لوگوی کاردون

آموزش تعویض ژیگلور اجاق گاز

آموزش تصویری تعویض ژیگلور اجاق گاز​
فهرست محتوا

اجاق گاز همیشه یکی از اساسی‌ترین لوازم خانه به حساب می‌آید. الان هم با شنیدن اسم اجاق گاز ذهن ما به سمت اجاق گازهای فر دار می‌رود که اکثر ما در خانه‌هایمان داشتیم، اما امروزه دیگر لوازم خانگی جایگزین اجاق گازهای فر دار شده است، هرچند که فر هنوز هم طرفداران خود را دارد.

این دستگاه یکی از لوازم خانگی می‌باشد که با ظهور مایکروویو و سولاردام کمرنگ شد و جای خود را به لوازم خانگی‌های جدید داد، ولی هنوز هم طرفداران خود را دارد.

شاید الان یکی از مشکلاتی که برای مامان‌های ما پیش بیاد، خرابی اجاق گازهاشون باشه که یار دیرینه‌ی اونها در آشپزخانه بوده است. ما کاردونی‌ها اینجاییم تا به شما ساده‌ترین راه برای حل کردن مشکلات را نشان دهیم؛ پس نگران نباشید و تا آخر مطلب با ما باشید.

ژیگلور اجاق گاز چیست؟

برای آنکه بخواهید ژیگلور اجاق گاز و یا فر را تعمیر و یا تعویض نمایید ابتدا باید بدانید ژیگلور فر یا اجاق گاز چیست؟ و سپس بدانید ژیگلور فر کجاست؟ بهتر است بدانید جنس این قطعه از آلیاژ برنج است و بر روی آن سوراخ ریزی تعبیه شده تا ابزار مورد استفاده برای تعویض این قطعه در آن قرار گیرد. ژیگلور اجاق گاز قطعه‌ای بسیار کوچک است اما نقش بسیار مهمی در روشن شدن شعله و ایجاد حرارت دارد. در واقع ژیگلور آخرید قطعه ای می باشد که گاز را از کپسول به محل سوخت هدایت می کند. ژیگلور فر در داخل فر قرار گرفته است و ژیگلور اجاق گاز در بیشتر انواع اجاق گاز درکنار مشعل است.

نحوه عملکرد ژیگلور اجاق گاز

ژیگلور، گاز را به شعله هدایت می‌کند و موجب تشکیل شعله می‌شود. علاوه بر این، زمانی که شما برای پختن غذا نیاز به میزان حرارت کمتر یا بیشتر دارید و شعله را کم یا زیاد می‌کنید، ژیگلور اجاق گاز میزان گاز ورودی را کم یا زیاد می‌کند و در واقع درجه‌ی شعله‌ی اجاق گاز را تنظیم می‌کند.

از کجا بدانیم مشکل اجاق گاز از کجاست؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که شعله های دستگاه شما ضعیف باشد و آشپزی کردن را برایتان دشوار کرده باشد. باید بگوییم این از مشکلاتی است که تقریبا همه ما یک بار با آن برخورد کرده‌ایم و می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد.

اگر تمام شعله‌های گاز به طور همزمان دچار افت فشار شد حتما شلنگ گاز را بررسی کنید تا مطمئن شوید مشکل از گاز نباشد. در برخی مواقع به دلیل خمیدگی یا تا شدگی شلنگ این اتفاق می‌افتد.

اگر برخی از شعله‌ها دچار مشکل شده باشد باید بگوییم ژیگلور گاز دچار گرفتگی شده است و باید تمیز شود. برای شعله‌های کوچک می‌توانید از سوزن ته‌گرد استفاده کنید و برای شعله‌‎های بزرگ‌تر از خلال دندان برای تمیز کردن ژیگلور استفاده کنید. فقط باید دقت داشته باشید که خلال دندان نشکند.

تمیز کردن ژیگلور اجاق گاز

برای تمیز کردن ژیگلور اجاق گاز ابتدا شیرگاز را ببندید سپس سرشعله‌ها را جدا کنید و آنها را در آب گرم قرار دهید. سپس با اسفنج و مواد شوینده سرشعله‌ها را بشویید. ژیگلورها را با سوزن ته گرد و یا خلال دندان تمیز کنید. در نهایت سر شعله ها را خشک کنید و سپس در محل مربوط قرار دهید.

