لوگوی کاردون

برای ماشین لباسشویی پودر بهتر است یا مایع

برای ماشین لباسشویی پودر بهتر است یا مایع
فهرست محتوا

یکی از انتخاب هایی که برای همه خانم های خانه دار کاری دشوار می باشد انتخاب ماده شوینده مناسب برای شستشوی لباس ها در ماشین لباسشویی می باشد. اما به راستی برای ماشین لباسشویی پودر بهتر است یا مایع؟ برای پاسخ به این سوال باید نیاز های خود را شناسایی کنید و هدفتان را از شستشوی لباس ها مشخص کنید. باید بدانید میخواهید لباس های رنگ روشن را در ماشین لباسشویی بشویید یا لباس های رنگ تیره؟ جالب است بدانید برای شستن لباس های رنگ روشن و تیره باید از مواد شوینده مخصوص به هر یک استفاده نمود.

علت داغ شدن اب ماشین لباسشویی

برای ماشین لباسشویی پودر بهتر است یا مایع؟

یکی از سوالاتی که همیشه در ذهن شما وجود دارد این است که پودر ماشین لباسشویی بهتر است یا مایع؟ اگر بخواهید برای رسیدن به نتیجه تلاش کنید باید بگوییم پودر ماشین لباسشویی برای شستشوی لباس های چرک مناسب تر است زیرا از فرمولاسیون قوی تری ساخته شده است اما برای شستن لباس های رنگ تیره توصیه می کنیم از مایع لباسشویی استفاده کنید زیرا یکی از نگرانی ها برای شستشوی لباس های تیره با پودر ماشین لباسشویی باقی ماندن لکه های پودر بر روی لباس است.

اگر بر روی لباس ها لکه های چربی و قدیمی وجود دارد توصیه می کنیم از پودر ماشین لباسشویی استفاده کنید. اما در مقابل اگر لباس هایی که در لباسشویی انتظار شسته شدن را می کشند و رنگ های آن ها مختلف است یا به اصطلاح لباس های رنگی می باشند بهتر است از مایع برای شستشوی آن ها استفاده کنید. زیرا مایع لباسشویی به دلیل فرمولاسیون به کار رفته در آن مانع از کم رنگ شدن رنگ لباس ها می شود اما پودر ماشین لباسشویی باعث کم رنگ شدن لباس های رنگی شما می شود.

یکی از مشکلاتی که شاید همه شما با پودر ماشین لباسشویی داشته باشید حل نشدن آن در دمای 30 درجه است. برخی از پودرهای لباسشویی در دمای 30 درجه به خوبی حل نمی شود و در انتهای عملیات شستشو شاهد باقی ماندن پودر بر روی لباس ها هستیم و این موضوع می تواند برایمان آزار دهنده باشد بنابراین اگر در دمای 30 درجه می خواهید لباس هایتان را بشویید پیشهاد می کنیم از مایع لباسشویی استفاده کنید تا با این مشکل روبرو نشوید.

برای تعمیر ماشین لباسشویی خود می توانید از سرویس تعمیرات ماشین لباسشویی کاردون استفاده کنید.

مایع لباسشویی بخریم یا پودر لباسشویی؟

شاید بهترین راه برای انتخاب یک محصول همیشه مقایسه آن محصول با دیگر محصولات بوده است اما گاهی اوقات دانستن مزایا و معایب می تواند شما را در انتخاب راهنمایی نماید بنابراین بهتر است بدانید پودر ماشین لباسشویی و مایع هر یک چه مزایایی دارد و کدام یک برای شما مناسب تر است سپس اقدام به خرید نمایید.

استفاده از پودر ماشین لباسشویی برای از بین بردن لکه ها بسیار توصیه می شود و از نظر هزینه ای مقرون به صرفه می باشد. همچنین برای بسته بندی آن از مقوا استفاده شده است که با طبیعت سازگار است اما اگر از پودر ماشین لباسشویی برای شستشو در آب سرد استفاده کنید حل شدن آن کار سختی خواهد بود و باید در جای خشک نگهداری شود زیرا رطوبت باعث خراب شدن و از بین رفتن کارکرد پودر خواهد شد. اگر از پودر لباسشویی در دستگاه خود استفاده کنید نیاز به آب بیشتری برای شستشو دارید و تنوع زیادی در آن قابل مشاهده نیست.

ماشین لباسشویی بوش

در مقابل مایع لباسشویی را می توانید در دمای پایین و در آب سرد هم استفاده کنید و آثاری از آن بر روی لباس های باقی نخواهد ماند دارای تنوع بیشتری است و می توانید لباس های روشن و تیره را از یک دیگر تفکیک کنید. شاید بتوان گفت ماشین لباسشویی های جدید با مایع سازگارترند اما این را هم بدانید که مایع از پودر لباسشویی گران تر است برای از بین بردن لکه های روغن و جدید می توانید از مایع استفاده کنید.

سوالات متداول

پودر ماشین لباسشویی برای شستشوی لباس های چرک مناسب تر است زیرا از فرمولاسیون قوی تری ساخته شده است.

زیرا یکی از نگرانی ها برای شستشوی لباس های تیره با پودر ماشین لباسشویی باقی ماندن لکه های پودر بر روی لباس است.

استفاده از پودر ماشین لباسشویی برای از بین بردن لکه ها بسیار توصیه می شود و از نظر هزینه ای مقرون به صرفه می باشد.

آخرین مطالب مرتبط

سوال و نظر خود را بیان کنید

2 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سمانه
11 ماه قبل

خسته نباشید
آیا استفاده از صابون رنده شده به جای پودر ماشین لباسشویی مشکل زاست؟

Ayob Akhlaj
مدیر
پاسخ به  سمانه
11 ماه قبل

با سلام و وقت بخیر
به علت کف کردن زیاد پیشنهاد نمیشه.