های تهران و کرج در دسترس هستند. شما می‌توانید در شهرهای مشهد، اصفهان، تبریز، رشت، اهواز، قم، شیراز، ساری و قزوین نیز از خدمات کاردون از طریق تلفن یا وب‌سایت کاردون بهره‌مند شوید.

نحوه درخواست تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در کاردون

ثبت درخواست تلفنی

در هر نقطه از ایران با شماره ۱۶۰۴ بدون پیش شماره تماس بگیرید. همکاران ما در کاردون از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ بامداد پاسخ‌گوی شما هستند.

ثبت درخواست آنلاین

با ثبت درخواست خود به صورت آنلاین همکاران ما در کمتر از ۳۰ دقیقه برای ارائه مشاوره و هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول

بله. ما همه نوع ماشین لباسشویی را تعمیر می‌کنیم و اگر قطعه برای تعویض موجود باشد و بتوانیم آن را پیدا کنیم، ماشین لباسشویی قدیمی شما را تعمیر می‌کنیم.

کاردون یکی از زیرمجوعه‌های گروه گلدیران است و از تجربه بیست ساله‌ی متخصصان گلدیران استفاده می‌کند.

هنگام نصب آموزش‌های کلی کار با دستگاه و نکات ضروری نگهداری و استفاده از ماشین لباسشویی توسط تکنسین‌های کاردون به شما داده می‌شود.