تعویض کردن ژیگلور اجاق گاز

پس از بستن شیر گاز و جدا کردن سرشعله ها ، تمامی رویه‌های فلزی روی شعله‌ها را بردارید. پیچ شعله‌ها را باز کنید. برای جا انداختن مجدد شعله‌ها دقت کنید الکترود در حفره مخصوص بیافتد. بعد از انجام تعمیرات و تعویض ژیگلور، پیچ‌ها را بسته و و رویه‌های فلزی را جا بزنید. شیر گاز را باز کنید و اجاق گاز را روشن کنید تا از سالم بودن آن مطمئن شوید.

آموزش تصویری تعویض ژیگلور اجاق گاز

آموزش تصویری تعویض ژیگلور اجاق گاز​
آموزش تصویری تعویض ژیگلور اجاق گاز​
آموزش تصویری تعویض ژیگلور اجاق گاز​
آموزش تصویری تعویض ژیگلور اجاق گاز​
آموزش تصویری تعویض ژیگلور اجاق گاز​

هنگامی که شعله های گاز کم شود باید به مسدود شدن ژیگلور گاز مشکوک شوید در این حالت شما به راحتی می توانید مشکل را برطرف نمایید با تمیز کردن ژیگلور اجاق گاز مشکل برطرف می شود. با برداشتن سر شعله ها می توانید به تمیزی ژیگلور گاز بپردازید برای شعله های کوچکتر می توانید از سوزن و برای شعله های بزرگتر از خلال دندان استفاده کنید مراقب باشید سوزن و یا خلال دندان داخل ژیگلور نشکند.

کاردون در اینجا به صورت مرحله ای آموزش تصویری تعویض ژیگلور اجاق گاز را به اشتراک می گذارد. برای انجام این کار تمامی موارد ایمنی را رعایت کنید.

عیب یابی اجاق گاز به روش کاردون

اشکالات و دلایل بدیهی وجود دارد که نیاز به متخصص برای تعمیر وجود ندارد و خودتان هم می‌توانید دست به کار شوید و مشکل را برطرف کنید. ما در اینجا سعی کردیم برخی از مشکلاتی که به صورت متداول برای کاربران پیش می‌آید را برایتان به اشتراک بگذاریم که شما با خواندن این مطلب عیب یابی را خودتان انجام دهید.

  • اگر پیلوت خاموش می‌شود بدانید مقدار گازی که به پیلوت وارد می‌شود کم است.
  • اگر شعله اجاق گاز پرش دارد و صدا می‌دهد نسبت هوا به گاز در مخلوط زیاد است.
  • اگر فر در درجه حرارت تعیین شده قرار نمی‌گیرد مشکل از ترموستات فر است که به طور صحیح تنظیم نشده است.
  • ژیگلور اجاق گاز ممکن است با ریختن مقداری غذا کاملا یا تقریبا مسدود شود و گاز شما به سختی روشن شود بهتر است هرچند وقت یکبار برای جلوگیری از این مشکل اجاق گاز را با مواد مخصوص تمیز کنید.

گاهی اوقات ممکن است نیاز به تغییر سایز برای قطر نازل ها داشتید از متخصص و تعمیرکار اجاق گاز کمک بخواهید زیرا این کار نیاز به تخصص دارد و باید با دقت انجام شود.

تیم کاردون با توجه به نیاز و خواسته کاربران سعی دارد با انتشار مقالات و مطالب آموزشی در این باره سطح آگاهی شما مخاطبی را بالا برده و شما را برای پیدا کردن راه حل مناسب کمک نماید

اگر برخی از شعله‌ها دچار مشکل شده باشد باید بگوییم ژیگلور گاز دچار گرفتگی شده است و باید تمیز شود.

 مشکل از ترموستات فر است که به طور صحیح تنظیم نشده است.

آخرین مطالب مرتبط

سوال و نظر خود را بیان کنید

88 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
الناز مرادی
3 سال قبل

ژیگلور گاز چیه ؟ من با تعمیرکار صحبت کردم گفتن مشکل گازم از خرابی ژیگلور میشه لطفا بهم بگید ژیگلور گاز چیه ؟

Support
پاسخ به  الناز مرادی
3 سال قبل

سلام و وقت به خیر؛
ژیگلور قطعه‌های کوچک فلزی هست که دهانه‌ی اون دارای سوراخی هست که به طور دقیق محاسبه شده و مقدار معینی گاز برای ایجاد شعله از اون خارج میشه تا شعله تشکیل بشه. همون فطعه‌های کوچک فلزی که وقتی دارید گاز رو تمیز می‌کنید زیر شعله ممکنه قسمت دهانه‌ش رو مشاهده کنید.
موفق باشید

