لوگوی کاردون

تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ

ماشین ظرفشویی های سامسونگ با ظرفیت‌های مختلف و برنامه‌های شستشوی متنوع در بسیاری از خانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر ماشین ظرفشویی سامسونگ دارید و دچار مشکل شده است، نگران نباشید. با کارشناسان ما تماس بگیرید تا خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ را در محل خود دریافت کنید و ماشین ظرفشویی شما مثل روز اولش شود.

تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ

تعمیر ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی‌تان روشن نمی‌شود؟ آب داخل محفظه ماشین ظرفشویی شما می‌ماند؟ ظرف‌های‌تان به خوبی شسته نمی‌شوند؟ اگر ماشین ظرفشویی شما به درستی کار نمی‌کند، می‌توانید خدمات تخصصی تعمیر، نصب و سرویس دوره‌ای ماشین ظرفشویی‌تان را در منزل از کاردون بخواهید. تعمیرات تخصصی ماشین ظرفشویی کاردون سرویس ضمانت ۳ ماهه دارد. در صورت تعویض قطعه، از قطعات اصلی استفاده می‌شود و قطعات تا ۶ ماه ضمانت دارند. همه‌ی قیمت‌ها و هزینه‌های خدمات کاردون منصفانه و رقابتی هستند.

متخصصان کاردون سرویس با تجربه بالایی که در تعمیر ماشین ظرفشویی دارند، کار تعمیرات ماشین ظرفشویی شما را به صورت تخصصی در منزل شما انجام می‌دهند. کیفیت تعمیر ماشین ظرفشویی در کاردون تضمین شده است. قطعاتی که در دستگاه شما به کار می‌رود، اصلی هستند و تا ۶ ماه ضمانت دارند. هزینه‌های تعمیرات در کاردون شفاف، منصفانه و رقابتی تعیین شده‌اند.

تعمیرات تخصصی ماشین ظرفشویی سامسونگ

ماشین ظرفشویی‌ سامسونگ ممکن است یک روز روشن نشود، به درستی آبگیری نکند، ظرف‌ها را به خوبی شستشو ندهد و تمیزشان نکند. ممکن است ماشین ظرفشویی سامسونگ شما ارور بدهد و شروع به کار نکند. برای تعمیر ماشین ظرفشویی خود می‌توانید از متخصصان با تجربه کاردون کمک بخواهید.

نصب و راه‌اندازی ماشین ظرفشویی سامسونگ

اگر به تازگی ماشین ظرفشویی سامسونگ خریداری کرده‌اید، می‌توانید برای نصب و راه‌اندازی آن از کاردون درخواست خدمات کنید. بعد از نصب دستگاه توسط متخصصان با تجربه کاردون، می‌توانید دستگاه خود را با پرداخت هزینه‌ مقرون به صرفه به صورت سالیانه گارانتی کنید و نگران هزینه‌های تعمیرات احتمالی در آینده نباشید.

سرویس دوره‌ای ماشین ظرفشویی سامسونگ

سرویس جاپودری و تمیز کردن فیلتر و قسمت‌های اصلی ماشین ظرفشویی عمر دستگاه شما را بالا می‌برد. با گرفتن خدمات سرویس دوره‌ای ماشین ظرفشویی از کاردون مطمئن می‌شوید که آن به درستی کار می‌کند.

چرا تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ با کاردون؟

تیک

متخصصان کاردون با تجربه و متخصص هستند

تیک

همه‌ی مدل‌های ماشین ظرفشویی سامسونگ را پشتیبانی می‌کنیم

تیک

کیفیت تعمیرات را ضمانت می‌کنیم

تیک

تعویض قطعات را با قطعات اصلی انجام می‌دهیم

تیک

قیمت‌ها و تعرفه‌ها را رقابتی تعیین کرده‌ایم

تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ

خدمات تعمیر تخصصی ماشین ظرفشویی سامسونگ

ارورهای ماشین ظرفشویی

ارور  E4: عدم آلگیری دستگاه

ارور E5 یا SE: ایراد در تخلیه آب

ارور E9: پایین بودن سطح آب در دستگاه

ارور E14: دمای بالای ماشین ظرفشویی

 

ارور HE: وجود ایراد در قطعات داخلی

ارور OE: سرریز شدن آب از دستگاه

ماشین ظرفشویی سامسونگ روشن نمی‌شود؟

اگر ماشین لباسشویی شما روشن نمی‌شود، ابتدا پریز برق و محافظ الکتریکی آن را چک کنید. در صورتی که ایراد از برق نبود ممکن است ایراد از برد الکتریکی دستگاه باشد. اگر ماشین ظرفشویی شروع به آبگیری نکند نیز عملیات شستشو آغاز نمی‌شود. بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی و ایراد در میکروسوئیچ درب دستگاه می‌تواند مانع شروع به کار دستگاه شود.

ماشین ظرفشویی سامسونگ شما آب را گرم نمی‌کند؟

اگر متوجه شده‌اید که ظرف‌هایتان خوب شسته نشده‌اند و کثیف مانده‌اند، یکی از دلایل آن می‌تواند عدم گرم کردن آب توسط المنت دستگاه باشد. اگر المنت دستگاه خراب شده باشد، آب گرم نمی‌شود و در نتیجه ظرف‌ها به خوبی شسته نمی‌شوند.

آب از داخل ماشین ظرفشویی سامسونگ تخلیه نمی‌شود؟

اگر آب از داخل ماشین ظرفشویی سامسونگ تخلیه نمی‌شود، ابتدا شیلنگ تخلیه ماشین ظرفشویی را چک کنید که مسدود نشده باشد. اگر ایرادی در مسیر خروجی وجود نداشته باشد، ممکن است پمپ تخلیه دستگاه مشکل پیدا کرده باشد.

خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ کاردون

  • تعمیر و تعویض المنت

  • تعمر برد الکتریکی

  • تعمیر پنل

  • تعمیر موتور اصلی

شهرهای تحت پوشش تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ

خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی را در تهران و شهرهای‌ مشهد، کرج، اصفهان، اهواز، تبریز، رشت، رودهن، شهریار، شهر قدس، اسلامشهر، بومهن، دماوند، رباط کریم، پردیس، شیراز، پاکدشت، قرچک، ورامین و پیشوا نیز انجام می‌دهیم و به زودی شهرهای دیگر را نیز پوشش خواهیم داد.

چطور در کاردون درخواست خدمات تعمیر بدهید؟

ثبت درخواست تلفنی

در هر نقطه از ایران با شماره ۱۶۰۴ بدون پیش شماره تماس بگیرید. همکاران ما در کاردون از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ بامداد پاسخ‌گوی شما هستند.

ثبت درخواست آنلاین

با ثبت درخواست خود به صورت آنلاین همکاران ما در کمتر از ۳۰ دقیقه برای ارائه مشاوره و هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.