لوگوی کاردون

علت باز نشدن فلش در تلویزیون ال جی

علت باز نشدن فلش در تلویزیون ال جی

آنچه در این مطلب خواهید خواند

حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که برای تماشای یک فایل از فلش در تلویزیون ال جی با مشکل روبرو شوید و به دنبال علت باز نشدن فلش در تلویزیون ال جی باشید. این روزها بیشتر تلویزیون ها قابلیت اتصال فلش را دارند اما در برخی مواقع شانس با شما یار نخواهد بود و هر کاری می کنید نمی توانید به محتوای داخل فلش دست یابید زیرا دستگاه شما فلش را شناسایی نمی کند. به نظر شما مشکل اصلی کجاست و چگونه می توان آن را برطرف کرد ؟ اگر در اینترنت به دنبال پاسخ این سوالات هستید کاردون به شما میگه باید چیکار کنید.

The reason why flash does not open on LG TV

علت باز نشدن فلش در تلویزیون ال جی چیست؟

باز نشدن فلش در تلویزیون ال جی و یا هر برند دیگری می تواند دلایل زیاد و متفاوتی داشته باشد. گاهی اوقات ممکن است فلشی که به تلویزیون متصل کرده اید خراب باشد و یا سوخته باشد که این اتفاق می تواند خوشبینانه ترین اتفاقات و مشکلات باشد زیرا با استفاده از یک فلش مموری دیگر می توانید از این موضوع مطمئن شوید البته خرابی قطعات داخلی فلش هم می تواند دلیل عدم شناسایی آن باشد که در این صورت باید از یک فلش دیگر استفاده کنید.

اگر از سالم بودن فلش مموری مطمئن هستید می توان به خراب بودن پورت USB تلویزیون مشکوک شد گاهی اوقات با جابه جا کردن و امتحان مجدد این مشکل برطرف می شود و می توانید از فایل های داخل فلش استفاده کنید. اما ساده ترین دلیل این است که شما به اشتباه از پورت دیگری برای اتصال فلش استفاده کرده اید که در این صورت کاملا طبیعی است که تلویزیون فلش را شناسایی نکرده باشد.

برخی از شرکت های تولید کننده تلویزیون برای پورت USB حجم مشخصی را تعیین می کنند و بیشتر از آن حجم را ساپورت نمی کنند بنابراین اگر فلش مموری شما حجمی بالاتر از حجم تعیین شده داشته باشد در تلویزیون باز نخواهد شد و در برخی مواقع حتی شناسایی هم نمی شود. اگر با بررسی موارد ذکر شده باز هم با مشکل مواجه بودید و کماکان فلش در تلویزیون ال جی شما باز نمی شود توصیه کاردون به شما این است که از یک تعمیرکار تلویزیون برای بررسی کمک بخواهید.

چگونه می توان مشکل عدم شناسایی فلش در تلویزیون را برطرف کرد؟

Not recognizing the flash on the TV

یکی از رهکارهای برای برطرف کردن مشکل باز نشدن فلش در تلویزیون ال جی این است که از پورت دیگری برای امتحان کردن فلش استفاده کنید زیرا با این روش می توانید از سلامت فلش مطمئن شوید گاهی اوقات ممکن است پورت فلش تلویزیون شما دچار خرابی و یا اتصال شده باشد در نتیجه شما نمی توانید از فلش استفاده کنید اگر تلویزیون شما چند پورت USB دارد پیشنهاد می کنیم از پورت دیگری استفاده کنید و از یک تعمیرکار برای تعمیر پورت خراب کمک بخواهید. برای اینکار می توانید در اپلیکیشن کاردون ثبت سفارش کنید.

اگر تلویزیون شما نیازمند تعمیر است، می توانید از خدمات تعمیرات تلویزیون کاردون استفاده کنید.

بهتر است دفترچه راهنمای تلویزیون را مطالعه کنید تا از اطلاعات و قابلیت های تلویزیون خود مطلع شوید و اگر ظرفیت فلش مموری متصل شده محدود می باشد از یک فلش دیگر برای اتصال به تلویزیون خود استفاده کنید تا دیگر با مشکل باز نشدن فلش روبرو نشوید. گاهی اوقات ممکن است ویرووسی بودن فلش مموری شما مانع از باز شدن آن در تلویزیون شود بنابراین بهتر است از این موضوع مطمئن شوید زیرا گاهی اوقات در اثر ویروسی شدن فلش مموری دیگر نمی توانید به اطلاعات داخل فلش دسترسی داشته باشید.

برخی از تلویزیون ها قابلیت شناسایی همه فرمت ها را دارند اما برخی از تلویزیون ها فقط قابلیت شناسایی فلش هایی با فرمت FAT32 را دارند بنابراین فلش مموری خود را با فرمت استاندارد ست کنید تا در تلویزیون قابل شناسایی باشد.

سوالات متداول

برخی از شرکت های تولید کننده تلویزیون برای پورت USB حجم مشخصی را تعیین می کنند و بیشتر از آن حجم را ساپورت نمی کنند بنابراین اگر فلش مموری شما حجمی بالاتر از حجم تعیین شده داشته باشد در تلویزیون باز نخواهد شد.

 گاهی اوقات ممکن است ویرووسی بودن فلش مموری شما مانع از باز شدن آن در تلویزیون شود بنابراین بهتر است از این موضوع مطمئن شوید زیرا گاهی اوقات در اثر ویروسی شدن فلش مموری دیگر نمی توانید به اطلاعات داخل فلش دسترسی داشته باشید.

برخی از تلویزیون ها قابلیت شناسایی همه فرمت ها را دارند اما برخی از تلویزیون ها فقط قابلیت شناسایی فلش هایی با فرمت FAT32 را دارند.

اگر از تلویزیون برند ال جی استفاده می کنید که نیازمند تعمیر است، می توانید از خدمات تعمیر تلویزیون ال جی در محل کاردون استفاده کنید.

آخرین مطالب مرتبط

دیدگاه ها

3 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
یعقوب فهمی خامنه
2 سال قبل

با سلام
بنده از تلویزیون ال جی ۴۹ بر روی فلش برنامه ضیط میکنم و در تلویزیون دیگری با مارک ال جی ولی ۴۳ قرار میدهم باز نمیشود علت را راهنمایی میفرمایید.
با تشکر فهمی

admin
پاسخ به  یعقوب فهمی خامنه
2 سال قبل

سلام و وقت بخیر
ممکن است پسوندی که دستگاه شما برنامه را ضبط می کند در مدلهای دیگر قابل اجرا نباشد
اگر مدل دو دستگاه را بنویسید میتوانیم شما رو بهتر راهنمایی کنیم

یعقوب فهمی خامنه
2 سال قبل

با سلام مجدد
فرموده بودین مدل دستگاه تلویزیون رو بگو هر دو مدل LK6100PVA هستش فقط اندازه یکی 43 و دیگری 49 اینچ هستش. در ضمن تیپ فایل زده TN3 File
با تشکر مجدد