سعید ایمانی
3 سال قبل

سلام
گاز من لوفرا هستش و چند وقتیه رنگ شعله زرد مشکل چیه ؟

Support
پاسخ به  سعید ایمانی
3 سال قبل

سلام و وقت به خیر؛
زرد سوختن شعله معمولا به دلیل نرسیدن اکسیژن کافی به محل خروجی گاز برای ایجاد شعله‌ست. ممکنه گاز کثیف باشه و گرفتگی داشته باشه یا ژیگلورها مشکل داشته باشه و یا … اگه گاز رو تمیز کردید و باز این مشکل رو داره برای بررسی دستگاه درخواست ثبت کنید.
موفق باشید

بهمن
3 سال قبل

من ژیگلور گاز رومیزیمو عوض کردم،گازوباز میکنم تو شعله ها میاد ولی هرکاری میکنیم قطع نمیشه باید از کپسول ببندیم تا قطع بشه مشکل چیه؟

Support
پاسخ به  بهمن
3 سال قبل

سلام و وقت به خیر؛
ژیگلور مناسب از نظر قطر استفاده کردید؟ الکترود یا ترموکوپل آسیبی ندیده؟ بهتره دستگاه بررسی بشه نمیشه نظر قطعی داد. میتونید سفارش ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه.
موفق باشید

فرید
3 سال قبل

سلام ژیگلور و خودم می تونم عوض کنم ؟

Support
پاسخ به  فرید
3 سال قبل

سلام و وقت به خیر؛
بستگی به تخصص شما داره اما توصیه میشه درخواست ثبت کنید تا کارشناس این کار رو انجام بدن.
موفق باشید

فرزاد
3 سال قبل

درود ،خسته نباشید.
اجاق گاز لوفرا ۵ شعله فردار دارم.
فشار گاز محله ما کم بود، تعمیرکار گفت برای جبرانش باید ژیگلورها عوض بشه.قبول کردم.اونا رو عوض کرد.با دو تا برای فر، جمعاً شد ۷ عدد.
موقع صورت حساب، بابت هر عدد ژیگلور ،چهل هزار تومان نوشت! یعنی برای ۷ عدد، دویست و هشتاد هزار تومان حساب کرد.اجرت و ایاب ذهاب رو هم اضافه کرد!
خواستم بدونم آیا به من اجحاف نشده؟!! آخه از هرکی می پرسم میگه قیمتی نداره! و دونه ای یکی دو هزار تومنه!!! تو دیجی کالا هم پکش رو پنج هزار تومان زده بود.به نظر خیلی خیلی زیاد گرفته! از نمایندگی لوفرا هم اومده بود و فاکتور نوشته ! گفتش ژیگلور اصل و فابریکه!تعجبم از این هم هست که یک کیسه بزدگ و به صورت فله تو ساکش داشت پر از ژیگلور!!! بدون بسته بندی و دست کرد و یه مشت برداشت!!!
پولش مهم نیست.اما واسم مهمه که بدونم سرم کلاه رفته یا نه؟
ممنون میشم اگه من رو روشن کنید.
دوست ندارم هم وطن دیگری این مشکل واسش ایجاد بشه.کاش همه مثل شما شفاف بودن.و حیف که تازه با شما آشنا شدم.🙏🏻🌷

Support
پاسخ به  فرزاد
3 سال قبل

سلام و وقت به خیر؛
متاسفانه قیمت این قطعه رو نداریم بهتر هست از شرکت خدماتی دستگاهتون بپرسید یا از بازار قیمت بگیرید. اگه سوال فنی یا درخواست تعمیرات دستگاه رو داشته باشید ما آماده‌ی ارائه‌ی خدمات هستیم.
موفق باشید

حبیب
پاسخ به  فرزاد
3 سال قبل

سلام
داداش قیمت ژیگلور توی دیجی کالا زده 5000 تومن خیلی زیاد ازت گرفته

علیرضا
پاسخ به  فرزاد
3 سال قبل

هرژیگلورحدودا 1گرم برنج مصرف شده که در میاد باقیمت فعلی 700تومن براکارخونه فروشش دیگه باس 2یا3تومن باشه عمده ای که میگین یه ساک ازش داشته شک نکن که کلاه سرت گزاشته امامتاسفانه نمایندگی های ایران ازخودرو گرفته تا…همش همینه حالا یادبگیرین قبل انجام حد اقل قیمت میگرفتین شک نکنین موثر بود جوون

حسین
پاسخ به  فرزاد
2 سال قبل

سلام.بهترین اول تماس با خود شرکته .اگه نتیجه نگرفتید وفاکتور دارید برید اداره صنعت ومعدن اونجا پیگیر بشید.

سپهری
پاسخ به  فرزاد
2 سال قبل

فقط واگذارش به خدا ، وگرنه با شکایت و بیا و برو و دادگاه و بگیر و ببند ، دستت به جایی بند نیست و آخرشم کلی ضرر می‌کنی!
من که تو این مملکت اینو فهمیدم که اگه حقتو بخورن و شکایت کنی بیشتر میخورن! گوشیمو دادم تعمیر با یک میلیون هزینه بعد از دو روز کامل سوخت و با شکایت فقط الاف شدم!
دیروز لپ‌تاپ رو دادم تعمیر میگه هزینه‌ی تعمیر دو تومنه یا میدی یا دویست تومن برای باز و بسته کردن میدی!! هر تعمیرکار و کلا هرکسی که فقط به خودش فکر می‌کنه و حق مردمو می‌خوره واگذارش به دو دست بریده اباالفضل. والسلام

a.nazari
مدیر
پاسخ به  سپهری
2 سال قبل

کاربر گرامی ؛ در سیستم کاردون هنوز خدمات و تعمیرات موبایل و لپ تاپ راه اندازی نشده و در آینده نزدیک راه اندازی میشه انشالله بتوانیم در این حوزه هم به مشتریان عزیز بصورت کاملا شفاف و منصفانه خدمت رسانی بکنیم.

حسینی
پاسخ به  فرزاد
1 سال قبل

سلام .منذژیگلور گرفتم بسته ای ۲۰۰۰۰تومان.دونه ای ۲۰۰۰تومان

علی
پاسخ به  فرزاد
1 سال قبل

شک نکن که خیلی بالا گرفته درواقع کلاهبرداری توروز روشن حتماپیگیری کن

فرخنده
3 سال قبل

سلام وقت بخیرفرتوکاراخوان خریدم فندک کارمیکنه وشعله روشن میشه زمانی که ولوم گازرارهامی کنم گازقطع می شودلطفادرصورت امکان راهنمایی بفرماییدباتشکر

Support
پاسخ به  فرخنده
3 سال قبل

سلام و وقت به خیر؛
باید مدتی سلکتور شعله رو نگه دارید تا هوای اطراف الکترود و ترموکوپل یونیزه بشه. اگه باز مشکل رفع نشد لطفا درخواست ثبت کنید تا برای بررسی دستگاه مراجعه بشه.
موفق باشید

عرفان
پاسخ به  Support
3 سال قبل

سلام گاز ماهم دقیقا این مشکل رو دارد. چه باید کرد؟

Support
پاسخ به  عرفان
3 سال قبل

سلام و وقت به خیر؛
لطفا مراحلی که در پاسخ دوست گرامی آقا یا خانم فرخنده گفته شده رو انجام بدید و اگر مشکل رفع نشد درخواست تعمیرات ثبت کنید تا کارشناسان ما برای بررسی دستگاه مراجعه داشته باشن.
موفق باشید

بیگی
3 سال قبل

سلام ودرودبرشما از اینکه حوصله میکنید وسوالها راپاسخ میدهید متشکر وممنونم گاز رومیزی کن دارم شعله راروشن میکنم رها میکنم خاموش میشود تا بعد ازچندبار شعله ثابت می ماند و همه شعله هایش این مشکل رادارند خواهشمندم درصورت امکان برای رفع مشکل راهنمایی بفرمایید بازهم ممنون

Support
پاسخ به  بیگی
3 سال قبل

سلام و وقت به خیر؛
موردی که میفرمایید مشکل نیست و عملکرد طبیعی دستگاهه. به دلیل وجود ترموکوپل هست. لازمه شعله کمی روشن باشه و در این مدت لازمه سلکتور نگه داشته بشه تا زمانی که سلکتور رو رها میکنید فضای شعله کمی گرم شده باشه و با تشخیص ترموکوپل شعله روشن بمونه. این عملکرد برای این هست که اگه شعله قطع شد و محل شعله خنک شد به طور خودکار گاز قطع بشه و خطرساز نباشه.
موفق باشید

کوروش
3 سال قبل

سلام بنده ۲روز پیش یه گاز فردار خریدم الان خود به خود جوجه گردون شروع به کار میکنه وفقط با از پریز کشیدن قطع میشه باکلید صفحه اصلا خاموش نمیشه علتش چیه

Support
پاسخ به  کوروش
3 سال قبل

سلام و وقت به خیر؛
لطفا بررسی کنید کلید جوجه گردان که با لامپ فر مشترک هست خاموش باشه. اگه کلید خاموش باشه و باز این اتفاق بیافته لازمه کارشناس برای بررسی دستگاهتون مراجعه داشته باشن.
موفق باشید

سارا
3 سال قبل

سلام. فرگاز رو داخل انباری بوده و روکش (فکر کنم سربی) و پشم شیشه دور فر توسط موش سوراخ شده. ایا روشن کردن فر ایرادی داره و خطرناکه؟

Support
پاسخ به  سارا
3 سال قبل

سلام و وقت به خیر؛
بهتره اول دستگاهتون بررسی بشه و بعد استفاده کنید. نمیشه به این شکل در این مورد نظر داد.
موفق باشید

هادی
3 سال قبل

سلام شیر اجاق گاز ترموکوپل دار کلیپسی؟ میشه ترموکوپل کند یکسره بشه بدونه ترموکوپل کار کنه

Support
پاسخ به  هادی
3 سال قبل

سلام و وقت به خیر؛
ساختار دستگاه به این شکل هست و امکان جدا کردن این قطعه وجود نداره.
موفق باشید

علی متقی
3 سال قبل

سلام.اجاق گاز روی میزی هست ۳تا از شعله هاش با فندک خودش روشن نمیشه یعنی جرقه نمیزنه مشکلش از کجاس؟

Support
پاسخ به  علی متقی
3 سال قبل

سلام و وقت به خیر؛
به برق متصل شده؟ بهتره اگه دفترچه راهنما داره به دفترچه نگاه کنید و ببینید در مورد عملکرد فندک چه چیزی نوشته شده. در نهایت برای رفع ایراد دستگاه درخواست ثبت کنید تا کارشناسان ما مراجعه داشته باشن.
موفق باشید

حمیدرضا
3 سال قبل

سلام
چرا بعضی از شعله های گاز با فندک خودکار روشن میشه ولی بعضی ها نه ؟

Support
پاسخ به  حمیدرضا
3 سال قبل

سلام و وقت به خیر؛
ممکنه به دلیل خرابی فندک و یا اتصالات فندک اون شعله باشه. بهتره درخواست ثبت کنید تا برای بررسی دستگاهتون مراجعه بشه.
موفق باشید

احمد
3 سال قبل

سلام
وقتی شعله گاز روشن میشه به محض رها کردن المک گاز شعله خاموش میشه مشکل از ترموکوبل میشه یا ژیگلور ؟

Support
پاسخ به  احمد
3 سال قبل

سلام و وقت به خیر؛
باید مدتی سلکتور رو به صورت فشرده نگه دارید تا حرارت حاصل از شعله باعث گرم شدن محدوده ترموکوپل بشه و به این شکل روشن میمونه اما اگه به طور کلی مشکلی داره و پس از مدتی نگهداشتن سلکتور هم روشن نمیمونه، درخواست ثبت کنید تا برای بررسی دستگاهتون مراجعه بشه.
موفق باشید

هرمز
3 سال قبل

روز بخیر. یک سئوال فنی: من یک کباب پز برای گاز شهری دارم که میخوام تبدیل به کپسولی کنم. متاسفانه اینجا (در اتریش) دسترسی به ژیگلر ندارم. میخوام بدونم ژیگلر گاز کپسولی اندازش چیه تا بدم بسازن.
کباب پز من نپتون سپیده 5 شعله ایست.
قبلا از کمکتون متشکرم.

Support
پاسخ به  هرمز
3 سال قبل

سلام و وقت به خیر
قطر ژیگلور برای گاز طبیعی بین ۱۲۵ تا ۱۳۵ و قطر ژیگلور کپسولی 0/77 میلی متر هست ولی این اندازه‌ها در مورد پکیج گزارش شده و ممکنه در مورد کباب پز متفاوت باشه که لازمه به راهنمای دستگاه مراجعه کنید.
موفق باشید

وحید
پاسخ به  هرمز
6 ماه قبل

یک رشته نازک سیم برق بزار داخل ژیگلر تا سوراخش تنگ تر بشه مشکلت حل میشه و بدرستی کار میکنه

Haniyeh
3 سال قبل

سلام ببخشید من دوماهه که اجاق گاز پیلوت خریدم ،شعله اجاق گاز بسیار کمه به حدی که پختن تخم مرغ یک ربع میکشه و اینکه فشار گازمون هیچ ایرادی نداره از نمایندگی اومدن گفتن فشار گازتون کمه ،همه چی اوکیه ،حتی فشار گاز همسایه هام عینه ماس ،من الان چی کنم!؟؟؟؟؟

Support
پاسخ به  Haniyeh
3 سال قبل

سلام و وقت به خیر؛
لطفا درخواست ثبت کنید که برای تعمیرات مراجعه بشه. ممکنه مربوط به شیر تنظیم گاز یا ژیگلورها و … باشه.
موفق باشید

احسان
3 سال قبل

سلام
شعله گاز من به صورت نوسانی کم و زیاد میشه. علت چی می‌تونه باشه؟

Support
پاسخ به  احسان
3 سال قبل

سلام و وقت به خیر؛
ممکنه مربوط به ثابت نبودن فشار در دهانه ورودی باشه. میتونید درخواست ثبت کنید تا برای رفع مشکل دستگاهتون مراجعه بشه.
موفق باشید

یوتاب
3 سال قبل

سلام.من خونمون گاز کشی بود الان جا ب جا کردم از کپسول استفاده میکنیم ژیگلور های گازو عوض کردم حالا نمیدونم ژیگلور فر کجاست آیا فر هم ژیگلور داره نیاز هست عوض شه؟؟

Support
پاسخ به  یوتاب
3 سال قبل

سلام و وثت به خیر؛
بله نیاز به تعویض و تنظیم ژیگلور وجود داره. لطفا درخواست ثبت کنید تا برای تنظیم ژیگلورها مراجعه بشه.
موفق باشید

نیما
3 سال قبل

ژیگلور گاز رومیزیم رو عوض کردم شعله بزرگش ولی روشن که می کنم یک طرف شعله بیشتر یک طرف کم چه کار کنم ژیگلور قبلیش پایه بلند بوده

Support
پاسخ به  نیما
3 سال قبل

سلام و وقت به خیر؛
لازمه ژیگلور تنظیم بشه و ژیگلور مناسب شعله استفاده بشه. میتونید درخواست ثبت کنید تا برای بررسی و رفع مشکل دستگاهتون مراجعه بشه.
موفق باشید

صفاری
3 سال قبل

سلام.ایا گاز سامسونتی مسافرتی هارو هم میشه به گاز شهری یا کپسول گاز وصل کرد؟ممنون میشم جواب بدین

Support
پاسخ به  صفاری
3 سال قبل

سلام و وقت به خیر؛
برخی از این گازها قابلیت کار با کپسول‌های بوتان و گاز شهری رو دارن.
موفق باشید

mohammad
پاسخ به  Support
2 سال قبل

درود
اجاق گاز 4 شعله تاکنوگاز دارم
ارتفاع یکی از شعله ها زیاده یعنی اگه قابلمه روش باشه کناره هاش سیاه میشه مشکل به نظرتون چیه؟
مشکل دیگه این شعله اینه که به سختی با فندک روشن میشود با اینکه الکترود جرقه میزند
بقیه شعله ها مشکلی ندارن

admin
پاسخ به  mohammad
2 سال قبل

سلام و وقت بخیر
این ایراد به سوزن اون شعله مربوط می باشد، نیازمند سرویس یا تعویض است

Z.h
3 سال قبل

سلام
من فر گازم رو که روشن میکنم اصلا شعله اش کم و زیاد نمیشه و به صورت کم ثابته
به نظر شما مشکل از کجاست احتمال داره کپسولی باشه و ژیگلور رو عوض کنم درست بشه

Support
پاسخ به  Z.h
3 سال قبل

سلام و وقت به خیر؛
در این مورد لازم هست جریان گاز رو قطع کنید و دستگاه رو تمیز کنید. در صورتی که مشکل رفع نشد، لطفا برای مراجعه و بررسی دستگاه درخواست تعمیرات ثبت کنید.
موفق باشید

هادی
3 سال قبل

سلام
میشه لطف کنید، محل دقیق ژیگلور فر مارک اسنوا کجاست؟ بقیه ژیگلورا رو عوض کردم، برای فر نمیدونم کجاست

Support
پاسخ به  هادی
3 سال قبل

سلام و وقت به خیر؛
میتونید درخواست ثبت کنید تا برای تعویض ژیگلور مراجعه بشه. برای تعویض ژیگلور فر لازم هست که دستگاه کامل باز بشه.
موفق باشید

سجاد
پاسخ به  Support
2 سال قبل

سلام ژیگلور ها اچار چند میخورن؟؟

a.nazari
مدیر
پاسخ به  سجاد
2 سال قبل

شماره ۶ می باشد

هادی
3 سال قبل

سلام
اسم اچاری که سوزن ها رو باهاش عوض میکنن چیه؟ و از کجا میتونم تهییه کنم؟

Support
پاسخ به  هادی
3 سال قبل

سلام و وقت به خیر؛
با آچار تخت سایز 6 یا 7 میتونید تعویض کنید. بسته به اندازه ژیگلور سایز آچار میتونه متفاوت باشه.
موفق باشید

ف.خ
3 سال قبل

سلام ممنون از اطلاع رسانی شما
یک سوال داشتم یک اجاق گاز طرح فر دارم میتوانم شعله فر گاز قدیمی را روی اجاق گاز کمد دار نصب کنم ؟ چون بیشتر ترجیح میدهم اجاق گاز با فر داشته باشم اما این حدیده فر نداره کمد داره فقط

Support
پاسخ به  ف.خ
3 سال قبل

سلام و وقت به خیر؛
خیر این امکان وجود نداره و به طور کلی برای انجام اتصالات مربوط به فر باید کل بدنه‌ی دستگاه شکافته بشه در نهایت اصلا جواب نمیده چون عایق‌بندی دستگاه شما برای کمد هست نه مربوط به کابین فر.
موفق باشید

امیر
2 سال قبل

سلام‌میشه روش تعویض ژیگلور بخاری بدون دودکش آبسال رو هم بفرمایید به چه صورته

a.nazari
مدیر
پاسخ به  امیر
2 سال قبل

سلام دوست عزیز با توجه به تخصصی بودن سوال شما لطفاً با شماره 1604 تماس بگیرید

محمد
2 سال قبل

سلام ، وقت بخیر ، ژیگلور های اجاق گاز رو کابینتی استیل البرز مدل G5908 سایز و شماره خاصی دارند ؟ یا هر سایزی را می توان نصب نمود ؟

a.nazari
مدیر
پاسخ به  محمد
2 سال قبل

سلام
تمام ژیگلورها باید به تاییدیه سازنده آن اجاق گاز برسد.
به خاطر بحث ایمنی باید حتما کارشناسان در محل نظر بدهند و اقدامات لازم انجام شود.
لطفاً با شماره تماس 1604 تماس بگیرید.

حسین نوری
2 سال قبل

با سلام بند گاز مسافرتی سامسونتی دارم می خواهم به گاز شهری وصلش کنم چکار باید بکنم

a.nazari
مدیر
پاسخ به  حسین نوری
2 سال قبل

با سلام
اینکار امکان پذیر نیست .
در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با شماره تماس 1604 تماس بگیرید.

احمد
2 سال قبل

سلام،
متاسفانه موقعی که ژیگلور رو عوض میکردم،پیچش برید،نصفش داخل موند،چه جوری نصفشو از داخل دربیارم،تا نصف ژیگلور رو در نیارم نمیتونم یه جدیدشو بزارم
خواهشن راهنمایی کنید

a.nazari
مدیر
پاسخ به  احمد
2 سال قبل

سلام وقتتون بخیر با یه مته آهن میتونید بیرون بیارید

علی
2 سال قبل

سلام‌ و خسته نباشید
یک سماور گرفتم و در جایی استفاده میکنم که گاز مایع استفاده میکنن.
با اینکه ژیگلور رو هم عوض کردم باز شعله زرد میسوزه و خیلی فشار بالایی داره.
میشه زاهنماییم کنید؟
ژیگلور سماور برای گاز مایع فرق میکنه با ژیگلور اجاق گاز و شعله قهوه جوشش؟

a.nazari
مدیر
پاسخ به  علی
2 سال قبل

سلام . حتما باید از ژیگلور گاز مایع استفاده شود . بله با اجاق گاز فرق میکنه . حتما از سماور سازها تهیه کنید. در صورت نیاز با شماره 1604 تماس بگیرید.

علی
2 سال قبل

بسیار متشکرم از پاسخ سریعتون‌
سوال دیگه دارم
شمعکی که روی سماور هست هم باید عوض بشه و مخصوص گاز مایع کار گذاشته بشه؟
چون شعله شمعکش هم زرد میسوزه

علی
2 سال قبل

بسیار متشکرم از پاسخ سریعتون‌
سوال دیگه دارم
شمعکی که روی سماور هست هم باید عوض بشه و مخصوص گاز مایع کار گذاشته بشه؟
چون شعله شمعکش هم زرد میسوزه.

sssss
2 سال قبل

سلام
اجاق گاز من با گاز کپسول استفاده میکنه
یکی از شعله های اجاق گاز پرش دارد و صدا می‌دهد
مشکل از کجاست؟

a.nazari
مدیر
پاسخ به  sssss
2 سال قبل

سلام ایراد مربوط سوزن ژیکلور میباشد و حتما سوزن مخصوص و متناسب با شماره شعله باید تهیه شود. در صورت نیاز با شماره 1604 تماس بگیرید

محمد
2 سال قبل

درود
اجاق گاز و بخاری من با سیلندر گاز 11 کیلویی کارمیکرد الان 50 کیلویی خریدم میگن فشارش زیاده.. میخواستم بدونم ژیگلور احتیاج به تعویض داره یا نه؟

a.nazari
مدیر
پاسخ به  محمد
2 سال قبل

پیشنهاد می شود با توجه به حساس بودن استفاده از وسایل گازی به بررسی متخصص نیاز است.

حمید
2 سال قبل

سلام
اجاق گاز 5 شعله سبحان گاز دارم
گاز ما چون جنوب و گرمسیری هستیم کپسول هست و ژیگلور اش رو عوض کردم ولی نمیدونم ژیگلورای فر کجاست میشه راهنمایی کنید تا عوض کنم

a.nazari
مدیر
پاسخ به  حمید
2 سال قبل

پیشنهاد می شود با توجه به حساس بودن استفاده از وسایل گازی به بررسی متخصص نیاز است.

سمرا
1 سال قبل

سلام ژیگلور اجاق گاز میخام عوض کنم به گازشهری وصل بشه ولی من نمیدونم کدوم قسمت ژیگلور هستش متناسب با عکسی که فرستادین هیچ کدوم ژیگلور جای ژیگلور نبود برای اجاق ما

پشتیبانی کاردون
ویرایشگر
پاسخ به  سمرا
1 سال قبل

سلام. تعمیرات اجاق گاز خطرناک است و در صورت اشتباه ممکن است بعداً حادثه آفرین شود. حتما از متخصص بخواهین که این کار رو برای شما انجام بده.

سید محمد سیروس
1 سال قبل

سلام
عرض ادب و احترام…
من گاز سه شعله بزرگ دیگ پزی دارم همین قطعه یعنی ژیگلور را با نام پستان…گفته که شعله کم ایراد از پستان گاز هست و دونه ای ۱۷۰ هزاز تومان یعنی هر سه شعله را قریب به ۵۰۰ هزار عوض کرده ..ایا پستان عضو دیگه ای از گاز هست…یا کلاه سر من بینوا رفته ؟؟!!

zahra
1 سال قبل

ژیگلور گازم سفت شده باز نمیشه چیکار کنم

رضا
11 ماه قبل

سلام..ژیگلور گاز شعله وسط من داخلش شکسته..چکار کنم؟؟
تا بتوانم ژیگلور نصفه و شکسته رو بیرون بیاورم؟

فرزاد
پاسخ به  رضا
6 ماه قبل

یک سر مته به اندازه اون داخلش کنین تا درگیر بشه.بعدش بپیچونید تا بیرون بیاد.

رضا
11 ماه قبل

کسی نیست بتواند کمکم کند

پیمان
8 ماه قبل

سلام ژیگلور گاز صحفه ای رو به گاز شهری عوض کردم گاز میاد تو ژیگلور اما آتیش نمیگیره دلیلش چیست

مریم
5 ماه قبل

سلام من اجاق گاز پیلوت دارم ب گاز شهری وصلش کردم ولی روشن نمیشه مشکل چیه

پشتیبانی کاردون
ویرایشگر
پاسخ به  مریم
5 ماه قبل

با سلام
اجاق گاز شما سیستم جرقه زن دارد؟